eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świdwin › KONSERWACJA, NAPRAWA I OBSŁUGA SERWISOWA TECHNICZNYCH URZĄDZEŃ WSPOMAGAJĄCYCH OCHRONĘ JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 3294 w ŚWIDWINIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-18

Świdwin: KONSERWACJA, NAPRAWA I OBSŁUGA SERWISOWA TECHNICZNYCH URZĄDZEŃ WSPOMAGAJĄCYCH OCHRONĘ JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 3294 w ŚWIDWINIE
Numer ogłoszenia: 57469 - 2011; data zamieszczenia: 18.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 3294 , ul. Połczyńska 32, 78-301 Świdwin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3823509, faks 094 3823758.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.21blot.sp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KONSERWACJA, NAPRAWA I OBSŁUGA SERWISOWA TECHNICZNYCH URZĄDZEŃ WSPOMAGAJĄCYCH OCHRONĘ JEDNOSTKI WOJSKOWEJ 3294 w ŚWIDWINIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie konserwacji, naprawy i obsługi serwisowej technicznych urządzeń wspomagających ochronę, celem utrzymania stałej sprawności technicznej Systemów Sygnalizacji Włamania i Napadu (SSWiN), systemów kontroli dostępu (SKD) oraz Systemów Telewizji Przemysłowej (STVP) w Jednostce Wojskowej 3294 w Świdwinie.6. Zakres prac konserwacyjnych obejmuje przeprowadzenie przeglądów konserwacyjnych, urządzeń i instalacji SSWiN, SKD i STVP zgodnie z: - Polską Normą PN-EN 50131-1:2009 Systemy sygnalizacji włamania i napadu - Część 1:Wymagania systemowe, - Polską Normą PN-EN 50133-1:2007 Systemy kontroli dostępu w zastosowaniach dotyczących zabezpieczenia - Część 1: Wymagania systemowe, - Polską Normą PN-EN 50132-7:2003 Systemy dozorowe CCTV stosowane w zabezpieczeniach - Część 7: Wytyczne stosowania, - Normą Obronną NO-04-A004-8:2006 (Obiekty wojskowe. Systemy alarmowe. Część 8: Eksploatacja - Decyzja Nr 78/MON z dnia 03 marca 2006r. Dz. Urz. MON Nr 4, poz. 53).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających w wysokości do 50% zamówienia podstawowego

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.61.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada: - ważną koncesję wydaną przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia realizowanej w formie zabezpieczenia technicznego (podstawa prawna: art. 25 pkt.2, art. 28, art. 29 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia - Dz. U. 1997 Nr 114 poz. 740 z późn. zm.); - ważne Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego minimum trzeciego stopnia o klauzuli TAJNE (podstawa prawna: art. 54 ustawy z dnia z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych - Dz.U.2010.182.1228) - warunek dotyczy tylko Wykonawców składających ofertę na część nr 1 postępowania

