eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZielonkaDOSTAWA, MONTAŻ I URUCHOMIENIE WYSOKOCIŚNIENIOWEGO SYSTEMU SPRĘŻONEGO POWIETRZA WRAZ Z PRZYSTOSOWANIEM DO TEGO CELU POMIESZCZENIA DLA WOJSKOWEGO INSTYTUTU TECHNICZNEGO UZBROJENIA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-11-09

POZYCJA 57144

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Zielonka: DOSTAWA, MONTAŻ I URUCHOMIENIE WYSOKOCIŚNIENIOWEGO SYSTEMU SPRĘŻONEGO POWIETRZA WRAZ Z PRZYSTOSOWANIEM DO TEGO CELU POMIESZCZENIA DLA WOJSKOWEGO INSTYTUTU TECHNICZNEGO UZBROJENIA Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Wojskowy Instytut Techniczny Uzbrojenia, do kontaktów: Mieczysław Sienkiewicz tel. 7614681, ul. Prymasa S. Wyszyńskiego 7, 05-220 Zielonka, woj. mazowieckie, tel. 022 7614425, fax 022 7614446, e-mail: witu@witu.mil.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.witu.mil.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Inny: jbr; Obrona. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA, MONTAŻ I URUCHOMIENIE WYSOKOCIŚNIENIOWEGO SYSTEMU SPRĘŻONEGO POWIETRZA WRAZ Z PRZYSTOSOWANIEM DO TEGO CELU POMIESZCZENIA DLA WOJSKOWEGO INSTYTUTU TECHNICZNEGO UZBROJENIA. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : WITU Zielonka. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 2.1 Przedmiot zamówienia obejmuje: - dostawę do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowej sprężarki wysokociśnie-niowej z oprzyrządowaniem zgodnie z WT, - dostawę przyczepy dwuosiowej z oprzyrządowaniem zgodnie z WT, - zainstalowanie oprzyrządowania wraz z dostosowaniem pomieszczenia sprężarki zgodnie z WT. 2.2 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę: - kompletnego urządzenia, - dokumentacji technicznej i serwisowej oraz instrukcji obsługi w języku polskim, - serwis gwarancyjny i pogwarancyjny - w ciągu 24 godz. 7 dni w tygodniu, - atest Urzędu Dozoru Technicznego 2.3 Warunki Techniczne: Wysokociśnieniowy system sprężonego powietrza na ciśnienie 420 bar, o wydajności 21 m3/h składający się z: -wysokociśnieniowej sprężarki tłokowej o pionowej konstrukcji cztero stopniowej - przy czym każdy stopień sprężenia jest oddzielnym cylindrem, wyposażonej w chłodnice międzystopniowe i separatory kondensatu, wymagającej powierzchni do zabudowy 0,5 m2; -szafki sterowniczo elektrycznej zasilanej napięciem 400 V/50Hz kontrolującej rozruch i pracę sprężarki; -układu dwóch filtrów wysokociśnieniowych zapewniających ograniczenie za-nieczyszczeń do poziomu nie większego niż 0,01 µm dla cząstek stałych i 0,01 mg/m3 dla pozostałości; -wysokociśnieniowego osuszacza adsorbcyjnego 420 bar z filtrami regenero-wanymi na zimno zapewniającego punkt rosy na poziomie nie wyższym niż -70°C przy ciśnieniu 1 bar i temperaturze +15°C; -miernika ciśnieniowego punktu rosy zabudowanego na osuszaczu; -odcinka rurociągu w obrębie pomieszczenia sprężarki z zaworem bezpieczeństwa i jednym zaworem przyłączeniowym do ładowania butli sprężonego powietrza; -przyczepy dwuosiowej z przednią osią skrętną z wymiennymi zaczepami (ku-lowym i oczkowym), na której zabudowany ma być zestaw czterech butli wysokociśnieniowych - każda butla z manometrem, zestaw butli zabezpieczo-nych jednym zaworem bezpieczeństwa, króćce odbiorcze z reduktorami 1 szt. na 400 bar, 1 szt. na 150 bar, 1 szt. regulowany w zakresie 10 ÷ 50bar; -zestawu 6 przewodów wysokociśnieniowych w odcinkach 2 ÷ 2,5 m; -przewodu połączeniowego zestawu butli z tablicą rozdzielczą wyposażonego w szybkozłącza; -wyposażenia pomieszczenia sprężarki w: czerpnie powietrza, wentylator wyciągowy, komorę dekompresyjną dla spustów kondensatu, zbiornik konden-satu, Remont pomieszczenia i położenie odpowiedniej posadzki. Montaż, uruchomienie wysokociśnieniowego systemu sprężonego powietrza w przystosowanym do tego celu pomieszczeniu i szkolenie obsługi. Dodatkowe postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia będzie podlegał: a) odbiorowi wstępnemu (rzeczowo-ilościowemu); b) odbiorowi końcowemu z udziałem przedstawiciela Wykonawcy, po zmontowaniu i uruchomieniu oraz przeprowadzeniu prób na stanowiskach pracy. Dostarczone urządzenie musi posiadać znaki firmowe producenta, oznaczenie CE oraz świadectwa jakości, atesty i aprobaty wystawione przez podmiot prawny, lub osoby fizyczne zajmujące się sprzedażą i dostawą przedmiotowego zakresu zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. Zamawiający nie udziela zaliczek na wykonanie zamówienia oraz nie wnosi przedpłat na poczet realizowanych dostaw. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 1. 2) Formularz ofertowy (oferta) z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 2. 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie pu-bliczne z art. 22 ust 1 i art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzy-staniem wzoru - załącznik Nr 4 i 5 4) Parafowany przez Wykonawcę wzór umowy z wykorzystaniem - załącznika Nr 3. 6.2 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania okre-ślonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podle-ga wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 2) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświad-czenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesię-cy przed upływem terminu składania ofert. Informacja dotyczy wszystkich człon-ków organu zarządzającego ubiegającego się o udzielenie zamówienia; 3)aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właści-wego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubez-pieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zale-ga z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odro-czenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wy-konania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6.3W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadcze-nie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania za-mówienia, do oferty należy dołączyć: 1) wykaz zrealizowanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres pro-wadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdza-jących, że dostawy te zostały wykonane należycie; 2) zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, iż poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom tech-nicznym; 3) zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, iż Wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, lub równoważnych dokumentów po-twierdzających jakość świadczonych usług, jeżeli Wykonawca nie może w termi-nie uzyskać wymaganego zaświadczenia; 6.4 W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finan-sowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy dołączyć: 1 sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozda-niu albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania spra-wozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk, oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż 3 ostatnie lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 2 informację banku, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 3 polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalno-ści gospodarczej; 6.5 Ponadto do oferty Wykonawca dołączy następujące dokumenty i oświadczenia: 1) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie, lub będą wykonywać serwis urządzenia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbęd-nych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 2) oświadczenie, że przy dostawie urządzenia Wykonawca dostarczy na oferowa-ny sprzęt świadectwa jakości, certyfikaty, aprobaty, dokumentacje technicznoruchowe, atesty Urzędu Dozoru Technicznego oraz karty gwarancyjne; 3) oświadczenie, że dostarczone urządzenie będzie fabrycznie nowe; 4) oświadczenie, że akceptuje warunki zawarte w niniejszej SIWZ i we wzorze umowy. 5) Oświadczenie, że pracownicy i pracownicy serwisu Wykonawcy, który zostanie wybrany w przetargu, przed przystąpieniem do pracy w WITU, będą posiadać poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli co najmniej zastrzeżone lub poddadzą się procedurom sprawdzającym. 6.6Postanowienia dotyczące składanych dokumentów. 1)oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki; 2)wymienione dokumenty powinny być złożone wyłącznie w formie określonej rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy - Dz. U z 2006 r. Nr 87 poz. 605. 6.7Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne): 1)wraz z ofertą powinna być przedłożona kopia umowy, porozumienie lub inny do-kument regulujący współpracę podmiotów występujących wspólnie, potwierdzający zawarcie konsorcjum/spółki cywilnej, podpisane przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki zostało zawarte konsorcjum nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia; 2)Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo (upoważnienie) do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów powinno być dołączone do oferty; 3)oferta powinna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika; 4)oferta powinna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione, w punktach 6.1 do 6.5 dla każdego partnera z osobna, pozostałe składane są wspólnie. 6.8 Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych: 1)wszystkie dokumenty złożone przez Wykonawcę są jawne z wyjątkiem informacji zastrzeżonych, które to należy wyszczególnić na druku formularza ofertowego w poz. \Zastrzeżone dokumenty\; 2)dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne z wyjątkiem nie pod-legających ujawnieniu oraz informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę; 4) Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych w tym m.in. z zapisu art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.12.00.00 - Pompy i sprężarki Kod CPV wg słownika 2008: 42.12.00.00 - Pompy i sprężarki 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę , montaż i uruchomienie wysokociśnieniowego systemu sprężonego powietrza wraz z przystosowaniem do tego celu pomieszczenia o szacunkowej wartości powyżej 60.000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 3

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 5.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem tech-nicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie za-mówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 5) udzielą co najmniej 24 miesięcznej gwarancji na cały oferowany przedmiot za-mówienia oraz zapewnią serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w ciągu max 24 godz. 7 dni w tygodniu, 6) akceptują warunki zawarte w niniejszej SIWZ i we wzorze umowy, Z postępowania wykluczeni zostaną Wykonawcy, którzy nie spełniają wymagań okre-ślonych w art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5.2O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy zostaną nie-zwłocznie zawiadomieni. 5.3Oferta wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą. 5.4Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: 1)jest niezgodna z ustawą; 2)jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 3)jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 4)zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 5)została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 6)zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 lub błędy w obliczeniu ceny, a Wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunko-wej w obliczeniu ceny; 7)jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 5.5 O odrzuceniu oferty zawiadomieni zostaną równocześnie wszyscy Wykonawcy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: O wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy zostaną nie-zwłocznie zawiadomieni. 5.3Oferta wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą. 5.4Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: 1)jest niezgodna z ustawą; 2)jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia; 3)jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 4)zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 5)została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 6)zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 lub błędy w obliczeniu ceny, a Wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunko-wej w obliczeniu ceny; 7)jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 5.5 O odrzuceniu oferty zawiadomieni zostaną równocześnie wszyscy Wykonawcy. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 6.1 Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz cenowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 1. 2) Formularz ofertowy (oferta) z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 2. 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie pu-bliczne z art. 22 ust 1 i art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzy-staniem wzoru - załącznik Nr 4 i 5 4) Parafowany przez Wykonawcę wzór umowy z wykorzystaniem - załącznika Nr 3. 6.2 W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania okre-ślonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podle-ga wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 2) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświad-czenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesię-cy przed upływem terminu składania ofert. Informacja dotyczy wszystkich człon-ków organu zarządzającego ubiegającego się o udzielenie zamówienia; 3) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właści-wego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubez-pieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zale-ga z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odro-czenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wy-konania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6.3W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadcze-nie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania za-mówienia, do oferty należy dołączyć: 1) wykaz zrealizowanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres pro-wadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdza-jących, że dostawy te zostały wykonane należycie; 2) zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, iż poprzez odpowiednie odniesienie dokładnie oznaczone produkty będące przedmiotem dostawy odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom tech-nicznym; 3) zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, iż Wykonawca spełnia określone wymogi jakościowe w zakresie świadczenia usług będących przedmiotem zamówienia, lub równoważnych dokumentów po-twierdzających jakość świadczonych usług, jeżeli Wykonawca nie może w termi-nie uzyskać wymaganego zaświadczenia; 6.4 W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finan-sowej zapewniającej wykonanie zamówienia, do oferty należy dołączyć: 1 sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozda-niu albo w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania spra-wozdania finansowego, innych dokumentów określających obroty, zysk, oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż 3 ostatnie lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres; 2 informację banku, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 3 polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalno-ści gospodarczej; 6.5 Ponadto do oferty Wykonawca dołączy następujące dokumenty i oświadczenia: 1) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie, lub będą wyko-nywać serwis urządzenia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbęd-nych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 2) oświadczenie, że przy dostawie urządzenia Wykonawca dostarczy na oferowa-ny sprzęt świadectwa jakości, certyfikaty, aprobaty, dokumentacje techniczno-ruchowe, atesty Urzędu Dozoru Technicznego oraz karty gwarancyjne; 3) oświadczenie, że dostarczone urządzenie będzie fabrycznie nowe; 4) oświadczenie, że akceptuje warunki zawarte w niniejszej SIWZ i we wzorze umowy. 5) Oświadczenie, że pracownicy i pracownicy serwisu Wykonawcy, który zo-stanie wybrany w przetargu, przed przystąpieniem do pracy w WITU, będą posiadać poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli co najmniej zastrzeżo-ne lub poddadzą się procedurom sprawdzającym. 6.6 Postanowienia dotyczące składanych dokumentów. 1)oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki; 2)wymienione dokumenty powinny być złożone wyłącznie w formie określonej rozpo-rządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy - Dz. U z 2006 r. Nr 87 poz. 605. 6.7Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne): 1)wraz z ofertą powinna być przedłożona kopia umowy, porozumienie lub inny do-kument regulujący współpracę podmiotów występujących wspólnie, potwierdzają-cy zawarcie konsorcjum/spółki cywilnej, podpisane przez wszystkich partnerów, przy czym termin, na jaki zostało zawarte konsorcjum nie może być krótszy niż termin realizacji zamówienia; 2)Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a pełnomocnictwo (upoważnienie) do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedsta-wicieli każdego z partnerów powinno być dołączone do oferty; 3)oferta powinna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego peł-nomocnika; 4)oferta powinna zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymie-nione, w punktach 6.1 do 6.5 dla każdego partnera z osobna, pozostałe składane są wspólnie. 6.8 Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych: 1)wszystkie dokumenty złożone przez Wykonawcę są jawne z wyjątkiem informacji zastrzeżonych, które to należy wyszczególnić na druku formularza ofertowego w poz. \Zastrzeżone dokumenty\; 2)dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne z wyjątkiem nie pod-legających ujawnieniu oraz informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę; 4) Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych w tym m.in. z zapisu art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamó-wień publicznych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena oferty 85 2. czas usunięcia niesprawności (usterek) 5 3. okres gwarancji udzielony na przedmiot zamówienia 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.witu.mil.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.11.2006 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.11.2006, godzina 11:00, Wojskowy Instytut Techniczny Uzbrojenia 05-220 Zielonka ul. Prymasa Stefana Wyszyńskiego 7 pokój 203.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 03.11.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.