eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa papieru dla Ma³opolskiego Oddzia³u Regionalnego i Biur Powiatowych ARiMR w województwie ma³opolskim

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-08-04



Og³oszenie nr 569111-N-2020 z dnia 2020-08-04 r.

Ma³opolski Oddzia³ Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa: Dostawa papieru dla Ma³opolskiego Oddzia³u Regionalnego i Biur Powiatowych ARiMR w województwie ma³opolskim
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Ma³opolski Oddzia³ Regionalny Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, krajowy numer identyfikacyjny 10613083000000, ul. Promienistych   1 , 31-481  Kraków, woj. ma³opolskie, pañstwo Polska, tel. 126 298 010, , e-mail malopolski@arimr.gov.pl, , faks 124 211 311.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy: https://platformazakupowa.pl/pn/arimr
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny (proszê okre¶liæ):
Agencja wykonawcza

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
www.arimr.gov.pl/zak³adka PRZETARGI/ zak³adka NA PLATFORMIE ZAKUPOWEJ/https://platformazakupowa.pl/pn/arimr


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Tak
adres
https://www.platformazakupowa.pl/pn/arimr


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Zamawiaj±cy dopuszcza z³o¿enie oferty wraz z za³±cznikami w oryginale w formie pisemnej.
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Ma³opolski Oddzia³ Regionalny ul. Promienistych 1, 31-481 Kraków, V piêtro - Dziennik Podawczy


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Dostawa papieru dla Ma³opolskiego Oddzia³u Regionalnego i Biur Powiatowych ARiMR w województwie ma³opolskim
Numer referencyjny: BOR06.2610.03.2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa papieru dla Ma³opolskiego Oddzia³u Regionalnego i Biur Powiatowych ARiMR w województwie ma³opolskim w poni¿ej przedstawionych ilo¶ciach i asortymencie szczegó³owo opisanych w za³±czniku nr 1 do SIWZ (formularz ofertowy). SIWZ wraz z za³±cznikami udostêpniona jest na Platformie Zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/arimr. 2.U¿yty w opisie przedmiotu zamówienia termin "opakowanie" oraz podana liczba sztuk, które opakowanie to obejmuje s³u¿y jedynie prawid³owemu wyliczeniu ceny. Przy dostawie Zamawiaj±cy nie wymaga, aby liczba sztuk w opakowaniu odpowiada³a dok³adnie liczbie okre¶lonej w opisie przedmiotu zamówienia, a jedynie by liczba sztuk odpowiada³a ich sumie ca³kowitej wynikaj±cej z opisu przedmiotu zamówienia. 3.Wykonawca jest zobowi±zany do stosowania nazewnictwa lub numeru pozycji asortymentu z w/w opisu przedmiotu zamówienia przy wystawianiu faktur. 4.Zamawiaj±cy wymaga aby dostarczony papier spe³nia³ wymagania techniczne okre¶lone w tabeli powy¿ej oraz by³ wyprodukowany nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy od daty dostawy, posiada³ nienaruszone cechy pierwotnego opakowania fabrycznego, by³ oznaczone etykietami lub opisem umo¿liwiaj±cym jego identyfikacjê. 5.Zamawiaj±cy wymaga udzielenia minimum 12 miesiêcy gwarancji na dostarczany papier, chyba ¿e produkt objêty jest d³u¿sz± gwarancj± producenta, wówczas obowi±zuj±cy jest okres gwarancji udzielonej przez producenta. W ramach udzielonej gwarancji Wykonawca bêdzie zobowi±zany do wymiany wadliwego papieru, wolnego od wad na zasadach okre¶lonych w umowie.6.Zamawiaj±cy wymaga, aby dostawa asortymentu okre¶lonego w przedmiocie zamówienia dokonywana by³a w sposób umo¿liwiaj±cy natychmiastowe sprawdzenie stanu ilo¶ciowego i jako¶ciowego, w szczególno¶ci poprzez zapewnienie w³a¶ciwego opakowania. Zamawiaj±cy wymaga do³±czenia do oferty karty produktu lub innej oficjalnej informacji producenta dostarczanego papieru zawieraj±cej wszystkie dane jako¶ciowe, o których mowa w tabeli poz.1. 7.Wykonawca zobowi±zany bêdzie do dostarczenia wskazanego poni¿ej asortymentu w ilo¶ciach tam okre¶lonych wraz z wniesieniem do pomieszczeñ wskazanych przez przedstawicieli Zamawiaj±cego w nastêpuj±cych lokalizacjach. W przypadku lokalizacji Kraków ul. Promienistych 1 dostawa dotyczy wniesienia papieru na piêtro 1, 2, 5 (winda) oraz poziom -2(magazyn). 8.Zamawiaj±cy wymaga aby dostarczony papier zosta³ przez Wykonawcê wniesiony do pomieszczeñ magazynowych lub innych wskazanych przez Zamawiaj±cego w ww. lokalizacjach. Zamawiaj±cy odmówi odbioru dostawy w sytuacji, gdy Wykonawca nie zapewni wniesienia papieru do wskazanych pomieszczeñ. 9.Wykonawca mo¿e powierzyæ wykonanie zamówienia podwykonawcom. W przypadku realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem podwykonawców, Zamawiaj±cy ¿±da wskazania przez Wykonawcê tych czê¶ci zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom oraz podania firm podwykonawców.

