eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kalisz › Opracowanie bazy danych numerycznych, obiektowych map ewidencyjnych w zakresie granic działek ewidencyjnych, budynków i użytków gruntowych dla gminy Godziesze Wielkie, powiat kaliski, z podziałem na cztery zadania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-12

Kalisz: Opracowanie bazy danych numerycznych, obiektowych map ewidencyjnych w zakresie granic działek ewidencyjnych, budynków i użytków gruntowych dla gminy Godziesze Wielkie, powiat kaliski, z podziałem na cztery zadania
Numer ogłoszenia: 57307 - 2012; data zamieszczenia: 12.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kaliski , Plac Św. Józefa 5, 62-800 Kalisz, woj. wielkopolskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.kalisz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie bazy danych numerycznych, obiektowych map ewidencyjnych w zakresie granic działek ewidencyjnych, budynków i użytków gruntowych dla gminy Godziesze Wielkie, powiat kaliski, z podziałem na cztery zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie bazy danych numerycznych, obiektowych map ewidencyjnych w zakresie granic działek ewidencyjnych, budynków i użytków gruntowych dla gminy Godziesze Wielkie, powiat kaliski oraz ich implementacja do systemu Geo-Info 2000, na którym pracuje Zamawiający. Zamówienie - szczegółowo opisane w Rozdziale 4 specyfikacji istotnych warunków zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami technicznymi wykonania prac geodezyjnych i kartograficznych związanych z opracowaniem bazy danych numerycznych obiektowych map ewidencyjnych w zakresie granic działek ewidencyjnych, budynków i użytków gruntowych, określonymi w Rozdziale 5 specyfikacji istotnych warunków zamówienia (odpowiednio dla każdego zadania). 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 zadania, z których każde stanowi odrębne zamówienie: 1) zadanie nr 1 - opracowanie bazy danych numerycznych, obiektowych map ewidencyjnych w zakresie granic działek ewidencyjnych, budynków i użytków gruntowych dla obrębów ewidencyjnych: Saczyn, Takomyśle, Zajączki Bankowe, gmina Godziesze Wielkie, powiat kaliski 2) zadanie nr 2 - opracowaniu bazy danych numerycznych, obiektowych map ewidencyjnych w zakresie granic działek ewidencyjnych, budynków i użytków gruntowych dla obrębów ewidencyjnych: Józefów, Sobocin, gmina Godziesze Wielkie, powiat kaliski 3) zadanie nr 3 - opracowaniu bazy danych numerycznych, obiektowych map ewidencyjnych w zakresie granic działek ewidencyjnych, budynków i użytków gruntowych dla obrębów ewidencyjnych: Biała, Kakawa Kolonia, Kąpie, Krzemionka, gmina Godziesze Wielkie, powiat kaliski 4) zadanie nr 4 - opracowaniu bazy danych numerycznych, obiektowych map ewidencyjnych w zakresie granic działek ewidencyjnych, budynków i użytków gruntowych dla obrębów ewidencyjnych: Kakawa Nowa, Kakawa Stara, Rafałów, gmina Godziesze Wielkie, powiat kaliski 3. Kod opisujący przedmiot zamówienia, zgodnie z CPV: 72320000-4. 4. Wykonawca udzieli 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.32.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia sprzętem geodezyjnym i programami informatycznymi niezbędnymi do prawidłowego wykonania zamówienia zgodnie z warunkami technicznymi określonymi w Rozdziale 5 specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w rozumieniu art. 42 ust. 1 i 2 w zakresie określonym w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 193, poz. 1287), tj. w zakresie geodezyjnych pomiarów sytuacyjno-wysokościowych, realizacyjnych i inwentaryzacyjnych i rozgraniczania i podziałów nieruchomości (gruntów) oraz sporządzania dokumentacji do celów prawnych,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. formularz oferty (sporządzony wg formularza określonego w Rozdziale 1 specyfikacji istotnych warunków zamówienia), 2. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, zawierające zakres czynności do których uprawnia, jeżeli nie wynika ono z dokumentów o których mowa w ust. IX pkt 2 ppkt 2, jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj czynności, do których upoważniony jest pełnomocnik, tj. np. podpisania oferty, składania oświadczeń woli i wiedzy, potwierdzania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów, parafowania dokumentów, podpisania umowy, itp. 3. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy przypadku o którym mowa w ust. XIII pkt 1 ppkt 8). Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj czynności, do których uprawnia (patrz pkt. 2). 4. w szczególności pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w zakresie: 1) przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy, w przypadku wstrzymania prac przez organy do tego uprawnione, z przyczyn niezawinionych przez Zamawiającego i Wykonawcę, o okres tego wstrzymania; 2) przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy, w przypadku ogłoszenia przez właściwy organ stanu klęski żywiołowej na terenie objętym pracami, powodującego wstrzymanie prac, o okres tego wstrzymania; 3) zmiany obowiązującej stawki VAT przez władzę ustawodawczą. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 4 jest złożenie przez stronę inicjującą zmianę wniosku zawierającego opis zmiany oraz jej uzasadnienie. Zmiana postanowień umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron wyrażoną w formie pisemnego aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://pzkalisz.peup.pl/zamowienia.seam?trejId=216
