eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OlsztynDostawa sprzętu komputerowego i sieciowego w ramach projektu pn Rewitalizacja budynku powojskowego na potrzeby dydaktyczne OWSIiZ w Olsztynie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-08

Olsztyn: Dostawa sprzętu komputerowego i sieciowego w ramach projektu pn Rewitalizacja budynku powojskowego na potrzeby dydaktyczne OWSIiZ w Olsztynie.
Numer ogłoszenia: 5707 - 2008; data zamieszczenia: 08.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Olsztyńska Wyższa Szkoła Informatyki i Zarządzania im. Prof. Tadeusza Kotarbińskiego, ul. Artyleryjska 3c, 10-165 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5343203 w. 35, fax 089 5343320.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.owsiiz.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: uczelnia niepubliczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego i sieciowego w ramach projektu pn Rewitalizacja budynku powojskowego na potrzeby dydaktyczne OWSIiZ w Olsztynie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: 1.1 dostawa 21 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem 1.2 dostawa 185 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem 1.3 dostawa 10 zestawów komputerowych wraz z oprogramowaniem 1.4 dostawa 2 drukarek laserowych, kolorowych 1.5 dostawa 2 drukarek laserowych, monochromatycznych 1.6 dostawa 4 skanerów 1.7 dostawa 5 projektorów multimedialnych 1.8 dostawa i montaż 5 ekranów projekcyjnych CPV 30232000-4, 30249000-6 2.0 dostawa i montaż sieci logicznej wraz z osprzętem oraz akademii sieciowej. CPV 32420000-3, 32421000-0

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.23.20.00 - Różny sprzęt komputerowy Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy Oryginalny kod CPV: 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe Oryginalny kod CPV: 32.42.10.00 - Okablowanie sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 32.42.10.00 - Okablowanie sieciowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 28.02.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 12.000,00 PLN. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) złożą oświadczenie o spełnieniu wymogów określonych w art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wy-kluczeniu określonemu w art. 24 ust. 1i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych; 2) złożą oświadczenie o udzieleniu gwarancji na dostarczone wyposażenie zgodnie z wymogami SIWZ; 3) złożą aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działal-ności gospodarczej na kwotę nie mniej niż 600.000,- zł; 4) Spełniają pozostałe wymagania określone w SIWZ 2. wykonawca musi wypełnić oraz podpisać formularz ofertowy stanowiący załącznik nr. 1 do SIWZ. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia / nie spełnia, w oparciu o dostarczone dokumenty i oświadczenia. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1. Posiadają najwyższy stopień partnerstwa w Polsce producenta dostarczanych urządzeń sie-ciowych: Do oferty należy dołączyć odpowiednie dokumenty potwierdzające spełnienie powyższych wymagań. 2. Posiadają ważny certyfikat jakości (ISO 9001:2001 lub równoważny) w zakresie projektowa-nia, dostarczania oraz instalowania i serwisu rozwiązań teleinformatycznych. Do oferty nale-ży dołączyć odpowiednie dokumenty potwierdzające spełnienie powyższych wymagań. 3. Instalacja okablowania strukturalnego powinna być wykonywana przez instalatora posia-dającego ważne uprawnienia i certyfikat wydany przez producenta przyjętego w tym pro-jekcie. Wykonawca autoryzujący system okablowania strukturalnego musi posiadać uprawnienia do objęcia zainstalowanego systemu 25-letnią gwarancją reasekurowaną przez producenta okablowania obejmującą produkt, system oraz aplikację. 4. Wszystkie produkty okablowania strukturalnego powinny pochodzić od jednego producenta okablowania strukturalnego posiadającego wdrożony system zapewnienia jakości ISO 9001:2000 poświadczony odpowiednim Certyfikatem. Do oferty należy dołączyć odpowied-nie dokumenty potwierdzające spełnienie powyższych wymagań. 5. Wykonawca systemu okablowania sieci komputerowej musi posiadać i załączyć do oferty kopię (oryginał do wglądu) ważnego certyfikatu instalatora lub Partnera Handlowego wysta-wionego przez Producenta (bądź przez autoryzowane centrum szkoleniowe), którego system okablowania będzie zastosowany w budowanej sieci LAN. Podstawą ważności certyfikatu Wykonawcy powinno być potwierdzone odbyte szkolenie dotyczące instalacji systemu oka-blowania Producenta. 6. Wykonane okablowanie strukturalne powinno spełniać wymagania kategorii 5e według nor-my EIA/TIA 568B . Okablowanie miedziane powinno być wykonane w oparciu o kabel UTP natomiast okablowanie światłowodowe w oparciu o kabel wielomodowy. 7. Zamawiający wymaga, aby sprzęt i oprogramowanie dostarczane w ramach realizacji przed-miotu zamówienia były dostarczane jako fabrycznie nowe oraz muszą posiadać świadczenia gwarancyjne oparte na oficjalnej gwarancji świadczonej przez producenta sprzętu. Wraz z dostawą sprzętu należy dostarczyć dokument wydany przez producenta, poświadczający datę produkcji sprzętu. Sprzęt powinien być nie starszy niż 4 miesiące. 8. Oferowane produkty sieciowe muszą pochodzić od jednego producenta. 9. Oferowane zestawy komputerowe muszą pochodzić od jednego producenta. 10. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił autoryzowane (przez producenta urządze-nia) szkolenia z obsługi dostarczanych urządzeń sieciowych, dla 1 pracownika wskazanego przez Zamawiającego. 11. Oferent zobowiązuje się do przeprowadzenia konsultacji z certyfikowanym inżynierem w za-kresie administracji i zarządzania urządzeniami sieciowymi w ilości 5 dni roboczych. Kon-sultacje odbędą się w siedzibie Zamawiającego. 12. Oferent zobowiązuje się do zapewnienia raz na kwartał przez okres roku od dostarczenia sprzętu, trzydniowych konsultacji z certyfikowanym inżynierem. Konsultacje odbędą się w siedzibie Zamawiającego. 13. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Oferenci z innych państw członkowskich Unii Europejskiej mogą składać dokumenty równoważne,wydane zgodnie z porządkiem prawnym obowiązującym w państwie ich pochodzenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ; 2. oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 2 do SIWZ; 3. wykaz osób przewidzianych do realizacji zamówienia -załącznik. nr 3 do SIWZ, 4. wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat (liczonych od dnia złożenia oferty), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie dostaw odpowiadających swoim rodzajem dosta-wom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania -załącznik nr 4- oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane nale-życie - min. jeden dokument; 5. aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Za-kładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające od-powiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego or-ganu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6. dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych; 7. dowód wniesienia wadium 8. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działal-ności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 9. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpo-wiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na wartość nie mniejszą niż 600.000 zł.; 10. oświadczenie o udzieleniu gwarancji zgodnie z warunkiem określonym w rozdziale III. Oferenci z innych państw członkowskich Unii Europejskiej mogą składać dokumenty równoważne, wydane zgodnie z porządkiem prawnym obowiązującym w państwie ich pochodzenia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www//owsiiz.edu.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 10-165 Olsztyn, ul. Artyleryjska 3c.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2008 godzina 11:00, miejsce: 10-165 Olsztyn, ul. Artyleryjska 3c, pokój 100.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dostawy będą współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego oraz Budżetu Państwa.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.