II.5) G³ówny kod CPV: 30.19.76.44 - Papier kserograficzny
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach: 30
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia:
Okres w miesi±cachOkres w dniachData rozpoczêciaData zakoñczenia
30

II.9) Informacje dodatkowe: 1.Dostawa przedmiotu zamówienia nast±pi w formie jednorazowej dostawy do powy¿ej wymienionych lokalizacji w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy, (pon. - pt., w godzinach pracy Zamawiaj±cego 7:30 - 15:00). Zamawiaj±cy dopuszcza w terminie wskazanym powy¿ej dostawê przedmiotu umowy partiami po wcze¶niejszym uzgodnieniu. Niniejszy termin okre¶lony przez Zamawiaj±cego jest terminem maksymalnym dostawy przedmiotu zamówienia i bêdzie modyfikowany w zale¿no¶ci od terminu realizacji zamówienia zaoferowanego przez Wykonawcê.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la szczególnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku udzia³u w postêpowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zamawiaj±cy nie okre¶la szczególnych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku udzia³u w postêpowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: W odniesieniu do warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej Zamawiaj±cy wymaga, aby Wykonawca spe³nia³ minimalne warunki umo¿liwiaj±ce realizacjê zamówienia na odpowiednim poziomie jako¶ci, a dotycz±ce jego do¶wiadczenia tj. Wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wykona³ nale¿ycie co najmniej jedn± dostawê papieru o warto¶ci minimum 70 000 PLN brutto (dotyczy jednego kontraktu).
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1) W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu zamawiaj±cy bêdzie wymaga³ nastêpuj±cych dokumentów: a) o¶wiadczenia wykonawcy (wg. wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 5 do SIWZ o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku s±du lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzaj±cych dokonanie p³atno¶ci tych nale¿no¶ci lub zawarcie wi±¿±cego porozumienia w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci; b)odpisu z w³a¶ciwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 pkt.1 ustawy PZP. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust 5 pkt 1 pzp. 2) Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a)zamiast dokumentu o którym mowa w pkt. 1 b) sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, b) je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt. 2 a) zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie, odpowiednio wykonawcy, ze wskazaniem osoby lub osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczeniem osoby, z³o¿onym przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwego ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapisy pkt. 2a) dotycz±ce terminu wydania dokumentów lub o¶wiadczeñ stosuje siê odpowiednio. 3) Wykonawca obwi±zany jest w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiaj±cego (www.arimr.gov.pl/przetargi/na platformie Zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/arimr informacji, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy PZP przekazuje Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której stanowi art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy. Wraz ze z³o¿eniem o¶wiadczenia, wykonawca mo¿e przedstawiæ dowody, ¿e powi±zania z innym wykonawc± nie prowadz± do zak³ócenia konkurencji w postêpowaniu o udzielenie zamówienia. O¶wiadczenie to nale¿y z³o¿yæ zgodnie ze wzorem stanowi±cym Za³±cznik nr 6 do SIWZ. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ za po¶rednictwem Platformy Zakupowej w postaci elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby upowa¿nione do tych czynno¶ci lub w formie pisemnej (podpisane przez osoby upowa¿nione do tych czynno¶ci) w siedzibie Zamawiaj±cego.

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowania dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej w postêpowaniu zamawiaj±cy bêdzie wymaga³ nastêpuj±cych dokumentów: a) wykazu dostaw wykonanych (sporz±dzonego wg. wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 4 do SIWZ), w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy (je¿eli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ wymaganych przez zamawiaj±cego dokumentów, zamawiaj±cy mo¿e dopu¶ciæ z³o¿enie przez wykonawcê innych odpowiednich dokumentów w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych zdolno¶ci technicznej lub zawodowej).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana, zobowi±zany bêdzie przed podpisaniem umowy dostarczyæ do siedziby Zamawiaj±cego kopiê op³aconej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, na sumê ubezpieczenia nie mniejsz± ni¿ 100 000 z³.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Tak
Informacje dodatkowe:
1. Oferta w postaci elektronicznej tj. formularz ofertowy wraz z wymaganymi za³±cznikami w postaci elektronicznej (podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby upowa¿nione do tych czynno¶ci) sk³adana jest za po¶rednictwem Platformy Zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/arimr. 2. Wszystkie dokumenty wchodz±ce w sk³ad oferty nale¿y z³o¿yæ na platformie zakupowej w postaci elektronicznej, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym, wystawionym przez dostawce kwalifikowanej us³ugi zaufania, bêd±cego podmiotem ¶wiadcz±cym us³ugi certyfikacyjne - podpis elektroniczny spe³niaj±cy wymogi bezpieczeñstwa okre¶lone w ustawie z dnia 05 wrze¶nia 2016 r. - o us³ugach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz. U. 2019 r. poz. 162 z pó¼n. zm.) 3. W przypadku sk³adania ofert w postaci elektronicznej po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em elektronicznej kopii dokumentu lub o¶wiadczenia nastêpuje przy u¿yciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego. 4.Zamawiaj±cy przedstawia wymagania techniczno-organizacyjne zwi±zane z udzia³em Wykonawców w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego: a)Z³o¿enie oferty jest mo¿liwe przez Wykonawców, którzy posiadaj± konto na Platformie Zakupowej oraz przez Wykonawców nie posiadaj±cych konta na Platformie Zakupowej. W celu za³o¿enia konta na Platformie Zakupowej nale¿y wybraæ zak³adkê "Zaloguj siê" w kolejnym kroku nale¿y wybraæ "Za³ó¿ konto", nastêpnie nale¿y wype³niæ formularze i postêpowaæ zgodnie z poleceniami wy¶wietlaj±cymi siê na ekranie monitora. W przypadku Wykonawców niezalogowanych (którzy nie chc± zak³adaæ konta) w celu z³o¿enia oferty niezbêdne jest podanie adresu e-mail (na który zostanie wys³ane potwierdzenie z³o¿enia oferty), nr NIP oraz nazwy firmy, nieobowi±zkowo nr telefonu. b)Z³o¿enie oferty oraz o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 25a Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych (tj. Dz. U. 2019 r. poz. 1843 z pó¼n. zm.; dalej: "ustawa"), w tym Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia sk³adanych w trakcie tocz±cego siê postêpowania wymaga od Wykonawcy posiadania kwalifikowanego podpisu elektronicznego. c)Wykonawca sk³ada ofertê, która w przypadku jej prawid³owego z³o¿enia zostaje automatycznie zaszyfrowana przez system. Nie jest mo¿liwe zapoznanie siê z tre¶ci± z³o¿onej oferty przed up³ywem terminu otwarcia ofert. d)Podpisanie dokumentów w formie skompresowanej poprzez opatrzenie ca³ego pliku jednym podpisem kwalifikowanym jest równoznaczne z po¶wiadczaniem za zgodno¶æ z orygina³em wszystkich elektronicznych kopii dokumentów. Dokumenty, co do których wymagana jest forma orygina³u, musz± zostaæ podpisane indywidualnie (ka¿dy z nich) kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Podpisanie skompresowanego pliku, w którym umieszczono dokument w formie orygina³u nie stanowi podpisania tego dokumentu. 4. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej , zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie u¿ycia ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostêpnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (Dz. U. 2017 r. poz. 1320 ze zm.; dalej: "Rozporz±dzenie w sprawie ¶rodków komunikacji"), tj: a)sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s, b)komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych -MS Windows 7, Mac OS x 10,4, Linux lub ich nowsze wersje, c)zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa; w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0., d)w³±czona obs³uga JavaScript, e)zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf. 5.Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych, tj. plików o wielko¶ci do 75MB, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporz±dzenia w sprawie ¶rodków komunikacji,. Zalecany format. pdf. 6. Zamawiaj±cy okre¶la informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporz±dzenia w sprawie ¶rodków komunikacji tj.: a)Plik za³±czony przez Wykonawcê na Platformie Zakupowej i zapisany nie jest widoczny dla Zamawiaj±cego, gdy¿ jest w systemie jako zaszyfrowany. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku jest dostêpna dopiero po odszyfrowaniu przez system, co nastêpuje po terminie otwarcia ofert, b) Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi przypiêt± do oferty elektronicznej datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss), znajduj±ce siê w kolumnie dotycz±cej danej oferty, w sekcji "Data z³o¿enia oferty". 6. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego , zgodnie z § 4 Rozporz±dzenia w sprawie ¶rodków komunikacji, jako:a)dokumenty w formacie .pdf zaleca siê podpisywaæ formatem PAdES; b)dopuszcza siê podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ .pdf, wtedy zaleca siê u¿yæ formatu XAdES. 7.Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z Platformy Zakupowej, okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/arimr w zak³adce "Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy. 8.Zamawiaj±cy informuje, ¿e instrukcje korzystania z Platformy Zakupowej dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, pobrania dokumentacji, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SIWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu przy u¿yciu Platformy Zakupowej znajduj± siê w zak³adce "Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/arimr. 9. Korzystanie z Platformy Zakupowej jest bezp³atne. W celu u³atwienia Wykonawcom korzystania z Platformy Zakupowej operator platformy uruchomi³ Centrum Wsparcia Klienta, które s³u¿y pomoc± techniczn± od 7:00 do 17:00 od poniedzia³ku do pi±tku pod numerem telefonu: 22 101 02 02 lub e-mail: cwk@platformazakupowa.pl


