eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołobrzeg › Przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej wraz z wykonaniem instalacji centralnego ogrzewania na paliwo gazowe, montażem kotła gazowego dwu-funkcyjnego z zamkniętą komorą spalania oraz instalacją ciepłej wody użytkowej i rozbiórką piecy kaflowych w 9 lokalach mieszkalnych będących własnością Gminy Miasta Kołobrzeg

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-07-31



Ogłoszenie nr 569071-N-2020 z dnia 2020-07-31 r.

Kołobrzeskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.: Przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej wraz z wykonaniem instalacji centralnego ogrzewania na paliwo gazowe, montażem kotła gazowego dwu-funkcyjnego z zamkniętą komorą spalania oraz instalacją ciepłej wody użytkowej i rozbiórką piecy kaflowych w 9 lokalach mieszkalnych będących własnością Gminy Miasta Kołobrzeg
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Kołobrzeskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 33092010400000, ul. Artyleryjska  3 , 78-100  Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 943 547 471, , e-mail biuro@ktbs.pl, lukaszzieba@ktbs.pl, faks 943 542 574.
Adres strony internetowej (URL): www.ktbs.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
art.3 ustęp 1 pkt.3

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
https://portal.smartpzp.pl/ktbs


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
https://portal.smartpzp.pl/ktbs


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Tak
adres
https://portal.smartpzp.pl/ktbs


