Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-11-09
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kraków: roboty remontowe dróg na terenie miasta Krakowa Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Dróg i Komunikacji w Krakowie, do kontaktów: Krystyna Adamek, ul. Centralna 53, 31-586 Kraków, woj. małopolskie, tel. (012) 616-75-30, fax (012) 616-74-17, e-mail: krystyna.adamek@zdik.krakow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.kzd.krakow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: roboty remontowe dróg na terenie miasta Krakowa. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Kraków. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są bieżące i interwencyjne roboty remontowe dróg na terenie miasta Krakowa. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje 3 obszary: - Część 1 - obejmująca Obszar I - Część 2 - obejmująca Obszar II - Część 3 - obejmująca Obszar III 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oświadczenie wykonawcy, że użyte do realizacji zamówienia materiały posiadają właściwości użytkowe nie gorsze niż opisane w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia a także posiadają atesty i aprobaty techniczne dopuszczające do stosowania. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres zamówienia: 1) Prowadzenie robót drogowych polegających na ciągłym i okresowym usuwaniu powstałych uszkodzeń w okresie realizacji zamówienia w zakresie: - jezdni, chodników, poboczy, - pętli autobusowych (jezdni i chodników, poboczy) - urządzeń odwadniających drogi (za wyjątkiem utrzymania ich drożności) wraz z poboczem, - bieżącego utrzymania i remontów oznakowania pionowego, poziomego i elementów bezpieczeństwa ruchu. 2) Dokonywanie zabiegów mających na celu zapobieganie powstawaniu uszkodzeń na elementach pasa drogowego. 3) Wprowadzanie docelowej organizacji ruchu wg zleceń. 4) Wykonanie oznakowania poziomego. 5) Podnoszenie standardu dróg - poziomu obsługi polegającego m.in. na uzyskiwaniu prawidłowych spadków i równości podłużnej oraz poprzecznej jezdni, chodników i poboczy. 6) Dokonywanie przeglądów bieżących. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: część 1: 193.000,00 zł, część 2: 186.000,00 zł, część 3: 190.000,00 zł, należy wnieść w terminie, który zostanie określony w zaproszeniu do składania ofert. Wadium wnoszone w pieniądzu jest płatne przelewem na konto: Bank BPH PBK Nr 26 1060 0076 0000 3310 0003 5559 z dopiskiem Wpłata wadium. Wadium w pozostałych formach wpłaty należy wnieść do kasy Krakowskiego Zarządu Dróg, ul. Centralna 53 (kasa jest czynna w poniedziałki od godz. 10.30 do 16.00 od wtorku-piątku od godz. 9.00 do 14.00). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie w wykonywaniu robót w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia (odpowiednio do zleconego zakresu), tj.: a) doświadczenie związane z remontami bieżącymi dróg w zakresie robót nawierzchniowych bitumicznych zwykłych, modyfikowanych oraz brukarskich, dla robót wykonanych siłami własnymi: - remonty cząstkowe i bieżące nawierzchni bitumicznych jezdni w ilości minimum 50.000 m2 w ciągu 1 roku, - remonty cząstkowe i bieżące chodników w ilości minimum: 5.000m2 w ciągu 1 roku, b) w zakresie realizacji robót drogowych z uwzględnieniem docelowej organizacji ruchu oraz oznakowania pionowego, poziomego i elementów bezpieczeństwa ruchu. 3) Wykonawca zobowiązany jest do dysponowania niżej podanymi w pełni sprawnymi urządzeniami: - wytwórnia mas bitumicznych do produkcji wszelkiego rodzaju mas bitumicznych w tym asfaltów lanych modyfikowanych, asfaltów lanych, twardolanych i mieszanek asfaltowych typu SMA lub stała dostępność do zakupu masy bitumicznej a w przypadku mieszanek asfaltowych typu SMA gotowość producenta do wyprodukowania i wbudowania tej mieszanki, przy dostawie w systemie całodobowym. 4) Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: wykonawca musi udokumentować, że dysponuje osobami przewidzianymi do wykonania zamówienia, które posiadają następujące uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi: - wskazany kierownik robót w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub w specjalności drogowej; wraz z potwierdzeniem właściwej izby samorządu zawodowego, że osoba której uprawnienia dotyczą jest wpisana na listę członków tej izby. 5) Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 6) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 ustawy). 