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Kaliszu, pl. św. Józefa 5, 62-800 Kalisz.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Kaliszu, pl. św. Józefa 5, 62-800 Kalisz, kancelaria ogólna pok. 8-9.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie nr 1 - opracowanie bazy danych numerycznych, obiektowych map ewidencyjnych w zakresie granic działek ewidencyjnych, budynków i użytków gruntowych dla obrębów ewidencyjnych: Saczyn, Takomyśle, Zajaczki Bankowe, gmina Godziesze Wielkie, powiat kaliski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie bazy danych numerycznych, obiektowych map ewidencyjnych w zakresie granic działek ewidencyjnych, budynków i użytków gruntowych dla obrębów ewidencyjnych: Saczyn, Takomyśle, Zajaczki Bankowe, gmina Godziesze Wielkie, powiat kaliski oraz ich implementacja do systemu Geo-Info 2000, na którym pracuje Zamawiający. 2.Dane ewidencyjne o przedmiocie zamówienia. -ilość obrębów ewidencyjnych: 3 (Saczyn, Takomyśle, Zajączki Bankowe) -ilość arkuszy ewidencyjnych: 4 -powierzchnia opracowania: 1769 ha -liczba działek: 1460 -szacunkowa liczba budynków: 1200.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.32.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie nr 2 - opracowaniu bazy danych numerycznych, obiektowych map ewidencyjnych w zakresie granic działek ewidencyjnych, budynków i użytków gruntowych dla obrębów ewidencyjnych: Józefów, Sobocin, gmina Godziesze Wielkie, powiat kaliski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie bazy danych numerycznych, obiektowych map ewidencyjnych w zakresie granic działek ewidencyjnych, budynków i użytków gruntowych dla obrębów ewidencyjnych: Józefów, Sobocin, gmina Godziesze Wielkie, powiat kaliski, oraz ich implementacja do systemu Geo-Info 2000, na którym pracuje Zamawiający. 2. Dane ewidencyjne o przedmiocie zamówienia: -ilość obrębów ewidencyjnych: 2 (Józefów, Sobocin) -ilość arkuszy ewidencyjnych: 2 -powierzchnia opracowania: 504 ha -liczba działek: 731 -szacunkowa liczba budynków: 500.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.32.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zadanie nr 3 - opracowaniu bazy danych numerycznych, obiektowych map ewidencyjnych w zakresie granic działek ewidencyjnych, budynków i użytków gruntowych dla obrębów ewidencyjnych: Biała, Kakawa Kolonia, Kąpie, Krzemionka, gmina Godziesze Wielkie, powiat kaliski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie bazy danych numerycznych, obiektowych map ewidencyjnych w zakresie granic działek ewidencyjnych, budynków i użytków gruntowych dla obrębów ewidencyjnych: Biała, Kakawa Kolonia, Kąpie, Krzemionka, gmina Godziesze Wielkie, powiat kaliski, oraz ich implementacja do systemu Geo-Info 2000, na którym pracuje Zamawiający. 2.Dane ewidencyjne o przedmiocie zamówienia: -ilość obrębów ewidencyjnych: 4 (Biała, Kakawa Kolonia, Kąpie, Krzemionka) -ilość arkuszy ewidencyjnych: 4 -powierzchnia opracowania: 1000 ha -liczba działek: 1190 -szacunkowa liczba budynków: 1000.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.32.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 12.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 4) zadanie nr 4 - opracowaniu bazy danych numerycznych, obiektowych map ewidencyjnych w zakresie granic działek ewidencyjnych, budynków i użytków gruntowych dla obrębów ewidencyjnych: Kakawa Nowa, Kakawa Stara, Rafałów, gmina Godziesze Wielkie, powiat kaliski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest opracowanie bazy danych numerycznych, obiektowych map ewidencyjnych w zakresie granic działek ewidencyjnych, budynków i użytków gruntowych dla obrębów ewidencyjnych: Kakawa Nowa, Kakawa Stara, Rafałów, gmina Godziesze Wielkie, powiat kaliski, oraz ich implementacja do systemu Geo-Info 2000, na którym pracuje Zamawiający. 2.Dane ewidencyjne o przedmiocie zamówienia: -ilość obrębów ewidencyjnych: 3 (Kakawa Nowa, Kakawa Stara, Rafałów) -ilość arkuszy ewidencyjnych: 3 -powierzchnia opracowania: 991 ha -liczba działek: 938 -szacunkowa liczba budynków: 700.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.32.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 22.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.