eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ryglice › Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-29

Ryglice: Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych
Numer ogłoszenia: 57054 - 2011; data zamieszczenia: 29.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ryglicach , ul. Ks. J. Wyrwy 2, 33-160 Ryglice, woj. małopolskie, tel. 14 644 36 47, faks 14 644 36 48.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: gopsryglice@poczta.onet.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie usług szkoleniowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja i przeprowadzenie usług szkoleniowych: 1) Grupowe doradztwo zawodowe oraz indywidualna sesja z doradcą zawodowym. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkolenia pn.: Grupowe doradztwo zawodowe oraz indywidualna sesja z doradcą zawodowym dla 18 osób. Zamawiający wymaga, aby grupowe doradztwo zawodowe było realizowane od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00 do 15:30 dla 18 osób. Zamawiający wymaga, aby indywidualne sesje z doradcą zawodowym były realizowane od poniedziałku do piątku, w godz. 8:00 do 15:30 oraz aby Wykonawca ustalał z uczestnikiem ich termin. Celem doradztwa jest przygotowanie uczestnika projektu do aktywnego wejścia na rynek pracy, nabyły umiejętności do aktywnego poszukiwania pracy. Program grupowego doradztwa zawodowego powinien obejmować następujące zagadnienia: przygotowanie dokumentów aplikacyjnych; przygotowanie do rozmowy rekrutacyjnej; autoprezentacja; określenie umiejętności zawodowych; metody aktywnego poszukiwania pracy uzupełnione o elementy kreowania wizerunku, niezbędne do właściwego zaprezentowania się na rozmowie kwalifikacyjnej. Doradztwo powinno zakończyć się wydaniem zaświadczenia uczestnictwa opatrzonego: flagą UE z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego i logiem Kapitał Ludzki wraz z informacją o współfinansowaniu projektu za środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Terminy dotyczące realizowanego szkolenia: Termin realizacji grupowego doradztwa zawodowego -miesiąc maj w wymiarze 4 godzin dydaktycznych, -miesiąc październik 2011 roku w wymiarze 4 h dydaktycznych. Termin realizacji indywidualnych sesji z doradcą zawodowym: miesiąc czerwiec 2011 roku w wymiarze po 2 godziny dydaktyczne dla każdego uczestnika. Liczba godzin grupowego doradztwa zawodowego dla każdego uczestnika: 10 godzin dydaktycznych. Liczba godzin indywidualnej sesji z doradcą zawodowym dla każdego uczestnika: 2 godziny dydaktyczne. 2) Warsztaty z psychologiem oraz indywidualne poradnictwo. Przedmiotem zamówienia jest usługa szkolenia pn.: Warsztaty z psychologiem oraz indywidualne poradnictwo dla 18. Zamawiający wymaga, aby zajęcia obejmujące warsztaty z psychologiem oraz indywidualne poradnictwo zostały realizowane w układzie dni poniedziałek - piątek w godzinach 8.00-15.30.Warsztaty winny być zrealizowane z podziałem na grupy liczące nie więcej niż 15 osób. Celem niniejszych warsztatów jest zwiększenie zaufania we własne siły, podniesienie samooceny, motywacji do działania, zwiększenie kompetencji w zakresie komunikacji interpersonalnej. TERMINY DOTYCZĄCE REALIZACJI SZKOLEŃ: Termin realizacji grupowych warsztatów-miesiąc kwiecień 2011 roku w wymiarze 4 h dydaktyczne. -miesiąc grudzień 2011 roku wymiarze 4h dydaktyczne.Termin realizacji indywidualnego poradnictwa- miesiąc maj 2011 w wymiarze po 2 godziny dydaktyczne dla każdego uczestnika projektu. Liczba godzin grupowych dla każdego uczestnika: 8 godzin dydaktyczne. liczba godzin indywidualnego poradnictwa: 2 godziny dydaktyczne. 3) Szkolenia zawodowego - przedmiotem zamówienia jest usługa szkolenia zawodowego.: dla 18 osób bezrobotnych. Szkolenie zawodowe będzie dostosowane do potrzeb i możliwości uczestnika projektu Celem kursów jest podnoszenie kluczowych kompetencji o charakterze zawodowym lub zdobywanie nowych kompetencji i umiejętności zawodowych umożliwiających aktywizację zawodową. Kursy powinny zakończyć się wydaniem zaświadczenia uczestnictwa opatrzonego: flagą UE z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego i logiem Kapitał Ludzki wraz z informacją o współfinansowaniu projektu za środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. TERMINY DOTYCZĄCE REALIZACJI SZKOLENIA: Termin realizacji szkolenia w miesiącach sierpień - wrzesień 2011 roku. Liczba godzin szkoleniowych dla każdego uczestnika wynosi: min. 80 godzin. Wymagania ogólne dla wszystkich bloków w zakresie: 1) Merytorycznym: Przeprowadzenie zamówienia zgodnie z ustalonym programem