Ogłoszenie z dnia 2005-10-28
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Opole: dostawa samochodów osobowych
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu, do kontaktów: Janusz Szafrański, Eugenia Poniży, Małgorzata Rutkowska, ul. Korfantego nr 2, pok. 168, 45-077 Opole, woj. opolskie, tel. +48 77 4222670, fax +48 77 4222114, e-mail: zamowienia@opolska.policja.gov.pl, www.opolska.policja.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu, Krzystof Zajkowski, ul. Korfantego nr 2, 45-077 Opole, woj. opolskie, tel. +48 77 4222432, fax +48 77 4222114, e-mail: zamowienia@opolska.policja.gov.pl, www.zamowienia.opolska.policja.gov.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu, Ewelina Ostrowska, Natalia Kopecka-Hein, ul. Korfantego nr 2, pok. 206, 45-077 Opole, woj. opolskie, tel. +48 77 4222112, fax +48 77 4222114, e-mail: zamowienia@opolska.policja.gov.pl, www.opolska.policja.gov.pl.
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa samochodów osobowych 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 10 szt. samochodów osobowych dla służb Policji spełniających co najmniej następujące wymagania: Silnik; - Benzynowy (wielopunktowy wtrysk paliwa) lub wysokoprężny z doładowaniem (common rail lub pompowtryskiwacze) - Spełniający normy emisji substancji szkodliwych EURO 3 lub późniejszą, - O pojemności; minimum 1.4 dm sześc., - Moc maksymalna; minimum 90 KM, - Prędkość maksymalna; minimum 170 km/h, Pozostałe wymagania: - Rozstaw osi; minimalnie 2600 mm, - Gwarancja na zespoły mechaniczne, perforację; minimum 24 miesiące - Regulacja kolumny kierowniczej - minimum (góra-dół), - Regulacja siedzenia kierowcy: minimum przód - tył, góra dół, - Wspomaganie układu kierowniczego, - Poduszki powietrzne minimum kierowcy i pasażera, - Układ zapobiegania blokowaniu kół podczas hamowania ABS, - Światła przeciwmgłowe przednie, - Zbiornik paliwa o pojemności minimalnie 46 dm sześc., - Ogumienie letnie z felgami (w tym pełnowymiarowe koło zapasowe) - szt. 5, - Ogumienie zimowe z felgami- szt. 4, - Nadwozie 5-drzwiowe hatchback, - Nadwozie wykonane z blachy ocynkowanej, - Skrzynia biegów mechaniczna, - Kolor nadwozia - kolory stonowane (oprócz czerwonego i białego) - Rok produkcji 2005, - Okres po wprowadzeniu do produkcji seryjnej minimum 15 miesięcy, Dodatkowe wyposażenie: - Lampy halogenowe umieszczone w dolnej części lampy zespolonej lub szperacz - przenośna lampa halogenowa o mocy ok. 55 W, zasilana z gniazda zapalniczki, długość kabla zasilającego ok. 4 m - szt. 1, - Składany lub łatwy do demontażu blat (podkładka) umożliwiający sporządzanie notatek, umieszczony w pobliżu siedzenia kierowcy, mocowany doraźnie na kole kierownicy - szt. 1, - Nóż do cięcia pasów bezpieczeństwa mocowany w zasięgu ręki policjantów, - Gaśnica proszkowa l kg zamontowana w zasięgu kierowcy, - Apteczka samochodowa, - Linka holownicza, - Trójkąt ostrzegawczy do ustawiania na zewnątrz, - Zestaw podręcznych narzędzi, - Osłony przeciwbłotne, - Komplet dywaników gumowych. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Loco zamawiający, Opole, ul. Oleska 95. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.11.00.00 - Samochody osobowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.11.00.00 - Samochody osobowe 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: powyżej 60 tys. euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2005.
