eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskRemont kapitalny pomieszczeń środkowego traktu oraz wymiana instalacji okablowania strukturalnego w budynku DS 2 Politechniki Gdańskiej zlokalizowanym w Gdańsku Wrzeszczu przy ul. Traugutta 115

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-03-03

Gdańsk: Remont kapitalny pomieszczeń środkowego traktu oraz wymiana instalacji okablowania strukturalnego w budynku DS 2 Politechniki Gdańskiej zlokalizowanym w Gdańsku Wrzeszczu przy ul. Traugutta 115
Numer ogłoszenia: 57432 - 2010; data zamieszczenia: 03.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Gdańska , ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3471538, 347-24-00, faks 058 3472913,058 3471765.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pg.gda.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont kapitalny pomieszczeń środkowego traktu oraz wymiana instalacji okablowania strukturalnego w budynku DS 2 Politechniki Gdańskiej zlokalizowanym w Gdańsku Wrzeszczu przy ul. Traugutta 115.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje: 1. remont klatek schodowych z wymianą drzwi na drzwi EI 60 2. remont z przebudową oraz malowanie pomieszczeń kuchni, pralni, pomieszczeń gospodarczych na kondygnacjach powtarzalnych oraz sanitariatów ogólnodostępnych na parterze; obejmujący wymianę instalacji wod. - kan, c.o., instalacji elektrycznej i wentylacji mechanicznej. 3. malowanie korytarzy wszystkich kondygnacji budynku 4. czyszczenie i akrylowanie posadzek rulonowych pcv w korytarzach budynku 5. wykonanie (wymiana) nowego przyłącza energetycznego do budynku z pobliskiej trafostacji 6. wymiana instalacji strukturalnej - komputerowej w całym akademiku. Rozpoczęcie robót może nastąpić nie wcześniej niż 01.07.2010 Powierzchnia przebudowy 456 m2 Kubatura przebudowy 1370 m3 Dom Studencki nr 2 jest budynkiem dziesięciopiętrowym tzw. korytarzowcem, posiada dwie klatki schodowe i trzy windy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.41.00.00 - Tynkowanie 54.33.20.00 - 54.33.20.00 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.23.24.60 - Roboty sanitarne 45.22.38.10 - Konstrukcje gotowe 45.22.20.00 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej 45.45.11.10 - 45.45.11.10 .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonywania robót budowlanych w istniejących budynakch. Wykonawca potwierdzi spełnienie ww wymogu jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał roboty budowlane w istniejących budynkach na łączną kwotę co najmniej 10.000.000,00 zł brutto, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. W wykazie dla każdej roboty, należy podać: - krótki opis zakresu wykonanej roboty - miejsce wykonania roboty - adres (miejscowość, ulica) - wartość roboty brutto - w zł, - datę wykonania roboty - dzień, miesiąc, rok - odbiorcę roboty - nazwa (firma), adres (miejscowość, ulica)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby Wykonawca dysponował osobami posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, zgodnie z ustawą z dnia 7.7.1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: - kierownik budowy -konstrukcyjno-budowlanej, - kierownik robót branży elektrycznej -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - kierownik robót branży sanitarnej -instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, (lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów przed 01.01.1995 r.), przynależącymi do właściwej izby samorządu zawodowego. Wykonawca potwierdzi spełnienie ww wymogu jeżeli wykaże osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi wraz z podaniem informacji na temat ich kwalifikacji zawodowych - nr uprawnień, specjalność, zakres, data ważności przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego - niezbędnych do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w realizacji zamówienia zgodnie z Prawem budowlanym oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

pisemne zobowiązanie podmiotu(ów) do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia (w przypadku gdy Wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, dotyczących: TERMINU Termin zakończenia przedmiotu zamówienia ustalony w umowie może ulec zmianie w przypadku wystąpienia jednej z niżej wymienionej okoliczności pod warunkiem, że ma ona wpływ na termin realizacji całego przedmiotu umowy. Okoliczności mogące spowodować zmianę terminu mogą wynikać z: a) przestojów i opóźnień zawinionych przez zamawiającego, b) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), c) warunków atmosferycznych uniemożliwiających lub utrudniających wykonywanie robót - fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w dzienniku budowy i musi być potwierdzony przez inspektora nadzoru, d) konieczności oczekiwania na wprowadzenie przez Projektanta korekt i uściśleń w rozwiązaniach projektowych, e) ujawnienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy niezidentyfikowanej przeszkody w budynku lub w gruncie, f) ujawnienia się w trakcie realizacji przedmiotu umowy nieprzewidzianych przeszkód formalno-prawnych, g) realizacji robót dodatkowych, zamiennych lub zaniechania części robót. W okolicznościach wyżej wymienionych Strony ustalają nowe terminy umowne, z tym że wielkość zmian musi być powiązana z przyczyną jaka ją spowodowała. Wydłużenie okresu obowiązywania umowy nakłada na wykonawcę obowiązek przedłużenia terminu ważności zabezpieczenia należytego wykonania umowy, z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i jego wymaganej wysokości. ZAKRESU I WARTOŚCI UMOWY Powodem wprowadzenia zmian w zakresie i wartości umowy mogą być roboty zamienne lub zaniechane. Wprowadzenie robót zamiennych jest możliwe jeśli: - jest korzystne dla zamawiającego na etapie realizacji umowy lub przyniesie korzystne skutki w trakcie eksploatacji przedmiotu umowy - stało się konieczne na skutek ujawnienia się przeszkód w budynku lub w gruncie, lub błędów w dokumentacji projektowej, - pozwolą osiągnąć lepsze parametry techniczne, użytkowe, estetyczne od przyjętych w dokumentacji projektowej, - dotyczą zastosowania nowych technologii nieznanych zamawiającemu i niedostępnych w momencie zawarcia umowy. Wprowadzenie robót zaniechanych jest możliwe jeśli: - są one następstwem zleconych robót dodatkowych - konieczność rezygnacji z tych robót jest niezbędna dla prawidłowego wykonania przedmiotu umowy - zaistniały istotne zmiany okoliczności powodujące, że wykonanie części robót nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. ZMIAN OSÓB REPREZENTUJĄCYCH STRONY UMOWY W przypadku zmian osób uprawnionych do reprezentowania Zamawiającego lub Wykonawcy Strony dokonają stosownych zmian w umowie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pg.gda.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Gdańska Dział Inwestycji i Remontów hala nr 3 budynku Chemii C pokój nr 22 Gdańsk 80-233, ul. G. Narutowicza 11/12.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2010 godzina 09:45, miejsce: Politechnika Gdańska Dział Inwestycji i Remontów hala nr 3 budynku Chemii C pokój nr 22 Gdańsk 80-233, ul. G. Narutowicza 11/12.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.