eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębica › I. DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO Z OPROGRAMOWANIEM I SPRZĘTU AUDIOWIZUALNEGO; II. DOSTAWA ŚRODKÓW OCHRONY OSOBISTEJ; III. WYPOSAŻENIE MIEJSCA KWARANTANNY W DOMU DZIECKA

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2020-08-11



Ogłoszenie nr 573335-N-2020 z dnia 2020-08-11 r.

Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie: I. DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO Z OPROGRAMOWANIEM I SPRZĘTU AUDIOWIZUALNEGO; II. DOSTAWA ŚRODKÓW OCHRONY OSOBISTEJ; III. WYPOSAŻENIE MIEJSCA KWARANTANNY W DOMU DZIECKA
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
"Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19" w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój lata 2014 - 2020, Działanie 2.8 Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym, PI 9iv: Ułatwianie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, krajowy numer identyfikacyjny 69064698600000, ul. ul. Parkowa  28 , 39-200  Dębica, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 14 680 31 48, , e-mail sekretariat@pcprpowiatdebicki.pl, , faks 14 680 31 21.
Adres strony internetowej (URL): www.pcprpowiatdebicki.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.pcprpowiatdebicki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
www.pcprpowiatdebicki.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.pcprpowiatdebicki.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: I. DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO Z OPROGRAMOWANIEM I SPRZĘTU AUDIOWIZUALNEGO; II. DOSTAWA ŚRODKÓW OCHRONY OSOBISTEJ; III. WYPOSAŻENIE MIEJSCA KWARANTANNY W DOMU DZIECKA
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną część lub dwie części lub trzy części.
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną część lub dwie części lub trzy części.


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Cz. I. Dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem i sprzętu audiowizualnego. Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 30213100-6 Komputery przenośne, 32000000-3 sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny, 30200000-1 urządzenia komputerowe. Cz. II. Dostawa środków ochrony osobistej. Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 33141000-0 - jednorazowe, mechaniczne artykuły medyczne i hematologiczne, 33631600-8 środki antyseptyczne i dezynfekcyjne, 18424300-0 rękawice jednorazowe. Cz. III. Wyposażenie miejsca kwarantanny w domu dziecka. Oznaczenie według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 39100000-3 meble, 39200000-4 wyposażenie domowe. - dla dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej rodzinnej i instytucjonalnej z terenu powiatu dębickiego. Zamówienie jest finansowane ze środków europejskich i środków krajowych w ramach Projektu "Wsparcie dzieci umieszczonych w pieczy zastępczej w okresie epidemii COVID-19", w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014 - 2020 - Działanie 2.8. Rozwój usług społecznych świadczonych w środowisku lokalnym, PI 9iv: Ułatwienie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym oraz stosownej umowy, zawartej z Wojewodą Podkarpackim. Ilekroć przy opisie przedmiotu zamówienia (Cz. I, Cz. II i Cz. III) znajdują się określenia konkretnego producenta lub konkretnego produktu, Zamawiający wskazuje, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, przy zachowaniu parametrów jakościowych i cech użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego rozwiązania, uznając tym samym każde rozwiązanie o parametrach wskazanych lub lepszych. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Wykonawca będzie zobowiązany do zachowania w tajemnicy wszelkich danych osobowych i ich zabezpieczeń, pozyskanych w trakcie realizacji zamówienia. Zgodnie z art. 30 ust. 4 Pzp Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w niniejszej SIW i załącznikach.

II.5) Główny kod CPV: 30213100-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
32000000-3
30200000-1
33141000-0
33631600-8
18424300-0
39100000-3
39200000-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-08-27

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: posiada uprawnienia do realizacji przedmiotu zamówienia. Na potwierdzenie Zamawiający wymaga oświadczenie Wykonawcy, że prowadzi działalność, w zakresie części, do której przystępuje
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie niższą niż 100 000zł. Na potwierdzenie Zamawiający wymaga dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie niższą niż 100 000zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: dysponuje min. 1 samochód do transportu zamówienia. Na potwierdzenie Zamawiający wymaga oświadczenie, że Wykonawca dysponuje min. 1 samochodem do transportu zamówienia
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Dla potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia, Wykonawca do oferty powinien przedłożyć oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Dla potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dot. posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej: a)oświadczenie Wykonawcy, że prowadzi działalność, w zakresie części, do której przystępuje, zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. b)sytuacji ekonomicznej lub finansowej - dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę nie niższą niż 100 000zł. c)zdolności technicznej lub zawodowej: dysponuje min. 1 samochodem do transportu zamówienia, jak w załączniku nr 4 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
nie dotyczy

