Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-08-07
Ogłoszenie nr 572072-N-2020 z dnia 2020-08-07 r.
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi z podziałem na 2 części
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku, krajowy numer identyfikacyjny
17511575000290, ul.
ul. Zwycięstwa
2
,
15-703
Białystok, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
856 645 800, e-mail
zam.publiczne@bialystok.gddkia.gov.pl, faks
856 513 783.
Adres strony internetowej (URL): www.gddkia.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.gddkia.gov.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.gddkia.gov.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Białymstoku, ul. Zwycięstwa 2, 15-703 Białystok
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi z podziałem na 2 części
Numer referencyjny:
O.BI.D-3.2413.13.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi z podziałem na 2 części: Część 1 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi dla zadania - Budowa ścieżki pieszo - rowerowej w ciągu drogi krajowej nr 19 na odcinku: od m. Czartajew do Siemiatycz w ciągu ulic Białostockiej i Ciechanowieckiej. Część 2 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi dla zadania - Rozbudowa drogi krajowej nr 63 na odcinku: przejście przez m. Wygoda.
II.5) Główny kod CPV: 71247000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
71000000-8 |
71200000-0 |
71240000-2 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2023-06-30
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
2023-06-30 |
II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie: Część 1: w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 30.11.2021r. oraz w okresie do 72 miesięcy trwania gwarancji; Część 2: w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 30.06.2023r. oraz w okresie do 72 miesięcy trwania gwarancji.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
a) Wykonawcy
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył), co najmniej jedną usługę polegające na pełnieniu nadzoru inwestorskiego nad budową lub przebudową drogi klas min. G o wartości robót min. 5 000 000 PLN netto.
Jako wykonanie usługi należy rozumieć doprowadzenie, co najmniej do wystawienia Świadectwa Przejęcia/Protokołu odbioru robót.
b) Osób
Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się doświadczeniem zawodowym i kwalifikacjami odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób. Wykonawca przedstawi w ofercie osoby, na każdą funkcję wymienioną, poniżej, które spełniają następujące wymagania:
1) Osoba proponowana do pełnienia funkcji Kierownik Zespołu Nadzoru/Inspektor nadzoru inwestorskiego w specjalności drogowej - 1 osoba: (dotyczy wszystkich części 1-2)
Minimalne doświadczenie i kwalifikacje proponowanej osoby:
wykonywała samodzielną funkcję techniczną na zadaniu polegającym na budowie lub przebudowie drogi klasy min. G o wartości robót min. 5 000 000,00 PLN netto na stanowisku kierownik budowy lub kierownik robót lub inspektor nadzoru inwestorskiego w przedmiotowej specjalności.
2) Osoba proponowana do pełnienia funkcji Inspektor nadzoru inwestorskiego
w specjalności instalacji w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - 1 osoba: (dotyczy wszystkich części 1-2)
Minimalne doświadczenie i kwalifikacje proponowanej osoby:
wykonywała samodzielną funkcję techniczną na zadaniu polegającym na budowie lub przebudowie drogi klasy min. G o wartości robót min. 1 000 000,00 PLN netto na stanowisku kierownik budowy lub kierownik robót lub inspektora nadzoru inwestorskiego w przedmiotowej specjalności.
3) Osoba proponowana do pełnienia funkcji Inspektor nadzoru inwestorskiego
ds. dokumentacji projektowej - 1 osoba: (dotyczy wszystkich części 1-2)
Minimalne doświadczenie i kwalifikacje proponowanej osoby:
wykonywała samodzielną funkcję techniczną na zadaniu polegającym na projektowaniu drogi klasy min. G o długości min. 5,00 km, na stanowisku projektanta drogowego na zadaniu obejmującym opracowanie dokumentacji projektowej składającej się z co najmniej 1 projektu budowlanego na budowę lub przebudowę drogi wraz z niezbędnymi urządzeniami.
4) Osoba proponowana do pełnienia funkcji Inspektor nadzoru inwestorskiego
w specjalności instalacji w zakresie sieci, wodociągowych i kanalizacyjnych - 1 osoba: (dotyczy wszystkich części 1-2)
Minimalne doświadczenie i kwalifikacje proponowanej osoby:
wykonywała samodzielną funkcję techniczną na zadaniu polegającym na budowie lub przebudowie drogi klasy min. G o wartości robót min. 1 000 000,00 PLN netto na stanowisku kierownik budowy lub kierownik robót lub inspektora nadzoru inwestorskiego w przedmiotowej specjalności.
5) Osoba proponowana do pełnienia funkcji Inspektor nadzoru inwestorskiego
w specjalności instalacji w zakresie sieci, gazowych - 1 osoba: (dotyczy wszystkich części 1-2)
Minimalne doświadczenie i kwalifikacje proponowanej osoby:
wykonywała samodzielną funkcję techniczną na zadaniu polegającym na budowie lub przebudowie drogi klasy min. G o wartości robót min. 500 000,00 PLN netto na stanowisku kierownik budowy lub kierownik robót lub inspektora nadzoru inwestorskiego w przedmiotowej specjalności.
