Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-12
Szczecin: Usługa przeprowadzenia badań diagnostycznych, analitycznych i radiologicznych oraz konsultacji specjalistycznych dla potrzeb medycyny pracy
Numer ogłoszenia: 57062 - 2013; data zamieszczenia: 12.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4340 , ul. Narutowicza 10A, 70-231 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 451 48 38, faks 91 451 23 98.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa przeprowadzenia badań diagnostycznych, analitycznych i radiologicznych oraz konsultacji specjalistycznych dla potrzeb medycyny pracy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie jest realizowane w oparciu o przepisy ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (dalej: ustawa pzp) w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej usług poniżej kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy. Przedmiotem zamówienia są: usługi medyczne obejmujące profilaktyczne badania lekarskie (wstępne, okresowe, kontrolne, dodatkowe sanitarno-epidemiologiczne, badania diagnostyczne, badania laboratoryjne, badania radiologiczne, konsultacyjne specjalistyczne), żołnierzy zawodowych i pracowników wojska Jednostki Wojskowej 4340, a także żołnierzy zawodowych i pracowników wojska jednostek oraz instytucji będących na zaopatrzeniu JW 4340..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp w przypadku zwiększenia ilości badań koniecznych do wykonania ponad kwotę przewidzianą w umowie, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3, 85.12.00.00-6, 85.12.12.00-5, 85.14.10.00-9, 85.14.50.00-7, 85.14.80.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 22 grudnia 2011 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
w przypadku zmiany podatku VAT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mon.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4340
ul. Narutowicza 10A
70-231 Szczecin
BUD. NR 19, POK. 3.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.02.2013 godzina 12:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, budynek nr 18, pok. nr 5 - parter.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oddział Żandarmerii Wojskowej (ul. Piotra Skargi 34).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: JW. 4340 (ul. Narutowicza 10a) Wojewódzki Sztab Wojskowy (ul. Potulicka 3) Delegatura Wojskowej Komendy Transportu (ul. Narutowicza 10a) Wojskowa Komenda Uzupełnień (ul. Kopernika 17a) Wojskowa Pracownia Psychologiczna (ul. Kopernika 17a) Rejonowy Zarząd Infrastruktury (ul. Narutowicza 17b).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oddział Aktywacji Zawodowej (ul. Kopernika 17a) Delegatura Inspektoratu Wojskowej Ochrony Ppoż.(ul. Narutowicza 10a) Rejon Obsługi Abonentów (ul. Narutowicza 10a).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wojskowe Biuro Emerytalne (ul. Głowackiego 5).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Część 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wojskowy Sąd Garnizonowy (ul. Piotra Skargi 34).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Część 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wojskowa Prokuratura Garnizonowa (ul. Piotra Skargi 34).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Część 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Orkiestra Wojskowa (ul. Ku Słońcu 33).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Część 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: JW. 2901(ul. Metalowa 39) JW. 1749 (al. Wojska Polskiego 250) JW. 4057 (ul. Ku Słońcu 33) JW. 3427 (ul. Zalewskiego 2) 12 GZM (al. Wojska Polskiego 250) JW. 3592 (ul. Łukasińskiego 33) JW. 3998 (ul. Łukasińskiego 33).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Część 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Rejonowa Wojskowa Komisja Lekarska (ul. Piotra Skargi 34).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Część 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: JW. 5889 (ul. Zwycięzców 1) JW. 4091(al. Żołnierza 37) JW. 1749 (al. Żołnierza 37) 12 GZM (al. Żołnierza 37).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Część 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Placówka Żandarmerii Wojskowej (ul.11 Listopada 3).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Część 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wojskowa Komenda Uzupełnień (ul.11 Listopada 3) Grupa Zabezpieczenia JW. 4340 (al. Żołnierza 37).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Część 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Węzeł Łączności-Stargard Szczeciński (al. Żołnierza 37) Węzeł Łączności-Mosty.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Część 14.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: JW. 1749 (ul. Dąbrowszczaków 32).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Część 15.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa Zabezpieczenia JW. 4340 (ul. Dąbrowszczaków 32).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Część 16.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Węzeł Łączności-Choszczno(ul. Dąbrowszczaków 32).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.10.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 29.11.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie w drugiej połowie 2025 roku
- Sukcesywne dostawy nabiału do Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie w drugiej połowie 2025 roku
- Sukcesywne dostawy warzyw i owoców do Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie w drugiej połowie 2025 roku
- Sukcesywne dostawy mięsa do Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie w drugiej połowie 2025 roku
- Sukcesywne dostawy mrożonek i ryb do Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie w drugiej połowie 2025 roku
- Sukcesywne dostawy pieczywa do Zespołu Żłobków Miejskich w Szczecinie w drugiej połowie 2025 roku
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zatrudnienie w ramach umowy cywilnoprawnej lekarza do Klinicznego Oddziału chorób wewnętrznych i endokrynologii w Szpitalu Wolskim Sp.zo.o. - II
- Usługi społeczne na usługi opiekuńcze oraz asystenckie dla osób potrzebujących wsparcia - zamówienie z podziałem na dwie części
- "Świadczenie usług z zakresu opieki zdrowotnej oraz usług z zakresu medycyny pracy dla Zakładu Narodowego im. Ossolińskich we Wrocławiu"
- Usługi z zakresu wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej
- Przeprowadzenie analiz multiomicznych na rzecz badania naukowego "Identyfikacja markerów metabolicznej stłuszczeniowej choroby wątroby", w podziale na 2 zadania
- Świadczenie usług medycznych z zakresu medycyny pracy wraz z dodatkową opieką medyczną w Warszawie i w Łodzi
więcej: Usługi medyczne i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.