Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-11-10
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Koszalin: dostawa wyrobów głęboko mrożonych, przetworów warzywnych, wód mineralnych, soków i zaprawy kompotowej - znak sprawy 60/SZP/żywn./06 Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Centrum Szkolenia Sił Powietrznych Koszalin, do kontaktów: Mirosław Kołodziejczyk, ul. Wojska Polskiego 66, 75-903 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3456672, fax 094 3437730, e-mail: csopl@pro.onet.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.cssp.gwl.koszalin.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Podmiot prawa publicznego; Obrona. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa wyrobów głęboko mrożonych, przetworów warzywnych, wód mineralnych, soków i zaprawy kompotowej - znak sprawy 60/SZP/żywn./06. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Centrum Szkolenia Sił Powietrznych w Koszalinie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne DOSTAWY WYROBÓW GŁĘBOKO MROŻONYCH (w tym wyrobów garmażeryjnych i warzyw głęboko mrożonych), PRZETWORÓW WARZYWNYCH (przecierów warzywnych, wazrzyw konserowych i sałatek warzywnych), WÓD MINERALNYCH (gazowanych i niegazowanych) i SOKÓW OWOCOWYCH (jabłkowego, pomarańczowego, z czarnej porzeczki i wiekoowocowego), ZAPRAWY KOMPOTOWEJ (w asotymencie czterech samaków) odpowiadających cechą jakościowym z zachowaniem Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, w szczególności certyfikat HACCP lub inny dokument, wystawiony przez niezależny podmiot, potwierdzający wdrożenie systemu HACCP (dla zadania nr 1 i 2) 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.85.11.20 - Kluski Kod CPV wg słownika 2008: 15.85.11.00 - Makaron niegotowany Oryginalny kod CPV: 15.33.10.00 - Warzywa przetworzone Kod CPV wg słownika 2008: 15.33.10.00 - Warzywa przetworzone Oryginalny kod CPV: 15.32.10.00 - Soki owocoweSoki owocowe Kod CPV wg słownika 2008: 15.32.10.00 - Soki owocowe Oryginalny kod CPV: 15.32.18.00 - Soki skoncentrowane Kod CPV wg słownika 2008: 15.32.18.00 - Soki skoncentrowane Oryginalny kod CPV: 15.98.10.00 - Wody mineralne Kod CPV wg słownika 2008: 15.98.10.00 - Wody mineralne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wyroby głęboko mrożone - 21 artykułów. Przetwory warzywne - 11 artykułów. Wody mineralne i soki owocowe - 6 artykułów. Zaparwa kompotowa - 1 artykuł 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w miesiącach: 12
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wymagane wadium dla zadania nr 2 - 5000,00 zł.; dla zadania nr 2 - 3000,00 zł.; dla zadania nr 3 i 4 nie wymagane 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1)Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2, pkt. 1-4 Ustawy. 2)Spełniają warunki określone przepisami art. 22, ust. 1, pkt. 1 - 4 Ustawy. a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjał techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3)Wnieśli wymagane wadium (dotyczy zadania nr 1 i 2). 4)Posiadają aktualne odpisy, zaświadczenia, informacje wymagane w § 1.1 pkt-y 2, 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r., w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. 2006 r. Nr 87, poz. 605). 5)Spełniają wymagania konieczne do zapewnienia higieny w procesie produkcji i w obrocie artykułami żywnościowymi oraz właściwą jakość zdrowotną sprzedawanych artykułów - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 6)Spełniają wymagania w zakresie higieny i kontroli produktów pochodzenia zwierzęcego - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 7)Spełniają wymagania konieczne do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów, jeżeli środki spożywcze pochodzenia zwierzęcego są produkowane lub przechowywane w zakładzie produkującym lub przechowującym inne środki spożywcze - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 8)Wykonali w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostawy odpowiadające swoim rodzajem (dla poszczególnych zadań określonych w część I SIWZ) i wartością, dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie. 9)Wdrożyli i stosują system HACCP (dotyczy zadania nr 1 i 2) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Spełnienie wymaganych warunków, opisanych w ust. 1, będzie dokonywane na podstawie oceny złożonych przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w części VI SIWZ, na zasadzie \spełnia\ lub \nie spełnia\ wymagania określone przez prawo, w szczególności: 1)czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia; 2)czy dokument został wystawiony w okresie ustalonym przez prawo (jest aktualny); 3)czy zawiera on informacje wymagane dla tego dokumentu; 4)czy adresatem tego dokumentu jest Wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu; 5)czy kserokopia załączona przez Wykonawcę w miejsce oryginału została potwierdzona \za zgodność z oryginałem\ przez osoby uprawnione lub pełnomocnictwa udzielonego przez osoby uprawnione; 6)czy złożony dokument jest kompletny Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3)Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłatami oraz opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4)Decyzja administracyjna o spełnianiu wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów (art. 27 ust. 2 ustawy z dnia 11 maja 2001 r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia dla produktów pochodzenia nie zwierzęcego), wydanej przez właściwy terytorialne organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 5)Decyzja administracyjna o spełnianiu wymagań w zakresie higieny i kontroli produktów pochodzenia zwierzęcego (art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego Dz. U. 06.17.127 z dnia 2 lutego 2006 r.), wydanej przez właściwy terytorialne organ Inspekcji Weterynaryjnej - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 6)Decyzja administracyjna o spełnianiu wymagań koniecznych do zapewnienia higieny w procesie produkcji lub w obrocie oraz do zapewnienia właściwej jakości zdrowotnej tych artykułów, jeżeli środki spożywcze pochodzenia zwierzęcego są produkowane lub przechowywane w zakładzie produkującym lub przechowującym inne środki spożywcze (art. 40 ust. 6 ustawy z dnia 11 maja 2001 r. o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia), wydanej przez właściwy terytorialne organ Państwowej Inspekcji Sanitarnej albo Inspekcji Weterynaryjnej - jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 7)Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawą stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości (w złotych), przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy zostały wykonane należycie (na załączonym do druku SIWZ, w/w dokumentów dla każdej wyszczególnionej pozycji). 8)Zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczeniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, w szczególności certyfikat HACCP lub inny dokument, wystawiony przez niezależny podmiot, potwierdzający wdrożenie systemu HACCP (dla zadania nr 1 i 2)
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cssp.gwl.koszalin.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: Termin płatności 30 dni. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.11.2006 godzina 11:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.11.2006, godzina 11:45, Otwarcie złożonych ofert nastąpi na posiedzeniu Komisji Przetargowej w siedzibie zamawiającego - lokal nr 8 (sala konferencyjna na parterze) w budynku nr 1 (przejście przez Biuro Przepustek.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06.11.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Dostawa wyrobów głęboko mrożonych, w tym; wyrobów garmażeryjnych i warzyw. 1) Krótki opis: Sukcesywna dostawa przez okres trwania umowy: wyrobów garamażeryjnych, w tym: Pierogi z mięsem 2000 kg, Pierogi z kapusta i grzybami 200 kg, Pierogi z serem 2000 kg, Pierogi ruskie 2000 kg, Pyzy ziemniaczane z mięsem 2000 kg kg, Knedle owocowe 2000 kg, Krokiety z mięsem 2000 kg, Kopytka ziemniaczane 2000 kg, Naleśniki z serem 2000 kg, Kapusta faszerowana - Gołąbki 2000 kg, Flaki wołowe krojone, mrożone 7000 kg, Pasztecik drożdżowy z nadzieniem mięsnym 1000 kg, Pasztecik drożdżowy z kapustą i grzybami 1000 kg, Zapiekanka z serem i pieczarkami a 200-300 g 1000 kg, Fasolka po bretońsku 2000 kg; warzyw w tym: Marchewka mrożona 500 kg, Fasolka szparagowa, cięta, zamrożona, kl. I 500 kg, Różyczki kalafiora, zamrożony 500 kg, Brokuły mrożone 500 kg, Kapusta brukselka zamrożona, kl. I 500 kg, Mieszanka warzywna, wieloskładnikowa: marchew, kalafior, fasolka szparagowa, por 500 kg. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.85.11.20. 3) Wielkość lub zakres: 21 artykułów. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Dostawa przetworów warzywnych. 1) Krótki opis: Sukcesywna dostawa prze okres trwania umowy przetworow warzywnych, w tym Chrzanu tartego 500 gk, buraczki ćwikłowe 500 kg, przecier ogórkowy 1500 kg, ogórki konserwowe 3000 kg, papryka konserwowa 2500 kg, szczaw konserwowy 1000 kg, sałatka szwedzka 2500 kg, sałatka z czerwonej kapusty 2500 kg, sałatka wielowarzywna (dwa rodzaje) po 1500 kg, leczo pieczrkowe 6000 kg. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 11 artykułów. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Dostawa wód mineralnych i soków owocowych. 1) Krótki opis: Sukcesywna dostawa przez okres trwania umowy wód mineralnych, w tym: gazowanych 10010 litrów w opakowaniu 0,5 l, gazowanych 38000 litrów w opakowaniu 1,5 l oraz sokow owocowych, jabłowego, poamarańczowego z czarnej porzeczki w kartonie 1 l po 2000 litrow i owocowego w kartonie 0,2 l - 2000 litrów. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.98.10.00, 15.32.10.00. 3) Wielkość lub zakres: 6 artykułów. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Dostawa zaprawy kompotowej. 1) Krótki opis: Suikcesywna dostawa zaprawy kompotowej (czetery rodzaje smakowe) w ilości 6500 litrów. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.32.18.00. 3) Wielkość lub zakres: 1 artykuł. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Pożądany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- "Remonty nawierzchni tymczasowych w Koszalinie"
- Dostawa testów wraz z dzierżawa analizatora dla SZGiCHP w Koszalinie.
- Zarządzanie Projektem pt.: Budowa sieci tras rowerowych Pomorza Zachodniego - Trasa Velo Baltica etap XI- kładka nad przekopem jeziora Kopań
- "Wywóz odcieków przemysłowych z Regionalnego Zakładu Odzysku Odpadów w Sianowie przy ul. Łubuszan 80 do punktu stacji zlewnej Oczyszczalni Ścieków w Jamnie w ilości do 13000 m3 w 2025 roku".
- Przebudowa DW 125 w m. Moryń ul. Dworcowa
- Sprzątanie pomieszczeń Centrum Usług Społecznych w Koszalinie - część II
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostarczanie artykułów żywnościowych oraz wody na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku - Białej
- Dostawa soków zagęszczonych dla WGGiIŚ - DE-dzp.272-318/25
- Dostawa produktów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 2 w Andrychowie
- Sukcesywne dostawy różnych artykułów spożywczych na potrzeby ZAZ w Czarnem
- Dostawa nabiału oraz wody butelkowanej dla SPZZOZ w Gryficach
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej
więcej: Soki owocowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.