eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzesko › Remont cząstkowy dróg w Gminie Brzesko

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-03-12

Brzesko: Remont cząstkowy dróg w Gminie Brzesko
Numer ogłoszenia: 56853 - 2012; data zamieszczenia: 12.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Brzeska , ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie, tel. 0-14 68 63 100, faks 0-14 66 305 45.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brzesko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont cząstkowy dróg w Gminie Brzesko.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu cząstkowego dróg w Gminie Brzesko o łącznej długości ok.140km, w zakresie wynikającym z pozimowego przeglądu dróg. Ze względu na charakter poszczególnych prac zgrupowano poszczególne technologie w dwóch zadaniach. ZADANIE I Część AI. Zakres robót obejmuje wykonanie remontu cząstkowego , przy zastosowaniu następujących technologii /ustalonych podczas przeglądu pozimowego powierzchni dróg/: 1. 1-krotne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni bitumicznej emulsją, 2. 2-krotne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową, 3. 3-krotne półwgłębne utrwalenie podbudowy emulsją asfaltową modyfikowaną i grysem bazaltowym (płukanym), 4. Likwidacja rakowin i spękań nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową, 5. Remont wyboi i przy głębokości wyboi do 2 cm emulsją asfaltową w ilości wg technologii remontera, 6. Remont wyboi i przy głębokości wyboi do 5 cm emulsją asfaltową w ilości wg technologii remontera, 7. Remont wyboi o powierzchni do 1m2 mieszankami mineralno-asfaltowymi przy średniej grubości 5 cm wg. technologii: -wycięcie piłą uszkodzonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów, oczyszczenie uszkodzonych miejsc z usunięciem rumoszu, ogrzanie bitumu i skropienie naprawianego miejsca , rozścielenie masą mineralno-asfaltową ,skropienie bitumem powierzchni górnej warstwy i zasypanie kruszywem , 8. Remont wyboi o powierzchni w przedziale 1m2 - 5m2 mieszankami mineralno- asfaltowymi przy średniej grubości 5 cm wg. technologii: jak w pkt. 7, 9. Jak w punkcie nr 7 , lecz bez wycięcia piłą uszkodzonych miejsc, 10. Jak w punkcie nr 8 , lecz bez wycięcia piłą uszkodzonych miejsc, 11. Mechaniczne wykonanie koryta (na szer. jezdni, lub poszerzeniach ) o gł. 20 cm z transportem urobku na odległość 2km, 12. Wykonanie podbudowy z : - kruszywa hutniczego o grub. 10cm, - naturalnego o grub. 10 cm, - pospółka o grub. 15 cm , Frezowanie nawierzchni asfaltowych gr. 4 cm, 13. Uzupełnienie poboczy o średniej szer. 0,5m średniej grubości 6cm kruszywem naturalnym. Część BI. Krawężniki i urządzenia odwadniające w ciągu zadania: 1. Regulacja pionowa włazów kanałowych studni rewizyjnych, 2.Regulacja pionowa kratek ulicznych studni ściekowych, 3. Regulacja pionowa zasuw wodnych i gazowych, 4. Roboty rozbiórkowe - krawężniki betonowe, 5. Ułożenie krawężników na ławie betonowej, ZADANIE II -Część A II. Wykonanie nakładek asfaltowych o łącznej powierzchni około 5 000,00m2 : 1. Warstwa ścieralna z masy mineralno - asfaltowej o grub. 4 cm, 2. Warstwa ścieralna z asfaltobetonu o grub. 4 cm, 3. Frezowanie nawierzchni asfaltowych o średniej grubości 4 cm, 4. Mechaniczne wykonanie koryta (na szer. jezdni, chodnika) o gł. 20 cm z transportem urobku na odległość 2 km, 5. Wykonanie podbudowy z : - kruszywa hutniczego o grub. 10cm, - naturalnego o grub. 10 cm, - pospółka o grub. 15 cm, 6. Remont wyboi o powierzchni do 1m2 mieszankami mineralno-asfaltowymi przy średniej grubości 5 cm wg. technologii: -wycięcie piłą uszkodzonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów, oczyszczenie uszkodzonych miejsc z usunięciem rumoszu, ogrzanie bitumu i skropienie naprawianego miejsca , rozścielenie masą mineralno- asfaltową ,skropienie bitumem powierzchni górnej warstwy i zasypanie kruszywem, 7. Remont wyboi o powierzchni w przedziale 1m2 - 5m2 mieszankami mineralno - asfaltowymi przy średniej grubości 5 cm wg. technologii: jak w pkt. 7, 8. Jak w punkcie