eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznańdostawa sprzętu komputerowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-11-08

POZYCJA 56900

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Poznań: dostawa sprzętu komputerowego Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Sąd Rejonowy, do kontaktów: Artur Kapsa, ul. Młyńska 1a, 61-729 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 647300, 6473425, fax 061 6473326, e-mail: dariusz-pieczynski@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.poznan.sr.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał; Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu komputerowego. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Sąd Rejonowy w Poznaniu ul. Młyńska 1a. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego: 100 szt. laptopów, 50 zestawów komputerowych, 10 monitorów LCD, 1 drukarkę oraz komputerowych materiałów pomocniczych dla Sądu Rejonowego w Poznaniu, ul Młyńska 1a (bliżej opisanych w załączniku nr 1 do SIWZ) Wspólny Słownik Zamówień: kod CPV CPV - 30213200-7 laptopy CPV - 30213000-5 komputery osobiste CPV - 30231250-4 monitory ekranowe CPV - 30232120-1 myszy komputerowe CPV - 30233211-3 klawiatury komputerowe CPV - 30233171-0 dyski CPV - 32500000-8 urządzenia i artykuły telekomunikacyjne CPV - 30217100-4 części komputeroweOpis Przedmiotu Zamówienia Opis przedmiotu Ilość sztuk 1. Notebook o następującej konfiguracji minimalnej:100 szt. - procesor Intel Core Duo 1,6 GHz - pamięć RAM 512 MB - dysk twardy 60 GB - typ ekranu TFT przekątna ekranu LCD 15 cali - typ baterii litowo-jonowa maks. czas pracy na baterii 3 godz. lub więcej - wbudowane napędy DVD+/-RW - karta sieciowa Wi-Fi 802.11b/g, 1x10/100/1000BaseT Gigabitethernet - gniazdo PCMCIA 1x PC Card Type II - porty wejścia/wyjścia: USB (4x) VGA D-sub 15-pin RJ-45 -zainstalowany system operacyjny Windows XP Home SP2 (licencja + nośnik) - Gwarancja 24 miesiące 2. Zestaw komputerowy z monitorem o następującej konfiguracji minimalnej: 50 szt. - procesor Intel Pentium D 915 2.80 GHz (2x2MB cache) lub lepszy - pamięć operacyjna RAM 1024 MB - dysk twardy serial ATA II, NCQ, 7200 RPM, 160 GB - karta graficzna zintegrowana lub PCI-E z gniazdem wyjściowym DVI - karta sieciowa 10/100/1000 Mbps - Napędy DVD+/-RW DL, FDD: FDD 1.44MB - porty wyjścia/wejścia USB 4x + 2x USB 2.0 z przodu obudowy - System operacyjny Microsoft Windows XP Professional PL SP2 - Zasilacz ATX: 400W z aktywnym PFC - Mysz optyczna - Klawiatura - Monitor LCD - przekątna 17 cali - rozdzielczość nominalna1280 x 1024 piksele - kontrast: 700:1 - kąty widzenia: 170/170 stopni - typ gniazda wejściowego (sygnałowego): 15-stykowe D-Sub, DVI - spełniane normy jakościowe: TCO 03 - czas reakcji matrycy: 6 ms - ilość wyświetlanych kolorów - 16,2 mln - Gwarancja 24 miesiące 3. Monitor LCD o następującej konfiguracji minimalnej: 8 szt. - przekątna 17 cali - rozdzielczość nominalna 1280 x 1024 piksele - kontrast: 700:1 - kąty widzenia: 170/170 stopni - typ gniazda wejściowego (sygnałowego): 15-stykowe D-Sub, DVI - spełniane normy jakościowe: TCO 03, ISO 13406-2 - czas reakcji matrycy: 8 ms - ilość wyświetlanych kolorów 16,2 mln - Gwarancja 24 miesiące 4. Monitor LCD o następującej konfiguracji minimalnej:2 szt. - przekątna 19 cali - rozdzielczość nominalna 1280 x 1024 piksele - kontrast: 1000:1 - kąty widzenia: 170/170 stopni - typ gniazda wejściowego (sygnałowego): 15-stykowe D-Sub, DVI - spełniane normy jakościowe: TCO 03, ISO 13406-2 - czas reakcji matrycy: 8 ms - ilość wyświetlanych kolorów 16,2 mln - Gwarancja 24 miesiące 5. Drukarka laserowa - kolorowa o następującej konfiguracji minimalnej: 1 szt. - nominalna prędkość druku mono 12 str./min - nominalna prędkość druku kolor 10 str./min - rozdzielczość w pionie mono 600 dpi - rozdzielczość w poziomie mono 600 dpi - rozdzielczość w pionie kolor 600 dpi - rozdzielczość w poziomie kolor 600 dpi - normatywny cykl pracy 35 000 str./mies. - pojemność podajnika papieru 250 szt. - maksymalny rozmiar nośnika A4 - zainstalowana pamięć 64 mb - prędkość procesora 300 mhz - złącza zewnętrze USB 2.0 Ethernet 10/100 Mbps - moduł druku dwustronnego - gwarancja 24 miesięcy 6. Switch desktop 8 port z funkcją QOS 23 szt. 7. Switch USB 2.0 5 szt. 8. Płyty DVD +RW 25 szt. 9. Płyty DVD +R 100 szt. 10. Płyty CD R 100 szt. 11. Pamięć SDRAM 512MB PC-133+ CL2 10 szt. 12. Napęd FDD 1.44MB 3.5 - white 10 szt. 13. Listwy antyprzepięciowe Długość kabla 3 m, Tłumik warystorowy, Ochrona przeciwprzepięciowa, 5 gniazd 70 szt. 14. Kabel USB typu A-B 5.0 m 3szt. 15. Klawiatura ps2/USB - ergonomiczna 30 szt. 16. Klawiatura ps2 - ergonomiczna 30 szt. 17. Myszka ps2/USB - optyczna, ergonomiczna 30 szt. 18. Myszka ps2 - optyczna, ergonomiczna 30 szt. 19. Pendrive 512MB USB 2.0 Hi-Speed 18MB/s / 12 MB/s 200 szt. 20. APC Smart-UPS 1500VA USB & Serial 230V 5 szt. 21. Skrętka UTP (bęben 305 m) 2 szt. 22. RJ45 - wtyczka + osłonka 200 szt. 23. Patchcord UTP (różne kolory) 1,5 m 50 szt. Uwagi !!! 1. Dostarczany sprzęt musi odpowiadać wymogom PN i CE 2. W pozycjach od 6 do 23 gwarancja wynosi minimum 12 miesięcy. Podane parametry urządzeń dotyczą konfiguracji minimalnej 3. Cena brutto pojedynczego urządzenia lub zestawu nie może być równa lub większa od kwoty 3.500 zł z uwagi na ograniczenie zawarte w § 3 ust. 5 pkt.8 rozporządzenia Ministra Sprawiedliwości z dnia 12 czerwca 2002 r. w sprawie szczegółowych zasad prowadzenia gospodarki finansowej i działalności inwestycyjnej sądów powszechnych. Oferty nie spełniające powyższego warunku zostaną odrzucone. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1.1 Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2, 1.2 Wypełniony i podpisany formularz cenowy - załącznik nr 3, 1.3 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4, 1.4 Parafowany przez Wykonawcę wzór umowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 6. 1.5 Dokument wskazujący osobę do reprezentowania składającego ofertę. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 2.1 Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dostarczyć następujące dokumenty: 3.1 Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom dostaw stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - załącznik nr 5. Wymaga się od Wykonawcy wykonania w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej trzech dostaw o zakresie, charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem i wartością nie mniejszą niż 300.000 zł każda. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.32.00 - Laptopy Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.32.00 - Komputer tablet Oryginalny kod CPV: 30.21.30.00 - Komputery osobiste Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.30.00 - Komputery osobiste Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 30.21.71.00 - Części komputerów Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.71.00 - Części komputerów 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Całkowity zakres zamówienia został określony w przedmiocie zamówienia niniejszego ogłoszenia. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 14

