Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-20
Gorzów Wielkopolski: ŚWIADCZENIE USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA PRZYGOTOWANIU I DOWOZIE POSIŁKÓW CAŁODZIENNYCH DLA OSÓB ZATRZYMANYCH PRZEZ JEDNOSTKI POLICJI WOJ. LUBUSKIEGO-POWTÓRZENIE
Numer ogłoszenia: 57111 - 2008; data zamieszczenia: 20.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 095 7211420, fax 095 7211455.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.gorzow.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Policja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUGI POLEGAJĄCEJ NA PRZYGOTOWANIU I DOWOZIE POSIŁKÓW CAŁODZIENNYCH DLA OSÓB ZATRZYMANYCH PRZEZ JEDNOSTKI POLICJI WOJ. LUBUSKIEGO-POWTÓRZENIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, w zależności od miejsca realizacji usług. Przedmiot zamówienia podzielono na 13 części : CZĘŚĆ I Gorzów Wlkp. CZĘŚĆ II Kostrzyn n/O CZĘŚĆ III Sulechów CZĘŚĆ IV Świebodzin CZĘŚĆ V Żagań CZĘŚĆ VI Międzyrzecz CZĘŚĆ VII Słubice CZĘŚĆ VIII Wschowa CZĘŚĆ IX Gubin CZĘŚĆ X Żary CZĘŚĆ XI Lubsko CZĘŚĆ XII Nowa Sól CZĘŚC XIII Sulęcin Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w punktach III i IV SIWZ. Termin wykonania zamówienia: do 20.11.2009r.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 13.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu: 1)O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2)Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców zgodnie z wymaganiami art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3)Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą przedstawić dokumenty określone w punkcie XII SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy muszą przedstawić dokumenty określone w punkcie XII SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać na wniosek Wykonawcy w siedzibie Zamawiającego ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wlkp., pokój nr 304, 305, blok B - Sekcja ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2008 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 304, 305 blok B.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego dnia 02.04.2008r. o godz. 11.15, pokój 314, blok B. Kryteria oceny ofert: -Cena jednego posiłku brutto (stawka podstawowa po uwzględnieniu marży i podatku vat) - znaczenie 100 % Wszelkich informacji dotyczących przetargu udziela: Sekcja ds. Zamówień Publicznych i Funduszy Pomocowych fax (095) 721-14-35 ; e-mail: kwp_gorzow.zamowienia@lubuska.policja.gov.pl Zamawiający nie zamierza zawrzeć umowy ramowej. Zamawiający nie zamierza ustanawiać dynamicznego systemu zakupów.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: GORZÓW WLKP..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ I Gorzów Wlkp. Pomieszczenie dla Osób Zatrzymanych ul. Wyszyńskiego 122, Gorzów Wlkp. Policyjna Izba Dziecka ul. Wyszyńskiego 122, Gorzów Wlkp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w punktach III i IV SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: KOSTRZYN NAD ODRĄ.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ II Kostrzyn nad Odrą Pomieszczenie dla Osób Zatrzymanych ul. Jana Pawła II 64, Kostrzyn Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w punktach III i IV SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: SULECHÓW.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ III Sulechów Pomieszczenie dla Osób Zatrzymanych ul. Konopnickiej 15 Sulechów Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w punktach III i IV SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ŚWIEBODZIN.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ IV Świebodzin Pomieszczenie dla Osób Zatrzymanych ul. Łużycka 14, Świebodzin Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w punktach III i IV SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ŻAGAŃ.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ V Żagań Pomieszczenie dla Osób Zatrzymanych ul. Gimnazjalna 13, Żagań Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w punktach III i IV SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: MIĘDZYRZECZ.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ VI Międzyrzecz Pomieszczenie dla Osób Zatrzymanych ul. Świerczewskiego 42, Międzyrzecz Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w punktach III i IV SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: SŁUBICE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ VII Słubice Pomieszczenie dla Osób Zatrzymanych ul. Słowackiego 7, Słubice Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w punktach III i IV SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: WSCHOWA.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ VIII Wschowa Pomieszczenie dla Osób Zatrzymanych ul. Kazimierza Wielkiego 12, Wschowa Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w punktach III i IV SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: GUBIN.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ IX Gubin Pomieszczenie dla Osób Zatrzymanych ul. Różańska 1A, Gubin Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w punktach III i IV SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: ŻARY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ X Żary Pomieszczenie dla Osób Zatrzymanych ul. Legionistów 3, Żary Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w punktach III i IV SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: LUBSKO.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ XI Lubsko Pomieszczenie dla Osób Zatrzymanych ul. Wojska Polskiego 3, Lubsko Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w punktach III i IV SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: NOWA SÓL.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚC XII Nowa Sól Pomieszczenie dla Osób Zatrzymanych ul. Piłsudskiego 26, Nowa Sól Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w punktach III i IV SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: SULĘCIN.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CZĘŚĆ XIII Sulęcin Pomieszczenie dla Osób Zatrzymanych ul. Szpitalna 1, Sulęcin Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w punktach III i IV SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.52.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- "Usługa polegająca na stwierdzeniu zgonu, wystawieniu karty zgonu oraz ustalenia jego przyczyny osobom zmarłym w granicach administracyjnych Powiatu Gorzowskiego"
- "(PUP.2500.24.2025) Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia: Opiekun osoby zależnej z językiem niemieckim - poziom podstawowy A1 (7 osób)".
- Świadczenie usług deratyzacji, dezynfekcji, dezynsekcji w gminnych budynkach i lokalach mieszkalnych administrowanych przez ZGM w Gorzowie Wlkp.
- Dostawa sprzętu komputerowego i multimedialnego dla Wojewódzkiego Ośrodka Metodycznego w ramach realizowanego projektu "Profesjonalny nauczyciel. Kompetentny uczeń. Edukacja wobec wyzwań przyszłości"
- Zakup stacjonarnego agregatu prądotwórczego w ramach przyznanej dotacji Programu Ochrony Ludności i Spraw Obronnych na lata 2025-2026.
- Dostawa 1 szt. lekkiego samochodu operacyjnego SLOp
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przygotowanie i dostarczenie posiłków do Szkoły Podstawowej im. Lotników Polskich w Płocicznie-Tartak i Punktu Przedszkolnego w Płocicznie-Tartak
- Usługa cateringowa podczas Gali Prezydenta Miasta Suwałk "Włócznia Jaćwingów" i Balu Prezydenta Miasta Suwałki
- Zapewnienie wyżywienia dla uczestników kursów, szkoleń oraz członków Rady BCU w ramach projektu "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie CUKIERNICTWO w Powiecie Wieluńskim"
- Świadczenie usługi cateringu - przygotowanie i dostarczenie całodniowego wyżywienia dla 20 Mieszkańców SCOM w Brudzowie w okresie od 1 stycznia 2026 r. do 31 grudnia 2026 r.
- Catering w okresie od 1 stycznia 2026 roku do 31 grudnia 2026 roku - tryb podstawowy
- Świadczenie usługi cateringowej do placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Puszcza Mariańska w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
więcej: Usługi dostarczania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





