Ogłoszenie z dnia 2008-01-08
Bolesławiec: dostawa artykułów biurowych i tonerów
Numer ogłoszenia: 5712 - 2008; data zamieszczenia: 08.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Bolesławcu, al. 1000-lecia 30, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, tel. 075 7380317 (sekretariat), fax 075 7380301.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpsychiatryczny.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa artykułów biurowych i tonerów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 1: Długopis z wkładem niebieskim 600 szt Długopis z wkładem czerwonym 300 szt Koperta biała C-4 3000 szt Koperta biała C-5 6000 szt Koperta biała C- 6 12000 szt Koszulka A4 op./100 szt. 50 op Klej w tubie 50 g 200 szt Korektor w piórze z metalową końcówką 100 szt Korektor w taśmie 1500 szt Marker czarny 100 szt Marker wodoodporny - srebrny 60 szt Marker czarny olejowy 100 szt Notatnik A-4/100 kartkowy , makulaturowy 120 szt Notes samoprzylepny 76mm x 76 mm 100 szt Papier komputerowy 240 1+2 12 szt Papier komputerowy 375 1+0 6 szt Papier komputerowy 240 1+0 20 szt Pinezki op./100 szt. 50 op Papier ksero A4 op. /500 szt. 600 ryza Skoroszyt PCV 100 szt Skoroszyt z dodatkową fałdą 4000 szt Skoroszyt z blaszką 500 szt Segregator 200 szt Spinacze małe /100 szt. 200 op Zeszyt w kratkę/60 kart. 500 szt Zeszyt A4 akademicki w twardej opr./100 kart. 100 szt Zakreślasz - różne kolory 200 szt Zszywki op./ 1000 szt. 200 szt Gumka biurowa 70 szt Ołówek 200 szt Linijka 20 cm. 50 Szt pakiet 2: HP LJ 6L LASER 2 szt HP LJ 1020 LASER 6 szt HP LJ 1022 LASER 6 szt SAMSUNG ML-1610 LASER 6 szt SAMSUNG ML-2010 P LASER 4 szt HP LJ 1010 LASER 5 szt HP LJ 7110 C KOLOR ATRAMENT 2 szt HP LJ 7110 C CZARNY ATRAMENT 6 szt HP LJ 930 C CZARNY ATRAMENT 6 szt HP LJ 930 C KOLOR ATRAMENT 4 szt SAMSUNG ML-1710 P LASER 6 szt OKI MICROLINE 3321 IGŁOWA 10 szt HP LJ 1220 LASER 10 szt MINOLTA PP 1100 LASER 6 szt HP LJ 1100 A LASER 10 szt HP DJ 695 CZARNY 3 szt HP DJ 695 KOLOR 1 szt CANON i P 2200 PIXMA ATRAMENT CZARNY 6 szt CANON i P 2200 PIXMA ATRAMENT KOLOR 2 szt HP LJ 1220 LASER 10 szt MINOLTA PP 1200 W LASER 4 szt HP LJ 840 C ATRAMENT CZARNY 4 szt HP LJ 840 C ATRAMENT KOLOR 2 szt CANON i P 2000 PIXMA CZARNY ATRAMENT 10 szt CANON i P 2000 PIXMA KOLOR ATRAMENT 4 szt SAMSUNG ML - 2010 PR LASER 4 szt HP DJ 1220 C KOLOR ATRAMENT 4 szt HP DJ 1220 C CZARNY ATRAMENT 8 szt SETKO PRECISION SP - 2415 IGŁOWA 10 szt HP LJ P 2015 N LASER 4 szt OKI 321 IGŁOWA 10 szt HP LJ 1300 LASER 4 szt HP DJ 845 C KLOR ATRAMENT 2 szt HP DJ 845 CZARNY ATRAMENT 4 szt HP DJ 9800 KOLOR ATRAMENT 4 szt HP DJ 9800 CZARNY ATRAMENT 8 szt
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Oryginalny kod CPV: 21.10.00.00 - Masa papiernicza, papier i tektura flokowane Kod CPV wg słownika 2008: 03.46.00.00 - Masa papiernicza Oryginalny kod CPV: 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury Kod CPV wg słownika 2008: 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury Oryginalny kod CPV: 25.24.70.00 - Artykuły biurowe lub szkolne z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.20.00 - Wyroby biurowe Oryginalny kod CPV: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.21.13 - Wkłady drukujące .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania uprawnień . 2.2. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2.3. Nie podlegający wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1,2 spełniający wymogi art.22 ust.2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oferta ( wzór zał. Nr 1 do SIWZ) 2) załącznik nr 1 do oferty 3) Oświadczenie zgodnie z art.22 ust 1 pkt 1-4 art. Ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Wzór zał. Nr 2 do SIWZ) 4) Aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do działalności gospodarczej , wystawionej nie wcześniej niż 6-miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpi4eczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na Ubezpieczenia Zdrowotne lub Społeczne , lub Zaświadczenie , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ,wystawiony nie wcześniej niż 3-miesiące przed upływem składania ofert. 5) Wzór Umowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalpsychiatryczny. pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych w Bolesławcu ul. al. Tysiąclecia 30.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.01.2008 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Wojewódzkiego Szpitala dla Nerwowo i Psychicznie Chorych Bolesławcu ul. Al. .Tysiąclecia 30.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1 ) artykuł biurowe i tonery.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pakiet 1: Długopis z wkładem niebieskim 600 szt Długopis z wkładem czerwonym 300 szt Koperta biała C-4 3000 szt Koperta biała C-5 6000 szt Koperta biała C- 6 12000 szt Koszulka A4 op./100 szt. 50 op Klej w tubie 50 g 200 szt Korektor w piórze z metalową końcówką 100 szt Korektor w taśmie 1500 szt Marker czarny 100 szt Marker wodoodporny - srebrny 60 szt Marker czarny olejowy 100 szt Notatnik A-4/100 kartkowy , makulaturowy 120 szt Notes samoprzylepny 76mm x 76 mm 100 szt Papier komputerowy 240 1+2 12 szt Papier komputerowy 375 1+0 6 szt Papier komputerowy 240 1+0 20 szt Pinezki op./100 szt. 50 op Papier ksero A4 op. /500 szt. 600 ryza Skoroszyt PCV 100 szt Skoroszyt z dodatkową fałdą 4000 szt Skoroszyt z blaszką 500 szt Segregator 200 szt Spinacze małe /100 szt. 200 op Zeszyt w kratkę/60 kart. 500 szt Zeszyt A4 akademicki w twardej opr./100 kart. 100 szt Zakreślasz - różne kolory 200 szt Zszywki op./ 1000 szt. 200 szt Gumka biurowa 70 szt Ołówek 200 szt Linijka 20 cm. 50 Szt.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.00-1, 21.10.00.00-4, 22.80.00.00-8, 25.24.70.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BOLESŁAWCA
- Budowa boiska przy ul. Granicznej w ramach zadania pn.: "Utworzenie wielofunkcyjnych miejsc aktywności społeczności lokalnej poprzez budowę otwartego toru dla rolkarzy i wrotkarzy na Bulwarze nad...
- Ochrona osób i mienia w budynkach będących w dyspozycji Sądu Rejonowego w Bolesławcu w latach 2026-2028
- Usługi sprzątania pom. biurowych i posesji Sądu Rej. w Bolesławcu przy ul. Sądowej 1 oraz powierzchni biurowych w lokalu OK nr 1 przy Al. Wojska Polskiego 6/1a w Bolesławcu w latach 2026-2027.
- Sukcesywne dostawy leków (produkty dla ukł. pokarmowego i metabolizmu, środki dla ukł. oddechowego, produkty dla ukł. moczowo płciowego hormonów, leki różne, produkty dla dermatologii)
- "Termomodernizacja budynków Zespołu Szkół Technicznych i Przyrodniczych w Bolesławcu"
- Zakup w ramach dotacji z budżetu państwa ambulansu wraz z dodatkowym wyposażeniem dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
więcej: przetargi w Bolesławcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup materiałów biurowych na 2026 r. z wyłączeniem papieru biurowego
- Dostawa i montaż sprzętu i wyposażenia edukacyjnego dla szkół podstawowych w gminie Świebodzin w ramach realizacji projektu pn. "Akademia zdolnych uczniów w gminie Świebodzin" z podziałem na 8 części
- ZP/TP/2025/42-artykuły biurowe
- Dostawy materiałów eksploatacyjnych do drukarek.
- Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Urzędu Miejskiego w Gliwicach oraz miejskich jednostek organizacyjnych w roku 2026
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych.
więcej: Masa papiernicza »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