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem)
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena90,00
termin dostawy10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

1) Zawarcie umowy nast±pi wg wzoru Zamawiaj±cego, stanowi±cego Za³±cznik nr 7 do SIWZ. 2). Postanowienia ustalone we wzorze umowy nie podlegaj± negocjacjom. 3). Przyjêcie niniejszych postanowieñ umowy stanowi jeden z istotnych warunków przyjêcia oferty. WZÓR UMOWY : UMOWA NR................................. zawarta w Krakowie w dniu ..................................... pomiêdzy Agencj± Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa z siedzib± w Warszawie, Al. Jana Paw³a II 70, NIP: 526-19-33-940, REGON: 010613083 reprezentowan± przez: 1. Adama ¦lusarczyka - Dyrektora Ma³opolskiego Oddzia³u Regionalnego ARiMR, 2. Wies³awê Kosa³kê -Kierownika Biura Finansowo-Ksiêgowego Ma³opolskiego Oddzia³u Regionalnego ARiMR, zwanym w dalszej czê¶ci umowy "Zamawiaj±cym" a ................................................................... wpisan±/-ego do rejestru przedsiêbiorców prowadzonego przez S±d Rejonowy .............. Krajowego Rejestru S±dowego pod Nr........ / wpisanego/n± do Centralnej Ewidencji i Informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej REGON: ............., zarejestrowanym podatnikiem podatku od towarów i us³ug, NIP ................., reprezentowan± przez: ........................................, zgodnie z za³±cznikiem nr 1 do umowy, zwan± w dalszej czê¶ci umowy "Wykonawc±" zwanych dalej "Stronami" W wyniku wyboru oferty w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego przeprowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 tekst jednolity) zosta³a zawarta umowa o nastêpuj±cej tre¶ci: § 1 Przedmiot Umowy 1.Przedmiotem niniejszej umowy jest dostawa papieru dla Ma³opolskiego Oddzia³u Regionalnego ARiMR w Krakowie oraz Biur Powiatowych w województwie ma³opolskim. 2.Realizacja przedmiotu umowy nast±pi na warunkach okre¶lonych w niniejszej umowie, zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia okre¶lonym w SIWZ (dostarczony papier musi spe³niaæ minimalne parametry techniczne i jako¶ciowe) i na podstawie oferty Wykonawcy stanowi±cej za³±cznik nr 2 do niniejszej umowy. 3.Zestawienie ilo¶ci papieru, który ma zostaæ dostarczony wraz z adresami poszczególnych siedzib Zamawiaj±cego w województwie ma³opolskim stanowi za³±cznik nr 3 do niniejszej umowy. § 2 Warto¶æ przedmiotu umowy 1.Warto¶æ przedmiotu umowy, o którym mowa w § 1 ust. 1 stanowi wynagrodzenie Wykonawcy, strony ustalaj± na kwotê netto .................................... z³ (s³ownie z³otych netto: ..........................................................) plus nale¿ny podatek od towarów i us³ug w ³±cznej kwocie ........................z³ (s³ownie z³otych brutto: ................................). 2.Na ³±czn± cenê przedmiotu umowy, o którym mowa w § 1 ust. 1 sk³ada siê cena jednostkowa netto papieru ustalona w Za³±czniku nr 2 pomno¿one przez okre¶lon± przez Zamawiaj±cego ilo¶ci papieru plus nale¿ny podatek od towarów i us³ug. 3.Warto¶æ umowy wskazana w ust. 1 obejmuje wszystkie koszty zawi±zane z realizacj± zamówienia, w tym koszty transportu, za³adunku, roz³adunku, wniesienia do miejsc wskazanych przez poszczególne jednostki oraz podatek VAT. § 3 Uprawnienia Wykonawcy do wykonania umowy 1.Wykonawca o¶wiadcza, ¿e jest uprawniony do sprzeda¿y papieru (asortymentu wymienionego w § 1 ust. 1). 2.Wykonawca o¶wiadcza, ¿e posiada konieczne do¶wiadczenie i profesjonalne kwalifikacje niezbêdne do prawid³owego wykonania Umowy i zobowi±zuje siê do wykonania przedmiotu Umowy przy zachowaniu najwy¿szej nale¿ytej staranno¶ci okre¶lonej w art. 355 § 2 Kodeksu cywilnego. 3.Wykonawca, o¶wiadcza, ¿e przed dniem zawarcia umowy przekaza³ Zamawiaj±cemu dokumenty potwierdzaj±ce posiadanie op³aconej polisy ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem umowy na sumê ubezpieczenia w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ 100 000 z³. § 4 Sposób wykonania umowy 1.Przedmiot umowy zostanie dostarczony w terminie ...... dni kalendarzowych od dnia zawarcia niniejszej umowy, (pon. - pt., w godzinach pracy Zamawiaj±cego 7:30 - 15:00). a.osoba koordynuj±c± realizacjê Zamówienia ze strony Zamawiaj±cego: Jadwiga Szul, tel. 12 628 81 59, e-mail: jadwiga.szul@arimr.gov.pl . b. osoba koordynuj±ca realizacjê zamówienia ze strony Wykonawcy: ........................., e-mail: .............................. 2.Wykonawca ma obowi±zek powiadomiæ Zamawiaj±cego pisemnie lub za po¶rednictwem e-mail o terminie dostawy papieru. Dostawa nie mo¿e byæ wyznaczona w niedzielê i ¶wiêta oraz w soboty a tak¿e dni wolne od pracy u Zamawiaj±cego, o których Zamawiaj±cy powiadomi³ Wykonawcê. 3.Przedmiot umowy zostanie dostarczony na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedzib Zamawiaj±cego wskazanych w za³±czniku nr 3 do umowy, a nastêpnie przez Wykonawcê wniesiony do pomieszczeñ wskazanych przez Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy odmówi odbioru przedmiotu umowy w sytuacji, gdy Wykonawca nie zapewni wniesienia przedmiotu umowy do wskazanych pomieszczeñ. 4.Przedmiot umowy zostanie dostarczony w sposób umo¿liwiaj±cy natychmiastowe sprawdzenie stanu ilo¶ciowego i jako¶ciowego, w szczególno¶ci poprzez zapewnienie w³a¶ciwego opakowania. Wykonawca zobowi±zuje siê równie¿ do dostarczenia papieru w opakowaniach zabezpieczaj±cych je przed zniszczeniem i uszkodzeniem z zachowaniem warunków formularza zamówienia. Za szkody powsta³e z powodu nienale¿ytego opakowania winê ponosi Wykonawca. 