Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-07-31
Ogłoszenie nr 569071-N-2020 z dnia 2020-07-31 r.
Kołobrzeskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.: Przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej wraz z wykonaniem instalacji centralnego ogrzewania na paliwo gazowe, montażem kotła gazowego dwu-funkcyjnego z zamkniętą komorą spalania oraz instalacją ciepłej wody użytkowej i rozbiórką piecy kaflowych w 9 lokalach mieszkalnych będących własnością Gminy Miasta Kołobrzeg
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Kołobrzeskie Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
33092010400000, ul.
Artyleryjska
3
,
78-100
Kołobrzeg, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
943 547 471, , e-mail
biuro@ktbs.pl, lukaszzieba@ktbs.pl, faks
943 542 574.
Adres strony internetowej (URL): www.ktbs.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
art.3 ustęp 1 pkt.3
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://portal.smartpzp.pl/ktbs
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://portal.smartpzp.pl/ktbs
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Tak
adres
https://portal.smartpzp.pl/ktbs
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej wraz z wykonaniem instalacji centralnego ogrzewania na paliwo gazowe, montażem kotła gazowego dwu-funkcyjnego z zamkniętą komorą spalania oraz instalacją ciepłej wody użytkowej i rozbiórką piecy kaflowych w 9 lokalach mieszkalnych będących własnością Gminy Miasta Kołobrzeg
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej wraz z wykonaniem instalacji centralnego ogrzewania na paliwo gazowe, montażem kotła gazowego dwufunkcyjnego z zamkniętą komorą spalania oraz instalacją ciepłej wody użytkowej i rozbiórką piecy kaflowych w 9 lokalach mieszkalnych będących własnością Gminy Miasta Kołobrzeg. 2. Wykaz lokali: 1) ul. Koszalińska 25/1 - lokal składający się z 5 pomieszczeń o łącznej powierzchni 36,20 m 2. Zakres prac do zrealizowania to: o rozbiórka pieca grzewczego typu koza o demontaż elektrycznego podgrzewacza wody o przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej o próba instalacji gazowej wewnętrznej na ciśnienie do 65mm o wykonanie instalacji centralnego ogrzewania o wykonanie instalacji ciepłej wody użytkowej o montaż kotła gazowego dwu-funkcyjnego z zamkniętą komorą spalania wraz podłączeniem i uruchomieniem o montaż kuchenki gazowej 4 palnikowej wraz z podłączeniem i uruchomieniem o montaż wkładu kominowego o próba instalacji C.O. na gorąco z dokonaniem regulacji o prace budowlane(uzupełnienie ubytków po przekuciach, tynkowanie,malowanie,) 2) ul. Koszalińska 25/2 lokal składający się z 6 pomieszczeń o łącznej powierzchni 50,02 m 2. Zakres prac do zrealizowania to: o rozbiórka pieca kaflowego o demontaż elektrycznego podgrzewacza wody o przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej o próba instalacji gazowej wewnętrznej na ciśnienie do 65mm o wykonanie instalacji centralnego ogrzewania o wykonanie instalacji ciepłej wody użytkowej o montaż kotła gazowego dwu-funkcyjnego z zamkniętą komorą spalania wraz podłączeniem i uruchomieniem o montaż kuchenki gazowej 4 palnikowej wraz z podłączeniem i uruchomieniem o montaż wkładu kominowego o próba instalacji C.O. na gorąco z dokonaniem regulacji o prace budowlane(uzupełnienie ubytków po przekuciach ,naprawa posadzki po rozbiórce pieca kaflowego, tynkowanie,malowanie) 3) ul. Koszalińska 25/4 lokal składający się z 5 pomieszczeń o łącznej powierzchni 34,63 m 2. Zakres prac do zrealizowania to: o rozbiórka pieca kaflowego o demontaż elektrycznego podgrzewacza wody o przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej o próba instalacji gazowej wewnętrznej na ciśnienie do 65mm o wykonanie instalacji centralnego ogrzewania o wykonanie instalacji ciepłej wody użytkowej o montaż kotła gazowego dwu-funkcyjnego z zamkniętą komorą spalania wraz podłączeniem i uruchomieniem o montaż kuchenki gazowej 4 palnikowej wraz z podłączeniem i uruchomieniem o montaż wkładu kominowego o próba instalacji C.O. na gorąco z dokonaniem regulacji prace budowlane(uzupełnienie ubytków po przekuciach ,naprawa posadzki po rozbiórce pieca kaflowego, tynkowanie,malowanie) 4) ul. Koszalińska 25/5 lokal składający się z 4 pomieszczeń o łącznej powierzchni 