7) Wykonawca musi podać zakres robót, które będą wykonywane przez podwykonawców z podaniem listy podwykonawców. 8) wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilną za szkody, na osobach i rzeczach od czasu przejęcia placu budowy do odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć wykonywane roboty w zakresie odpowiedzialności cywilnej wobec osób trzecich (za szkody majątkowe i osobowe) na sumę: 100.000,00 zł na zdarzenie, bez ograniczenia liczby zdarzeń na okres od czasu rozpoczęcia robót do odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wykonawcy. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli wymieniona osoba/osoby nie zostały wskazane do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 2) Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych). 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony przez urząd wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, obejmujących zakres określony w warunkach udziału, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 6) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wraz z kopiami dokumentów potwierdzających posiadanie odpowiednich uprawnień w zakresie określonym w warunkach udziału w postępowaniu i potwierdzeniem właściwej izby samorządu zawodowego, że osoba której uprawnienia dotyczą jest wpisana na listę członków tej izby. 7) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca - w zakresie określonym w warunkach udziału w postępowaniu (w wykazie należy podać sposób dysponowania urządzeniami). 8) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 9) Deklaracja zawarcia umowy ubezpieczenia z zastrzeżeniem zakresu określonego w warunkach udziału w postępowaniu (III.2 ppkt 8).
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 15 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: SIWZ zostanie przekazana Wykonawcom zaproszonym do składnia ofert. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: W kasie Zamawijącego lub przelewem na konto wskazane w fakturze VAT. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.11.2006, godzina 11:30, Krakowski Zarząd Dróg, ul. Centralna 53, pok. 1.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie wniosek winien spełniać następujące wymagania: - w odniesieniu do wymagań postawionych przez zamawiającego, każdy z podmiotów oddzielnie musi udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, - każdy z podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie musi udokumentować, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje osobami i sprzętem w zakresie robót powierzonych mu do wykonania - we wniosku należy wskazać jaki zakres robót będzie realizował każdy z członków konsorcjum. - podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie muszą udokumentować, że znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej łącznie zapewniającej wykonanie zamówienia, - oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Dokumenty, o których mowa wyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione/upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniami na język polski, potwierdzonymi przez Wykonawcę. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w informacji o dokumentach (ppkt. 3 i 4) , składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (dokument/dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pw informacji o dokumentach (ppkt. 3 i 4), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 03.11.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Obszar I. 1) Krótki opis: Bieżące i interwencyjne roboty remontowe dróg na terenie miasta Krakowa obejmujące Obszar I. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20, 45.23.32.90, 45.23.32.21. 