Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-12
Kraków: 6/OCHRONA/2013 - Świadczenie usług konserwacji i naprawy systemów zabezpieczeń technicznych
Numer ogłoszenia: 57130 - 2013; data zamieszczenia: 12.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 1155 Kraków - Balice , Kraków 50, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 6396250, faks 012 6396269.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.8bltr.sp.mil.pl (przetargi w oparciu o PZP)
 - Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
 
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 6/OCHRONA/2013 - Świadczenie usług konserwacji i naprawy systemów zabezpieczeń technicznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie przeglądów i konserwacji okresowych oraz obsługi awaryjnej systemów zabezpieczeń technicznych (systemów alarmowych - SSWiN, kontrola dostępu i telewizji przemysłowej) w obiektach jednostek wojskowych będących na zaopatrzeniu gospodarczym Jednostki Wojskowej 1155 Kraków-Balice w zakresie trzech zadań: zadanie nr 1 - konserwacja systemów zabezpieczeń technicznych oraz naprawa, montaż i serwis systemów zabezpieczeń technicznych w m. Balice w Jednostce Wojskowej 1155, Jednostce Wojskowej 4750, Jednostce Wojskowej 4658 oraz w Jednostce Wojskowej 3533 w m. Brzoskwinia; zadanie nr 2 - konserwacja systemów zabezpieczeń technicznych oraz naprawa, montaż i serwis systemów zabezpieczeń technicznych w WKU Nowy Targ oraz w WOSzK w Zakopanem w m. Kościelisko; zadanie nr 3 - konserwacja systemów zabezpieczeń technicznych oraz naprawa, montaż i serwis systemów zabezpieczeń technicznych w WKU Oświęcim..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
 
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże posiadanie ważnej na cały okres realizacji zamówienia koncesji wydanej przez Ministerstwo Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie zabezpieczenia technicznego; W celu oceny spełnienia powyższego warunku zamawiający żąda przedstawienia dokumentów wskazanych w pkt. VI. A, ppkt 2.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże, że zrealizował w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi o charakterze tożsamym z usługą będącą przedmiotem zamówienia; W celu oceny spełnienia powyższego warunku zamawiający żąda przedstawienia dokumentów wskazanych w pkt. VI. A, ppkt 3 i 4.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty określone w pkt. VI.A SIWZ, które wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca wykaże dysponowanie: 1. co najmniej dwoma licencjonowanymi pracownikami zabezpieczenia technicznego I stopnia posiadającymi poświadczenie bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej POUFNE, 2. co najmniej jednym licencjonowanym pracownikiem zabezpieczenia technicznego II stopnia sprawującym funkcje kierownicze, posiadającym poświadczenie bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej POUFNE, 3. pełnomocnikiem ochrony przeszkolonym przez służby ochrony państwa, posiadającym zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych oraz poświadczenie bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej POUFNE; 4. obsługą kancelarii upoważnioną do przetwarzania informacji niejawnych, posiadającą zaświadczenie stwierdzające odbycie szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych oraz poświadczenie bezpieczeństwa osobowego upoważniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli co najmniej POUFNE; W celu oceny spełnienia powyższego warunku zamawiający żąda przedstawienia dokumentów wskazanych w pkt. VI. A, ppkt 5.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o oświadczenia i dokumenty określone w pkt. VI.A SIWZ, które wykonawca jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą (z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- 
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
 - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
 - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
 
 III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
 - aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
 
- 
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
 
 
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Druk Oferta, sporządzony wg wymagań SIWZ, zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ - Oferta. 2. Prawidłowo wypełniony zał. nr 9 do SIWZ - Szczegółowa oferta cenowa. 3. Oryginał lub kopię pełnomocnictwa.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 75
 - 2 - Cena jednej rbh obsługi awaryjnej - 25
 
