Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-27
Gdynia: prace remontowe w bud. nr 8 i 37 JW 3775 Chojnice, w bud. nr 52 JW 4580 Czarne i w bud. nr 92 JW 1696 Czarne
Numer ogłoszenia: 56968 - 2012; data zamieszczenia: 27.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Jana z Kolna 8b, 81-912 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6266154, faks (058) 620 71 44.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzigdynia.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: prace remontowe w bud. nr 8 i 37 JW 3775 Chojnice, w bud. nr 52 JW 4580 Czarne i w bud. nr 92 JW 1696 Czarne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I zamówienia: a) prace remontowe polegające na wymianie pokrycia dachowego, rynien i rur spustowych, wymianie instalacji odgromowej, wykonaniu izolacji pionowej wraz z opaską betonową w budynku nr 8 Jednostki Wojskowej Nr 3775 Chojnice. b) prace remontowe polegające na uzupełnieniu tynków zewnętrznych, wymianie instalacji odgromowej i remoncie opaski betonowej w budynku nr 37 Jednostki Wojskowej Nr 3775 Chojnice. Część II zamówienia - prace remontowe polegające na wymianie pokrycia dachowego, rynien i rur spustowych, obróbek blacharskich wraz z remontem kominów ponad dach w budynku nr 52 Jednostki Wojskowej Nr 4580 Czarne. Część III zamówienia - prace remontowe polegające na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, malowaniu elewacji w budynku nr 92 Jednostki Wojskowej Nr 1696 Czarne. poniżej progów unijnych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.45.00.00-6, 45.41.00.00-4, 45.26.12.10-9, 45.42.10.00-4, 45.44.21.10-1, 45.44.00.00-3, 45.31.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. Wykonawca wykonał w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej dwie roboty budowlane o podobnym zakresie rzeczowym i wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł każda poparte referencjami, 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. - Wykonawca posiada co najmniej jednego pracownika sprawującego samodzielną funkcję techniczną na budowie, - Wykonawca posiada co najmniej jednego pracownika sprawującego samodzielną funkcję techniczną na budowie w branży elektrycznej (dotyczy części I zamówienia), 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj. Wykonawca posiada informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w wysokości 100.000,00zł . 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy PZP. 3. W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełnienia ww. warunków do oferty należy załączyć następujące dokumenty: a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji, b) aktualny odpis z właściwego rejestru , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dokument winien złożyć każdy Wykonawca, a także każdy podmiot wchodzący w skład konsorcjum, gdy ofertę składa konsorcjum firm), c) wykaz osób, którymi dysponuje Wykonawca wg załącznika nr 3 do niniejszej SIWZ, d) wykaz zrealizowanych zamówień wg załącznika nr 4 do niniejszej SIWZ, potwierdzonych dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie, e) informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 100.000,00 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
wg siwz
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzigdynia.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: RZI w Gdyni, ul. Jana z Kolna 8b, IV piętro, pok. 406.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.03.2012 godzina 10:00, miejsce: RZI w Gdyni, ul. Jana z Kolna 8b, II piętro, pok. 203.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I zamówienia: a) prace remontowe polegające na wymianie pokrycia dachowego, rynien i rur spustowych, wymianie instalacji odgromowej, wykonaniu izolacji pionowej wraz z opaską betonową w budynku nr 8 Jednostki Wojskowej Nr 3775 Chojnice. b) prace remontowe polegające na uzupełnieniu tynków zewnętrznych, wymianie instalacji odgromowej i remoncie opaski betonowej w budynku nr 37 Jednostki Wojskowej Nr 3775 Chojnice..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I zamówienia: a) prace remontowe polegające na wymianie pokrycia dachowego, rynien i rur spustowych, wymianie instalacji odgromowej, wykonaniu izolacji pionowej wraz z opaską betonową w budynku nr 8 Jednostki Wojskowej Nr 3775 Chojnice. b) prace remontowe polegające na uzupełnieniu tynków zewnętrznych, wymianie instalacji odgromowej i remoncie opaski betonowej w budynku nr 37 Jednostki Wojskowej Nr 3775 Chojnice. poniżej progów unijnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.45.00.00-6, 45.41.00.00-4, 45.26.12.10-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II zamówienia - prace remontowe polegające na wymianie pokrycia dachowego, rynien i rur spustowych, obróbek blacharskich wraz z remontem kominów ponad dach w budynku nr 52 Jednostki Wojskowej Nr 4580 Czarne..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II zamówienia - prace remontowe polegające na wymianie pokrycia dachowego, rynien i rur spustowych, obróbek blacharskich wraz z remontem kominów ponad dach w budynku nr 52 Jednostki Wojskowej Nr 4580 Czarne. poniżej progów unijnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.42.10.00-4, 45.44.21.10-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III zamówienia - prace remontowe polegające na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, malowaniu elewacji w budynku nr 92 Jednostki Wojskowej Nr 1696 Czarne..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III zamówienia - prace remontowe polegające na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, malowaniu elewacji w budynku nr 92 Jednostki Wojskowej Nr 1696 Czarne. poniżej progów unijnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.45.00.00-6, 45.44.00.00-3, 45.31.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Dostawa do siedziby zamawiającego samochodu przeznaczonego do przewozu towarów
- Dostawa punktów dostępu do sieci WiFi wraz z licencjami do zarządzania
- Dostawa czterech pneumatycznych namiotów ratunkowych wraz z osprzętem
- Dostawa specjalistycznej odzieży ochronnej do celów przeciw pożarowych
- SUKCESYWNE DOSTAWY AKCESORIÓW DO SSAKÓW NA POTRZEBY SZPITALI POMORSKICH SP. Z O.O.
- Świadczenie usług prania i czyszczenia chemicznego
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku KM PSP w Lublinie
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii na budynku JRG- 2 KM PSP w Lublinie
- Przebudowa, modernizacja i wyposażenie Poradni Endoskopowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Przebudowa 4 mieszkań zlokalizowanych na 2 piętrze budynku przy ul. Góry Św. Anny 21A w Zdzieszowicach
- Przebudowa i remont budynku letniskowego w Siemianach
- Dostawa i montaż trzech fabrycznie nowych agregatów prądotwórczych wolnostojących na potrzeby Stacji Uzdatniania Wody oraz pompowni wody.
więcej: Wykonywanie pokryć dachowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





