Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-20
Gronowo Elbląskie: Termoizolacja stropodachu i ścian zewnętrznych budynku mieszkalnego w Gronowie Elbląskim ul. Świerkowa 1
Numer ogłoszenia: 57425 - 2008; data zamieszczenia: 20.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Gronowo Elbląskie, ul. Łączności 3, 82-335 Gronowo Elbląskie, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2315623, fax 055 2315623.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termoizolacja stropodachu i ścian zewnętrznych budynku mieszkalnego w Gronowie Elbląskim ul. Świerkowa 1.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac przewiduje wykonanie termoizolacji stropodachu betonowego w systemie DKD z powierzonego materiału(styropian laminowany grub. 15 cm, papa wentylacyjna, papa podkładowa, papa termozgrzewalna wierzchniego krycia oraz kominki wentylacyjne wraz z kołkami do mocowania płyt termoizolacyjnych) oraz obróbek blacharskich wykonanych z blachy ocynkowanej grubości 0.50-0.55 mm takich jak rynny, rury spustowe, opierzenia kominków, pas nadrynnowy i pozostałe obróbki blacharskie wynikające z przedmiaru. Wykonanie czapek kominowych betonowych i wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej o fakturze kornika w kolorze bordowym. Wykonanie termoizolacji obiektu styropianem fazowanym FS15 grubości 12 cm, metodą lekką - mokrą z wyprawą elewacyjną cienkowarstwową kornik grub. 3,5 mm w kolorze beż. Wykonanie opaski betonowej przy budynku na podsypce cementowo-piaskowej grub. 15 cm i szerokości 50 cm wraz ze ściekami z elementów betonowych grubości prefabrykatów 15 c.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.21.20 - Wznoszenie rusztowań Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.21.20 - Wznoszenie rusztowań Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wymagane wadium w wysokości 500 PLN- szczegółowe informacje na temat wadium w SIWZ..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; - udzielą minimum 24 miesiące gwarancji na wykonane roboty. Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana wg formuły spełnia/ nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy; 2. Oświadczenie Wykonawcy wynikające art. 24 i 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; 3.Oświadczenie o zapoznaniu się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia; 4.Aktualne dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5.Aktualne na dzień otwarcia ofert zaświadczenie z Urzędu Skarbowego, właściwego według miejsca siedziby Wykonawcy o niezaleganiu z płatnościami z tytułu podatków(lub zaświadczenie, że podatnik uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu), wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6.Aktualne na dzień otwarcia ofert zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o niezaleganiu z płatnościami z tytułu podatków(lub zaświadczenie, że podatnik uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu), wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7.Wykaz narzędzi i urządzeń niezbędnych do wykonania zamówienia, jakim dysponuje Wykonawca; 8.Wykaz osób i podmiotów(tylko kadra kierownicza), które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz uprawnień i zaświadczeń; 9.Wykaz wykonywanych w okresie ostatnich pięciu latach robót przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości , dat i miejsca wykonania; należy załączyć dokumenty(referencję) potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie; 10.Polise lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, związanej z przedmiotem zamówienia; 11.Kopia dowodu wniesienia wadium; 12.Oświadczenie zobowiązujące wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: gronowo_elblaskie-ug.bip-wm.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać ze strony: gronowo_elblaskie-ug.bip-wm.pl.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2008 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Gronowo Elbląskie pokój nr 11lub pocztą na adres: Urząd Gminy ul. Łączności 3, 82-335 Gronowo Elbląskie..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
INNE PRZETARGI GRONOWO ELBLĄSKIE
- Dowóz i odwóz dzieci z terenu Gminy Gronowo Elbląskie do Zespołu Szkół w Gronowie Elbląskim i Zespołu Szkół w Jegłowniku wraz z opiekunami w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- "Przebudowa drogi gminnej nr 102020N w miejscowości Wikrowo"
więcej: przetargi GRONOWO ELBLĄSKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa 4 mieszkań zlokalizowanych na 2 piętrze budynku przy ul. Góry Św. Anny 21A w Zdzieszowicach
- "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w gminie Gorzkowice - budynek przy ul. Przemysłowej."
- Przebudowa istniejącego budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu położonego przy ul. Osadowej 5 w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 9 przy ul. Jana Matejki 64 w Zabrzu
- Odwodnienie budynku świetlicy w Hermanowicach nr 78
- Poprawa efektywności energetycznej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Krośnicy
więcej: Wznoszenie rusztowań »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