nr 7 , lecz bez wycięcia piłą uszkodzonych miejsc, 9. Jak w punkcie nr 8 , lecz bez wycięcia piłą uszkodzonych miejsc, 10. Uzupełnienie poboczy o średniej szer. 0,5m średniej grubości 6cm kruszywem naturalnym. Część B II. Krawężniki i urządzenia odwadniające w ciągu zadania II: 1. Regulacja pionowa włazów kanałowych studni rewizyjnych, 2. Regulacja pionowa kratek ulicznych studni ściekowych, 3. Regulacja pionowa zasuw wodnych i gazowych, 4. Roboty rozbiórkowe - krawężniki betonowe, 5. Ułożenie krawężników na ławie betonowej. Szczegółowy zakres poszczególnych technologii określa załącznik Nr 8 SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zgodnie z art.67, ust.1 pkt. 6 Zamawiający może udzielić zamówień uzupełniających dotychczasowemu wykonawcy robót stanowiących nie więcej niż 50% zamówienia podstawowego w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu twego samego rodzaju zamówień.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.41-9, 45.23.32.20-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferent zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości; - dla zadania I - 2 000,00 PLN (słownie: dwa tysiące złotych 00/100 PLN), - dla zadania II - 4 000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych 00/100 PLN), - dla obu zadań ( I i II ) - 6 000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100 PLN) zgodnie z art. 45 i art. 46 upzp oraz punktem 8 SIWZ

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sprawdzane będzie złożone oświadczenie. Ocena polega m.in. na sprawdzeniu; czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, czy wystawiony jest w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż wskazano),czy zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu, czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejsce oryginału została potwierdzona - za zgodność - przez osoby uprawnione lub pełnomocnictwa udzielonego przez osoby uprawnione, czy złożony dokument jest kompletny, Wynikiem przeprowadzenia przez zamawiającego powyższego badania jest wypełniony druk - ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Druk ten zawiera w swojej treści dla każdego z badanych dokumentów (metodą zero-jedynkową) oznaczenie spełnia / nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sprawdzany będzie wykaz robót budowlanych - co najmniej dwie o podobnym charakterze i wartości minimum 100 tyś.zł każda dla zadania I oraz minimum 200 tyś.zł każda dla zadania II a także dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Ocena polega m.in. na sprawdzeniu; czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, czy wystawiony jest w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż wskazano),czy zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu, czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejsce oryginału została potwierdzona - za zgodność - przez osoby uprawnione lub pełnomocnictwa udzielonego przez osoby uprawnione, czy złożony dokument jest kompletny, Wynikiem przeprowadzenia przez zamawiającego powyższego badania jest wypełniony druk - ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Druk ten zawiera w swojej treści dla każdego z badanych dokumentów (metodą zero-jedynkową) oznaczenie spełnia / nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sprawdzany będzie wykaz narzędzi wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami - dla ZADANIA I: A/ remonter do naprawy powierzchniowej pod ciśnieniem z dwukomorowym zasobnikiem grysu dla różnych frakcji, B/ remonter automatyczny połaciowy z możliwością remontowania, wyselekcjonowanego fragmentu drogi, C/ walec ogumiony, D/ piła do cięcia asfaltu, E/ szczotka do czyszczenia mechanicznego, F/ koparka, G/ samochód samowyładowczy, -dla ZADANIA II: a/ rozkładarka do mas bitumicznych - szer. min. 4 m, b/ walec statyczny samojezdny /15 t/, c/ walec wibracyjny, d/ walec ogumiony, e/ równiarka drogowa, d/ samochód samowyładowczy, f/ koparka. Ocena polega m.in. na sprawdzeniu; czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, czy wystawiony