eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › UTRZYMYWANIE W SPRAWNOŚCI (SERWIS) URZĄDZEŃ SYSTEMU POBIERANIA OPŁAT ZA PRZEJAZDY

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-08

Warszawa: UTRZYMYWANIE W SPRAWNOŚCI (SERWIS) URZĄDZEŃ SYSTEMU POBIERANIA OPŁAT ZA PRZEJAZDY
Numer ogłoszenia: 5721 - 2008; data zamieszczenia: 08.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Transportu Miejskiego, ul. Senatorska 37, 00-099 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8268211 w. 224, fax 022 8267006, 8272552.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ztm.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UTRZYMYWANIE W SPRAWNOŚCI (SERWIS) URZĄDZEŃ SYSTEMU POBIERANIA OPŁAT ZA PRZEJAZDY.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Właścicielem Systemu Pobierania Opłat za Przejazdy (SPOzP) jest Miasto Stołeczne Warszawa. 2. Zamówienia udziela Zarząd Transportu Miejskiego (ZTM). 3. Przedmiotem zamówienia jest utrzymywanie w sprawności urządzeń SPOzP wyprodukowanych przez Ascom Monetel S.A. dla komunikacji miejskiej w Warszawie. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje urządzenia: a) będące własnością ZTM i jednocześnie użytkowane przez ZTM, b) będące własnością ZTM i użytkowane przez inne podmioty, które nie są zobowiązane do zapewnienia serwisu tych urządzeń. 5. Urządzenia Systemu, których dotyczy to zamówienie znajdują się w ZTM a także w firmach wykonujących na zlecenie ZTM sprzedaż biletów, kontrolę biletów lub przewozy pasażerskie. 6. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) konserwa¬cje urządzeń - okresowe badania stanu technicznego, wykonywanie regulacji, wymiany podzespołów, czyszczenia i inne działania wynikające z dokumentacji technicznej urządzeń, b) naprawy bieżące - usuwanie wszelkich nieprawidłowości i awarii ujawniających się lub powstających w trakcie normalnej eksploatacji urządzeń, c) naprawy urządzeń uszkodzonych w wyniku niewłaściwego użytkowania, dewastacji, wandalizmu, d) inne prace zlecone przez ZTM dotyczące prawidłowo działających urządzeń objętych zamówieniem. Zamówienie nie obejmuje korekt i modyfikacji w kodzie źródłowym oprogramowania urządzeń.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.31.70.00 - Konserwacja i naprawa kasowników Kod CPV wg słownika 2008: 50.31.70.00 - Konserwacja i naprawa kasowników .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy, b) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z podstępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w niniejszym postępowaniu wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty i oświadczenia: a) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodne w treści ze wzorem załącznika nr 2 do SIWZ) b) aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, c) aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, d) aktualne (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przez upływem terminu składania ofert) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt b) do ppkt d) składa dokument lub dokumenty zgodne z § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 3. W celu potwierdzenia, że dostawy i usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego w SIWZ wymagane jest załączenie do oferty dokument autoryzacji wydany przez Producenta do wykonywania konserwacji i napraw lub oświadczenie podpisane przez Producenta, że udzieli Wykonawcy autoryzacji w okresie do trzech miesięcy od daty podpisania umowy z Zamawiającym. 4. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub budzić będzie uzasadnione wątpliwości co do jej prawdziwości, zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, o ile nie będzie mógł sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 5. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane jest: a) pełnomocnictwo ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia, b) dokumenty określone w pkt 1 ppkt a) do ppkt d) niniejszego rozdziału muszą być złożone i podpisane przez każdego wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ztm.waw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego pok. 50.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.01.2008 godzina 09:45, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. 50.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.