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Ostateczna treść umowy może ulec zmianie w zakresie niezmieniającym istotnych postanowień oferty i SIWZ. 2. Zmiana osób przewidzianych do współpracy nie wymaga aneksu, lecz pisemnej notyfikacji. 3. W przypadku otrzymania przez zamawiającego decyzji przełożonych wyższego szczebla dotyczących zmiany w przydziałach gospodarczych realizowanych przez JW 1155 Kraków-Balice, zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia do umowy zmiany polegającej na: a) ograniczeniu terminu świadczenia usług w poszczególnych jednostkach, bez możliwości dochodzenia przez wykonawcę roszczeń z tego tytułu; b) ograniczenie zakresu zamówienia - zmniejszenie liczby obiektów, określonych w pkt. III ppkt 2 SIWZ, bez możliwości dochodzenia przez wykonawcę roszczeń z tego tytułu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.8bltr.sp.mil.pl (przetargi w oparciu o PZP)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 1155, 30-901 Kraków- Balice, budynek nr 2 (sztab) pok. nr 16, w godzinach 8.00 - 15.00 (w dni robocze) począwszy od dnia 12.02.2013r.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 1155, 30-901 Kraków- Balice, budynek nr 2 (sztab) pok. nr 16, w godzinach 8.00 - 15.00 (w dni robocze).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 6/OCHRONA/2013 - Konserwacja systemów zabezpieczeń technicznych oraz naprawa, montaż i serwis systemów zabezpieczeń technicznych w m. Balice w Jednostce Wojskowej 1155, Jednostce Wojskowej 4750, Jednostce Wojskowej 4658 oraz w Jednostce Wojskowej 3533 w m. Brzoskwinia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr 1 jest konserwacja systemów zabezpieczeń technicznych oraz naprawa, montaż i serwis systemów zabezpieczeń technicznych w m. Balice w Jednostce Wojskowej 1155, Jednostce Wojskowej 4750, Jednostce Wojskowej 4658 oraz w Jednostce Wojskowej 3533 w m. Brzoskwinia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
 - 2. Cena jednej rbh obsługi awaryjnej - 25
 
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 6/OCHRONA/2013 - Konserwacja systemów zabezpieczeń technicznych oraz naprawa, montaż i serwis systemów zabezpieczeń technicznych w WKU Nowy Targ oraz w WOSzK w Zakopanem w m. Kościelisko.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr 2 jest konserwacja systemów zabezpieczeń technicznych oraz naprawa, montaż i serwis systemów zabezpieczeń technicznych w WKU Nowy Targ oraz w WOSzK w Zakopanem w m. Kościelisko.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
 - 2. Cena jednej rbh obsługi awaryjnej - 25
 
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 6/OCHRONA/2013 - Konserwacja systemów zabezpieczeń technicznych oraz naprawa, montaż i serwis systemów zabezpieczeń technicznych w WKU Oświęcim.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia w zakresie zadania nr 3 jest konserwacja systemów zabezpieczeń technicznych oraz naprawa, montaż i serwis systemów zabezpieczeń technicznych w WKU Oświęcim.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.41.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 75
 - 2. Cena jednej rbh obsługi awaryjnej - 25
 
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- "Dostawa sprzętu komputerowego dla Grodzkiego Urzędu Pracy w Krakowie"
 - Zakup, dostawa, montaż, instalacja i uruchomienie zintegrowanego spektrometru umożliwiającego pomiary absorpcji przejściowej stanów elektronowych metodą nanosekundowej laserowej fotolizy błyskowej.
 - ZP.122.2025 - Dostawa telefonii IP
 - Zakup, oznakowanie i dostawa gadżetów promocyjnych MARR S.A.
 - Dostawa części zamiennych do unitów stomatologicznych połączona z usługą ich bieżącej naprawy
 - Odnowienie posiadanych przez Zamawiającego licencji Adobe Creative Cloud oraz dostawa nowych licencji oprogramowania Adobe lub oprogramowania graficznego równoważnego
 
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





