eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZielonkaPRZEDMIOT ZAMÓWIENIA -REMONT POMIESZCZEŃ BIUROWYCH (POK. 104, 105) I SANITARIATÓW W BUDYNKU NR 51 - PIĘTRO -MALOWANIE POKOJÓW NR 1, 2, 7, 9 I 13, MALOWANIE I WYMIANA OŚWIE-TLENIA W POKOJU NR 6 W BUDYNKU NR 16. -WYPROWADZENIE WYŁĄCZNIKA GŁÓWNEGO ZASILANIA ELEKTRYCZNEGO NA ZEWNĄTRZ BUDYNKU NR 73. -DOSTOSOWANIE INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ DO ZASILANIA KOMORY KLIMATYCZNEJ I TERMOSTATU W BUDYNKU NR 73 -REMONT ELEWACJI I DACHU NAD WARSZTATEM BUDYNKU NR 73 -WYMIANA DRZWI W POMIESZCZENIU NR 4 ORAZ W TUNELU 400 M NA ODLEGŁOŚCI 25 M -WYMIANA DRZWI WEWNĘTRZNYCH W POMIESZCZENIU NR 27 BUDYNKU..........

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-02-27

Zielonka: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA -REMONT POMIESZCZEŃ BIUROWYCH (POK. 104, 105) I SANITARIATÓW W BUDYNKU NR 51 - PIĘTRO -MALOWANIE POKOJÓW NR 1, 2, 7, 9 I 13, MALOWANIE I WYMIANA OŚWIE-TLENIA W POKOJU NR 6 W BUDYNKU NR 16. -WYPROWADZENIE WYŁĄCZNIKA GŁÓWNEGO ZASILANIA ELEKTRYCZNEGO NA ZEWNĄTRZ BUDYNKU NR 73. -DOSTOSOWANIE INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ DO ZASILANIA KOMORY KLIMATYCZNEJ I TERMOSTATU W BUDYNKU NR 73 -REMONT ELEWACJI I DACHU NAD WARSZTATEM BUDYNKU NR 73 -WYMIANA DRZWI W POMIESZCZENIU NR 4 ORAZ W TUNELU 400 M NA ODLEGŁOŚCI 25 M -WYMIANA DRZWI WEWNĘTRZNYCH W POMIESZCZENIU NR 27 BUDYNKU..........
Numer ogłoszenia: 57468 - 2012; data zamieszczenia: 27.02.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 18357 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowy Instytut Techniczny Uzbrojenia, ul. Prymasa S. Wyszyńskiego 7, 05-220 Zielonka, woj. mazowieckie, tel. 022 7614425, faks 022 7614446.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: JBR.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA -REMONT POMIESZCZEŃ BIUROWYCH (POK. 104, 105) I SANITARIATÓW W BUDYNKU NR 51 - PIĘTRO -MALOWANIE POKOJÓW NR 1, 2, 7, 9 I 13, MALOWANIE I WYMIANA OŚWIE-TLENIA W POKOJU NR 6 W BUDYNKU NR 16. -WYPROWADZENIE WYŁĄCZNIKA GŁÓWNEGO ZASILANIA ELEKTRYCZNEGO NA ZEWNĄTRZ BUDYNKU NR 73. -DOSTOSOWANIE INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ DO ZASILANIA KOMORY KLIMATYCZNEJ I TERMOSTATU W BUDYNKU NR 73 -REMONT ELEWACJI I DACHU NAD WARSZTATEM BUDYNKU NR 73 -WYMIANA DRZWI W POMIESZCZENIU NR 4 ORAZ W TUNELU 400 M NA ODLEGŁOŚCI 25 M -WYMIANA DRZWI WEWNĘTRZNYCH W POMIESZCZENIU NR 27 BUDYNKU...........

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: 1.Remont pomieszczeń biurowych (pok. 104, 105) i sanitariatów w budynku nr 51 - piętro 2.Malowanie pokojów nr 1, 2, 7, 9 i 13, malowanie i wymiana oświetlenia w pokoju nr 6 w budynku nr 16. 3.Wyprowadzenie wyłącznika głównego zasilania elektrycznego na zewnątrz budynku nr 73. 4.Dostosowanie instalacji elektrycznej do zasilania komory klimatycznej i termostatu w budynku nr 73 5.Remont elewacji i dachu nad warsztatem budynku nr 73 6.Wymiana drzwi w pomieszczeniu nr 4 oraz w tunelu 400 m na odległości 25 m 7.Wymiana drzwi wewnętrznych w pomieszczeniu nr 27 budynku nr 73 na dźwiękochłonne 8.Wymiana drzwi zewnętrznych w pomieszczeniu nr 27 budynku nr 73 na izolowane termicznie 9.Doprowadzenie instalacji wod.-kan. do pomieszczenia nr 27 w budynku nr 73. W każdym przypadku, gdzie w SIWZ przedmiot zamówienia opisany został za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia (nazw handlowych), zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Wykonawca, który zastosuje rozwiązania równoważne, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane (w tym urządzenia i materiały) spełniają wymagania określone przez zamawiającego w zestawieniu kosztów zadania i dokumentacji technicznej. Wykonawca spełnia ten obowiązek przez przedstawienie zamawiającemu stosownych dowodów. Rozwiązania równoważne nie mogą kolidować z dalszymi pracami prowadzonymi przez zamawiającego. 2.1.Szczegółowy zakres robót zawierają załączone przedmiary robót. Roboty budowlane powinny być wykonane zgodnie z ustawą Prawo budowlane, aktualną wiedzą techniczną, a także z zachowaniem przepisów w zakresie bhp i ppoż. na budowie. 2.2.Zamawiający nie dopuszcza częściowych odbiorów i fakturowania robót. 2.3.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 2.4.Zamawiający nie wyraża zgody na powierzenie części lub całości zamówienia podwykonawcom. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania robót siłami własnymi. 2.5.Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 2.6.Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 2.7.Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających. 3.Wymagania stawiane awykonawcy: 3.1.Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 3.2.Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 3.3.Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 3.4.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 3.5.Wykonawca udzieli, co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty. Wykonawca przystąpi do usunięcia usterek w czasie pożądanym do 12 godzin (w dni robocze) od powiadomienia faxem przez zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.02.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • HYDRO-TECH INSTAL Sp. z o. o., ul. C.K. Norwida 17A., 05-250 Radzymin, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 168700,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 149993,00

  • Oferta z najniższą ceną: 149993,00 / Oferta z najwyższą ceną: 223654,31

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.