jest w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż wskazano),czy zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu, czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejsce oryginału została potwierdzona - za zgodność - przez osoby uprawnione lub pełnomocnictwa udzielonego przez osoby uprawnione, czy złożony dokument jest kompletny, Wynikiem przeprowadzenia przez zamawiającego powyższego badania jest wypełniony druk - ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Druk ten zawiera w swojej treści dla każdego z badanych dokumentów (metodą zero-jedynkową) oznaczenie spełnia / nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sprawdzane będzie złożone oświadczenie. Ocena polega m.in. na sprawdzeniu; czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, czy wystawiony jest w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż wskazano),czy zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu, czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejsce oryginału została potwierdzona - za zgodność - przez osoby uprawnione lub pełnomocnictwa udzielonego przez osoby uprawnione, czy złożony dokument jest kompletny, Wynikiem przeprowadzenia przez zamawiającego powyższego badania jest wypełniony druk - ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Druk ten zawiera w swojej treści dla każdego z badanych dokumentów (metodą zero-jedynkową) oznaczenie spełnia / nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Sprawdzane będzie złożone oświadczenie. Ocena polega m.in. na sprawdzeniu; czy dany dokument został wystawiony przez podmiot lub organ uprawniony do jego wystawienia, czy wystawiony jest w okresie ustalonym przez prawo (nie później niż wskazano),czy zawiera informacje wymagane dla tego dokumentu, czy adresatem tego dokumentu jest wykonawca uczestniczący w przedmiotowym postępowaniu, czy kserokopia załączona przez wykonawców w miejsce oryginału została potwierdzona - za zgodność - przez osoby uprawnione lub pełnomocnictwa udzielonego przez osoby uprawnione, czy złożony dokument jest kompletny, Wynikiem przeprowadzenia przez zamawiającego powyższego badania jest wypełniony druk - ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Druk ten zawiera w swojej treści dla każdego z badanych dokumentów (metodą zero-jedynkową) oznaczenie spełnia / nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Dla zadania I - podanie danych technologicznych remontera drogowego (w zakresie określonym w pkt. 3B SIWZ )

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie w trybie art. 22 ustawy Pzp - załącznik Nr 1 SIWZ. 2. Oświadczenie w trybie art. 24 ustawy Pzp - załącznik Nr 2 SIWZ. 3. Oświadczenie uzupełniającego w trybie art. 24ustawy Pzp - załącznik Nr 3 SIWZ. 4. Oświadczenie o akceptacji projektu umowy - załącznik Nr 4 SIWZ. 5. Oferta wg wzoru - załącznik NR 7 SIWZ. 6. Formularze cenowe dla: zadania I - załącznik nr 8A SIWZ zadania II - załącznik nr 8B SIWZ 8. Wykaz części zamówienia które wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom - załącznik NR 9 SIWZ . 9. Pisemne zobowiązanie się do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - załącznik NR 10 SIWZ jeżeli dotyczy. 10. Wykaz robót budowlanych- załącznik NR 11 SIWZ. 11. Wykaz narzędzi - załącznik NR 12 SIWZ. 12.Oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - załącznik NR 15 SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 ust 1 zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy oraz określa poniżej warunki takiej zmiany;1. Obniżenie wartości umowy w przypadku odstąpienia od wykonania części robót budowlanych, dostaw lub usług, które obejmowało zamówienie. Warunkami tych zmian są: - wskazanie robót, które ze względów ekonomicznych lub technicznych nie mogą lub nie muszą być wykonane, - zgoda obu stron umowy , - zmiany te muszą być korzystne dla zamawiającego, 2. Obniżenie wartości umowy w przypadku robót budowlanych zamiennych wartość umowy zostanie obniżona o różnice wynikające z właściwych wartości wskazanych z formularzu ofertowym. Warunkami tych zmian są: - wskazanie robót, zamiennych, które ze względów ekonomicznych lub technicznych mogą być wykonane w innej technologii lub przy użyciu innych materiałów, - zgoda obu stron umowy , - zmiany te muszą być korzystne dla zamawiającego, W obu powyższych przypadkach opisanych w ust. 16A1.1. oraz 16A.1.2. obniżenie wartości umowy nastąpi w rozliczeniu ostatniej faktury częściowej. 