Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-01
Koszalin: MODERNIZACJA SZCZEGÓŁOWEJ OSNOWY POZIOMEJ W GMINACH POWIATU KOSZALIŃSKIEGO
Numer ogłoszenia: 57183 - 2009; data zamieszczenia: 01.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Koszalinie , ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3428489, faks 094 3462261.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.koszalin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJA SZCZEGÓŁOWEJ OSNOWY POZIOMEJ W GMINACH POWIATU KOSZALIŃSKIEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE : dostosowanie poziomej osnowy szczegółowej III klasy oraz osnowy pomiarowej do układu współrzędnych ,,2000,, przy południku osiowym 15°. OBSZAR OPRACOWANIA - obejmuje niżej wymienione gminy powiatu koszalińskiego: - Gmina Biesiekierz, - Gmina Świeszyno, - Gmina Manowo, - Gmina Sianów (część), - Gmina Polanów i miasto Polanów, - Gmina Bobolice i miasto Bobolice. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.30.00.00 - Usługi inżynieryjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 12.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY WYMAGA WNIESIENIA WADIUM W KWOCIE 3000 PLNIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1)O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) spełnią warunki zawarte w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy prawo zamówień publicznych, c) spełnią warunki związane z realizacją zamówienia określone w punkcie 2 niniejszych warunków udziału w postępowaniu, d) spełniają wszystkie wymagania wynikające z formularza specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2) Dodatkowo Wykonawca: a) winien udokumentować, że kierownik roboty posiada uprawnienia zawodowe do samodzielnego wykonywania prac z zakresu 1) geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne lub 3) geodezyjne pomiary podstawowe; b) winien wykazać, że zrealizował, co najmniej dwa niezależne zamówienia z potwierdzeniem właściwych, dla położenia wykonywanych obiektów geodetów powiatowych, że prace zostały wykonane z należytą starannością a wyniki prac zostały przyjęte do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego; c)winien przedstawić wykaz prac wykonanych przez kierownika roboty potwierdzony przez właściwych, dla położenia wykonywanych obiektów geodetów powiatowych, zawierający co najmniej dwa niezależne zamówienia z potwierdzeniem właściwych, dla położenia wykonywanych obiektów geodetów powiatowych, że prace zostały wykonane przez kierownika roboty z należytą starannością a wyniki prac zostały przyjęte do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego; d)winien przedstawić wykaz osób, z którego będzie wynikało, że zamówienie będzie realizował kierownik roboty, z co najmniej 3 osobowym zespołem wykonawców prac wykazanych w załączniku do oferty. Uwaga: Należy udokumentować zrealizowanie przez kierownika roboty i Wykonawcę, co najmniej dwóch niezależnych zamówień na wykonanie szczegółowej osnowy poziomej III klasy lub jej modernizacji (obiekty liczące, co najmniej 500 punktów osnowy III klasy każdy). Ocena spełniania w/w warunków zostanie dokonana w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty metodą spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca wraz z ofertą jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1. oświadczenie Wykonawcy w trybie art.22 ust.1 i art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp - Załącznik nr 2 do SIWZ; 2. oświadczenia Wykonawcy - Załącznik nr 3 do SIWZ; 3. aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz prac wykonanych przez kierownika roboty, w ciągu trzech lat poprzedzających niniejsze zamówienie lub gdy okres prowadzenia działalności przez kierownika roboty jest krótszy - w tym okresie, potwierdzony przez właściwych, dla położenia wykonywanych obiektów geodetów powiatowych, zawierający co najmniej dwa niezależne zamówienia z potwierdzeniem właściwych, dla położenia wykonywanych obiektów geodetów powiatowych, że prace zostały wykonane przez kierownika roboty z należytą starannością a wyniki prac zostały przyjęte do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego - Załącznik nr 5 do SIWZ. Wykaz winien zawierać : a) nazwa obiektu będącego przedmiotem odrębnego zamówienia z liczbą punktów osnowy, b) imię i nazwisko kierownika roboty, c) rok wykonania, d) potwierdzenie właściwych, dla położenia wykonywanych obiektów geodetów powiatowych, że prace zostały wykonane przez kierownika roboty z należytą starannością a wyniki prac zostały przyjęte do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. 5. Wykaz niezależnych zamówień zawierający co najmniej dwa obiekty, zrealizowane przez Wykonawcę, w ciągu trzech lat poprzedzających niniejsze zamówienie lub gdy okres prowadzenia działalności przez Wykonawcę jest krótszy - w tym okresie - Załącznik nr 6 do SIWZ. Wykaz winien zawierać : a) nazwa obiektu będącego przedmiotem odrębnego zamówienia z liczbą punktów osnowy, b) rok wykonania, c)potwierdzenie właściwych, dla położenia wykonywanych obiektów geodetów powiatowych, że prace zostały wykonane z należytą starannością a wyniki prac zostały przyjęte do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. 6. Wykaz osób, które będą realizować zamówienie - kierownik roboty i co najmniej 3 wykonawców prac - Załącznik nr 7 do SIWZ. Jeżeli wykonawca prac nie jest pracownikiem Wykonawcy, wówczas należy przedłożyć oświadczenie takiego wykonawcy prac, że będzie brał udział w realizacji zadania. 7. Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 8. Dowód zabezpieczenia oferty wadium zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdziale III , pkt XII SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.koszalin.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Koszalinie
75-620 KOSZALIN, Ul.Racławicka 13 - pokój 301-302 (III piętro)
w godz. 8.00-14.00, tel.0943428576, 0943428333.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2009 godzina 14:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Koszalinie 75-620 KOSZALIN, Ul.Racławicka 13 - pokój 301-302 (III piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Przebudowa DW 165 m. Bobolice
- 4.2025 Wykonanie 5 budynków mieszkalnych jednorodzinnych w zabudowie szeregowej przy ul. Zielonej w Barwicach
- Oznakowanie poziome dróg wojewódzkich na terenie działania RDW w Białogardzie.
- Bagrowanie dna rowów odwadniających głównych A i B lotniska Darłowo.
- Przeglądy serwisowe ciągników z uwagi na przepracowane motogodziny
- MODERNIZACJA EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW DLA OBRĘBÓW EWIDENCYJNYCH STRZEŻENICE I DOBIESŁAWIEC NA TERENIE POWIATU KOSZALIŃSKIEGO
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zjazdów oraz placu manewrowego przy drodze wojewódzkiej Nr 863 do strażnicy Ochotniczej Straży Pożarnej w Nakliku
- Opracowanie PFU, koncepcji lokalizacyjnej przestrzennej oraz technologicznej oraz pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu inw. "Budowa instalacji podoczyszczania ścieków przemysłowych w ZUOK RUDNO"
- Modernizacja kompleksu sportowego - Moje Boisko - Orlik 2012 w Jabłonce w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Realizacja koncepcji oraz dokumentacji projektowo - kosztorysowej modernizacji placów zabaw wraz z nadzorem autorskim, z podziałem na zadania.
- Budowa dróg lokalnych w miejscowości Dalików - etap I
- Opracowania dokumentacji technicznych
więcej: Usługi inżynieryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.