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 3.000 zł 3. Wykonawca wnosi wadium: - w pieniądzu na rachunek bankowy nr 11 1060 0076 0000 4014 6006 9820 - w poręczeniach bankowych - w gwarancjach bankowych - w gwarancjach ubezpieczeniowych - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.) 4. Sposób przekazania - przed upływem terminu składania ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 5. Zwrot wadium nastąpi - zgodnie z art. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: 2.1 Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy dostarczyć następujące dokumenty: 3.1 Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom dostaw stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - załącznik nr 5. Wymaga się od Wykonawcy wykonania w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej trzech dostaw o zakresie, charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem i wartością nie mniejszą niż 300.000 zł każda Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający dopuszcza wspólne ubieganie się Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu. Do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo. 2. Dokumenty stanowiące załączniki wymagane przez specyfikację powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę wg warunków i postanowień zawartych w specyfikacji - bez dokonania w nich zmian. W przypadku gdy jakaś część wymaganych dokumentów nie dotyczy Wykonawcy, wpisuje on w danym miejscu \nie dotyczy\. 3. Wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii tych dokumentów - poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wwwpoznan.sr.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 20.11.2006, godzina 10:00, Ofertę należy przesłać/ złożyć do dnia 20.11.2006 do godz. 9.00 na adres Zamawiającego: Sąd Rejonowy w Poznaniu, ul. Młyńska 1a, 61-729 Poznań, I piętro - pok. 118 (decyduje godzina wpłynięcia oferty do Zamawiającego.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 02.11.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.