Ogłoszenie z dnia 2005-10-27
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: meble biurowe do realizacji Projektu KIGNET cześć 2
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Krajowa Izba Gospodarcza Biuro KIGNET, do kontaktów: Leonard Żukowski, ul. Trębacka 4, 00-074 Warszawa, tel. 022 6309753, fax 022 8274673, e-mail: kignet@kig.pl, www.kig.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: Staropolska Izba Przemusłowo-Handlowa, Michał Kutek, ul. Sienkiewicza 53, 25-002 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3444392 w. 29, fax 041 3444392 w. 29, e-mail: m_kutek@siph.com.pl, www.siph.com.pl. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Staropolska Izba Przemusłowo-Handlowa, Michał Kutek, ul. Sienkiewicza 53, 25-002 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3444392 w. 29, fax 041 3444392 w. 29, e-mail: m_kutek@siph.com.pl, www.siph.com.pl. 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Staropolska Izba Przemusłowo-Handlowa, Michał Kutek, ul. Sienkiewicza 53, 25-002 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3444392 w. 29, fax 041 3444392 w. 29, e-mail: m_kutek@siph.com.pl, www.siph.com.pl.
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: meble biurowe do realizacji Projektu KIGNET cześć 2. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Stoły konferencyjne (14 szt.), krzesła konferencyjna z pulpitem (40 szt.), stoliki pod komputer (2 szt.), szafy do sali konferencyjnej (2 szt.). 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Staropolska Izba Przemusłowo-Handlowa w Kielcach. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: 58 szt. mebli biurowych. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w dniach: 14;
III.1) Wymagane wadium: 520 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Minimalne warunki kwalifikacyjne są następujące: 2. Wykonawca spełnia warunki określone w niniejszym postępowaniu, art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz posiada doświadczenie w dostawach mebli biurowych, przynajmniej 1 zamówienie potwierdzone dokumentami, że dostawa została wykonana należycie 3. Wykonawcy składający ofertę wspólną mogą spełniać postawione warunki łącznie.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: 1. Cena - 70% 2. Jakość wykonania - 30% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 10.12.2005, cena - nieodpłatnie. Warunkiem uzyskania specyfikacji jest złożenie pisemnego wniosku na nr faxu 041 3444392 w 29. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 10.12.2005 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 10.12.2005, godzina 12:15, Staropolska Izba Przemusłowo-Handlowa w Kielcach sala nr 8.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Zamówienie współfinansowane ze środków Sektorowego Programu Operacyjnego, Wzrost Konkurencyjności Przedsiębiorstw lata 2004-2006. 2) Data wysłania ogłoszenia: 19.10.2005.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedłużenie licencji Nutanix Cloud Infrastructure (NCI) Ultimate wraz z Security na istniejącej infrastrukturze Zamawiającego na potrzeby systemu Archiwum Dokumentów Elektronicznych (ADE)
- Wykonanie pomiarów ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie w latach 2026 - 2028 - Badania prędkości chwilowej pojazdów i natężenia ruchu wraz ze strukturą rodzajową
- Pomiary ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w latach 2026-2028 na ternie m.st. Warszawy
- Usługi doradcze dotyczące realizacji Projektu "Smart Geoportal" - wsparcie prawne
- Organizacja kompleksowej obsługi spotkania pn. Forum wiedzy Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
- Wykonanie opracowania pt. Studium obsługi komunikacyjnej wschodniej części dzielnicy Białołęka
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż szaf wolnostojących do pomieszczeń mieszkalnych Domu Pomocy Społecznej w Tursku
- Dostawa wyposażenia wraz ze sprzętem RTV i AGD do mieszkania wspomaganego, położonego w budynku przy ul. Sportowej 7/1 w Strzelinie
- Zabudowa 2 aneksów kuchennych wraz z agd, 2 szaf ubraniowych, 1 szafy gospodarczej do mieszkania nr 7a i 7b przy ul. Gramatyka 7 w Krakowie - KC-DE-zp.272-753/25
- PRZEBUDOWA BUDYNKU ODDZIAŁU PULMONOLOGII ORAZ PRZEBUDOWA CZĘŚCI BUDYNKU GŁÓWNEGO SZPITALA IM. OJCA RAFAŁA Z PROSZOWIC SPZOZ W PROSZOWICACH NA POTRZEBY AMBULATORYJNEJ OPIEKI SPECJALISTYCZNEJ.
- dostawa oraz montaż kompletu mebli biurowych do pomieszczenia D1.309 w AGH w Krakowie - KC-DE-zp.272-769/25
- Wyposażenie pomieszczeń Rejestracji Głównej Specjalistycznego Szpitala im. dra A. Sokołowskiego w Wałbrzychu
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





