eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › świadczenie usług na rzecz



Ogłoszenie z dnia 2005-10-27

POZYCJA 56949

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Kędzierzyn-Koźle: świadczenie usług na rzecz: SPZOZ w Kędzierzynie-Koźlu, SPZOZ w Głubczycach i OCR w Korfantowie, w zakresie: zapewnienie całodobowego wyżywienia pacjentów na bazie kuchni szpitalnych Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Anna Hentsch-ŻDANOWICZ, ul. 24 Kwietnia 5, 47-200 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 077 4062566, fax 077 4062544, e-mail: zamowienia@zdrowie-kk.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 55. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług na rzecz: SPZOZ w Kędzierzynie-Koźlu, SPZOZ w Głubczycach i OCR w Korfantowie, w zakresie: zapewnienie całodobowego wyżywienia pacjentów na bazie kuchni szpitalnych. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: zapewnienie całodobowego wyżywienia pacjentów na bazie kuchni szpitalnych mieszczących się w szpitalu w Kędzierzynie-Koźlu ul. Roosevelta 4 i w szpitalu w Branicach ul. Szpitalna 16 wraz z dostarczeniem na poszczególne oddziały szpitalne mieszczące się w: Kędzierzynie-Koźlu ul.Roosevelta 4 i Judyma 4, w Branicach ul. Szpitalna 16, w Głubczycach ul. M.C. Skłodowskiej 26, w Kietrzu ul.Ks.B. Konrada 1, w Korfantowie ul.Wyzwolenia 11. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: szpitale - Kędzierzyn-Koźle, Branice, Głubczyce, Kietrz i Korfantów. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków Oryginalny kod CPV: 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków Oryginalny kod CPV: 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 55.32.20.00 - Usługi gotowania posiłków Oryginalny kod CPV: 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków Kod CPV wg słownika 2008: 55.52.00.00 - Usługi dostarczania posiłków 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: zamówienie obejmuje szpitale w Kędzierzynie-Koźlu, Branicach, Głubczycach, Kietrzu i w Korfantowie - szczegółowy zakres usługi określono w SIWZ. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 50.000,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: ze środków bieżących (własnych) szpitali. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: zgodnie z SIWZ. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełniajacy warunki określone w art.22 ustawy Prawo zamówień publicznych - składając oświadczenie oraz dokumenty potwierdzające spełnienie warunków zgodnie z SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: aktulany (tzn. wystawiony lub potwierdzony przez organ wydający, nie wczesniej niż 6 m-cy przed upłuwem terminu składania ofert) odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Aktulne zaświadczenie naczelnika włąściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatku, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego (za aktulne uznaje się zaświadczenia wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert). Aktulna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.Należy złożyć informację dla osób wymienionych we wskazanych przepisach- w zależności od formy prawnej wykonawcy. Aktualne informacje z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Zaświadczenie z instytucji uprawnionej do stwierdzenia, że firma wdraża lub wdrożyła zasady GHP, GMP oraz system HACCP zgodnie z ustawą z dnia 11 maja 2001 r. o warunkach zdrowotnych i żywienia (Dz.U. z 2005 r nr 31 poz. 265). 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat usług żywienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Kopia polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności, będącej przedmiotem zamówienia. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: PN/45/X/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 14.12.2005, cena - 30 PLN. Warunki i sposób płatności: Za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 14.12.2005 godzina 12:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: wszystkie osoby zainteresowane - zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 14.12.2005, godzina 12:30, Dyrekcja SPZOZ, ul. 24 Kwietnia 5, 47-200 Kędzierzyn-Koźle.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 20.10.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.