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Nie dotyczy

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Oświadczenie wymagane od wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO, którego wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
1) Kryterium - Cena brutto (C) - waga 70pkt70,00
2) Kryterium gwarancja na sprzęt komputerowy i sprzęt audiowizualny (G) - waga max. 30pkt. dotyczy Cz. I:30,00
3) Kryterium Termin zapłaty faktury/rachunku (T) - waga max. 30pkt. dotyczy Cz. II i Cz. III:30,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie w zakresie: zmian przepisów powszechnie obowiązujących, które mają wpływ na treść lub przedmiot umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-19, godzina: 14:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana była w ogłoszeniu o zamówieniu - w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Dostawa sprzętu komputerowego - urządzenia w ilości 53 sztuki oraz 2 komplety sprzętu audiowizualnego.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1)Sprzęt i urządzenia powinny być fabrycznie i technicznie nowe, nie używane nigdy wcześniej. 2)Zamawiający wymaga aby laptopy były dostarczone wraz z fabrycznie nowym, zainstalowanym i nieaktywowanym nigdy wcześniej na innym urządzeniu systemem operacyjnym oraz innym oprogramowaniem wchodzącym w skład przedmiotu zamówienia. 3)Sprzęt musi mieć kompletne akcesoria niezbędne do jego uruchomienia (np. kabel zasilający, zasilacz). 4)Urządzenia muszą posiadać certyfikat zgodności z Dyrektywami Nowego Podejścia UE (urządzenia muszą być oznaczone symbolem CE). 5)Urządzenia i oprogramowanie muszą pochodzić z legalnego źródła sprzedaży. 6)Urządzenia muszą być kompletne i gotowe do pracy po podłączeniu (w przypadku oprogramowania po zainstalowaniu i skonfigurowaniu). 7)Dostarczane urządzenia/oprogramowanie muszą być wolne od wszelkich wad. 8)Wszystkie oferowane urządzenia muszą być: a)złożone z identycznych podzespołów, sygnowanych przez ich producenta, b)posiadać taką samą konfigurację, c)dostarczane w oryginalnych opakowaniach. 9)Zamawiający przed podpisaniem protokołu odbioru ma prawo do sprawdzenia legalności dostarczonego oprogramowania. 10)Zamawiający wymaga aby oprogramowanie było dostarczone wraz ze stosownymi, oryginalnymi atrybutami legalności na przykład z tzw. naklejkami GML (Genuine Microsoft Label) lub naklejkami COA (Certificate of Authenticity) stosowanymi przez producenta sprzętu lub inną formą uwiarygodniania oryginalności wymaganą przez producenta oprogramowania stosowną w zależności od dostarczanej wersji. 11)Przedmiot zamówienia obejmuje także dostawę tego sprzętu komputerowego i audiowizualnego do siedziby Zamawiającego, skonfigurowania i uruchomienia. 12)Cena oferty musi uwzględniać pełen zakres czynności niezbędnych do realizacji dostaw objętych zamówieniem i powinna uwzględniać wszystkie elementy składające się na przedmiot zamówienia i niezbędne do jego należytego wykonania, w szczególności koszt transportu, rozładunku, wszelkich uzgodnień i odbiorów, a także koszt serwisowania dostarczonego sprzętu w okresie gwarancji. 13)Minimalne parametry sprzętu komputerowego i audiowizualnego, określa załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 30213100-6, 32000000-3, 30200000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-08-27
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
1) Kryterium - Cena brutto (C) - waga 70pkt70,00
2) Kryterium gwarancja na sprzęt komputerowy i sprzęt audiowizualny (G) - waga max. 30pkt.30,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:a) udzielona gwarancja 24 mies. - 0 pkt. b) udzielona gwarancja 36 mies. - 10 pkt. c) udzielona gwarancja 48 mies. - 20 pkt. d) udzielona gwarancja 60 mies. i więcej - 30 pkt.