30,91 m 2. Zakres prac do zrealizowania to: o rozbiórka pieca kaflowego o demontaż elektrycznego podgrzewacza wody o przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej o próba instalacji gazowej wewnętrznej na ciśnienie do 65mm o wykonanie instalacji centralnego ogrzewania o wykonanie instalacji ciepłej wody użytkowej o montaż kotła gazowego dwu-funkcyjnego z zamkniętą komorą spalania wraz podłączeniem i uruchomieniem o montaż kuchenki gazowej 4 palnikowej wraz z podłączeniem i uruchomieniem o montaż wkładu kominowego o próba instalacji C.O. na gorąco z dokonaniem regulacji o prace budowlane(uzupełnienie ubytków po przekuciach ,naprawa posadzki po rozbiórce pieca kaflowego, tynkowanie,malowanie) 5) ul. Koszalińska 25/6 lokal składający się z 4 pomieszczeń o łącznej powierzchni 32,74 m 2. Zakres prac do zrealizowania to: o rozbiórka pieca kaflowego o przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej o próba instalacji gazowej wewnętrznej na ciśnienie do 65mm o wykonanie instalacji centralnego ogrzewania o wykonanie instalacji ciepłej wody użytkowej o montaż kotła gazowego dwu-funkcyjnego z zamkniętą komorą spalania wraz podłączeniem i uruchomieniem o montaż kuchenki gazowej 4 palnikowej wraz z podłączeniem i uruchomieniem o montaż wkładu kominowego o próba instalacji C.O. na gorąco z dokonaniem regulacji o prace budowlane(uzupełnienie ubytków po przekuciach ,naprawa posadzki po rozbiórce pieca kaflowego, tynkowanie,malowanie) 6) ul. Budowlana 41/8 lokal składający się z 5 pomieszczeń o łącznej powierzchni 61,00 m 2. Zakres prac do zrealizowania to: o rozbiórka pieca kaflowego o demontaż elektrycznego podgrzewacza wody o przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej o próba instalacji gazowej wewnętrznej na ciśnienie do 65mm o wykonanie instalacji centralnego ogrzewania o wykonanie instalacji ciepłej wody użytkowej o montaż kotła gazowego dwu-funkcyjnego z zamkniętą komorą spalania wraz podłączeniem i uruchomieniem o montaż kuchenki gazowej 4 palnikowej wraz z podłączeniem i uruchomieniem o montaż wkładu kominowego o próba instalacji C.O. na gorąco z dokonaniem regulacji o prace budowlane (uzupełnienie ubytków po przekuciach ,naprawa posadzki po rozbiórce pieca kaflowego, tynkowanie,malowanie) 7) ul. Aleja Św, Jana Pawła II 25A/9 lokal składający się z 4 pomieszczeń o łącznej powierzchni 42,29 m 2. Zakres prac do zrealizowania to: o rozbiórka piecy kaflowych o przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej o próba instalacji gazowej wewnętrznej na ciśnienie do 65mm o wykonanie instalacji centralnego ogrzewania o wykonanie instalacji ciepłej wody użytkowej o montaż kotła gazowego dwu-funkcyjnego z zamkniętą komorą spalania wraz podłączeniem i uruchomieniem o montaż kuchenki gazowej 4 palnikowej wraz z podłączeniem i uruchomieniem o montaż wkładu kominowego o próba instalacji C.O. na gorąco z dokonaniem regulacji o prace budowlane (uzupełnienie ubytków po przekuciach ,naprawa posadzki po rozbiórce pieca kaflowego, tynkowanie,malowanie) 8) ul. Jana Matejki 2/2 lokal składający się z 3 pomieszczeń o łącznej powierzchni 23,18 m 2. Zakres prac do zrealizowania to: o rozbiórka pieca kaflowego o demontaż elektrycznego podgrzewacza wody o przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej o próba instalacji gazowej wewnętrznej na ciśnienie do 65mm o wykonanie instalacji centralnego ogrzewania o wykonanie instalacji ciepłej wody użytkowej o montaż kotła gazowego dwu-funkcyjnego z zamkniętą komorą spalania wraz podłączeniem i uruchomieniem o montaż kuchenki gazowej 4 palnikowej wraz z podłączeniem i uruchomieniem o montaż wkładu kominowego o próba instalacji C.O. na gorąco z dokonaniem regulacji o prace budowlane (uzupełnienie ubytków po przekuciach ,naprawa posadzki po rozbiórce pieca kaflowego, tynkowanie,malowanie) 9) ul. Artyleryjska 32/1 lokal składający się z 4 pomieszczeń o łącznej powierzchni 34,03 m 2. Zakres prac do zrealizowania to: o rozbiórka pieca kaflowego o demontaż elektrycznego podgrzewacza wody o przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej o próba instalacji gazowej wewnętrznej na ciśnienie do 65mm o wykonanie instalacji centralnego ogrzewania o wykonanie instalacji ciepłej wody użytkowej o montaż kotła gazowego dwu-funkcyjnego z zamkniętą komorą spalania wraz podłączeniem i uruchomieniem o montaż kuchenki gazowej 4 palnikowej wraz z podłączeniem i uruchomieniem o montaż wkładu kominowego o próba instalacji C.O. na gorąco z dokonaniem regulacji o prace budowlane (uzupełnienie ubytków po przekuciach ,naprawa posadzki po rozbiórce pieca kaflowego, tynkowanie,malowanie). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony jest w projekcie budowlanym dla każdego lokalu. Każdy projekt budowlany zawiera szczegółowy zakres prac do wykonania i stanowi integralną cześć treści SIWZ. 4. Każdy projekt budowlany jest zatwierdzony poprzez wydanie decyzji o pozwoleniu na budowę i stanowi integralną cześć treści SIWZ. Decyzje wraz projektami budowlanymi stanowią załącznik nr 7 do SIWZ. 5. Zamawiający po wyłonieniu Wykonawcy i otrzymaniu harmonogramu realizacji prac zgodnie z §1 punkt 4 wzoru umowy, która stanowi załącznik nr 6 do SIWZ, dokona zgłoszenia zamiaru rozpoczęcia robót budowlanych. 6. Materiały przetargowe udostępniane jedynie w formie elektronicznej należy pobierać za pośrednictwem platformy https://portal.smartpzp.pl/ktbs
II.5) Główny kod CPV: 45333000-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45331100-7 |
45332200-5 |
45332000-3 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach: 75
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże dysponowanie osobami zdolnymi do
wykonania zamówienia tzn. Wykonawca winien dysponować osobą posiadającą uprawnienia
do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: instalacyjna w zakresie sieci,
instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
przez okres co najmniej 3 lat, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy wraz z
zaświadczeniem o jej przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Roboty
powinien wykonać Wykonawca dysponujący osobami z wymaganymi uprawnieniami zgodnie z
Prawem Budowlanym.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Wykonawca winien posiadać opłaconą polisę OC, a w przypadku jej braku, innego dokumentu
potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie
prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż
wartość złożonej oferty, ważną na okres realizacji zamówienia. W przypadku opłacenia polisy
przelewem należy dołączyć wyciąg z konta lub inne potwierdzenie z Banku o opłaceniu polisy.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca ubiegający się o udzielenie
zamówienia wykaże, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował co najmniej 4
roboty tożsame z przedmiotem zamówienia (Budowa, przebudowa wewnętrznej instalacji
gazowej wraz z wykonaniem instalacji centralnego ogrzewania na paliwo gazowe, montażem
kotła gazowego dwu-funkcyjnego z otwartą lub zamkniętą komorą spalania lub wraz z
instalacją ciepłej wody użytkowej i rozbiórką piecy kaflowych w lokalach mieszkalnych) o
wartości minimum 15 000,00 zł brutto każda.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
Wykaz oświadczeń składanych wraz z ofertą: 1) Oświadczenie Wykonawcy, że spełniania warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. A. Oświadczenie stanowi wstępne potwierdzenie spełnienia warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1) i 2) i musi być aktualne na dzień składania ofert. B. Oświadczenie, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienie. Oświadczenie ma potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie , w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie tych oraz wykazać brak podstaw do wykluczenia każdego z wykonawców. C. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełniania -w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby-warunków udziału w postępowaniu zobowiązany jest do złożenia oświadczenia, o którym mowa w rodz. Vi.1 niniejszej SIWZ dotyczącego tych podmiotów.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz dokumentów i oświadczeń, składanych na wezwanie Zamawiającego przez Wykonawcę,
którego oferta została najwyżej oceniona, w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni,
aktualnych na dzień złożenia, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1
pkt 1 i 3 jeżeli Wykonawca nie wskazał miejsca pobrania i wykorzystania dokumentu lub
wykorzystania dokumentu z innego postępowania prowadzonego przez Zamawiającego lub
nie przesłał ich wraz z ofertą.