5.Odbiór zamówionego przez Zamawiaj±cego przedmiotu umowy zostanie potwierdzony w formie protoko³u zdawczo-odbiorczego podpisanych przez upowa¿nionych przedstawicieli obu stron. Protokó³ zdawczo-odbiorcze stwierdza prawid³owe wykonanie umowy i stanowi podstawê do wystawienia faktury VAT. 6.Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do zg³aszania niezgodno¶ci ilo¶ciowych i jako¶ciowych w dostarczonym towarze w terminie 2 tygodni licz±c od dnia dostawy. W przypadku stwierdzenia niezgodno¶ci, Wykonawca zobowi±zany jest do dostarczenia towaru zgodnego z umow± w terminie 7 dni roboczych pod rygorem naliczenia kar o których mowa w § 7 ust 1 lit a) umowy. § 5 P³atno¶ci 1.Strony ustalaj±, ¿e zap³ata wynagrodzenia za przedmiot umowy nast±pi na podstawie faktury wystawionej po dostarczeniu papieru. Podstawê do wystawienia faktury stanowi podpisany przez obie strony protokó³ zdawczo-odbiorczy za zrealizowan± dostawê z pozytywnym odbiorem jako¶ciowym, o którym mowa w § 4 ust 5. 2.Faktura, o której mowa w ust. 1 bêdzie obejmowaæ dostarczon± ilo¶æ po cenach jednostkowych netto powiêkszonych o nale¿ny podatek od towarów i us³ug ustalonych w Za³±czniku Nr 2 do umowy. 3.Powy¿sze wynagrodzenie zostanie zmienione w przypadku urzêdowej zmiany stawki podatku VAT i bêdzie podlegaæ zmianie odpowiednio o kwotê podatku VAT wynikaj±c± ze zmiany stawki tego podatku. W takim przypadku zmiana wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy wymaga zawarcia aneksu do umowy. 4.Strony postanawiaj±, ¿e zap³ata nale¿no¶ci nast±pi na podstawie prawid³owo wystawionych faktur na adres nabywcy: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, Al. Jana Paw³a II 70, 00-175 Warszawa, przelewem na rachunek bankowy Wykonawcy numer ........................... w terminie 21 dni licz±c od dnia jej dorêczenia w formie papierowej do Ma³opolskiego Oddzia³u Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa, ul. Promienistych 1, 31-481 Kraków lub dorêczenia Zamawiaj±cemu ustrukturyzowanej faktury elektronicznej przes³anej za po¶rednictwem platformy zgodnie z ustaw± z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub us³ugi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz.U. z 2018 r. poz. 2191 ze zm.). 5.Numer rachunku bankowego powinien byæ wskazany w aktualnym na dzieñ zlecenia p³atno¶ci, opublikowanym przez Ministerstwo Finansów, Wykazie podmiotów zarejestrowanych jako podatnicy VAT, niezarejestrowanych oraz wykre¶lonych i przywróconych do rejestru VAT, tzw. "bia³ej li¶cie podatników VAT". 6.B³êdnie wystawiona faktura spowoduje naliczenie ponownego 21-dniowego terminu p³atno¶ci od momentu dostarczenia prawid³owo wystawionej faktury.7.W przypadku, gdy na dzieñ zlecenia p³atno¶ci Wykonawca nie bêdzie posiada³ rachunku bankowego w wykazie, o którym mowa w ust 5, Zamawiaj±cy wstrzyma siê z zap³at± nale¿no¶ci do dnia pojawienia siê rachunku bankowego w przedmiotowym wykazie. 8.W przypadku zmiany numeru rachunku bankowego, Wykonawca zobowi±zany jest do przekazania Zamawiaj±cemu niezw³ocznie pisemnej informacji o takiej zmianie. Zmiana numeru rachunku bankowego nie wymaga sporz±dzania aneksu do Umowy. 9.Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e Wykonawca mo¿e przes³aæ ustrukturyzowane faktury elektroniczne, o których mowa w art. 2 pkt 4 w ustawie z dnia 9 listopada 2018 r. o elektronicznym fakturowaniu w zamówieniach publicznych, koncesjach na roboty budowlane lub us³ugi oraz partnerstwie publiczno-prywatnym (Dz.U. z 2018 r. poz. 2191 ze zm.). tj. faktury spe³niaj±ce wymagania umo¿liwiaj±ce przes³anie za po¶rednictwem platformy elektronicznego fakturowania, o których mowa w art. 2 pkt 32 ustawy z dnia 11 kwietnia 2004 r. o podatku od towarów i us³ug (Dz. U. z 2018 r. poz. 2174 z pó¼n. zm.). Zamawiaj±cy informuje, ¿e posiada konto na platformie elektronicznego fakturowania (w skrócie: PEF) i mo¿liwo¶æ odbioru i przekazania ustrukturyzowanej faktury elektronicznej oraz innych ustrukturyzowanych dokumentów elektronicznych za swoim po¶rednictwem, a tak¿e przy wykorzystaniu systemu teleinformatycznego obs³ugiwanego przez OpenPEPOL, której funkcjonowanie zapewnia Ministerstwo Przedsiêbiorczo¶ci i Technologii z siedzib± przy Plac Trzech Krzy¿y 3/5, 00-507 Warszawa. Platforma jest dostêpna pod adresem: https://efaktura.gov.pl/uslugi-pef/. 10.Wykonawca zamierzaj±cy wys³aæ ustrukturyzowan± fakturê elektroniczn± za po¶rednictwem platformy zobowi±zany jest do uwzglêdnienia czasu pracy Zamawiaj±cego umo¿liwiaj±cego Zamawiaj±cemu terminowe wywi±zanie siê z zap³aty wynagrodzenia Wykonawcy w szczególno¶ci Zamawiaj±cy informuje, ¿e przes³anie ustrukturyzowanej faktury elektronicznej winno nast±piæ w godzinach: 7:30 do 15:30. W przypadku przes³ania ustrukturyzowanej faktury elektronicznej poza godzinami pracy, w dni wolne od pracy lub ¶wiêta, a tak¿e po godzinie 15:30 uznaje siê, ¿e faktura ta zosta³a dorêczona w nastêpnym dniu roboczym. 11.Terminem zap³aty jest dzieñ obci±¿enia rachunku Zamawiaj±cego, a miejscem p³atno¶ci bank Zamawiaj±cego. 12.Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e jest podatnikiem podatku VAT i posiada numer identyfikacyjny NIP - 526-19-33-940. 13.Wykonawca o¶wiadcza, ¿e jest podatnikiem podatku VAT i posiada numer identyfikacyjny NIP - ................. 14.Za ka¿de opó¼nienie wynik³e z winy Zamawiaj±cego w p³atno¶ci, Zamawiaj±cy jest zobowi±zany do zap³aty odsetek ustawowych. § 6 Gwarancja / Usuwanie wad przedmiotu umowy 1.Wykonawca udziela Zamawiaj±cemu 12- miesiêcznej gwarancji na dostarczony papier licz±c od daty podpisania protoko³u zdawczo-odbiorczego. 