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej wraz z wykonaniem instalacji centralnego ogrzewania na paliwo gazowe, montażem kotła gazowego dwu-funkcyjnego z zamkniętą komorą spalania oraz instalacją ciepłej wody użytkowej i rozbiórką piecy kaflowych w 9 lokalach mieszkalnych będących własnością Gminy Miasta Kołobrzeg
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej wraz z wykonaniem instalacji centralnego ogrzewania na paliwo gazowe, montażem kotła gazowego dwufunkcyjnego z zamkniętą komorą spalania oraz instalacją ciepłej wody użytkowej i rozbiórką piecy kaflowych w 9 lokalach mieszkalnych będących własnością Gminy Miasta Kołobrzeg. 2. Wykaz lokali: 1) ul. Koszalińska 25/1 - lokal składający się z 5 pomieszczeń o łącznej powierzchni 36,20 m 2. Zakres prac do zrealizowania to: o rozbiórka pieca grzewczego typu koza o demontaż elektrycznego podgrzewacza wody o przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej o próba instalacji gazowej wewnętrznej na ciśnienie do 65mm o wykonanie instalacji centralnego ogrzewania o wykonanie instalacji ciepłej wody użytkowej o montaż kotła gazowego dwu-funkcyjnego z zamkniętą komorą spalania wraz podłączeniem i uruchomieniem o montaż kuchenki gazowej 4 palnikowej wraz z podłączeniem i uruchomieniem o montaż wkładu kominowego o próba instalacji C.O. na gorąco z dokonaniem regulacji o prace budowlane(uzupełnienie ubytków po przekuciach, tynkowanie,malowanie,) 2) ul. Koszalińska 25/2 lokal składający się z 6 pomieszczeń o łącznej powierzchni 50,02 m 2. Zakres prac do zrealizowania to: o rozbiórka pieca kaflowego o demontaż elektrycznego podgrzewacza wody o przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej o próba instalacji gazowej wewnętrznej na ciśnienie do 65mm o wykonanie instalacji centralnego ogrzewania o wykonanie instalacji ciepłej wody użytkowej o montaż kotła gazowego dwu-funkcyjnego z zamkniętą komorą spalania wraz podłączeniem i uruchomieniem o montaż kuchenki gazowej 4 palnikowej wraz z podłączeniem i uruchomieniem o montaż wkładu kominowego o próba instalacji C.O. na gorąco z dokonaniem regulacji o prace budowlane(uzupełnienie ubytków po przekuciach ,naprawa posadzki po rozbiórce pieca kaflowego, tynkowanie,malowanie) 3) ul. Koszalińska 25/4 lokal składający się z 5 pomieszczeń o łącznej powierzchni 34,63 m 2. Zakres prac do zrealizowania to: o rozbiórka pieca kaflowego o demontaż elektrycznego podgrzewacza wody o przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej o próba instalacji gazowej wewnętrznej na ciśnienie do 65mm o wykonanie instalacji centralnego ogrzewania o wykonanie instalacji ciepłej wody użytkowej o montaż kotła gazowego dwu-funkcyjnego z zamkniętą komorą spalania wraz podłączeniem i uruchomieniem o montaż kuchenki gazowej 4 palnikowej wraz z podłączeniem i uruchomieniem o montaż wkładu kominowego o próba instalacji C.O. na gorąco z dokonaniem regulacji prace budowlane(uzupełnienie ubytków po przekuciach ,naprawa posadzki po rozbiórce pieca kaflowego, tynkowanie,malowanie) 4) ul. Koszalińska 25/5 lokal składający się z 4 pomieszczeń o łącznej powierzchni 30,91 m 2. Zakres prac do zrealizowania to: o rozbiórka pieca kaflowego o demontaż elektrycznego podgrzewacza wody o przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej o próba instalacji gazowej wewnętrznej na ciśnienie do 65mm o wykonanie instalacji centralnego ogrzewania o wykonanie instalacji ciepłej wody użytkowej o montaż kotła gazowego dwu-funkcyjnego z zamkniętą komorą spalania wraz podłączeniem i uruchomieniem o montaż kuchenki gazowej 4 palnikowej wraz z podłączeniem i uruchomieniem o montaż wkładu kominowego o próba instalacji C.O. na gorąco z dokonaniem regulacji o prace budowlane(uzupełnienie ubytków po przekuciach ,naprawa posadzki po rozbiórce pieca kaflowego, tynkowanie,malowanie) 5) ul. Koszalińska 25/6 lokal składający się z 4 pomieszczeń o łącznej powierzchni 32,74 m 2. Zakres prac do zrealizowania to: o rozbiórka pieca kaflowego o przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej o próba instalacji gazowej wewnętrznej na ciśnienie do 65mm o wykonanie instalacji centralnego ogrzewania o wykonanie instalacji ciepłej wody użytkowej o montaż kotła gazowego dwu-funkcyjnego z zamkniętą komorą spalania