2.1. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu
2.1.1.Dokumenty na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego
zdolności technicznej lub zawodowej
2.2. Dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt.
13-22
8
1) Zamawiający informuje, że potwierdzeniem wykazania braku podstaw do wykluczenia na
podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 jest oświadczenie wykonawcy stanowiące załącznik nr 2 do
SIWZ
2.3 Wykaz oświadczeń i dokumentów, które mają dostarczyć Wykonawcy mający siedzibę
poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
1) Zamawiający informuje, że potwierdzeniem wykazania braku podstaw do wykluczenia na
podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 jest oświadczenie wykonawcy stanowiące załącznik nr 2 do
SIWZ
2.4. Wykaz oświadczeń i dokumentów, które mają dostarczyć Wykonawcy powołujący się na
zasoby podmiotu trzeciego
1) Zamawiający informuje, że potwierdzeniem wykazania braku podstaw do wykluczenia na
podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 13-22 jest oświadczenie wykonawcy stanowiące załącznik nr 2
do SIWZ.
3. Wykaz dokumentów składanych przez Wykonawcę, w celu wykazania braku podstaw do
wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o
których mowa w art. 24 ust. 23 ustawy PZP,
Wykonawca - w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na Platformie SmartPZP informacji z otwarcia
ofert - zobowiązany jest złożyć:
1) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może
złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z
innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu wg wzoru
stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ
2)W przypadku, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z
Wykonawców zobowiązany jest do złożenia przedmiotowego oświadczenia
3) Zamawiający informuje, że jeżeli w postępowaniu wpłynęła tylko jedna oferta, w takiej sytuacji
Wykonawca nie będzie zobowiązany do złożenia przedmiotowego oświadczenia.
4) Zamawiający informuje, że w sytuacji, gdy przedmiotowe oświadczenie zostanie złożone wraz
z ofertą, Wykonawca, zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy PZP zobowiązany jest poinformować
zamawiającego o okolicznościach, które wystąpiły po terminie otwarcia i mogą mieć wpływ na
prawdziwość złożonego oświadczenia pod rygorem wykluczenia z postępowania na podstawie
art. 24 ust. 1 pkt 12
4. Wymagania, jakie musi spełniać oferta składana przez dwa lub więcej podmiotów
(Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia np. konsorcja, spółki
cywilne):
1) Oferta musi być podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowiązywała wszystkich
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
2) Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są ustanowić pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do
reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego
zamówienia publicznego;
3) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem
występującym jako reprezentant pozostałych.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w następującej wysokości: 3000,00 PLN
słownie: (trzy tysiące złotych).
2. Wadium może być wniesione w:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej,
z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z
dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z
2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
3. Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
Bank PEKAO S.A. nr konta 18 1240 6508 1111 0000 5404 7408 z dopiskiem "wadium Zmiana sposobu
ogrzewania" .Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków
pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu
składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
4. Zamawiający informuje, że wadium wniesione w formie niepieniężnej powinno być wystawione w
oryginale w postaci elektronicznej i podpisane przez osoby upoważnione do wystawienia dokumentu
kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać
bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania
ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach
określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.
Z treści gwarancji nie może pod rygorem nieważności wynikać, że zwrot oryginału gwarancji przez
Wykonawcę do wystawcy gwarancji powoduje utratę świadczenia.
Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet
zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Tak
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Tak
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 80,00 |
gwarancja | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający podpisze umowę z wykonawcą, który przedłoży najkorzystniejszą ofertę. Miejscem podpisania umowy będzie siedziba Zamawiającego. Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej specyfikacji oraz danych zawartych w ofercie. Wzór umowy stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1-6 ustawy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-17, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z KOŁOBRZEGU
- Przebudowa bazy ratowniczej
- Przebudowa ul. Pierwszych Osadników w Kołobrzegu
- Remont budynku biurowego "Uzdrowisko Kołobrzeg" S.A. w Kołobrzegu
- Remont zalanych pomieszczeń i naprawa instalacji elektrycznej w Przedszkolu Miejskim Nr 8 im. Jana Brzechwy w Kołobrzegu
- Budowa oświetlenia drogowego na terenie Gminy Kołobrzeg
- Przebudowa drogi gminnej ul. Jachtowej w Dźwirzynie
więcej: przetargi w Kołobrzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie gminy Żegocina w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych
- " Nadbudowa budynku SOR wraz z wykonaniem komunikacji pionowej Giżyckiej Ochrony Zdrowia sp. z o.o."
- Modernizacja hali sportowej CSiR przy pl. Wolności w Konstantynowie Łódzkim
- Budowa Centrum Fizjoterapii przy Gminnym Ośrodku Zdrowia w Gogolinie
- Rozbudowa Domu Ludowego we wsi Otok (2)
- Prace budowlane w budynku Szpitala Powiatowego w Krotoszynie przy ul. Bolewskiego 4-8
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.