eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnobrzeg › pielęgnacja zieleni komunalnej w Tarnobrzegu



Ogłoszenie z dnia 2005-10-27

POZYCJA 56965

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Tarnobrzeg: pielęgnacja zieleni komunalnej w Tarnobrzegu Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Prezydent Miasta Tarnobrzega, do kontaktów: Iwona Łącz, ul. Kościuszki 32, 39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 015 8226570, fax 015 8222504, e-mail: strategia@tarnobrzeg.tpnet.pl, www.tarnobrzeg.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Urząd Miasta Tarnobrzeg, Iwona Łącz, ul. Mickiewicza 7, 39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 0-15 822 65 70 wew. 219, fax 0-15 822 52 81, e-mail: srodowisko@um.tarnobrzeg.pl, www.tarnobrzeg.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Urząd Miasta Tarnobrzeg, Janina Bzorek, ul. Mickiewicza 7 Kancelaria Urzędu Miasta, 39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 0-15 822 65 70 wew. 200, fax 0-15 822 52 81, e-mail: zampub@um.tarnobrzeg.pl, www.tarnobrzeg.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 27. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pielęgnacja zieleni komunalnej w Tarnobrzegu. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Pielęgnacja terenów zieleni komunalnej w Tarnobrzegu. Zadanie przetargowe obejmuje tereny zieleni o powierzchni ogólnej 53,42 ha w tym: a) Zieleń ulic i placów o powierzchni 23,78 ha, b) Skwery, parki i zadrzewienia o powierzchni 26,07 ha, c) Zieleń w otoczeniu budynków komunalnych 3,57 ha. Szczegółowy zakres usług do wykonania określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Gmina Tarnobrzeg. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych Oryginalny kod CPV: 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.30.00 - Usługi utrzymania parków 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zadanie przetargowe obejmuje tereny zieleni o powierzchni ogólnej 53,42 ha w tym: a) Zieleń ulic i placów o powierzchni 23,78 ha, b) Skwery, parki i zadrzewienia o powierzchni 26,07 ha, c) Zieleń w otoczeniu budynków komunalnych 3,57 ha. Szczegółowy zakres usług do wykonania określa specyfikacja istotnych warunków zamówienia. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.01.2006; data zakończenia: 31.12.2008;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium w wysokości 20.000 zł. wniesione w formie przewidzianej w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Rozliczenia będą dokonywane w walucie polskiej. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Dowolna. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: a. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy, b. dysponują kadrą pracowniczą zdolną do wykonania zamówienia (posiadającą wymagane uprawnienia do wykonywania tego typu prac); Co najmniej jedna osoba przewidziana do kierowania pracami określonymi w przedmiocie zamówienia musi posiadać wykształcenie wyższe kierunkowe ogrodnictwo albo leśnictwo. Co najmniej jedna osoba przewidziana do prac przy cięciach drzew ozdobnych musi mieć ukończony kurs pilarzy drzew ozdobnych c. posiadają doświadczenie w wykonywaniu usług o podobnym zakresie jak przedmiot zamówienia w okresie ostatnich trzech lat, potwierdzone referencjami, że prace te zostały wykonane z należytą starannością, d. dysponują sprzętem (własnym, pożyczonym, dzierżawionym lub w inny sposób użyczonym) niezbędnym do wykonania prac objętych przedmiotem zamówienia, e. posiada środki finansowe na realizację przedmiotu zamówienia. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione w okresie 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot, b. informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych (wystawiona w okresie 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot, c. informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych (wystawiona w okresie 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: a. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego (wystawionych w okresie 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) potwierdzających odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot, b. informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (wystawiona w okresie 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: a. wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Do oferty należy dołączyć kserokopie dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają odpowiednie uprawnienia do wykonania prac objętych przedmiotem zamówienia, w tym dla osoby przewidzianej do kierowania pracami określonymi w przedmiocie zamówienia kserokopię dyplomu ukończenia studiów wyższych kierunkowych ogrodnictwo albo leśnictwo, a dla co najmniej jednej osoby przewidzianej do prac przy cięciach drzew ozdobnych zaświadczenie o ukończeniu kursu pilarzy drzew ozdobnych, b. wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług o podobnym zakresie jak przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i odbiorców wraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie, c. wykaz sprzętu jakim dysponuje Wykonawca, niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia, d. harmonogram rzeczowo-finansowy robót w układzie miesięcznym na okres wykonania umowy. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ŚR IV 341/7/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 18.12.2005, cena - PLN. Warunki i sposób płatności: nie dotyczy. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 19.12.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 19.12.2005, godzina 12:00, siedziba Zamawiającego, ul. Kościuszki 32, pok. nr 207.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 20.10.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.