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego oświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że przedmiotową usługę realizowali będą licencjonowani pracownicy zabezpieczenia technicznego: -w części 1 postępowania - minimum 2 pracowników zabezpieczenia technicznego, -w części 2 postępowania - minimum 1 pracownik zabezpieczenia technicznego. Pracownicy zabezpieczenia technicznego, muszą posiadać wymagane przepisami prawa uprawienia: -Licencje pracownika ochrony technicznej drugiego stopnia - minimum jedna osoba nadzorująca realizację zamówienia (podstawa prawna: art.25 pkt. 2, art.28 i art. 29 Ustawy o ochronie osób i mienia) - warunek dotyczy części 1 i części 2 postępowania, - Licencje pracownika ochrony technicznej minimum pierwszego stopnia (podstawa prawna: art.25 pkt. 2, art.28 i art. 29 Ustawy o ochronie osób i mienia) - minimum jedna osoba wykonująca prace konserwacyjne, naprawcze i montażowe - warunek dotyczy tylko części 1 postępowania, -Poświadczenie bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli TAJNE (podstawa prawna: § 9 pkt. 5 ppkt 1) Rozporządzenia MON z dnia 21 czerwca 2007 roku Dz.U. z 2007r. Nr 126,. poz. 876) oraz art. 21 Ustawy z dnia 05 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2010r. Nr 182, poz. 1228) - warunek dotyczy tylko części 1 postępowania, -Poświadczenie bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli minimum ZASTRZEŻONE (zgodnie z: § 9 pkt. 5 ppkt 1) Rozporządzenia MON z dnia 21 czerwca 2007 roku Dz.U. z 2007r. Nr 126,. poz. 876) oraz art. 21 Ustawy z dnia 05 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych (Dz.U. z 2010r. Nr 182, poz. 1228) - warunek dotyczy części 2 postępowania, -zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych, -świadectwa ukończenia kursów w zakresie instalowania i konserwacji lub projektowania systemów alarmowych klasy SA3 i SA4 (zgodnie z Normą Obronną Nr NO-04-A004-8:2006 pkt. 2.1.)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) ważne Świadectwo Bezpieczeństwa Przemysłowego minimum trzeciego stopnia o klauzuli TAJNE (podstawa prawna: art. 54 ustawy z dnia z dnia 5 sierpnia 2010r. o ochronie informacji niejawnych - Dz.U.2010.182.1228) - warunek dotyczy tylko Wykonawców składających ofertę na część nr 1 postępowania 2) Wypełnione i podpisane: Formularz ofertowy i Formularze cenowe - z wykorzystaniem wzoru wg załączników nr 1, nr 2 i nr 3 3) Pełnomocnictwo wystawione dla osoby podpisującej ofertę - tylko w przypadku jeżeli uprawnienie do podpisania oferty i reprezentowania podmiotu nie wynika z dokumentów dołączonych do oferty. 4) Dokument ustanawiający pełnomocnika i upoważniający tego pełnomocnika do podpisania oferty oraz reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w niniejszym postępowaniu - tylko w przypadku złożenia oferty wspólnej. 5) W przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy, doświadczeniu i potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków - pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia- w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub podmiot wystawiający zobowiązanie 6) Informacja dotycząca tej części zamówienia, która Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - według zał. nr 8

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Cena za jedną roboczogodzinę usługi naprawy - 50

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj.: Dz. U. 2010r. Nr 113 poz. 759) przewiduje możliwość wprowadzenia zmian (w formie aneksu) do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: 1)Zmiany w systemach. Zamawiający nie będzie ponosił dodatkowych kosztów konserwacji związanych z powyższymi zmianami. 2)Zmiany pracowników realizujących i sprawujących nadzór nad realizacja zamówienia. Wykonawca powiadomi pisemnie Zamawiającego o zamiarze wprowadzenia na obiekt nowego pracownika ochrony, nieujętego w wykazie, z co najmniej siedmiodniowym wyprzedzeniem z wyjątkiem nagłych wypadków (w tym także zmiany pracownika ze względu na rażące uchybienia przy wykonywaniu obowiązków), kiedy to termin ten może być krótszy. Nowy pracownik musi posiadać uprawnienia, jak określono w SIWZ, i należy załączyć dla niego kopie dokumentów (poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) potwierdzające te uprawnienia z uwzględnieniem obowiązujących na dzień wprowadzenia pracownika na obiekt przepisów ustawy o ochronie informacji niejawnych. 3)Zmiany podyktowane zmianą obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację umowy. 4)W przypadku zmiany danych lub przekształcenia podmiotu (strony umowy - Wykonawcy).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.21blot.sp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 3294; ul. Połczyńska 32; 78-301 Świdwin; pok. nr 23 - zamówienia publiczne, bud. nr 25.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.03.2011 godzina 11:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 3294; ul. Połczyńska 32; 78-301 Świdwin; pokój nr 303 - kancelaria jawna; bud. nr 64 (sztab).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.