6) Osoba proponowana do pełnienia funkcji Inspektor nadzoru inwestorskiego
w specjalności telekomunikacyjnej - 1 osoba: (dotyczy wszystkich części 1-2)
Minimalne doświadczenie i kwalifikacje proponowanej osoby:
wykonywała samodzielną funkcję techniczną na zadaniu polegającym na budowie lub przebudowie drogi klasy min. G o wartości robót min. 500 000,00 PLN netto na stanowisku kierownik budowy lub kierownik robót lub inspektor nadzoru inwestorskiego w przedmiotowej specjalności.
7) Osoba proponowana do pełnienia funkcji: Geodeta uprawniony - 1 osoba
Proponowana osoba powinna posiadać uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji
i kartografii wymagane przy obsłudze inwestycji - zgodnie z art. 43 pkt. 4 ustawy z dn. 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2010 Nr 193 poz. 1287
z późn. zm). (dotyczy wszystkich części 1-2)
8) Osoba proponowana do pełnienia funkcji: Inspektor nadzoru robót mostowych - 1 osoba (dotyczy wszystkich części 1-2)
Minimalne doświadczenie i kwalifikacje proponowanej osoby:
pełniła funkcję inspektora nadzoru w specjalności mostowej lub kierownika budowy lub kierownika robót na zadaniu polegającym na budowie, przebudowie lub remoncie mostu w ciągu drogi klasy min. G o wartości robót min. 2 000 000,00 PLN netto na stanowisku kierownik budowy lub kierownik robót lub inspektor nadzoru inwestorskiego w przedmiotowej specjalności.
Dopuszcza się pełnienie funkcji Inspektora nadzoru robot mostowych i Inspektora nadzoru robót drogowych przez tą samą osobę pod warunkiem posiadania odpowiednich uprawnień zawodowych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) Wykaz usług wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.
b) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - jeżeli dotyczy. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 3. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2019 poz. 700), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 4. Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz. 5. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości:
Część 1 - 1000,00 PLN (słownie złotych: jeden tysiąc).
Część 2 - 4000,00 PLN (słownie złotych: cztery tysiące).
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin opracowania raportu końcowego | 10,00 |
Doświadczenie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego Robót drogowych | 30,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z zapisami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-25, godzina: 10:50,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Część 1 - "Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi dla zadania - Budowa ścieżki pieszo - rowerowej w ciągu drogi krajowej nr 19 na odcinku: od m. Czartajew do Siemiatycz w ciągu ulic Białostockiej i Ciechanowieckiej" |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71247000-1, 71000000-8, 71200000-0, 71240000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin opracowania raportu końcowego | 10,00 |
Doświadczenie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego Robót drogowych | 30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie: Część 1: w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 30.11.2021r. oraz w okresie do 72 miesięcy trwania gwarancji. 2. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: Część 1 - 1000,00 PLN (słownie złotych: jeden tysiąc).
Część nr: | 2 | Nazwa: | Część 2 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi dla zadania - Rozbudowa drogi krajowej nr 63 na odcinku: przejście przez m. Wygoda |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71247000-1, 71000000-8, 71200000-0, 71240000-2
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2023-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Termin opracowania raportu końcowego | 10,00 |
Doświadczenie Inspektora Nadzoru Inwestorskiego Robót drogowych | 30,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie: Część 2: w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 30.06.2023r. oraz w okresie do 72 miesięcy trwania gwarancji. 2. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: Część 2 - 4000,00 PLN (słownie złotych: cztery tysiące).
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Dostawa, montaż i uruchomienie trzech stacji pomiarowych do mierzenia opadów atmosferycznych wraz z przeprowadzeniem szkolenia, pozyskiwaniem, gromadzeniem, przetwarzaniem i udostępnianiem danych(...)
- Wykonanie dokumentacji geodezyjnej i kartograficznej podziału działek gruntu w podziale na 4 części.
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę produktów leczniczych
- "Ochrona osób i mienia oraz zabezpieczenie obiektu wraz z ogrodzonym terenem należącym do Szkoły Podstawowej Nr 51 im. Ludwika Zamenhofa w Białymstoku przy ul. J. K. Kluka 11 A"
- Dostawa wraz z rozładunkiem, wniesieniem, montażem wyposażenia oraz dostarczeniem instrukcji stanowiskowej wraz z jej wdrożeniem, serwisowaniem i gwarancją do Zakładu UMB
- Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 668 w Jedwabnem - etap II
więcej: przetargi w Białymstoku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj etapu wstępnego wykopu oraz rozbiórek elementów dla zadania inwestycyjnego Budowa budynku TR Warszawa na placu Defilad w Warszawie;
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2273R Bóbrka - Łobozew polegającej na budowie chodnika
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej na przebudowę ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczeń A-11, B-11 i C-11 przy ul. Staszica 11 USK1.
- Przebudowa dróg gruntowych wraz z oświetleniem oraz budowa/remont terenów/obiektów sportowo-rekreacyjnych na obszarach wiejskich w Gminie Jaworzyna Śląska
- "Budowa infrastruktury drogowej, turystycznej i sportowej w Gminie Radoszyce - Budowa infrastruktury turystycznej na terenach przyległych do zalewu "Antoniów" - budowa skateparku"
- Modernizacja rejonu dawnej sceny oraz fontanny w Lesie Komunalnym przy ul. Chorzowskiej w Gliwicach w formule zaprojektuj i wybuduj.
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.