nauczania i harmonogramem zajęć osobno dla każdego bloku zamówienia. W przypadku doradztwa i warsztatów - prowadzenie dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego listę obecności, wymiar godzin, tematy zajęć edukacyjnych (grupowe doradztwo zawodowe, warsztaty), kart usług doradczych oraz indywidualnych planów działania (indywidualna sesja z doradcą zawodowym) i rejestru wydanych zaświadczeń. W przypadku kursów - prowadzenie dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego listę obecności, wymiar godzin, tematy zajęć edukacyjnych oraz rejestru wydanych zaświadczeń. Zapewnienie uczestnikom przez Wykonawcę od pierwszego dnia zajęć:, doradztwa, warsztatów i kursów niezbędnych materiałów szkoleniowych, które zostaną ujęte w cenie i przejdą w ich posiadanie. Rejestrować i niezwłocznie zgłaszać Zamawiającemu najpóźniej w następnym dniu wszystkich nieobecności uczestników zajęć lub rezygnacji z uczestnictwa w zajęciach. Przeprowadzać wśród uczestników ewaluację postępów osób objętych wsparciem, w tym ankiet służących do oceny usługi. Wypełnione przez uczestników zajęć ankiety (ex-ante, ex-post) oraz ich analizę należy dostarczyć Zamawiającemu. Niezwłocznie po ukończeniu szkolenia wydać każdemu uczestnikowi zaświadczenie/certyfikat potwierdzający ukończenie wsparcia z logotypami: POKL, UE oraz nazwą projektu zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznakowania projektów w ramach POKL. Zaświadczenie/certyfikaty będą podpisane przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną. Dostarczyć Zamawiającemu kopię wydanych zaświadczeń certyfikatów oraz imienną listę potwierdzającą ich otrzymania. 2) Organizacyjnym: Miejsce realizacji zamówienia: Tarnów/Ryglice, najbliższe okolice Ryglic W ofercie grupowego doradztwa zawodowego i kursów dla uczestników należy uwzględnić codzienny catering, na który składa się: obiad (drugie danie), kawa, herbata, napoje, ciastka. Zajęcia szkoleniowe trwają w układzie dni: poniedziałek - piątek. Zapewnienie podczas zajęć teoretycznych odpowiednich sal szkoleniowych do przeprowadzenia zajęć, wyposażonych w odpowiednią liczbę miejsc i stolików wraz z zapleczem sanitarnym. Zapewnienie odpowiedniego wyposażenia sal np. flipchart lub tablica klasyczna czy magnetyczna, sprzęt audiowizualny. Wykonawca realizujący zamówienie zapewni dla każdego uczestnika kursów zawodowych materiały do ćwiczeń w takiej ilości, aby, każdy z uczestników kursów samodzielnie mógł wykonywać ćwiczenia i powierzone zadania. Wykonawca realizujący zamówienie zapewni dla wszystkich skierowanych uczestników ubezpieczenie zbiorowe od następstw NW w formie imiennej. W przypadku skierowania dodatkowych osób celem uzupełnienia ilości uczestników, Wykonawca zapewni im ubezpieczenie od następstw NW od chwili rozpoczęcia szkolenia. Wykonawca uwzględni zróżnicowany poziom zdrowia, wykształcenia, umiejętności i wiedzy uczestników treningów, doradztwa,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.00.00.00 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadanie uprawnień do wykonywania okreslonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek posiadania wiedzy i doświadczenia jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżli okres prowadzenia działności jest krótszy, zrealizował conajmniej jedno zamówienie odpowiadające rodzajowi niniejszego zamówienia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby wykonawca posiadał odpowiednie sale szkoleniowe, wyposażone w odpowiednią liczbę miejsc wraz zapleczem sanitarnych. Wyposażenie sal winno być dostosowane do realizowanego szkolenia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga aby każda osoba wyznaczona do prowadzenia zajęć stanowiących przedmiot zamówienia posiadała kwalifikacje uprawniające do prowadzenia zajęć oraz conajmniej roczny staż.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga przedłożnie przez Wykonawce oświadczenia, iż znajduje się w dobrej kondycji finansowej i ekonomicznej.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Doświadczenie wykonawcy - 40

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: gopsryglice@poczta.onet.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ryglicach, ul. Ks. J. Wyrwy 2, 33-160 Ryglice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2011 godzina 10:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Ryglicach, ul. Ks. J. Wyrwy 2, 33-160 Ryglice.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VII, Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.1-Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.