eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Elbląg › Specjalistyczne szkolenia dla informatyków

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-17

Elbląg: Specjalistyczne szkolenia dla informatyków
Numer ogłoszenia: 56991 - 2011; data zamieszczenia: 17.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina - Miasto Elbląg , ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 235 35 36, 55 239 31 25, faks 55 239 33 34.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Specjalistyczne szkolenia dla informatyków.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są: Specjalistyczne szkolenia dla informatyków Przedmiot główny: Nazewnictwo wg CPV: Usługi szkolenia komputerowego Zamawiający informuje, że Projekt Podnoszenie jakości usług publicznych jest dofinansowywany ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego i Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Zakres zamówienia obejmuje szkolenia dla łącznie 3 osób z następujących zagadnień: 1) Motywowanie i delegowanie zadań 2) Adobe Acrobat - Publikowanie bezpiecznych dokumentów 3) ECDL Moduł 7 - Przeglądanie stron internetowych i komunikacja Szczegółowy zakres szkoleń obejmuje: 1) Motywowanie i delegowanie zadań: a. Modele polityki personalnej w aspekcie delegowania zadań i motywowania pracowników. b. Efektywną komunikację w zespole. Etapy budowania zespołu. c. Zasady delegowania zadań. d. Piramidę nabywania kompetencji. e. 14 zasad efektywnego delegowania. f. Opór i błędy w delegowaniu. g. Piramidę potrzeb Maslowa oraz teorie X i Y Mc Gregora. h. Rodzaje motywacji i zasady motywowania ekonomicznego środkami niematerialnymi. i. Psychologiczne zasady motywowania. j. Informację zwrotną i ocenę. Znaczenie języka w motywowaniu. k. Elementy coachingu i wywierania wpływu. 2) Adobe Acrobat - Publikowanie bezpiecznych dokumentów: a. Strukturę dokumentu PDF b. Automatyzację budowy struktury dokumentu PDF - zastosowanie stylów w programie MS Word c. Konwersję arkuszy kalkulacyjnych programu MS Excel i prezentacji programu MS PowerPoint do formatu PDF d. Zmniejszanie rozmiaru pliku PDF e. Tworzenie dokumentu PDF z wielu plików programów MS Word, MS Excel, MS PowerPoint oraz innych plików PDF f. Zapisywanie dokumentu PDF w innych formatach g. Edycję pliku PDF i pracę nad jego układem h. Zaawansowane tworzenie formularzy, zawierających pola wyliczeniowe i. Multimedialne dokumenty PDF j. Drukowanie 3) ECDL Moduł 7 - Przeglądanie stron internetowych i komunikacja: a. Internet - podstawowe pojęcia i terminy - Czym jest Internet? - rozumienie pojęć: WWW, ISP, URL, przeglądarka stron WWW, wyszukiwarka sieciowa, RRS i podcast - znajomość struktury strony WWW. b. Korzystanie z przeglądarek internetowych - podstawy przeglądania (wprowadzanie adresu URL, przyciski poleceń, elementy okna przeglądarki Internet Explorer) - pomoc programu Internet Explorer - ustawianie strony domowej - Historia - łatwy dostęp do odwiedzanych wcześniej adresów internetowych - dodawanie i organizowanie Ulubionych - dostosowywanie widoku okna Internet Explorer. - zezwalanie i blokowanie pop-ups, cookies - wypełnianie formularzy w sieci. c. Wyszukiwanie informacji w sieci Internet - najpopularniejsze rodzaje wyszukiwarek - wyszukiwanie przy użyciu słowa lub frazy kluczowej - zaawansowane techniki wyszukiwania. d. Wykorzystanie znalezionych w sieci informacji - zapisywanie całych stron, fragmentów tekstowych i graficznych - drukowanie (przygotowanie do wydruku, podgląd, wydruk) e. Rodzaje zabezpieczeń i ich efektywność - korzyści i zagrożenia związane z pracą w sieci - certyfikaty bezpieczeństwa - przeznaczenie i instalacja - zabezpieczenie komputera przed dostępem innych użytkowników sieci - zabezpieczenia antywirusowe, rodzaje wirusów i ich metody działania. - Komunikacja f. Podstawowe pojęcia i terminy - rozumienie pojęć: e-mail, SMS, VoIP, IM, społeczność wirtualna - zalety poczty e-mail - etykieta - podstawowe zasady dobrego wychowania w sieci g. Bezpieczeństwo poczty elektronicznej - niebezpieczeństwa związane z pocztą elektroniczną i sposoby ich unikania - podpis elektroniczny h. Podstawy pracy z programem MS Outlook - elementy okna programu - dostosowanie interfejsu (widoki, paski narzędzi) - Pomoc programu MS Outlook. i. Pracę z wiadomościami e-mail - tworzenie nowego e-maila (pola Do, DW, UDW, pole temat) - kopiowanie treści z innego źródła - wstawianie załączników - wysyłanie wiadomości z wysokim i niskim priorytetem - korzystanie z książki adresowej i list dystrybucyjnych - odpowiadanie na wiadomości - przesyłanie wiadomości innym adresatom - zapisywanie załączników w określonej lokalizacji - flagowanie wiadomości. j. Zarządzanie wiadomościami - wyszukiwanie wiadomości e-mail - sortowanie wiadomości e-mail - tworzenie folderów do grupowania wiadomości - usuwanie i odzyskiwanie usuniętego e-maila. 2. Zamawiający informuje, że tworząc listę szkoleń oraz szczegółowy opis zakresu szkoleń zastosował przykładowe nazwy szkoleń dostępnych na rynku. 3. Zamawiający dopuszcza zmianę nazewnictwa szkoleń jednak przy zachowanej lub bardziej rozbudowanej tematyce szkoleń. 