2.W razie stwierdzenia braków dostarczonego towaru lub niezgodno¶ci asortymentowej, Zamawiaj±cy z³o¿y reklamacjê pisemnie lub za po¶rednictwem e-mail. 3.W okresie gwarancji, Wykonawca zobowi±zany jest na ka¿de ¿±danie Zamawiaj±cego w terminie do 7 dni przedstawiæ pozosta³e karty produktu lub inne dokumenty zawieraj±ce informacje umo¿liwiaj±ce Zamawiaj±cemu sprawdzenie zgodno¶ci parametrów technicznych i jako¶ciowych dostarczanego towaru z wymaganiami okre¶lonymi w Opisie Przedmiotu Zamówienia i ofercie wykonawcy stanowi±cej za³±cznik nr 2 do niniejszej umowy. 4.Wykonawca zobowi±zuje siê na swój koszt do usuniêcia wad papieru ujawnionych w okresie gwarancji a zareklamowanych mailowo lub pisemnie poprzez odebranie wadliwego papieru i dostarczenie nowego, wolnego od wad w terminie 7 dni roboczych od daty z³o¿enia reklamacji pisemne lub za po¶rednictwem e-mail. Dotyczy to tak¿e wad ukrytych towaru. 5.Zamawiaj±cy mo¿e zg³aszaæ wady papieru (w tym niezgodno¶æ dostarczonego papieru ze specyfikacj±) w terminie 2 tygodni od dnia ich stwierdzenia, zachowuj±c uprawnienie wskazane w ust. 4. 6.W przypadku przekroczenia terminu dostarczenia nowego papieru, wolnego od wad, Wykonawca zobowi±zany bêdzie do zap³acenia kar umownych o których mowa w §7 ust. 3. § 7 Kary umowne 1.Wykonawca zap³aci Zamawiaj±cemu kary umowne w nastêpuj±cych przypadkach: a)z tytu³u niedostarczenia przedmiotu umowy w terminach ustalonych w § 4 ust. 1, w wysoko¶ci 2 % warto¶ci brutto asortymentu, którego dotyczy opó¼nienie za ka¿dy dzieñ roboczy opó¼nienia. b)w przypadku nie usuniêcia niezgodno¶ci w dostarczonym towarze oraz nie dokonania wymiany wadliwego papieru (niezgodnego ze specyfikacj±) na wolny od wad w terminie ustalonym w § 6 ust. 4, w wysoko¶ci 2% warto¶ci brutto brakuj±cego lub wadliwego asortymentu, za ka¿dy dzieñ roboczy opó¼nienia. 2.Zamawiaj±cy mo¿e odst±piæ od umowy w ca³o¶ci lub czê¶ci w przypadku przekroczenia przez Wykonawcê terminów, o których mowa w § 4 ust 1 i § 6 ust 4 powy¿ej 10 dni roboczych (opó¼nienie) w terminie 14 dni kalendarzowych od wyst±pienia przyczyny odst±pienia. W przypadku przedmiotowego odst±pienia od umowy Zamawiaj±cemu przys³uguje prawo ¿±dania zap³aty kary umownej w wysoko¶ci 20% warto¶ci niewykonanego przedmiotu umowy netto. 3.Kary umowne naliczane bêd± od dnia nastêpnego po up³ywie terminów, o których mowa w § 4 ust. 1 umowy i § 6 ust. 4. 4.Kary umowne p³atne s± w terminie 7 dni od dnia wezwania przez Zamawiaj±cego lub mog± zostaæ potr±cone z wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy. 5.W przypadku, gdy potr±cenie kary umownej z wynagrodzenia Wykonawcy nie bêdzie mo¿liwe, Wykonawca zobowi±zuje siê do zap³aty kary umownej w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania noty obci±¿eniowej wystawionej przez Zamawiaj±cego.6.Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do odszkodowania uzupe³niaj±cego, przewy¿szaj±cego wysoko¶æ kar umownych, do wysoko¶ci rzeczywi¶cie poniesionej szkody na zasadach ogólnych okre¶lonych przepisami Kodeksu cywilnego. § 8 Zmiany umowy 1.W sprawach nieuregulowanych niniejsz± Umow± znajduj± zastosowanie odpowiednie przepisy: Kodeksu Cywilnego, Ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych, Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych), ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1000) oraz wydane na tej podstawie przepisy od dnia ich wej¶cia w ¿ycie. 2.Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmian niniejszej umowy z zastrze¿eniem uwarunkowañ, o których mowa w art. 144 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych. Zmiany postanowieñ nie mog± prowadziæ do zmiany charakteru umowy. 3.Uwzglêdniaj±c specyfikê sytuacji spo³eczno-gospodarczej wywo³anej COVID-19 w tym przede wszystkim konieczno¶æ podjêcia szybkich i efektywnych dzia³añ, Strony przewiduj± mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmian do postanowieñ niniejszej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Konieczno¶æ wprowadzenia takich zmian wynikaæ bêdzie z zaistnienia nastêpuj±cych okoliczno¶ci:a)dzia³añ osób trzecich lub organów w³adzy publicznej, które spowoduj± opó¼nienie rozpoczêcia, przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia - przed³u¿enie terminu realizacji dostawy o czas konieczny na podjêcia realizacji zamówienia zgodnie ze standardami okre¶lonymi w SIWZ, b)wyst±pienia si³y wy¿szej, rozumianej jako wyst±pienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnêtrznego, niemo¿liwego do przewidzenia i zapobie¿enia, którego nie da³o siê unikn±æ nawet przy zachowaniu najwy¿szej staranno¶ci, a które uniemo¿liwi wykonawcy wykonanie jego zobowi±zania w ca³o¶ci lub czê¶ci - przed³u¿enie terminu realizacji dostawy o czas konieczny na podjêcia realizacji zamówienia, c)wyd³u¿enia czasu obowi±zywania umowy o czas niezbêdny dla realizacji pe³nego zakresu rzeczowego, je¿eli z przyczyn niezale¿nych od stron wykonanie umowy w terminie umownym okaza³o siê niemo¿liwe - przed³u¿enie terminu realizacji o liczbê dni, w których niemo¿liwa by³a realizacja pe³nego zakresu umowy, d)niezale¿nego od Wykonawcy braku dostêpno¶ci zaoferowanego papieru, uniemo¿liwiaj±cego wykonanie zamówienia (np. wskutek zaprzestania produkcji przez producenta) w takiej sytuacji Wykonawca mo¿e zaproponowaæ inny typ towaru, który musi spe³niaæ warunki okre¶lone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia za cenê okre¶lon± w umowie, bez zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. 