3. Wykonanie robót budowlanych zamiennych w oparciu o ceny wynikające z właściwych wartości wskazanych z formularzu ofertowym. Warunkami tych zmian są: - wskazanie robót, zamiennych, które ze względów ekonomicznych lub technicznych mogą być wykonane w innej technologii lub przy użyciu innych materiałów, - zgoda obu stron umowy , - zmiany te muszą być korzystne dla zamawiającego, - nie wpłynie to w żaden sposób na zmiany wartość zawartej umowy. 4. Zmiana terminu wykonania robót budowlanych, Warunkami takiej zmiany są: - Wystąpienie zdarzeń technicznych lub okoliczności , których nie można było przewidzieć a które uniemożliwiają terminową realizację zadania, W szczególności zdarzenia te obejmują jedną z poniższych przyczyn: a. niezidentyfikowane uzbrojenie terenu, b. zlokalizowanie niewybuchów, c. konieczność przeprojektowania obiektu, d. ekstremalnie niekorzystne warunki pogodowe, e. konieczność uzyskania dodatkowych zezwoleń, f. protesty osób fizycznych lub innych podmiotów co do budowy obiektu, - zgoda obu stron umowy , - zmiany te ze względów muszą być korzystne dla zamawiającego, - nie wpłynie to w żaden sposób na zmiany wartość zawartej umowy. 5. Zmiana wartości umowy w przypadku zmiany podatku VAT, Warunkami takiej zmiany są: -zmiany w podatku VAT wprowadzone właściwymi aktami prawnymi

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzesko.pl menu: Rozwój gospodarczy/przetargi publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Brzesku 32-800 Brzesko, ul.Głowackiego 51, pok.108, tel.14 68 63 100 wew. 144, fax 14 66 305 45, w dniach pracy od 7:30 do 15:30.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2012 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Brzesku -32-800 Brzesko ul. Głowackiego 51. pokój nr 101 - Sekretariat Burmistrza..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont cząstkowy - przy zastosowaniu emulsji asfaltowej i grysów bazaltowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część A I. Zakres robót obejmuje wykonanie remontu cząstkowego , przy zastosowaniu następujących technologii /ustalonych podczas przeglądu pozimowego powierzchni dróg/: 1. 1-krotne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni bitumicznej emulsją, 2. 2-krotne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową 3. 3-krotne półwgłębne utrwalenie podbudowy emulsją asfaltową modyfikowaną i grysem bazaltowym (płukanym), 4. Likwidacja rakowin i spękań nawierzchni bitumicznej emulsją asfaltową, 5. Remont wyboi i przy głębokości wyboi do 2 cm emulsją asfaltową w ilości wg technologii remontera, 6. Remont wyboi i przy głębokości wyboi do 5 cm emulsją asfaltową w ilości wg technologii remontera, 7. Remont wyboi o powierzchni do 1m2 mieszankami mineralno-asfaltowymi przy średniej grubości 5 cm, wg. technologii: -wycięcie piłą uszkodzonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów, oczyszczenie uszkodzonych miejsc z usunięciem rumoszu, ogrzanie bitumu i skropienie naprawianego miejsca , rozścielenie masą mineralno-asfaltową ,skropienie bitumem powierzchni górnej warstwy i zasypanie kruszywem, 8. Remont wyboi o powierzchni w przedziale 1m2 - 5m2 mieszankami mineralno- asfaltowymi przy średniej grubości 5 cm wg. technologii: jak w pkt. 7, 9. Jak w punkcie nr 7 , lecz bez wycięcia piłą uszkodzonych miejsc, 10. Jak w punkcie nr 8 , lecz bez wycięcia piłą uszkodzonych miejsc, 11. Mechaniczne wykonanie koryta (na szer. jezdni, lub poszerzeniach ) o gł. 20 cm z transportem urobku na odległość 2km, 12. Wykonanie podbudowy z : - kruszywa hutniczego o grub. 10cm , - naturalnego o grub. 10 cm, - pospółka o grub. 15 cm, Frezowanie nawierzchni asfaltowych gr. 4 cm 13. Uzupełnienie