Ogłoszenie z dnia 2006-11-10
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Jelenia Góra: przebudowa dawnego budynku szkolnego na siedzibę Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jeleniej Górze przy ul. Jana Pawła II nr 7 Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Jeleniej Górze, do kontaktów: Danuta Tomaszczyk-Żarska, ul. J. Słowackiego 13, 58-500 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 075 7676577, fax 075 7676577, e-mail: mops - jg@pbox.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.mops.igora.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ochrona socjalna. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa dawnego budynku szkolnego na siedzibę Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Jeleniej Górze przy ul. Jana Pawła II nr 7. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Jelenia Góra ,ul. Jana Pawła II nr 7. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Projektowane zagospodarowanie terenu - w II etapie nie objętym niniejszym postępowaniem . Projektuje się zmianę istniejącego zagospodarowania terenu w zakresie lokalizacji nowego parkingu dla 10 samochodów osobowych z utrzymaniem istniejącego dojazdu od strony drogi dojazdowej Projektowane rozwiązania architektoniczne Istniejący budynek jest sześciokondygnacyjny, podpiwniczony, kryty dachem płaskim, usytuowany równolegle, dłuższym bokiem, do ul. Jana Pawła II. Budynek jest wykonany w technologii tradycyjnej. Budynek będzie dostępny dla osób niepełnosprawnych Projektowane rozwiązania w zakresie instalacji wodno-kanalizacyjna, hydrantowa ( Hp25), ogrzewanie c.o. wodne i c. w. u z własnej, istniejącej kotłowni opalanej gazem, wentylacja grawitacyjna i mechaniczna w tym oddymiania klatek schodowych, elektryczna - oświetlenia ogólnego i gniazd oraz siła, telefoniczna i teletechniczna, odgromowa - istniejąca bez zmian, system sygnalizacji pożarowej. Sposób dostosowania obiektu dla osób niepełnosprawnych W projektowanym obiekcie zapewniono niezbędne warunki do korzystania z tego obiektu przez osoby niepełnosprawne, w tym poruszające się na wózkach inwalidzkich zgodnie z ogólnymi warunkami technicznymi jakim powinny odpowiadać budynki: zaprojektowano schodowy dźwig osobowy do przewozu osób niepełnosprawnych, zaprojektowano WC dla osób niepełnosprawnych, dostępne z przestrzeni ogólnodostępnej. Bezpieczeństwo i Higiena Pracy Pomieszczenia higieniczno-sanitarne ogólnodostępne i socjalno- sanitarne w zakresie opracowania zaprojektowano zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów, zaprojektowano zespoły sanitarne dla pracowników i klientów oraz pomieszczenie dla wypoczynku kobiet 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Na etapie realizacji: na bieżąco dostarczanie dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu i stosowania na terenie RP - zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.55.00 - Obiekty użyteczności społecznej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.55.00 - Toalety publiczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 000 EUR 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Pożądany; okres w miesiacach 6,5.
