Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-11-09
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Gliwice: bieżące utrzymanie dróg krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach Rejon w Gliwicach Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach Rejon w Gliwicach, do kontaktów: Andrzej Łojewski, Anna Piętak, Ul. Boya Żeleńskiego 12, 44-113 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2340692, fax 032 2340692, e-mail: apietak@katowice.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Zarządzanie drogami krajowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: bieżące utrzymanie dróg krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach Rejon w Gliwicach. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: autostrada A-4 , oraz drogi krajowe nr 40, 45, 78, 94 administrowane przez Rejon w Gliwicach. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Bieżące utrzymanie dróg krajowych administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Katowicach Rejon w Gliwicach 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych Oryginalny kod CPV: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.41 - Roboty w zakresie konserwacji dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.52 - Roboty odwadniające Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania Oryginalny kod CPV: 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.80 - Wznoszenie barier drogowych Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.52.00.00 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską Kod CPV wg słownika 2008: 45.52.00.00 - Wynajem koparek wraz z obsługą operatorską Oryginalny kod CPV: 60.12.20.00 - Usługi drogowego transportu towarów Kod CPV wg słownika 2008: 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego Oryginalny kod CPV: 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.14.00 - Usługi wycinania drzew Oryginalny kod CPV: 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.15.00 - Usługi pielęgnacji drzew Oryginalny kod CPV: 77.21.10.00 - Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.10.00 - Usługi uboczne związane z pozyskiwaniem drewna Oryginalny kod CPV: 90.22.00.00 - Usługi czyszczenia kanałów odpływowych Kod CPV wg słownika 2008: 90.64.10.00 - Usługi oczyszczania kanałów ściekowych Oryginalny kod CPV: 74.61.30.00 - Usługi dozoru Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.30.00 - Usługi strażnicze Oryginalny kod CPV: 74.73.10.00 - Usługi sprzątania budynków Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków Oryginalny kod CPV: 74.73.50.00 - Usługi czyszczenia parkingów Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia są roboty w asortymencie: - Remonty cząstkowe , nakładki - Roboty rozbiórkowe i przygotowawcze - Budowa i remont chodników - Roboty ziemne - Utrzymanie czystości - Odwodnienie korpusu drogowego - Oznakowanie pionowe i poziome - Urządzenia bezpieczeństwa ruchu - Utrzymanie zieleni - Usługi sprzętowo-transportowe - Utrzymanie autostrady A-4 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 36
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 90 000,00 PLN 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunki ogólne 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy. 2) Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (konsorcja):- warunek określony w pkt 1) muszą spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy;- warunek określony w pkt 2) musi spełniać każdy z Wykonawców. Warunki szczegółowe 1). Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawca musi wykazać: a) przychód za ostatni rok obrotowy (na podstawie "Rachunku zysków i strat" pozycja "Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów" lub "Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi") w wysokości nie mniejszej niż 4 mln zł. b) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawców składających wspólną ofertę: a. warunek określony w pkt 6.2.1.a) muszą spełnić łącznie wszystkie podmioty składające wspólną ofertę, b. warunek określony w pkt 6.2.1.b) ) musi spełniać każdy z podmiotów składających wspólną ofertę, 2). Potencjał kadrowy Wykonawca musi dysponować niezbędną liczbą oraz odpowiednio wykwalifikowanymi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w celu obsadzenia stanowisk takich jak : - 2 kierowników budowy/robót z uprawnieniami budowlanymi drogowymi lub bez ograniczeń - min. 3 lata na stanowisku kierownika budowy/robót, doświadczenie w zakresie robót drogowych - robotników drogowych - 4 brygady do remontów cząstkowych i 2 brygady do pozostałych robót - patrol autostrady - 2 brygady po 3 osoby - obsługa MOPów - niezbędna do wykonania określonych przez Zamawiającego zadań Uwaga: Jako minimalne kwalifikacje zawodowe rozumie się lata czynne zawodowo od daty uzyskania uprawnień budowlanych, przepracowane na stanowiskach takich jak zaproponowane w ofercie. Potencjał kadrowy Wykonawców składających wspólną ofertę - warunek określony w pkt .2. winien być spełniony łącznie przez składających wspólną ofertę. 3). Potencjał techniczny Wykonawca musi dysponować jednostkami sprzętu i środkami transportu, wymienionymi w poniższym zestawieniu: A. SPRZĘT 1. Walec stalowy co najmniej 8 t - min. 2 szt. 2. Walec ogumiony - min. 1 szt. 3. Walec wibracyjny 0,8 t lub zagęszczarka wibracyjna - min. 4 szt. 4. Przecinarka do asfaltu - min. 4 szt. 5. Młot spalinowy - min. 4 szt. 6. Recykler - min. 4 szt. 7. Kosiarka do trawy mechaniczna - min. 2 szt. 8. Kosiarka spalinowa ręczna - min. 6 szt. 9. Ścinarka gruntu - min. 1 szt. 10. Koparko - ładowarka o poj. łyżki co najmniej 1,5 m sześc. - min. 2 szt. 11. Ładowarka o poj. łyżki co najmniej 1,5 m sześc. - min. 2 szt. 12. Spycharka lub równiarka - min. 1 szt. 13. Skraplarka do emulsji - min. 2 szt. 14. Rozkładarka mas bitumicznych o szer. stołu od 2 do 4,5 m - min. 2 szt. 15. Frezarka do asfaltu o szer. frez. 0,5, 1 m i 2 m - min. 3 szt. 16. Zwyżka o wysięgu min. 20 m - min. 1 szt. 17. Przyczepka sygnalizacyjna z tablicami zamykającymi typu U-26 - min. 2 szt. 18. Wytwórnia Mas Bitumicznych - min. 2 szt. 19. Samochód z urządzeniem załadowczym typu HDS lub równoważny - min. 1 szt. B. ŚRODKI TRANSPORTU 1. Samochód ciężarowy samowyładowczy o ład. 5 - 14 ton - min. 4 szt. 2. Samochód ciężarowy samowyładowczy o ład. 20 - 25 ton - min. 2 szt. 3. Samochód ciężarowo-osobowy/uniwersalny typu Lublin lub równoważny - min. 2 szt. Potencjał techniczny Wykonawców składających wspólną ofertę - warunek określony w pkt 3. winien być spełniony łącznie przez składających wspólną ofertę. 4). Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat, tj od 30.06.2001r. do 30.06.2006r., roboty rodzajowo porównywalne z przedmiotem niniejszego przetargu, określone w formularzu cenowym, tj.: a) w asortymentach I,II-remonty cząstkowe, frezowanie i nakładki: na kwotę co najmniej 4 mln zł, b) w asortymentach pozostałych III-XI: na kwotę co najmniej 1 mln. zł. Doświadczenie Wykonawców składających wspólną ofertę - Warunek określony w pkt.4. winny spełniać łącznie wszystkie podmioty składające wspólną ofertę, każdy w zakresie, w jakim będzie uczestniczył w realizacji zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą. 5). Podwykonawstwo Zamawiający nie dopuszcza wykonania przedmiotu zamówienia przy udziale podwykonawców za wyjątkiem usług: elektrycznych i utrzymania MOP-ów. W przypadku powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca zobowiązany jest określić w ofercie: - powierzony zakres i rodzaj robót, - nazwę podwykonawcy. Uwaga: Wykonawca, który wskaże w ofercie Podwykonawców, w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, będzie zobowiązany przed podpisaniem umowy przedłożyć : - kopię umowy z Podwykonawcami na realizację powierzanego im do wykonania i zgodnego z ofertą Wykonawcy zakresu robót, wraz z umową cesji, na rzecz Zamawiającego, wierzytelności należnych Podwykonawcy z tytułu powierzonych mu robót, - jeżeli reprezentuje Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - kopię umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Przez uprawomocnienie się decyzji o wyborze oferty Wykonawcy rozumie się upływ terminu na wniesienie protestu na wybór jego oferty, a w przypadku gdy protest / protesty zostaną wniesione - dzień ich ostatecznego rozstrzygnięcia potwierdzający właściwość uznania oferty Wykonawcy za najkorzystniejszą Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków Wykonawcy powinni wraz z ofertą złożyć niżej wymienione dokumenty i oświadczenia (oryginały lub kserokopie poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem): 1). Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp 2). Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3). Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowegolub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4). Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5). Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6). Sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również opinię o badanym sprawozdaniu za ostatni rok obrotowy, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - innych dokumentów określających obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim. 7). Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. 8). Informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników i liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich 3 lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie oraz informację o osobach, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji zawodowych wskazanych osób w kierowaniu budową/robotami, (życiorysy zawodowe) potwierdzające spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 2 Warunków szczegółowych -"Potencjał Kadrowy". Do informacji winny być dołączone kopie: - uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i dokument potwierdzający przynależność do Krajowej Izby Inżynierów Budownictwa). 9). Wykaz sprzętu i środków transportu wymaganych dla realizacji przedmiotu zamówienia. 10). Informację o doświadczeniu Wykonawcy. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 4. Warunków szczegółowych - "Doświadczenie" . Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. 11). Informację na temat Podwykonawców , przy udziale których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt .5 Warunków szczegółowych - "Podwykonawstwo"
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia Zamawiający przekazuje Wykonawcy wraz z zaproszeniem do składania ofert. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 06.12.2006, godzina 10:00, siedziba Zamawiającego.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30.12.2006.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- "Wykonanie dokumentacji projektowej budowy odwodnienia w ul. Spadochroniarzy i ul. Szybowcowej w Gliwicach oraz wykonanie dokumentacji projektowej budowy odwodnienia w ul. Kolejarzy w Gliwicach"
- 2025- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach (3)
- 2025 - Świadczenie usług pogrzebowych dla potrzeb Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach na rok 2026
- Przeprowadzenie kursów podnoszących kwalifikacje/kompetencje zawodowe uczestników projektu "Kształcenie zawodowe w Powiecie Gliwickim zgodne z potrzebami transformacji regionu"
- Dostawa TV wraz z uchwytami do montażu na ścianie. DZPZ.282.94.2025.DM
- Przygotowywanie i dostarczanie (od poniedziałku do piątku) obiadów dwudaniowych i napoju dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 28 w Gliwicach w roku szkolnym 2025/2026
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowożenie i odwożenie niepełnosprawnych uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy w Woliczce w 2026 r.
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4134W relacji Kampinos - Górki - Dąbrowa - do dr. woj. nr 579 na odcinku 2 641 m
- Utrzymanie czystości i porządku w częściach wspólnych budynków oraz terenów otaczających nieruchomości komunalnego zasobu mieszkaniowego Gminy Miasto Zgierz zarządzanych przez MPGM Spółka z o. o.
- Usługi transportu sanitarnego z kierowcą (T) dla potrzeb pacjentów Szpitala Chorób Płuc w Orzeszu
- Ścinka specjalistyczna - usuwanie drzew trudnych oraz niebezpiecznych gałęzi drzew na terenie Nadleśnictwa Brzesko w 2025 roku
- Usługa usunięcia drzew i krzewów w ramach przygotowania terenu do realizacji inwestycji pn. "Odbudowa Pałacu Saskiego, Pałacu Brühla i trzech kamienic przy ul. Królewskiej w Warszawie"
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





