Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-03-29
Słupsk: System próżniowy
Numer ogłoszenia: 56902 - 2011; data zamieszczenia: 29.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. Jana Pawła II w Słupsku , ul. Szarych Szeregów 21, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8422021 do 23, faks 059 8427449.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krwiodawstwo.slupsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: System próżniowy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa bezpiecznego, fabrycznie nowego zamkniętego systemu pobierania próbek krwi żylnej techniką próżniową do Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. Jana Pawła II w Słupsku. 1. Probówki muszą mieć próżnię wytworzoną na etapie produkcji, zapewniającą deklarowaną objętość pobieranej krwi ? 10%. 2. Tworzywo, z którego wykonano probówki oraz sposób umieszczenia etykiety na probówce powinny umożliwić wizualną (wzrokową) ocenę pobranego materiału (ilość, lipemiczność, hemolizę). 3. Etykiety na probówkach muszą zawierać następujące informacje: termin ważności, seria, numer katalogowy, informację o odczynniku jaki jest w probówce wg kodu międzynarodowego, informacja o sterylności, wskaźnik poziomu krwi pobieranej. 4. Etykiety i ulotki informacyjne dotyczące przedmiotu zamówienia muszą być w języku polskim. 5. Każde opakowanie zbiorcze powinno zawierać instrukcję użytkowania w języku polskim. 6. Wszystkie probówki mają być okrągłodenne. 7. Zamknięcie probówek musi być dwuczęściowe. Musi się składać z wewnętrznego korka gumowego oraz z zewnętrznej osłonki plastikowej. 8. Probówki do badań metodami biologii molekularnej powinny gwarantować stabilność materiału genetycznego wirusa przez 5 dni od momentu pobrania krwi co powinno być potwierdzone oficjalnym certyfikatem, probówki te po pobraniu krwi muszą wytrzymywać temperaturę mrożenia od -25 do -50°C 9. Termin ważności oferowanych probówek nie może być krótszy niż 12 miesięcy od dnia dostarczenia, 10. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego, należy przedłożyć wraz z ofertą próbki przedmiotu zamówienia po 10 sztuk każdego rodzaju, sprzętu do oceny 11. Bezpieczny system do pobierania krwi metodą próżniową będzie dostarczany transportem i na koszt wykonawcy, do magazynu w siedzibie zamawiającego, 12. Dostawy będą realizowane wg potrzeb zamawiającego w terminie 7 dni od daty złożenia zamówienia (fax). 13. Wszystkie produkty oferowanego systemu powinny być ze sobą kompatybilne. Jeśli nie pochodzą od jednego producenta należy przedstawić oświadczenie o kompatybilności od wszystkich producentów poszczególnych elementów. 14. Wykonawca ma przeprowadzić na swój koszt jedno szkolenie personelu Zamawiającego w zakresie używania produktów do pobierania krwi metodą próżniową w dniu pierwszej dostawy w siedzibie Zamawiającego. 15. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć z pierwszą dostawą szczegółową instrukcję dotyczącą: ~ kolejności pobierania krwi do oferowanych probówek ~ postępowania z probówkami po pobraniu krwi w celu uzyskania osocza/surowicy o odpowiedniej jakości ( sposób mieszania i parametry wirowania dla poszczególnych rodzajów probówek) oraz warunków transportu i przechowywania 16. Wszystkie rodzaje sprzętu jednorazowego użytku muszą posiadać znak CE. 1. Probówka o pojemności ok. 6 ml z żelem separującym i koagulantem do badań z zakresu biologii molekularnej, średnica 11 - 16 mm, wys. 90 - 110 mm - Szacunkowa ilość w sztukach-75.000 2. Probówka o pojemności ok. 8 ml z żelem separującym i EDTA do badań z zakresu biologii molekularnej, średnica 13 - 17 mm, wys. 90 - 100 mm - Szacunkowa ilość