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 30 000 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocenę spełnienia warunków Zamawiający dokona w oparciu o załączone dokumenty, na zasadzie spełnia/nie spełnia Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający wymogi art. 22 ust.1 punkt od 1do 3 i nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 - ustawy z 29.01.2004 . -Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2006. Nr 164, poz.1163 - zwane dalej w skrócie PZP ) i którzy na tą okoliczność złożą stosowne oświadczenie oraz potwierdzą je dokumentami określonymi przez Zamawiającego- zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów ,jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. z 2006 r. Nr 87,poz.605). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców- w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich : a. w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy PZP - przedłożą w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, uwaga: - jeżeli działalność gospodarcza przedsiębiorców jest prowadzona w formie spółki cywilnej do oferty należy dołączyć umowę spółki cywilnej - w przypadku konsorcjum, tj. podmiotów występujących wspólnie ( art. 23 ust.2 PZP) do oferty należy dołączyć list intencyjny wykonawców z ustanowieniem wspólnego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 2) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4 ÷ 8 PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 PZP, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dla wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej : zamiast dokumentów , o których mowa w a. 1), 3), 4) wymagane są dokumenty lub dokument wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: -nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert -nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienia wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , -nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat , składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Zamiast dokumentu , o których mowa w a. 2) wymagane jest zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby ,której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4÷ 8 PZP. - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w punkcie a. 1), 2), 3), 4). zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski , sporządzonym lub poświadczonym przez wykonawcę . b. w celu potwierdzenie opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia , przedłożą : 1) wykaz osób (dotyczy pracowników kadry technicznej jak i pracowników fizycznych) i podmiotów , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności , 2) dokument stwierdzający, że osoba, które pełnić będzie funkcję kierownika budowy ( z imienia i nazwiska ujęta w wykazie z punktu 1) posiada wymagane uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń oraz aktualną (co najmniej do 31.12.2006 r. przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa . Dokument stwierdzający, że osoba posiada uprawnienia w wymaganym zakresie powinien być zgodny z ustawą z dnia 7 lipca 1994r, Prawo budowlane (Dz.U. z 2003r. Nr 207, poz. 2016; ze zm.) oraz aktualnym obowiązującym Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z 28 kwietnia 2006 r. .w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz.U. z 2006r. nr 83, poz. 578). Osoba, która posiada uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, uprawnienia budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia bez ograniczenia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie przedmiotu niniejszego zamówienia i zachowała uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie, przedkłada ten dokument. 3) wykaz wykonanych robót budowlanych -co najmniej dwóch zamówień- w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie , 4) polisę , a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej - kontraktowej na równowartość minimum oferowanej ceny ryczałtowej za wykonanie przedmiotu zamówienia, w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą oraz deliktowej, c. dla oferenta wskazanego do realizacji zamówienia- dodatkowe wymogi wymienione w punkcie XV.SIWZ
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. cena ryczałtowa 100% 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.jgora.pl. Opłata: 800 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: - za zaliczeniem pocztowym - wpłata do kasy w siedzibie MOPS. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2006 godzina 12:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.12.2006, godzina 13:00, Miejski Ośrodek Pomocy Społczenej, Jelenia Góra, ul. Słowackiego 13 gabinet Dyrektora MOPS - parter.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 03.11.2006.
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Zapewnienie usługi logistycznej dwóch szkoleń pn.: "Współpraca GOPR i górskich służb ratowniczych w reagowaniu na wypadki letnie, zdarzenia mnogie, uderzenia piorunów w górskim obszarze transgraniczn
- Usługa szkoleniowa realizowana przez 3 instruktorów prowadzących pn.: "Współpraca GOPR i górskich służb ratowniczych w reagowaniu na wypadki letnie, zdarzenia [...] w górskim obszarze transgranicznym"
- Dostawa wraz z montażem urządzeń placów zabaw na terenie jeleniogórskich przedszkoli publicznych w ramach projektu pn. "Akademia przedszkolaka"
- Dostawa, montaż i uruchomienie 3 aparatów do hemodializy dla Stacji Dializ w Wojewódzkim Centrum Szpitalnym Kotliny Jeleniogórskiej
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów powstałych w wyniku powodzi z terenu Miasta Jelenia Góra, w okresie od dnia zawarcia umowy do wyczerpania kwoty zobowiązania Zamawiającego (...)
- Zagospodarowanie placu przy ul. Marii Skłodowskiej - Curie 12 w Jeleniej Górze - "Bezpieczna strefa relaksu, wypoczynku i zabaw pod chmurką"
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku sanitarnego w ramach zadania pn. "Zagospodarowanie terenu targowiska miejskiego w Łasku"
- Budowa toalety publicznej z infrastrukturą towarzyszącą w m. Łuków
- Budowa Gorzowskiego Centrum Edukacji Artystycznej w Gorzowie Wielkopolskim.
więcej: Toalety publiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.