Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-18
Warszawa: Wykonanie robót budowlanych w placówkach oświatowych z podziałem na zadania :Zadnie 2 Etap II-Remont pomieszczenia holu wejściowego z wymianą pokrycia daszka oraz wymianą podłóg na korytarzach w budynku Szkoły Podstawowej nr 336 przy ul. Małcużyńskiego 4 w Warszawie - roboty uzupełniające.
Numer ogłoszenia: 56906 - 2014; data zamieszczenia: 18.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów, al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02-777 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5457100, faks 022 5457291 , strona internetowa www.ursynow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w placówkach oświatowych z podziałem na zadania :Zadnie 2 Etap II-Remont pomieszczenia holu wejściowego z wymianą pokrycia daszka oraz wymianą podłóg na korytarzach w budynku Szkoły Podstawowej nr 336 przy ul. Małcużyńskiego 4 w Warszawie - roboty uzupełniające..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie robót budowlanych w placówkach oświatowych z podziałem na zadania: Zadanie 2: Etap II - Remont pomieszczenia holu wejściowego z wymianą pokrycia daszka oraz wymianą podłóg na korytarzach w budynku Szkoły Podstawowej Nr 336 przy ul. Małcużyńskiego 4 w Warszawie - roboty uzupełniające. Zakres robót obejmuje:: - Roboty rozbiórkowe i demontażowe, - skucie nierówności betonu,, - wykonanie pasów tynków zwykłych kat. III na ścianach, - gruntowanie podłoży preparatami - powierzchnie poziome i pionowe, - warstwy wyrównawcze i wygładzające z zaprawy samopoziomującej, - położenie posadzki z wykładzin elastycznych z PCV z wywinięciem na ścianę 10 cm, - roboty malarskie, - wywóz zdemontowanych elementów na odległość 30 km. Kolorystyka wykładzin i ścian do uzgodnienia z Dyrektorem placówki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: 1.Projekt umowy - załącznik nr 5 do Zaproszenia; 2.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - załącznik nr 1A do Zaproszenia; 3.Przedmiar robót - załącznik nr 1 B do Zaproszenia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.11.13.00 - Roboty rozbiórkowe .
II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.
SEKCJA III: PROCEDURA
Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki
1. Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienie wyboru trybu
Podstawa prawna: - art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy z dnia 29.01.2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity - Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn.zm): Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, w przypadku udzielania, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Podstawa faktyczna: 1.Postępowanie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego; 2.Zamówienie uzupełniające zostało określone już na etapie przygotowania zamówienia podstawowego oraz przewidziane w pkt II.1.4) Ogłoszenia o zamówieniu dla zamówienia podstawowego (BZP 193102-2012 z dnia 08.06.2012 r.) i jest zgodne z jego przedmiotem; 3.Wartość szacunkowa -pierwszego zamówienia uzupełniającego udzielonego w dniu 30.08.2012 r. wyniosła 354.121,10 złotych netto -niniejszego zamówienia uzupełniającego wynosi 101.683,15 złotych netto a tym samym łącznie zamówienia uzupełniające wynoszą 455.804,25 złotych netto i nie przekraczają 50% wartości zamówienia podstawowego (wartość zamówienia podstawowego 997.422,45 złotych netto); 4.Przedmiotowe zamówienie uzupełniające jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego i polega na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień co w zamówieniu podstawowym, udzielonym Wykonawcy w dniu 16.07.2012 r. 5.Do negocjacji zaprasza się dotychczasowego Wykonawcę tj. Przedsiębiorstwo Sanitarno-Budowlane HYDROS Marian Saletra z siedzibą przy ul. Kulczyńskiego 14 p.31, 02-777 Warszawa.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA
Przedsiębiorstwo Sanitarno-Budowlane HYDROS Marian Saletra, ul. Kulczyńskiego 14 p.31, 02-777 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 637 na odcinku od km 62+933 do km 63+169 w zakresie budowy chodnika w miejscowości Pniewnik" - nr postępowania 196/25
- Usuwanie rumoszu skalnego z koryta rzeki Biała Woda w m. Kamienica
- "Remont drogi wojewódzkiej nr 615 na odcinku od km 17+145 (17+058) do km 19+150 (19+061)" - nr postępowania 189/25
- Dostawa komputerów przenośnych dla Polskiej Agencji Nadzoru Audytowego
- Remont instalacji węzła cieplnego w budynku Centrum Nauki Kopernik.
- "Wymiana wykładzin w budynku IPN przy ul. Kurtyki 1 w Warszawie"
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont elementów zewnętrznych budynku nr 2 wraz z izolacją ścian hali sportowej w kompleksie wojskowym przy ul. Jagiellończyka 2 w Grudziądzu - sprawa numer 62/2025
- przebudowa pomieszczeń gastronomicznych w budynku Puszcza
- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach nr 53 i 54 w kompleksie wojskowym przy ul. Dworcowej 6A w Grupie gm. Dragacz - sprawa nr 61/2025
- NAPRAWA I KONSERWACJA DACHÓW, WRAZ Z CZĘŚCIOWĄ TERMOMODERNIZACJĄ DACHU BUDYNKU SZKOŁY
- Likwidacja barier architektonicznych dla osób ze szczególnymi potrzebami w budynku Urzędu Gminy w Racławicach
- Przebudowa budynku remizy OSP wraz z rozbudową na potrzeby żłobka i Centrum Usług Społecznych
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.