w sztukach - 150.000 3. Probówka morfologiczna o pojemności ok. 2 ml z napylonym wersenianem sodowym, średnica 10 - 15 mm , wys. 50 - 75 mm - Szacunkowa ilość w sztukach - 39.000 4. Probówka o pojemności ok. 8 ml z czynnikiem przyspieszającym krzepnięcie, średnica 10 - 16 mm, wysokość 75 - 100 mm - Szacunkowa ilość w sztukach - 78.000 5. Probówka o pojemności 6 ml z K2EDTA do badań serologicznych, średnica 10 - 16 mm, wysokość 75 - 100 mm - Szacunkowa ilość w sztukach - 120.000 6. Igła do pobierania próżniowego próbek, do w/ w probówek o długości ok. 0,9 x 38 mm +/- 2 mm - Szacunkowa ilość w sztukach - 75.000 7. Uchwyt/ oprawka do igły * - Szacunkowa ilość w sztukach - 75.000 * - wycenić jeśli wymaga tego system.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi 33.19.25.00 - Probówki 33.14.13.20 - Igły medyczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Jeżeli po dacie podpisania niniejszej umowy nastąpią jakiekolwiek zmiany w prawie właściwym dla podatków i ceł, które podwyższą lub obniżą cenę brutto, to w zależności od rodzaju zmian jakie będą miały miejsce, zostanie stosownie obniżona lub podwyższona wartość przedmiotu umowy. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość obniżenia wartości umowy w przypadku stosowania promocji cenowych przez Wykonawcę. 3. Zamawiający, zgodnie z art. 67 ust. 1pkt. 7 ustawy Pzp, przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających 4. Zamawiający przewiduje zmiany w asortymencie, ze względu na ewentualną zmianę techniki badań podwykonawcy (badań metodą biologii molekularnej) oraz w przypadku zmiany przepisów niezależnych od Zamawiającego, zmiany wymogów Instytutu Hematologii i Transfuzjologii, frakcjonatora.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krwiodawstwo.slupsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. Jana Pawła II w Słupsku, ul. Szarych Szeregów 21;
76-200 Słupsk, Dział Administracyjno-Gospodarczy, pok. nr 81..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2011 godzina 11:30, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. Jana Pawła II w Słupsku, ul. Szarych Szeregów 21 76-200 Słupsk, Sekretariat pok. 82.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Świadczenie usług transportu sanitarnego
- Opracowanie dokumentacji dla zadania pn. "Utworzenie 72 nowych miejsc opieki dla dzieci do lat 3 w ramach żłobka przy ul. Andersa 4 w mieście Słupsku poprzez rozbudowę istniejącego obiektu"
- PODN.ZP.321. przeprowadzenie szkolenia dla koordynatorów gmin z tworzenia kursów e-learningowych na platformie CMS Moodle
- Utrzymanie cmentarza komunalnego przy ul. Wisławy Szymborskiej 7 w Słupsku.
- Modernizacja sieci komputerowej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Redzikowie oraz w Szkole Podstawowej im.mjra Henryka Sucharskiego w Jezierzycach (wraz z halą widowiskowo-sportową)
- Wykonanie kompleksowej zabudowy kuchennej wraz z dostarczeniem niezbędnych sprzętów AGD w pomieszczeniach Centrum Opiekuńczo Mieszkalnego w Lubuczewie.
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa akcesoriów i materiałów laboratoryjnych
- Dostawa plastrów do zatrzymywania krwawienia, probówek do mrożenia oraz drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Dostawa linii dializacyjnych oraz igieł do hemodializy
- Dostawa plastikowego sprzętu laboratoryjnego, laboratoryjnych wyrobów szklanych i drobnego osprzętu laboratoryjnego dla Uniwersytetu Przyrodniczego w Lublinie z podziałem na 27 części.
- Dostawę sprzętu 1x użytku, opatrunków dla SP ZOZ w Obornikach-powtórka
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku (2024).
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.