Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-11-09
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Kraków: utrzymanie systemu odwodnienia przejść podziemnych, ekranów akustycznych i murów oporowych na terenie miasta Krakowa Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Zarząd Dróg i Komunikacji w Krakowie, do kontaktów: Halina Lis, ul. Centralna 53, 31-586 Kraków, woj. małopolskie, tel. (012) 616-75-30, fax (012) 616-74-17, e-mail: krystyna.adamek@zdik.krakow.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zdik.krakow.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Krakowski Zarząd Dróg, Halina Lis, ul. Centralna 53, 31-586 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012-616-7531, fax 012-616-7417, e-mail: sekretariat@kzd.krkow.pl, www.kzd.krakow.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: utrzymanie systemu odwodnienia przejść podziemnych, ekranów akustycznych i murów oporowych na terenie miasta Krakowa. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 74. Główne miejsce świadczenia usług: Kraków. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie systemu odwodnienia przejść podziemnych, ekranów akustycznych i murów oporowych na terenie miasta Krakowa. Zamówienie obejmuje wykonanie następujących prac: a.Czyszczenie, udrażnianie i naprawa istniejącego odwodnienia przejść podziemnych. b.Konserwacja urządzeń i instalacji w przepompowniach wód opadowych. c.Czyszczenie ekranów akustycznych z graffiti. d.Zmywanie brudu i osadów z ekranów akustycznych. e.Zabezpieczenie przed klęskami żywiołowymi. f.Usuwanie skutków klęsk żywiołowych. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Oświadczenie, że użyte przez Wykonawcę do realizacji zamówienia materiały będa posiadały atesty i aprobaty techniczne dopuszczajace do stosowania. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.15.00 - Usługi budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 71.31.50.00 - Usługi budowlane Oryginalny kod CPV: 74.73.00.00 - Specjalistyczne usługi czyszczenia Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Prace będą realizowane w oparciu o przedmiary robót, wykaz obiektów inżynierskich będących w bieżącym utrzymaniu oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami, w szczególności Ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2003 r. nr 207, poz. 2016 ze zmianami),Ustawą z dnia 21 marca 1985 r. o drogach publicznych (Dz. U. z 2004r.Nr 204, poz. 2086 ze zmianami) wraz z przepisami wykonawczymi. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Składajac ofertę, Wykonawca jest zobowiazany wnieść wadium przetargowe na czas równy okresowi związania ofertą. Wadium należy wnieść do dnia 20.11.2006r.do godz. 11.00 w wysokości 12 000,00 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1). Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2).Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, Wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie w wykonywaniu prac w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia tj. wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w realizacji zamówień w zakresie utrzymania w sprawności systemu odwodnienia kanalizacji deszczowej na sieci miejskiej nieprzerwanie przez okres roku, (odpowiednio do zleconego zakresu). 3). Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4). Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 ustawy). 5). Wykonawca musi podać zakres prac, które będą wykonywane przez podwykonawców z podaniem listy podwykonawców. 6). Wykonawca ponosi odpowiedzialność cywilną za szkody, na osobach i rzeczach od czasu przejęcia placu budowy do odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest ubezpieczyć wykonywane prace w zakresie odpowiedzialności cywilnej wobec osób trzecich (za szkody majątkowe i osobowe) na sumę: 100.000,00 zł na zdarzenie, bez ograniczenia liczby zdarzeń na okres od czasu rozpoczęcia prac do odbioru końcowego przedmiotu zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wykonawcy. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli wykonawca proponuje do realizacji zamówienia materiały równoważne w odniesieniu do wymogów SIWZ (wraz z załącznikami) musi załączyć do oferty dokumenty jednoznacznie potwierdzające, że proponowane rozwiązanie spełnia wymagane normy, kryteria i parametry. 4) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat prac, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością pracom stanowiącym przedmiot zamówienia obejmujących zakres określony w warunkach zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 5) Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6) Deklaracja zawarcia umowy w zakresie określonym w warunkach udziału w przetargu.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kzd.krakow.pl. Opłata: 5 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: przelewem na konto wskazane na fakturze VAT lub w kasie KZD. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2006 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.11.2006, godzina 12:00, Krakowski Zarzad Dróg, 31-586 Kraków, ul. Centralna 53.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 03.11.2006.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wykonanie termomodernizacji budynku ul. Grota Roweckiego 25 (wielka płyta).
- Wykonanie termomodernizacji budynku ul. Kobierzyńska 101 (termomur).
- Dostawa i montaż platformy schodowej w budynku ul. Grota Roweckiego 31
- Modernizacja węzła cieplnego (automatyka, AKPiA) w budynku ul. Miłkowskiego 6.
- Malowanie wiatrołapów i parterów w budynku ul. Kobierzyńska 93 (kl. I-III, V, VI).
- "Zakup i dostawa sportowych kart indywidualnych dla pracowników Filharmonii im. Karola Szymanowskiego w Krakowie"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń i terenów zewnętrznych przyległych do budynków Urzędu Statystycznego w Warszawie oraz jego Oddziałów w Ciechanowie, Płocku, Radomiu i Siedlcach
- Świadczenie usługi całodobowej ochrony fizycznej (osób i mienia) budynku Urzędu Statystycznego w Bydgoszczy Oddział we Włocławku wraz z przyległymi terenami
- Remont parteru budynku wraz z wykonaniem instalacji c.o. w lokalu nr 1 w budynku znajdującym się przy ul. Bolecha 78 w Warszawie. Realizowane w systemie "Zaprojektuj i wybuduj".
- Usługa opróżniania lokali lub pomieszczeń do nich przynależnych znajdujących się w zasobie Oddziału Terenowego Mazowieckiego
- Świadczenie usług w zakresie sprzątania przez okres 18 miesięcy
- Świadczenie usług sprzątania budynków Sądu Rejonowego w Zakopanem
więcej: Usługi budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.