4.Strony umowy w sprawie zamówienia publicznego zobowi±zane s± niezw³ocznie informowaæ siê o wp³ywie okoliczno¶ci zwi±zanych z wyst±pieniem COVID-19 maj±cych wp³yw na nale¿yte wykonanie umowy, wynagrodzenie wykonawcy. 5.Strona umowy przekazuj±ca stosowne informacje zobowi±zana jest wykazaæ istnienie zwi±zku pomiêdzy okoliczno¶ciami wywo³anymi COVID-19 a niemo¿liwo¶ci± nale¿ytego wykonania danej umowy. W tym celu strona mo¿e pos³u¿yæ siê o¶wiadczeniami (w³asnymi lub osób trzecich) lub dokumentami, w tym dokumentami w postaci elektronicznej (np. wiadomo¶ci± e-mail), obliczeniem kosztów zmian. 6.Je¿eli za³±czone o¶wiadczenia i dokumenty s± niewystarczaj±ce do dokonania oceny wp³ywu okoliczno¶ci zwi±zanych z COVID-19 na mo¿liwo¶æ nale¿ytego wykonania umowy, strona umowy zobowi±zana do dokonania oceny jest uprawniona do ¿±dania przedstawienia dodatkowych o¶wiadczeñ lub dokumentów. Mo¿liwe jest równie¿ dokonanie samouzupe³nienia o¶wiadczeñ i dokumentów. 7.Druga strona umowy ma 14 dni na zajêcie stanowiska wraz z uzasadnieniem odno¶nie wp³ywu okoliczno¶ci zwi±zanych z wyst±pieniem COVID-19 na nale¿yte wykonanie umowy. W przypadku uzupe³nienia o¶wiadczeñ lub dokumentów termin liczony jest od dnia ich otrzymania przez drug± stronê. 8.Je¿eli zamawiaj±cy stwierdzi, ¿e okoliczno¶ci zwi±zane z wirusem COVID-19 wskazane przez wykonawcê wp³ywaj± lub mog± wp³yn±æ na nale¿yte wykonanie danej umowy, Zamawiaj±cy jest uprawniony do rozpoczêcia dialogu z Wykonawc± w celu uzgodnienia odpowiednich zmian umowy. 9.Wszelkie zmiany w niniejszej umowie dokonywane bêd± za zgod± obu stron, w formie pisemnego aneksu, pod rygorem niewa¿no¶ci. § 9 Odst±pienie od umowy 1.Umowa mo¿e byæ rozwi±zana w ka¿dym czasie za porozumieniem stron 2.Odst±pienie od wykonania umowy lub rozwi±zanie umowy wymaga formy pisemnej . 3.Zamawiaj±cy mo¿e odst±piæ od umowy lub jej czê¶ci w nastêpuj±cych przypadkach: a)w razie trzykrotnego na³o¿enia kar umownych zgodnie z § 7 ust. 1-3, b)wydania nakazu zajêcia maj±tku Wykonawcy, obejmuj±cego taki jego zakres, ¿e zagro¿ona bêdzie realizacja umowy. 4.Zamawiaj±cy mo¿e odst±piæ od umowy w terminie 30 dni licz±c od dnia, w którym dowiedzia³ siê o przyczynie odst±pienia okre¶lonej w ust. 3. 5.Zamawiaj±cy ma prawo odst±piæ od ca³o¶ci umowy lub jej czê¶ci w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci i zdarzeñ, których Zamawiaj±cy nie przewidywa³ i których skutkom nie móg³ zapobiec (vis maior). Zamawiaj±cy mo¿e odst±piæ od umowy w terminie miesi±ca od powziêcia wiadomo¶ci o powy¿szych okoliczno¶ciach. 6.W razie wyst±pienia istotnej zmiany okoliczno¶ci powoduj±cej, ¿e wykonanie umowy nie le¿y w interesie publicznym, czego nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, Zamawiaj±cy mo¿e odst±piæ od umowy w terminie miesi±ca od powziêcia wiadomo¶ci o powy¿szych okoliczno¶ciach. 7.W razie wyst±pienia przypadku, o którym mowa w ust 2 lub ust 3 Wykonawca mo¿e ¿±daæ jedynie wynagrodzenia nale¿nego mu z tytu³u wykonania czê¶ci umowy. § 10 Zasady zachowania poufno¶ci 1.Wykonawca zobowi±zuje siê do nie zatrudniania w wykonaniu niniejszej umowy w charakterze pracowników i podwykonawców osób zatrudnionych u Zamawiaj±cego oraz Wykonawca zobowi±zuje siê do nie ujawniania osobom trzecim ¿adnych informacji dotycz±cych Zamawiaj±cego, w posiadanie których wszed³ w zwi±zku z wykonywaniem niniejszej umowy - pod rygorem odst±pienia przez Zamawiaj±cego od umowy i zap³aty przez Wykonawcê kary umownej w wysoko¶ci 2 000,00 z³ (s³ownie: dwa tysi±ce z³otych 00/100). 2.Wykonawca zobowi±zuje siê do zachowania w poufno¶ci wszelkich informacji dotycz±cych Zamawiaj±cego, które naby³ w zwi±zku z realizacj± niniejszej umowy, poza przypadkami wyra¼nego przyzwolenia Zamawiaj±cego lub sytuacji, gdy ujawnienie takich informacji nastêpuje z mocy przepisów prawa. 3.Wykonawca zobowi±zuje siê do przedsiêwziêcia wszelkich dzia³añ, które zapobiegaæ bêd± powstawaniu incydentów zwi±zanych z bezpieczeñstwem informacji wra¿liwych nale¿±cych do Zamawiaj±cego.4.O wyst±pieniu jakiegokolwiek incydentu naruszenia bezpieczeñstwa informacji wra¿liwych nale¿±cych do Zamawiaj±cego Wykonawca zobowi±zany jest zawiadomiæ Zamawiaj±cego niezw³ocznie. Za taki incydent uwa¿ane s± w szczególno¶ci: wej¶cie do pomieszczeñ stref ograniczonego dostêpu bez zgody Zamawiaj±cego, bez nadzoru ze strony pracowników Zamawiaj±cego, ujawnienie, wyniesienie, uszkodzenie lub zniszczenie dokumentów zawieraj±cych dane wra¿liwe, uszkodzenie, wyniesienie lub zniszczenie elementów infrastruktury technicznej, urz±dzeñ lub innego mienia ruchomego stanowi±cego w³asno¶æ Zamawiaj±cego lub osób trzecich. 5.W przypadku wyst±pienia jakiegokolwiek incydentu zwi±zanego z naruszeniem bezpieczeñstwa informacji wra¿liwych lub dotycz±cego mienia Zamawiaj±cego, w okoliczno¶ciach, o których mowa w ust 2-4, Wykonawca zap³aci Zamawiaj±cemu karê umown± w wysoko¶ci 1 000,00 z³ za ka¿de takie zdarzenie. § 11 Rozstrzygniêcia 1.Ewentualne spory wynik³e w zwi±zku z realizacja postanowieñ niniejszej umowy, strony bêd± stara³y siê rozstrzygn±æ w drodze negocjacji i porozumienia. 2.Je¶li Zamawiaj±cy i Wykonawca nie bêd± w stanie rozstrzygn±æ sporu na drodze negocjacji lub porozumienia, to ka¿da ze stron mo¿e poddaæ spór do rozstrzygniêcia przez w³a¶ciwy s±d w Krakowie. § 12 Postanowienia koñcowe 1.Wszelkie zmiany postanowieñ niniejszej umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci. 2.Umowa sporz±dzona w czterech jednobrzmi±cych egzemplarzach jeden dla Wykonawcy i trzy dla Zamawiaj±cego. Wykonawca, Zamawiaj±cy.

