eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdyniaprace remontowe w bud. nr 8 i 37 JW 3775 Chojnice, w bud. nr 52 JW 4580 Czarne i w bud. nr 92 JW 1696 Czarne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-27

Gdynia: prace remontowe w bud. nr 8 i 37 JW 3775 Chojnice, w bud. nr 52 JW 4580 Czarne i w bud. nr 92 JW 1696 Czarne
Numer ogłoszenia: 56968 - 2012; data zamieszczenia: 27.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Rejonowy Zarząd Infrastruktury , ul. Jana z Kolna 8b, 81-912 Gdynia, woj. pomorskie, tel. 058 6266154, faks (058) 620 71 44.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzigdynia.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: prace remontowe w bud. nr 8 i 37 JW 3775 Chojnice, w bud. nr 52 JW 4580 Czarne i w bud. nr 92 JW 1696 Czarne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I zamówienia: a) prace remontowe polegające na wymianie pokrycia dachowego, rynien i rur spustowych, wymianie instalacji odgromowej, wykonaniu izolacji pionowej wraz z opaską betonową w budynku nr 8 Jednostki Wojskowej Nr 3775 Chojnice. b) prace remontowe polegające na uzupełnieniu tynków zewnętrznych, wymianie instalacji odgromowej i remoncie opaski betonowej w budynku nr 37 Jednostki Wojskowej Nr 3775 Chojnice. Część II zamówienia - prace remontowe polegające na wymianie pokrycia dachowego, rynien i rur spustowych, obróbek blacharskich wraz z remontem kominów ponad dach w budynku nr 52 Jednostki Wojskowej Nr 4580 Czarne. Część III zamówienia - prace remontowe polegające na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, malowaniu elewacji w budynku nr 92 Jednostki Wojskowej Nr 1696 Czarne. poniżej progów unijnych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.45.00.00-6, 45.41.00.00-4, 45.26.12.10-9, 45.42.10.00-4, 45.44.21.10-1, 45.44.00.00-3, 45.31.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. Wykonawca wykonał w ciągu ostatnich 5 lat co najmniej dwie roboty budowlane o podobnym zakresie rzeczowym i wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł każda poparte referencjami, 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. - Wykonawca posiada co najmniej jednego pracownika sprawującego samodzielną funkcję techniczną na budowie, - Wykonawca posiada co najmniej jednego pracownika sprawującego samodzielną funkcję techniczną na budowie w branży elektrycznej (dotyczy części I zamówienia), 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj. Wykonawca posiada informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w wysokości 100.000,00zł . 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy PZP. 3. W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełnienia ww. warunków do oferty należy załączyć następujące dokumenty: a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji, b) aktualny odpis z właściwego rejestru , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dokument winien złożyć każdy Wykonawca, a także każdy podmiot wchodzący w skład konsorcjum, gdy ofertę składa konsorcjum firm), c) wykaz osób, którymi dysponuje Wykonawca wg załącznika nr 3 do niniejszej SIWZ, d) wykaz zrealizowanych zamówień wg załącznika nr 4 do niniejszej SIWZ, potwierdzonych dokumentami, że roboty te zostały wykonane należycie, e) informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż 100.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

wg siwz

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rzigdynia.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: RZI w Gdyni, ul. Jana z Kolna 8b, IV piętro, pok. 406.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.03.2012 godzina 10:00, miejsce: RZI w Gdyni, ul. Jana z Kolna 8b, II piętro, pok. 203.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I zamówienia: a) prace remontowe polegające na wymianie pokrycia dachowego, rynien i rur spustowych, wymianie instalacji odgromowej, wykonaniu izolacji pionowej wraz z opaską betonową w budynku nr 8 Jednostki Wojskowej Nr 3775 Chojnice. b) prace remontowe polegające na uzupełnieniu tynków zewnętrznych, wymianie instalacji odgromowej i remoncie opaski betonowej w budynku nr 37 Jednostki Wojskowej Nr 3775 Chojnice..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I zamówienia: a) prace remontowe polegające na wymianie pokrycia dachowego, rynien i rur spustowych, wymianie instalacji odgromowej, wykonaniu izolacji pionowej wraz z opaską betonową w budynku nr 8 Jednostki Wojskowej Nr 3775 Chojnice. b) prace remontowe polegające na uzupełnieniu tynków zewnętrznych, wymianie instalacji odgromowej i remoncie opaski betonowej w budynku nr 37 Jednostki Wojskowej Nr 3775 Chojnice. poniżej progów unijnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.45.00.00-6, 45.41.00.00-4, 45.26.12.10-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II zamówienia - prace remontowe polegające na wymianie pokrycia dachowego, rynien i rur spustowych, obróbek blacharskich wraz z remontem kominów ponad dach w budynku nr 52 Jednostki Wojskowej Nr 4580 Czarne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II zamówienia - prace remontowe polegające na wymianie pokrycia dachowego, rynien i rur spustowych, obróbek blacharskich wraz z remontem kominów ponad dach w budynku nr 52 Jednostki Wojskowej Nr 4580 Czarne. poniżej progów unijnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.42.10.00-4, 45.44.21.10-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III zamówienia - prace remontowe polegające na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, malowaniu elewacji w budynku nr 92 Jednostki Wojskowej Nr 1696 Czarne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III zamówienia - prace remontowe polegające na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, malowaniu elewacji w budynku nr 92 Jednostki Wojskowej Nr 1696 Czarne. poniżej progów unijnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7, 45.45.00.00-6, 45.44.00.00-3, 45.31.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 2.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.