wraz podłączeniem i uruchomieniem o montaż kuchenki gazowej 4 palnikowej wraz z podłączeniem i uruchomieniem o montaż wkładu kominowego o próba instalacji C.O. na gorąco z dokonaniem regulacji o prace budowlane(uzupełnienie ubytków po przekuciach ,naprawa posadzki po rozbiórce pieca kaflowego, tynkowanie,malowanie) 6) ul. Budowlana 41/8 lokal składający się z 5 pomieszczeń o łącznej powierzchni 61,00 m 2. Zakres prac do zrealizowania to: o rozbiórka pieca kaflowego o demontaż elektrycznego podgrzewacza wody o przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej o próba instalacji gazowej wewnętrznej na ciśnienie do 65mm o wykonanie instalacji centralnego ogrzewania o wykonanie instalacji ciepłej wody użytkowej o montaż kotła gazowego dwu-funkcyjnego z zamkniętą komorą spalania wraz podłączeniem i uruchomieniem o montaż kuchenki gazowej 4 palnikowej wraz z podłączeniem i uruchomieniem o montaż wkładu kominowego o próba instalacji C.O. na gorąco z dokonaniem regulacji o prace budowlane (uzupełnienie ubytków po przekuciach ,naprawa posadzki po rozbiórce pieca kaflowego, tynkowanie,malowanie) 7) ul. Aleja Św, Jana Pawła II 25A/9 lokal składający się z 4 pomieszczeń o łącznej powierzchni 42,29 m 2. Zakres prac do zrealizowania to: o rozbiórka piecy kaflowych o przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej o próba instalacji gazowej wewnętrznej na ciśnienie do 65mm o wykonanie instalacji centralnego ogrzewania o wykonanie instalacji ciepłej wody użytkowej o montaż kotła gazowego dwu-funkcyjnego z zamkniętą komorą spalania wraz podłączeniem i uruchomieniem o montaż kuchenki gazowej 4 palnikowej wraz z podłączeniem i uruchomieniem o montaż wkładu kominowego o próba instalacji C.O. na gorąco z dokonaniem regulacji o prace budowlane (uzupełnienie ubytków po przekuciach ,naprawa posadzki po rozbiórce pieca kaflowego, tynkowanie,malowanie) 8) ul. Jana Matejki 2/2 lokal składający się z 3 pomieszczeń o łącznej powierzchni 23,18 m 2. Zakres prac do zrealizowania to: o rozbiórka pieca kaflowego o demontaż elektrycznego podgrzewacza wody o przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej o próba instalacji gazowej wewnętrznej na ciśnienie do 65mm o wykonanie instalacji centralnego ogrzewania o wykonanie instalacji ciepłej wody użytkowej o montaż kotła gazowego dwu-funkcyjnego z zamkniętą komorą spalania wraz podłączeniem i uruchomieniem o montaż kuchenki gazowej 4 palnikowej wraz z podłączeniem i uruchomieniem o montaż wkładu kominowego o próba instalacji C.O. na gorąco z dokonaniem regulacji o prace budowlane (uzupełnienie ubytków po przekuciach ,naprawa posadzki po rozbiórce pieca kaflowego, tynkowanie,malowanie) 9) ul. Artyleryjska 32/1 lokal składający się z 4 pomieszczeń o łącznej powierzchni 34,03 m 2. Zakres prac do zrealizowania to: o rozbiórka pieca kaflowego o demontaż elektrycznego podgrzewacza wody o przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej o próba instalacji gazowej wewnętrznej na ciśnienie do 65mm o wykonanie instalacji centralnego ogrzewania o wykonanie instalacji ciepłej wody użytkowej o montaż kotła gazowego dwu-funkcyjnego z zamkniętą komorą spalania wraz podłączeniem i uruchomieniem o montaż kuchenki gazowej 4 palnikowej wraz z podłączeniem i uruchomieniem o montaż wkładu kominowego o próba instalacji C.O. na gorąco z dokonaniem regulacji o prace budowlane (uzupełnienie ubytków po przekuciach ,naprawa posadzki po rozbiórce pieca kaflowego, tynkowanie,malowanie). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w projekcie budowlanym dla każdego lokalu. Każdy projekt budowlany zawiera szczegółowy zakres prac do wykonania i stanowi integralną cześć treści SIWZ. 4. Każdy projekt budowlany jest zatwierdzony poprzez wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę i stanowi integralną cześć treści SIWZ. Decyzje wraz projektami budowlanymi stanowią załącznik nr 7 do SIWZ. 5. Zamawiający po wyłonieniu Wykonawcy i otrzymaniu harmonogramu realizacji prac zgodnie z §1 punkt 4 wzoru umowy, która stanowi załącznik nr 6 do SIWZ, dokona zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych. 6. Materiały przetargowe udostępniane jedynie w formie elektronicznej należy pobierać za pośrednictwem platformy https://portal.smartpzp.pl/ktbs