III.1) Wymagane wadium: 4500,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udział w postępowaniu może ubiegać się wykonawca, który: - spełnia warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, - posiada minimum 2 punkty obsługowe, w których będzie możliwe wykonanie przeglądów gwarancyjnych, w tym jeden na terenie Miasta Opola, a drugi na terenie jednego z powiatów woj. opolskiego, - złoży w terminie wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z wymaganym oświadczeniem i dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków. Ocena spełnienia przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie zgodnie z formułą "spełnia/nie spełnia". III. 2.1. Posiadanie przez wykonawcę uprawnień do wykonywania działalności oceniane będzie na podstawie oświadczenia i następujących dokumentów potwierdzających: - aktualnego odpisu z właściwego Rejestru Sądowego Przedsiębiorców albo zaświadczenia o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej wykonawcy, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru albo zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; - aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; - aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli złożone oświadczenie i wymienione wyżej dokumenty to uzasadniają. III.2.2. Posiadanie przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz potencjału technicznego, a także dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oceniane będzie na podstawie oświadczenia i następującego dokumentu potwierdzającego: - wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli złożone oświadczenie i dokumenty złożone wraz z wnioskiem potwierdzają, iż: a) wykonawca w wymaganym okresie wykonał co najmniej jedno zamówienie dostawy samochodów osobowych w kwocie brutto o wysokości co najmniej 200 tys. zł (jednorazowo); b) wykonawca posiada minimum 2 punkty obsługowe samochodów w wymaganych przez zamawiającego miejscach. III.2.3. Sytuacja ekonomiczna i finansowa wykonawcy zapewniająca wykonanie zamówienia oceniana będzie na podstawie oświadczenia i następującego dokumentu potwierdzającego: - informacji z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie zamówienia, jeżeli będzie to uzasadnione złożonym oświadczeniem i z ww. dokumentu wynika, iż wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową o wysokości co najmniej 400 tys. zł. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu i oświadczenie z art. 22 ust. 1 muszą być podpisane przez wykonawcę lub osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu należy dołączyć do wniosku w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, zgodnie ze sposobem reprezentacji. Jeżeli wniosek i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, jest on zobowiązany do przedłożenia dokumentu udzielonego pełnomocnictwa do występowania w imieniu wykonawcy w tym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Do złożenia ofert zostanie zaproszonych pięciu wykonawców spełniających w największym stopniu warunki udziału w postępowaniu lub wszyscy spełniający te warunki, jeżeli liczba wykonawców, którzy nie podlegają wykluczeniu, jest mniejsza niż pięć. Kryterium kwalifikacyjne: W przypadku gdy więcej niż 5 wykonawców spełni warunki udziału w postępowaniu zawarte w niniejszym ogłoszeniu, zamawiający zaprosi do złożenia ofert tych pięciu z nich, którzy wykazali się zrealizowaniem największej ilości dostaw o wartości jednorazowej co najmniej 200 tys. zł brutto, które zostały ujęte w wykazie wykonawcy, o którym mowa w pkt III.2.2. niniejszego ogłoszenia. Jeżeli wciąż liczba wykonawców będzie większa niż pięć, zamawiający zaprosi do złożenia ofert wszystkich wykonawców, którzy nadal spełniają warunki po weryfikacji wg opisanego wyżej kryterium kwalifikacyjnego.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 5. 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 80%, parametry techniczno-eksploatacyjne - 20%. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 07.11.2005 godzina 11:00 Wzór wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu z załącznikami można: - odebrać osobiście w siedzibie zamawiającego pok. nr 168 w godz. od 8:00 do 15:00, tel. 77 4222670, - otrzymać drogą pocztową po uprzednim wysłaniu pisma w tej sprawie (fax nr 77 4222114) - pobrać ze strony internetowej zamawiającego. Wniosek z załącznikami należy złożyć w siedzibie zamawiającego w pok. nr 206 - Sekretariat Wydziału Prezydialnego w ww. terminie, w zamkniętym opakowaniu zaadresowanym na zamawiającego, opatrzonym pieczęcią wykonawcy oraz napisem "Dostawa samochodów osobowych". 3.3) Termin związania ofertą: 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: Komenda Wojewódzka Policji w Opolu, ul. Korfantego nr 2, pok. 205.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 20.10.2005.
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla inwestycji: Rozbudowa skrzyżowania w ciągu drogi wojewódzkiej nr 401 na odcinku obwodnicy w m. Grodków - skrzyżowanie nr 1 DW401/DW378/ul. Warszawska
- D/97/2025/A Zakup i dostawa urządzenia do stymulacji mięśni dla kierunku Kosmetologia Wydziału Nauk o Zdrowiu Uniwersytetu Opolskiego
- D/82/2025/A Zakup i dostawa sprzętu AGD na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego, część nr 1 - Zakup i dostawa lodówki na potrzeby kierunku Farmacja - 2 szt.
- Termomodernizacja obiektu PSP nr 14 w Opolu - etap IV
- Pełnienie funkcji eksperta ds. edukacji Powiatowego Koordynatora Sieci w powiecie głubczyckim
- Przeglądy gwarancyjne i konserwacja klimatyzatorów MIDEA w budynku CUP 2 Izby Administracji Skarbowej w Opolu
więcej: przetargi w Opolu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa samochodów operacyjmych
- Zakup samochodu typu BUS do przewozu osób z niepełnosprawnościami
- Zakup dwóch samochodów o napędzie spalinowym typu PICKUP z napędem 4x4 - 5 osobowych.
- Dostawa samochodu osobowego
- Dostawa w ramach realizacji projektu pn. "Poprawa jakości i dostępności kształcenia zawodowego w szkołach ponadpodstawowych wraz z doposażeniem pracowni w Powiecie Wałeckim."
- Dostawa trzech samochodów operacyjnych dla Komendy Wojewódzkiej PSP w Rzeszowie
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