poboczy o średniej szer. 0,5m średniej grubości 6cm kruszywem naturalnym Część BI. Krawężniki i urządzenia odwadniające w ciągu zadania : 1. Regulacja pionowa włazów kanałowych studni rewizyjnych, 2.Regulacja pionowa kratek ulicznych studni ściekowych, 3. Regulacja pionowa zasuw wodnych i gazowych, 4. Roboty rozbiórkowe - krawężniki betonowe, 5. Ułożenie krawężników na ławie betonowej. Część AII Wykonanie nakładek asfaltowych o łącznej powierzchni około 5 000,00m2 1. Warstwa ścieralna z masy mineralno - asfaltowej o grub. 4 cm 2. Warstwa ścieralna z asfaltobetonu o grub. 4 cm 3. Frezowanie nawierzchni asfaltowych o średniej grubości 4 cm 4. Mechaniczne wykonanie koryta (na szer. jezdni, chodnika) o gł. 20 cm z transportem urobku na odległość 2 km 5. Wykonanie podbudowy z : - kruszywa hutniczego o grub. 10cm - naturalnego o grub. 10 cm - pospółka o grub. 15 cm 6. Remont wyboi o powierzchni do 1m2 mieszankami mineralno-asfaltowymi przy średniej grubości 5 cm wg. technologii: -wycięcie piłą uszkodzonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów, oczyszczenie uszkodzonych miejsc z usunięciem rumoszu, ogrzanie bitumu i skropienie naprawianego miejsca , rozścielenie masą mineralno- asfaltową ,skropienie bitumem powierzchni górnej warstwy i zasypanie kruszywem 7. Remont wyboi o powierzchni w przedziale 1m2 - 5m2 mieszankami mineralno- asfaltowymi przy średniej grubości 5 cm wg. technologii: jak w pkt. 7 8. Jak w punkcie nr 7 , lecz bez wycięcia piłą uszkodzonych miejsc 9. Jak w punkcie nr 8 , lecz bez wycięcia piłą uszkodzonych miejsc 10. Uzupełnienie poboczy o średniej szer. 0,5m średniej grubości 6cm kruszywem naturalnym Część BII Krawężniki i urządzenia odwadniające w ciągu zadania II 1. Regulacja pionowa włazów kanałowych studni rewizyjnych. 2. Regulacja pionowa kratek ulicznych studni ściekowych: 3. Regulacja pionowa zasuw wodnych i gazowych 4. Roboty rozbiórkowe - krawężniki betonowe 5. Ułożenie krawężników na ławie betonowej Szczegółowy zakres poszczególnych technologii określa załącznik Nr 8.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.31.41-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont cząstkowy - wykonanie nakładek asfaltowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część A II. Wykonanie nakładek asfaltowych o łącznej powierzchni około 5 000,00m2: 1. Warstwa ścieralna z masy mineralno - asfaltowej o grub. 4 cm, 2. Warstwa ścieralna z asfaltobetonu o grub. 4 cm, 3. Frezowanie nawierzchni asfaltowych o średniej grubości 4 cm, 4. Mechaniczne wykonanie koryta (na szer. jezdni, chodnika) o gł. 20 cm z transportem urobku na odległość 2 km, 5. Wykonanie podbudowy z : - kruszywa hutniczego o grub. 10cm, - naturalnego o grub. 10 cm, - pospółka o grub. 15 cm, 6. Remont wyboi o powierzchni do 1m2 mieszankami mineralno-asfaltowymi przy średniej grubości 5 cm, wg. technologii: -wycięcie piłą uszkodzonych miejsc nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów, oczyszczenie uszkodzonych miejsc z usunięciem rumoszu, ogrzanie bitumu i skropienie naprawianego miejsca , rozścielenie masą mineralno- asfaltową ,skropienie bitumem powierzchni górnej warstwy i zasypanie kruszywem, 7. Remont wyboi o powierzchni w przedziale 1m2 - 5m2 mieszankami mineralno- asfaltowymi przy średniej grubości 5 cm, wg. technologii: jak w pkt. 7, 8. Jak w punkcie nr 7 , lecz bez wycięcia piłą uszkodzonych miejsc, 9. Jak w punkcie nr 8 , lecz bez wycięcia piłą uszkodzonych miejsc, 10. Uzupełnienie poboczy o średniej szer. 0,5m średniej grubości 6cm kruszywem naturalnym, Część B II. Krawężniki i urządzenia odwadniające w ciągu zadania II: 1. Regulacja pionowa włazów kanałowych studni rewizyjnych, 2. Regulacja pionowa kratek ulicznych studni ściekowych, 3. Regulacja pionowa zasuw wodnych i gazowych, 4. Roboty rozbiórkowe - krawężniki betonowe, 5. Ułożenie krawężników na ławie betonowej, Szczegółowy zakres poszczególnych technologii określa załącznik Nr 8.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40-2, 45.23.32.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.