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w nastêpuj±cych przypadkach: - dzia³ania si³y wy¿szej lub wyst±pienia stanu wy¿szej konieczno¶ci, - wyst±pienia warunków atmosferycznych ca³kowicie uniemo¿liwiaj±cych wykonanie przedmiotu zamówienia w wyznaczonych terminach, - niezale¿nych od wykonawcy okoliczno¶ci, które uniemo¿liwiaj± dostawê ca³o¶ci lub czê¶ci asortymentu w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego, - zmian organizacyjnych Zamawiaj±cego powoduj±cych, i¿ wykonanie zamówienia lub jego czê¶ci staje siê bezprzedmiotowe, - zmian w zakresie sposobu wykonywania zadañ lub zasad funkcjonowania Zamawiaj±cego powoduj±cych, i¿ wykonanie zamówienia lub jego czê¶ci staje siê bezprzedmiotowe lub zaistnia³a konieczno¶æ modyfikacji przedmiotu zamówienia, - omy³ek pisarskich lub b³êdów rachunkowych, - maj±cych na celu wyja¶nienie w±tpliwo¶ci tre¶ci umowy, je¶li bêdzie ona budzi³a w±tpliwo¶ci interpretacyjne miêdzy stronami, - je¿eli zmiany umowy, w tym zmiany sposobu p³atno¶ci, wymagaæ bêdzie ochrona interesu Zamawiaj±cego, - innych zmian korzystnych dla Zamawiaj±cego, w tym polegaj±cych na zamianie elementów zamówienia na elementy o lepszych lub/i odpowiedniejszych parametrach technicznych chocia¿by wi±za³o siê to z konieczno¶ci± zmiany terminu lub sposobu wykonania zamówienia. Powy¿sze zosta³y opisane we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 7 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-08-12, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):

Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1). Ofertê sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci wy³±cznie w jednej z wybranych form: a. Oferta pisemna: tj. Formularz Ofertowy wraz z wymaganymi za³±cznikami w formie pisemnej ( podpisany przez osoby upowa¿nione do tych czynno¶ci), albo b. Oferta w postaci elektronicznej: tj. Formularz Ofertowy wraz z wymaganymi za³±cznikami w postaci elektronicznej ( podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby upowa¿nione do tych czynno¶ci) . 2). W przypadku wybrania formy elektronicznej Wykonawca sk³ada ofertê wraz ze wszystkim wymaganymi za³±cznikami za po¶rednictwem Platformy Zakupowej udostêpnionej przez Zamawiaj±cego na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/pn/arimr. Informacje dotycz±ce sposobu i formy z³o¿enia oferty znajduj± siê na stronie platformy zakupowej w zak³adce: Instrukcja dla wykonawców. Oferta powinna byæ podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby upowa¿nione do tych czynno¶ci. Sk³adaj±c ofertê w postaci elektronicznej zaleca siê zaplanowanie z³o¿enia jej z wyprzedzeniem minimum 24h, aby zd±¿yæ w terminie przewidzianym na jej z³o¿enie w przypadku si³y wy¿szej, jak np. awaria Platformy, awaria Internetu, problemy techniczne zwi±zane z brakiem np. aktualnej przegl±darki, itp. Za datê przekazania oferty lub wniosków elektronicznie przyjmuje siê datê ich przekazania w systemie (za po¶rednictwem platformy zakupowej) poprzez klikniêcie przycisku "Z³ó¿ ofertê" w drugim kroku i wy¶wietlaniu komunikatu, ¿e oferta zosta³a z³o¿ona. 3). W przypadku wybrania formy pisemnej, Ofertê nale¿y sk³adaæ w siedzibie Zamawiaj±cego w Krakowie, ul. Promienistych 1, bezpo¶rednio na Dzienniku Podawczym (V piêtro) lub wrzucaj±c do skrzynki znajduj±cej siê przed wej¶ciem na Dziennik Podawczy w przypadku gdy bêdzie on nieczynny . Decyduj±ce znaczenie dla oceny zachowania terminu sk³adania ofert ma data i godzina wp³ywu oferty u Zamawiaj±cego, a nie data jej wys³ania przesy³k± pocztow± czy kuriersk±. Dorêczenie ofert do innego miejsca ni¿ wskazane wy¿ej nie jest równoznaczne ze z³o¿eniem ofert w sposób skuteczny. Zamawiaj±cy nie ponosi odpowiedzialno¶ci za opó¼nienie w przekazaniu oferty przez pocztê lub firmê kuriersk±. Oferty pisemne sk³adane w tradycyjny sposób tj. w kopertach poddawane s± kwarantannie. Zamawiaj±cy ZALECA, aby oferty sk³adane w tradycyjny sposób tj. w formie pisemnej sk³adane by³y z 24 godzinnym wyprzedzeniem w stosunku do wyznaczonego terminu sk³adania ofert, tak aby wszystkie z³o¿one poddane kwarantannie oferty mog³y zostaæ otwarte w wyznaczonym w Specyfikacji Istotnych Warunków zamówienia terminie. W przypadku oferty w formie papierowej za datê z³o¿enia uznaje siê datê zarejestrowania jej na Dzienniku Podawczym. Adres: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Ma³opolski Oddzia³ Regionalny, ul. Promienistych 1, 31-481 Kraków, Dziennik Podawczy (V piêtro). 4). Wykonawca przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z Platformy Zakupowej, okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod adresem https://platformazakupowa.pl/ w zak³adce "Regulamin" oraz uznaje go za wi±¿±cy. 5). Wykonawca ma obowi±zek sprawdzania informacji dotycz±cych postêpowania zamieszczonych na stronie internetowej Zamawiaj±cego: www.arimr.gov.pl / zak³adka PRZETARGI/ zak³adka NA PLATFORMIE ZAKUPOWEJ. Dokumentacja postêpowania udostêpniona jest na platformie zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/arimr.

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.