4. Wymagania Zamawiającego: 1) Szkolenie musi zakończyć się wydaniem certyfikatu o ukończeniu szkolenia w dwóch egzemplarzach dla każdego uczestnika szkolenia oraz dla Zamawiającego. 2) Certyfikat o ukończeniu szkolenia musi zawierać: a. zakres szkolenia z podaniem czasu trwania szkolenia, b. logo Norweskiego Mechanizmu Finansowego i Mechanizmu Finansowego EOG. 3) Szkolący musi zapewnić i przekazać uczestnikom szkolenia materiały szkoleniowe. 4) Wszystkie dokumenty przekazywane przez Wykonawcę dla Zamawiającego muszą być opatrzone logo Norweskiego Mechanizmu Finansowego i Mechanizmu Finansowego EOG, które zostanie udostępnione w formie elektronicznej na wniosek Wykonawcy, którego wzór stanowi Załącznik nr 2 do wzoru Umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 5) Wykonawca musi przedstawić wstępny harmonogram. Przy tworzeniu harmonogramu szkoleń Wykonawca musi zwrócić uwagę na kolejność szkoleń tak, aby szkolenia które wymagają ukończenia innego szkolenia były ustalone w odpowiednim czasie. 6) Szkolenia muszą być przeprowadzone w dniach roboczych. 7) Wykonawca musi zapewnić salę (gdy szkolenie odbędzie się poza siedzibą Zamawiającego), niezbędny sprzęt komputerowy, oprogramowanie oraz materiały niezbędne do przeprowadzenia szkolenia. 8) Wykonawca musi zapewnić dla każdego uczestnika samodzielne stanowisko komputerowe. 9) Wykonawca musi przekazać Zamawiającemu listę obecności osób uczestniczących w szkoleniu, przygotowaną zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do wzoru Umowy stanowiącego ZAŁĄCZNIK NR 3 do SIWZ. 10) Szkolenia mogą się odbyć w siedzibie Zamawiającego. 11) Wykonawca musi zapewnić pomoc i doradztwo techniczne w okresie 1 roku po zakończonym szkoleniu. 5. Zamawiający nie zastrzega w SIWZ, że część lub całość zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.03.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Potwierdzenia spełniania tego warunku Zamawiający dokona na podstawie oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Oświadczenie w zakresie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga: Treść wymaganego Oświadczenia w zakresie art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2a do SIWZ. Oświadczenie należy składać w oryginale. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane oświadczenie może być złożone przez pełnomocnika w imieniu wszystkich Wykonawców lub przez wszystkich Wykonawców na jednym dokumencie lub przez każdego Wykonawcę odrębnie.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty stanowiące dowód, że Wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - w przypadku Wykonawcy polegającego na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę terminu zakończenia realizacji umowy, spowodowaną okolicznościami, na które nie miał wpływu zarówno Zamawiający jak i Wykonawca. Zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Elblągu Wydział Zamówień Publicznych pokój 125 82-300 Elbląg ul. Łączności 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2011 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Elblągu Wydział Zamówień Publicznych pokój 125 82-300 Elbląg ul. Łączności 1.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Dotyczy Sekcji II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA data rozpoczęcia: data udzielenia zamówienia data zakończenia: 16 marca 2011 r. 2. Uwaga do oświadczenia wymienionego w pkt VI. ppkt 1.1. SIWZ: Treść wymaganego Oświadczenia w zakresie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2a do SIWZ. Oświadczenie należy składać w oryginale. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wymagane oświadczenie może być złożone przez pełnomocnika w imieniu wszystkich Wykonawców lub przez wszystkich Wykonawców na jednym dokumencie lub przez każdego Wykonawcę odrębnie (jeżeli każdy z Wykonawców spełnia warunki udziału samodzielnie). 3. Uwaga do oświadczenia wymienionego w pkt VI.A. ppkt 1. SIWZ: Treść wymaganego Oświadczenia Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2b do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4. Uwaga do dokumentu wymienionego w pkt VI.A. ppkt 2. SIWZ: a) Treść wymaganego Oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych składanego przez osoby fizyczne Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2c do SIWZ. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument wymieniony w pkt VI.A. ppkt 2. SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 5. Dotyczy Sekcji III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych: Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Sekcji III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty zawierajace oświadczenia, że: - nie otwarto likwidacji Wykonawcy ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec Wykonawcy zakazu ubiegania się o zamówienie, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument zawierający oświadczenie, że: - Wykonawca nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 6. Opłata za SIWZ obejmuje koszty jej druku oraz przekazania. 7. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt VI.1. SIWZ, metodą spełnia / nie spełnia. UWAGA: Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.