Część nr: 2Nazwa: Dostawa środków ochrony osobistej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1)Maseczki (2 520 szt.) - trójwarstwowa, niejałowa, niesterylna na gumce, jednorazowe. Opakowanie jednostkowe lub zbiorcze. W części środkowej powinna posiadać zakładki umożliwiające dopasowanie maseczki do kształtu twarzy, a w jednej krawędzi posiadać wzmocnienie umożliwiające dopasowanie maseczki do nosa zapewniające szczelność przylegania. Wielkość maseczki złożonej - co najmniej 17,5 cm x 9 cm. Preferowane właściwości fizyczne: hipoalergiczna, bez lateksu. Każde opakowanie jednostkowe powinno zawierać czytelne oznaczenie nazwy lub firmy wytwórcy, nazwy lub firmy i adres autoryzowanego przedstawiciela we Wspólnocie Europejskiej, kod lub numer partii lub serii, oznaczenie daty przed upływem, której wyrób może być bezpiecznie używany, wskazanie warunków przechowywania i eksploatacji dla użytkownika końcowego. 2)Rękawice (10 945 szt.) - jednorazowe, nitrylowe, bezpudrowe o wysokiej rozciągliwości. Opakowania umożliwiające pojedyncze wyjmowanie rękawiczek. Rozmiar S - 3 500 szt. Rozmiar M - 3 800 szt. Rozmiar L - 3 645 szt. 3)Płyn do dezynfekcji rąk (151 litrów) - pojemność 1 opakowania = 1 litr. Płyn do dezynfekcji metodą wcierania o działaniu wirusobójczym, bakteriobójczym, grzybobójczym. Zapach neutralny bądź zbliżony do neutralnego. Minimalna zawartość substancji czynnej (alkohol-etanol) 70g/100g produktu. Płyn musi szybko odparowywać. Produkt musi posiadać pozwolenie Ministra Zdrowia dopuszczające produkt do obrotu produktem biobójczym oraz posiadać wpis do Wykazu Produktów Biobójczych. Środki dezynfekcyjne jako produkty biobójcze powinny spełniać wymagania zawarte w ustawie z dnia 9 października 2015 r. o produktach biobójczych oraz wymagań rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 528/2020 z dnia 22 maja 2012 r. w sprawie udostępniania na rynku i stosowania produktów biobójczych. Wymagana karta charakterystyki środka dezynfekcyjnego. Zamawiane produkty muszą spełniać wymagania w zakresie jakości i standardów bezpieczeństwa określone w przepisach UE, w tym m.in. deklarację zgodności CE i wytyczne Ministerstwa Zdrowia. Wykonawca zobowiązany będzie do wykazania tych standardów przed podpisaniem umowy. Dostawa przedmiotu zamówienia w miejscu wskazanym przez Zamawiającego na terenie powiatu dębickiego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33141000-0, 33631600-8, 18424300-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-08-27
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
1) Kryterium - Cena brutto (C) - waga 70pkt.70,00
2) Kryterium Termin zapłaty faktury/rachunku (T) - waga max. 30pkt30,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:a) do 7 dni - 10 pkt. b) do 14 dni - 20 pkt. a) do 30 dni - 30 pkt.


Część nr: 3Nazwa: Wyposażenie miejsca kwarantanny w domu dziecka
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1)Przedmiot zamówienia obejmuje wyposażenie miejsca kwarantanny w domu dziecka na terenie powiatu dębickiego, a także dostawę sprzętów pod wskazany przez Zamawiającego adres w godzinach ustalonych z Zamawiającym, zamontowania i uruchomienia ich. 2)Minimalne parametry wyposażenia, określa załącznik nr 2 do SIWZ. 3)Wykonawca zapewni minimum 2 letnią gwarancję na wyposażenie będące przedmiotem zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 39100000-3, 39200000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-08-27
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
1) Kryterium - Cena brutto (C) - waga 70pkt70,00
2) Kryterium Termin zapłaty faktury/rachunku (T) - waga max. 30pkt30,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:a) do 7 dni - 10 pkt. b) do 14 dni - 20 pkt. a) do 30 dni - 30 pkt.






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.