eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupsk › System próżniowy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-29

Słupsk: System próżniowy
Numer ogłoszenia: 56902 - 2011; data zamieszczenia: 29.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. Jana Pawła II w Słupsku , ul. Szarych Szeregów 21, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8422021 do 23, faks 059 8427449.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krwiodawstwo.slupsk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: System próżniowy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa bezpiecznego, fabrycznie nowego zamkniętego systemu pobierania próbek krwi żylnej techniką próżniową do Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. Jana Pawła II w Słupsku. 1. Probówki muszą mieć próżnię wytworzoną na etapie produkcji, zapewniającą deklarowaną objętość pobieranej krwi ? 10%. 2. Tworzywo, z którego wykonano probówki oraz sposób umieszczenia etykiety na probówce powinny umożliwić wizualną (wzrokową) ocenę pobranego materiału (ilość, lipemiczność, hemolizę). 3. Etykiety na probówkach muszą zawierać następujące informacje: termin ważności, seria, numer katalogowy, informację o odczynniku jaki jest w probówce wg kodu międzynarodowego, informacja o sterylności, wskaźnik poziomu krwi pobieranej. 4. Etykiety i ulotki informacyjne dotyczące przedmiotu zamówienia muszą być w języku polskim. 5. Każde opakowanie zbiorcze powinno zawierać instrukcję użytkowania w języku polskim. 6. Wszystkie probówki mają być okrągłodenne. 7. Zamknięcie probówek musi być dwuczęściowe. Musi się składać z wewnętrznego korka gumowego oraz z zewnętrznej osłonki plastikowej. 8. Probówki do badań metodami biologii molekularnej powinny gwarantować stabilność materiału genetycznego wirusa przez 5 dni od momentu pobrania krwi co powinno być potwierdzone oficjalnym certyfikatem, probówki te po pobraniu krwi muszą wytrzymywać temperaturę mrożenia od -25 do -50°C 9. Termin ważności oferowanych probówek nie może być krótszy niż 12 miesięcy od dnia dostarczenia, 10. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego, należy przedłożyć wraz z ofertą próbki przedmiotu zamówienia po 10 sztuk każdego rodzaju, sprzętu do oceny 11. Bezpieczny system do pobierania krwi metodą próżniową będzie dostarczany transportem i na koszt wykonawcy, do magazynu w siedzibie zamawiającego, 12. Dostawy będą realizowane wg potrzeb zamawiającego w terminie 7 dni od daty złożenia zamówienia (fax). 13. Wszystkie produkty oferowanego systemu powinny być ze sobą kompatybilne. Jeśli nie pochodzą od jednego producenta należy przedstawić oświadczenie o kompatybilności od wszystkich producentów poszczególnych elementów. 14. Wykonawca ma przeprowadzić na swój koszt jedno szkolenie personelu Zamawiającego w zakresie używania produktów do pobierania krwi metodą próżniową w dniu pierwszej dostawy w siedzibie Zamawiającego. 15. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć z pierwszą dostawą szczegółową instrukcję dotyczącą: ~ kolejności pobierania krwi do oferowanych probówek ~ postępowania z probówkami po pobraniu krwi w celu uzyskania osocza/surowicy o odpowiedniej jakości ( sposób mieszania i parametry wirowania dla poszczególnych rodzajów probówek) oraz warunków transportu i przechowywania 16. Wszystkie rodzaje sprzętu jednorazowego użytku muszą posiadać znak CE. 1. Probówka o pojemności ok. 6 ml z żelem separującym i koagulantem do badań z zakresu biologii molekularnej, średnica 11 - 16 mm, wys. 90 - 110 mm - Szacunkowa ilość w sztukach-75.000 2. Probówka o pojemności ok. 8 ml z żelem separującym i EDTA do badań z zakresu biologii molekularnej, średnica 13 - 17 mm, wys. 90 - 100 mm - Szacunkowa ilość w sztukach - 150.000 3. Probówka morfologiczna o pojemności ok. 2 ml z napylonym wersenianem sodowym, średnica 10 - 15 mm , wys. 50 - 75 mm - Szacunkowa ilość w sztukach - 39.000 4. Probówka o pojemności ok. 8 ml z czynnikiem przyspieszającym krzepnięcie, średnica 10 - 16 mm, wysokość 75 - 100 mm - Szacunkowa ilość w sztukach - 78.000 5. Probówka o pojemności 6 ml z K2EDTA do badań serologicznych, średnica 10 - 16 mm, wysokość 75 - 100 mm - Szacunkowa ilość w sztukach - 120.000 6. Igła do pobierania próżniowego próbek, do w/ w probówek o długości ok. 0,9 x 38 mm +/- 2 mm - Szacunkowa ilość w sztukach - 75.000 7. Uchwyt/ oprawka do igły * - Szacunkowa ilość w sztukach - 75.000 * - wycenić jeśli wymaga tego system.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi 33.19.25.00 - Probówki 33.14.13.20 - Igły medyczne .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Jeżeli po dacie podpisania niniejszej umowy nastąpią jakiekolwiek zmiany w prawie właściwym dla podatków i ceł, które podwyższą lub obniżą cenę brutto, to w zależności od rodzaju zmian jakie będą miały miejsce, zostanie stosownie obniżona lub podwyższona wartość przedmiotu umowy. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość obniżenia wartości umowy w przypadku stosowania promocji cenowych przez Wykonawcę. 3. Zamawiający, zgodnie z art. 67 ust. 1pkt. 7 ustawy Pzp, przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających 4. Zamawiający przewiduje zmiany w asortymencie, ze względu na ewentualną zmianę techniki badań podwykonawcy (badań metodą biologii molekularnej) oraz w przypadku zmiany przepisów niezależnych od Zamawiającego, zmiany wymogów Instytutu Hematologii i Transfuzjologii, frakcjonatora.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krwiodawstwo.slupsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. Jana Pawła II w Słupsku, ul. Szarych Szeregów 21; 76-200 Słupsk, Dział Administracyjno-Gospodarczy, pok. nr 81..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2011 godzina 11:30, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. Jana Pawła II w Słupsku, ul. Szarych Szeregów 21 76-200 Słupsk, Sekretariat pok. 82.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.