II.5) Główny kod CPV: 45333000-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45331100-7
45332200-5
45332000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 75
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn. Wykonawca winien dysponować osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: instalacyjna w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, przez okres co najmniej 3 lat, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy wraz z zaświadczeniem o jej przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Roboty powinien wykonać Wykonawca dysponujący osobami z wymaganymi uprawnieniami zgodnie z Prawem Budowlanym.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca winien posiadać opłaconą polisę OC, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż wartość złożonej oferty, ważną na okres realizacji zamówienia. W przypadku opłacenia polisy przelewem należy dołączyć wyciąg z konta lub inne potwierdzenie z Banku o opłaceniu polisy.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia wykaże, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował co najmniej 4 roboty tożsame z przedmiotem zamówienia (Budowa, przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej wraz z wykonaniem instalacji centralnego ogrzewania na paliwo gazowe, montażem kotła gazowego dwu-funkcyjnego z otwartą lub zamkniętą komorą spalania lub wraz z instalacją ciepłej wody użytkowej i rozbiórką piecy kaflowych w lokalach mieszkalnych) o wartości minimum 15 000,00 zł brutto każda.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Wykaz oświadczeń składanych wraz z ofertą: 1) Oświadczenie Wykonawcy, że spełniania warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. A. Oświadczenie stanowi wstępne potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1) i 2) i musi być aktualne na dzień składania ofert. B. Oświadczenie, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie. Oświadczenie ma potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie , w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie tych oraz wykazać brak podstaw do wykluczenia każdego z wykonawców. C. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełniania -w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby-warunków udziału w postępowaniu zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, o którym mowa w rodz. Vi.1 niniejszej SIWZ dotyczącego tych podmiotów.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz dokumentów i oświadczeń, składanych na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 jeżeli Wykonawca nie wskazał miejsca pobrania i wykorzystania dokumentu lub wykorzystania dokumentu z innego postępowania prowadzonego przez Zamawiającego lub nie przesłał ich wraz z ofertą. 2.1. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu 2.1.1.Dokumenty na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej 2.2. Dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 8 1) Zamawiający informuje, że potwierdzeniem wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 jest oświadczenie wykonawcy stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ 2.3 Wykaz oświadczeń i dokumentów, które mają dostarczyć Wykonawcy mający siedzibę poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej 1) Zamawiający informuje, że potwierdzeniem wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 jest oświadczenie wykonawcy stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ 2.4. Wykaz oświadczeń i dokumentów, które mają dostarczyć Wykonawcy powołujący się na zasoby podmiotu trzeciego 1) Zamawiający informuje, że potwierdzeniem wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 jest oświadczenie wykonawcy stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Wykaz dokumentów składanych przez Wykonawcę, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 23 ustawy PZP, Wykonawca - w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na Platformie SmartPZP informacji z otwarcia ofert - zobowiązany jest złożyć: 1) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ 2)W przypadku, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców zobowiązany jest do złożenia przedmiotowego oświadczenia 3) Zamawiający informuje, że jeżeli w postępowaniu wpłynęła tylko jedna oferta, w takiej sytuacji Wykonawca nie będzie zobowiązany do złożenia przedmiotowego oświadczenia. 4) Zamawiający informuje, że w sytuacji, gdy przedmiotowe oświadczenie zostanie złożone wraz z ofertą, Wykonawca, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP zobowiązany jest poinformować zamawiającego o okolicznościach, które wystąpiły po terminie otwarcia i mogą mieć wpływ na prawdziwość złożonego oświadczenia pod rygorem wykluczenia z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12 4. Wymagania, jakie musi spełniać oferta składana przez dwa lub więcej podmiotów (Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spółki cywilne): 1) Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia 2) Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego; 3) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant pozostałych.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w następującej wysokości: 3000,00 PLN słownie: (trzy tysiące złotych). 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PEKAO S.A. nr konta 18 1240 6508 1111 0000 5404 7408 z dopiskiem "wadium Zmiana sposobu ogrzewania" .Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 4. Zamawiający informuje, że wadium wniesione w formie niepieniężnej powinno być wystawione w oryginale w postaci elektronicznej i podpisane przez osoby upoważnione do wystawienia dokumentu kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. Z treści gwarancji nie może pod rygorem nieważności wynikać, że zwrot oryginału gwarancji przez Wykonawcę do wystawcy gwarancji powoduje utratę świadczenia. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Tak
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Tak
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena80,00
gwarancja20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający podpisze umowę z wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę. Miejscem podpisania umowy będzie siedziba Zamawiającego. Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej specyfikacji oraz danych zawartych w ofercie. Wzór umowy stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1-6 ustawy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-17, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.