3) Wielkość lub zakres: Zakres zamówienia: 1) Prowadzenie robót drogowych polegających na ciągłym i okresowym usuwaniu powstałych uszkodzeń w okresie realizacji zamówienia w zakresie: - jezdni, chodników, poboczy, - pętli autobusowych (jezdni i chodników, poboczy) - urządzeń odwadniających drogi (za wyjątkiem utrzymania ich drożności) wraz z poboczem, - bieżącego utrzymania i remontów oznakowania pionowego, poziomego i elementów bezpieczeństwa ruchu. 2) Dokonywanie zabiegów mających na celu zapobieganie powstawaniu uszkodzeń na elementach pasa drogowego. 3) Wprowadzanie docelowej organizacji ruchu wg zleceń. 4) Wykonanie oznakowania poziomego. 5) Podnoszenie standardu dróg - poziomu obsługi polegającego m.in. na uzyskiwaniu prawidłowych spadków i równości podłużnej oraz poprzecznej jezdni, chodników i poboczy. 6) Dokonywanie przeglądów bieżących. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Obszar II. 1) Krótki opis: Bieżące i interwencyjne roboty remontowe dróg na terenie miasta Krakowa, obejmujące Obszar II. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20, 45.23.32.90, 45.23.32.21. 3) Wielkość lub zakres: Zakres zamówienia: 1) Prowadzenie robót drogowych polegających na ciągłym i okresowym usuwaniu powstałych uszkodzeń w okresie realizacji zamówienia w zakresie: - jezdni, chodników, poboczy, - pętli autobusowych (jezdni i chodników, poboczy) - urządzeń odwadniających drogi (za wyjątkiem utrzymania ich drożności) wraz z poboczem, - bieżącego utrzymania i remontów oznakowania pionowego, poziomego i elementów bezpieczeństwa ruchu. 2) Dokonywanie zabiegów mających na celu zapobieganie powstawaniu uszkodzeń na elementach pasa drogowego. 3) Wprowadzanie docelowej organizacji ruchu wg zleceń. 4) Wykonanie oznakowania poziomego. 5) Podnoszenie standardu dróg - poziomu obsługi polegającego m.in. na uzyskiwaniu prawidłowych spadków i równości podłużnej oraz poprzecznej jezdni, chodników i poboczy. 6) Dokonywanie przeglądów bieżących. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Obszar III. 1) Krótki opis: Bieżące i interwencyjne roboty remontowe dróg na terenie miasta Krakowa, obejmujące Obszar III. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20, 45.23.32.90, 45.23.32.21. 3) Wielkość lub zakres: Zakres zamówienia: 1) Prowadzenie robót drogowych polegających na ciągłym i okresowym usuwaniu powstałych uszkodzeń w okresie realizacji zamówienia w zakresie: - jezdni, chodników, poboczy, - pętli autobusowych (jezdni i chodników, poboczy) - urządzeń odwadniających drogi (za wyjątkiem utrzymania ich drożności) wraz z poboczem, - bieżącego utrzymania i remontów oznakowania pionowego, poziomego i elementów bezpieczeństwa ruchu. 2) Dokonywanie zabiegów mających na celu zapobieganie powstawaniu uszkodzeń na elementach pasa drogowego. 3) Wprowadzanie docelowej organizacji ruchu wg zleceń. 4) Wykonanie oznakowania poziomego. 5) Podnoszenie standardu dróg - poziomu obsługi polegającego m.in. na uzyskiwaniu prawidłowych spadków i równości podłużnej oraz poprzecznej jezdni, chodników i poboczy. 6) Dokonywanie przeglądów bieżących. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Budowa instalacji wodociągowo-kanalizacyjnej do budynku dyspozytorni pętli Pleszów
- Dostawa części komputerowych i urządzeń peryferyjnych dla jednostek AGH
- Obsługa Zamawiającego w zakresie sukcesywnej rezerwacji i sprzedaży miejsc hotelowych realizowanych na terenie Polski oraz poza jej granicami w latach 2025-2026
- "Spawacz TIG - kurs spawania blach i rur spoinami pachwinowymi metodą TIG (141) stali zwykłej i nierdzewnej" wraz z egzaminem
- Dostawy radiofarmaceutyków i odczynników
- Remont sal laboratoryjnych i wykładowych nr 13, 102, 118, 119,218 i 218b w pawilonie A-1 AGH w Krakowie - DE-dzp.272-468/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa ul. Daliowej w Kosakowie"
- Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Nowa Krosnowa
- Przebudowa skrzyżowania ulic Baczyńskiego i Decowskiego w Krośnie"
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1215L w miejscowości Wola Bystrzycka
- Budowa drogi wewnętrznej (ulicy Lazurytowej) w miejscowości Ludwikowo - poprawa infrastruktury drogowej na terenie gminy
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1158D na odcinku od km 0+040 do km 0+870
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.