eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZielonkiPark Wiejski w Zielonkach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-11-09

POZYCJA 57098

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zielonki: Park Wiejski w Zielonkach Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Gminy Zielonki, do kontaktów: Inspektor budownictwa Jolanta Pazdalska, ul. Krakowskie Przedmieście 116, 32-087 Zielonki, woj. małopolskie, tel. 012 2850850, fax 012 2850950, e-mail: zielonki@ug.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zielonki.ug.pl Adres profilu nabywcy (URL): - Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): 00-000 Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: 00-000, 00-000, 00-000, 00-000 00-000, woj. 00-000, tel. 00-000, fax 00-000, e-mail: 00-000, 00-000. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Inne:00-000. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Park Wiejski w Zielonkach. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: działki nr 927/164, 927/166, 927/74 w miejscowości Zielonki; Gmina Zielonki. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest uporządkowanie terenu, wykonanie robót ziemnych, karczowanie drzew i krzewów, zazielenienie, roboty nawierzchniowe i montaż elementów małej architektury na powierzchni ok.2,5 ha 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1.Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy \Prawa zamówień publicznych\ z 29 stycznia 2004 r. 2.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy \Prawo zamówień publicznych\ z 29 stycznia 2004 r. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarcze, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, (właściwe uprawnienia budowlane, przynależność do właściwej izby). 5.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 Prawa zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Prawa zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat prac o profilu zgodnym z CPV 45212120-3, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający przynajmniej jedno zamówienie o wartości nie mniejszej niż 400000 PLN brutto. , z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączonymi dokumentami potwierdzającymi, ze roboty te zostały wykonane należycie 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1/ organizację terenu budowy. 2/ uporządkowanie terenu, karczowanie, nasadzenia zieleni itp. zgodnie z projektem Zagospodarowania terenu. autorstwa arch. Miłosz Łucki , wrzesień 2006 rok. 3/ tyczenie obiektów w terenie. 4/ Dostawę materiałów, sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonania robót także specjalistycznych z zakresu urządzania terenów zielonych. 5/ Sporządzenie dokumentacji powykonawczej w dwóch egzemplarzach dla Zamawiającego. Szczegółowe wymagania stawiane przez zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia zawiera Projekt Zagospodarowania Terenu stanowiący zal. nr 2 do niniejszej siwz. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data rozpoczęcia: 15.12.2006; lub data zakończenia: 30.05.2008

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 12 000 zł. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy : 1.Spełniają następujące warunki: a)określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. \Prawo zamówień publicznych, b)złożą w ofercie wymagane dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. X niniejszego SIWZ c)wykonali w okresie ostatnich pięciu lat, roboty budowlane o podobnym charakterze, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, d) spełnią warunki i wymagania określone w niniejszej SIWZ. 2.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający oceni ważność ofert pod względem formalnym oraz przyjętych w SIWZ kryteriów oceny ofert. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków wykonawcy obowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1.Oświadczenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy \Prawa zamówień publicznych\ z 29 stycznia 2004 r. 2.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków wskazanych w art. 22 ust. 1 ustawy \Prawo zamówień publicznych\ z 29 stycznia 2004 r. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarcze, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4.Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, (właściwe uprawnienia budowlane, przynależność do właściwej izby). 5.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 Prawa zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Prawa zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat prac o profilu zgodnym z CPV 45212120-3, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierający przynajmniej jedno zamówienie o wartości nie mniejszej niż 400000 PLN brutto. , z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączonymi dokumentami potwierdzającymi, ze roboty te zostały wykonane należycie. Dokumenty wymienione wyżej w pkt. 4, 5, 6, 7, mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii, poświadczonej przez wykonawcę (osobę upoważnioną do występowania w obrocie prawnym) za zgodność z oryginałem. W przypadku, składania wraz z wnioskiem kopii jakiegoś dokumentu, wykonawca poświadcza za zgodność z oryginałem przez złożenie własnoręcznego podpisu z dopiskiem \za zgodność z oryginałem\. Jeżeli do składania oświadczeń woli w imieniu tego wykonawcy upoważnione są łącznie dwie lub więcej osób kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wszystkie te osoby. Sposób porozumiewania się z Zamawiającym oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów:Porozumiewanie się Wykonawcy z Zamawiającym może następować w niżej wymienionych formach: - pisemnie na adres: Urząd Gminy Zielonki ul. Krakowskie Przedmieście 116 32-087 Zielonki - faksem: (12) 285-09-50 Uwaga: wszelkie dokumenty, oświadczenia i zobowiązania wymienione w pkt. VII niniejszej SIWZ muszą być załączone do oferty. Inne oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, które mogą się okazać niezbędne w trakcie badania przez Zamawiającego ofert, mogą być dostarczone listem poleconym lub faksem, Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje wyżej wymienione, przekazane za pomocą faksu uważa się za złożone w terminie, jeżeli ich treść dotrze do adresata przed upływem terminu i zostanie niezwłocznie potwierdzona pisemnie przez drugą Stronę. W przypadku wniesienia protestu, odwołania czy skargi obowiązuje wyłącznie forma pisemna.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/gminy/root_Zielonki/Wprowadzenie. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.11.2049 godzina 00:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.12.2006, godzina 11:15, II Budynek Urzędu Gminy Zielonki, pokój 224.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 03.11.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.