eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała Podlaska › Wywóz niesegregowanych stałych odpadów komunalnych z terenów Zamiejscowego Wydziału Wychowania Fizycznego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-17

Biała Podlaska: Wywóz niesegregowanych stałych odpadów komunalnych z terenów Zamiejscowego Wydziału Wychowania Fizycznego
Numer ogłoszenia: 5684 - 2009; data zamieszczenia: 17.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego 00-968 Warszawa ul. Marymoncka 34, Zamiejscowy Wydział Wychowania Fizycznego , ul. Akademicka 2, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 083 3428712, faks 083 3428712.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.awf-bp.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wywóz niesegregowanych stałych odpadów komunalnych z terenów Zamiejscowego Wydziału Wychowania Fizycznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne odbieranie i wywóz niesegregowanych (zmieszanych) stałych odpadów komunalnych z terenów Zamiejscowego Wydziału Wychowania Fizycznego w Białej Podlaskiej i Ośrodka Sportów Wodnych Rybitwy k/Pisza, przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert częściowych na dwa zadania: 1/ zadanie nr 1 - wywóz niesegregowanych stałych odpadów komunalnych z terenów ZWWF w Białej Podlaskiej; 2/ zadanie nr 2 - wywóz niesegregowanych stałych odpadów komunalnych z terenu Ośrodka Sportów Wodnych Rybitwy k/Pisza. Zakres rzeczowy wyżej wymienionych zadań został przedstawiony w części ogłoszenia dotyczącego ofert częściowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych z późn. zm. Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 2.1./ O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 2.1.1.) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych z późn. zm. - ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w ppkt. 2.4.1.; 2.1.2.) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1 ustawy - Prawo zamówień publicznych z późn. zm., tj: a/ posiadają uprawnienia do wykonania działalności związanej z przedmiotowym zamówieniem poprzez prowadzenie zarejestrowanej działalności gospodarczej i posiadanie zezwolenia udzielonego przez właściwy organ administracji publicznej - ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia i dokumentów, o których mowa w ppkt. 2.4.1., 2.4.2., 2.4.3.; b/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w ppkt. 2.4.1.; c/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w ppkt. 2.4.1; 2.1.3.) zaoferują wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w rozdziale III SIWZ - ocena spełniania w/w warunku zostanie dokonana na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w ppkt. 2.4.4 - 2.4.5. 2.2./ W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie: 2.2.1.) warunek wymieniony w ppkt 2.1.1. musi spełniać każdy z Wykonawców (muszą wykazać że żaden z Wykonawców nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 pzp); 2.2.2.) warunek wymieniony w ppkt 2.1.2. lit a musi spełniać każdy z Wykonawców; 2.2.3.) warunek wymieniony w ppkt 2.1.2. lit b i c muszą spełniać wspólnie wszyscy Wykonawcy (sumując swój potencjał wiedzy i doświadczenia oraz możliwości techniczne, osoby zdolne do wykonania zamówienia, a także sytuację ekonomiczną i finansową); 2.2.4.) warunek wymieniony w ppkt 2.1.3. muszą spełniać wspólnie wszyscy Wykonawcy. 2.3./ Ocena spełniania w/w warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2.4./ W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: 2.4.1.) oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w ppkt 2.1.2. i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych z późn. zm. (w/g załącznika nr 2 do SIWZ); 2.4.2.) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.4.3.) aktualne zezwolenie na prowadzenie działalności polegającej na odbiorze odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie gminy właściwej dla miejsca wykonywania usługi, udzielone w formie decyzji przez właściwy organy administracji publicznej na podstawie art. 7 ustawy z dnia 13.09.1996r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005r., Nr 236, poz. 2008 z późn. zm.), za wyjątkiem gminnych jednostek organizacyjnych prowadzących na obszarze własnej gminy działalność będącą przedmiotem zamówienia - w przypadku, gdy okres ważności posiadanego przez Wykonawcę zezwolenia jest krótszy, niż okres na który zostanie zawarta umowa, Wykonawca będzie zobowiązany przedłożyć Zamawiającemu aktualne zezwolenie przed upływem ważności poprzedniego; Na ofertę ponadto składają się następujące dokumenty: 2.4.4.) wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do SIWZ; 2.4.5.) wypełnione formularze cenowe dla każdego zadania oddzielnie, z cenami za poszczególne pozycje zadania oraz wartością zamówienia stanowiącą cenę oferty brutto (w/g załącznika nr 3.1., 3.2. do SIWZ); 2.4.6.) pełnomocnictwo potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 2.5./ W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna), złożona oferta musi zawierać: 2.5.1.) oświadczenie wymienione w ppkt 2.4.1. potwierdzające, że Wykonawcy wspólnie spełniają warunki określone w ppkt 2.1.2. oraz, że żaden z nich nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 pzp - oświadczenie znajdujące się w załączniku nr 2 do SIWZ może zostać złożone jako jedno oświadczenie podpisane przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub każdy z Wykonawców składa oświadczenie oddzielnie; 2.5.2.) dokumenty wymienione w ppkt 2.4.2. i 2.4.3. złożone przez każdy podmiot oddzielnie; 2.5.3.) dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego (dokument ten w przypadku spółki cywilnej może zastąpić umowa spółki cywilnej jeżeli zawiera w/w informacje); 2.5.4.) oświadczenie określające sposób współdziałania Wykonawców, zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich oraz sposób odpowiedzialności (dokument ten w przypadku spółki cywilnej może zastąpić umowa spółki cywilnej jeżeli zawiera w/w informacje); 2.5.5.) pozostałe dokumenty wymienione w ppkt 2.4.4. - 2.4.5. powinny być podpisane przez każdego Wykonawcę lub przez ustanowionego pełnomocnika. 2.6./ W przypadku oferty składanej przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, złożona oferta musi zawierać: 2.6.1.) zamiast dokumentu, o którym mowa w ppkt. 2.4.2.: a/ aktualny dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający(e) odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony(e) nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b/ jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ppkt. 2.6.1.lit a, Wykonawca zastępuje go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma miejsce zamieszkania, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.6.2.) pozostałe dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt 2.4. Wykonawca zagraniczny składa tak jak Wykonawca polski..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.awf-bp.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamiejscowy Wydział Wychowania Fizycznego 21-500 Biała Podlaska ul. Akademicka 2, pokój 128 w cenie 5,00 zł. lub za zal. pocztowym w cenie 17,00 zł. (5,00 zł - SIWZ + 12,00 zł. - koszty przesyłki)..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.01.2009 godzina 12:00, miejsce: Zamiejscowy Wydział Wychowania Fizycznego 21-500 Biała Podlaska ul. Akademicka 2 pokój 128 - Sekcja Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1 - WYWÓZ NIESEGREGOWANYCH STAŁYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENÓW ZWWF W BIAŁEJ PODLASKIEJ.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 obejmuje sukcesywne odbieranie i wywóz niesegregowanych (zmieszanych) stałych odpadów komunalnych z terenów ZWWF w Białej Podlaskiej, przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1.1./ udostępnienie (podstawienie) zgodnie z niżej podanym wykazem na tereny ZWWF w Białej Podlaskiej kontenerów i pojemników przeznaczonych do składowania odpadów, z których Zamawiający będzie korzystał i dokonywał opłat za ich eksploatację (dzierżawę); 1.2./ sukcesywne opróżnianie (wymianę na puste) zapełnionych kontenerów i pojemników, dokonywane po telefonicznym zgłoszeniu Zamawiającego; 1.3./ ustawianie kontenera czy pojemnika po opróżnieniu na stałe miejsce; 1.4./ sprzątanie odpadów pozostałych po opróżnieniu kontenera czy pojemnika w najbliższym sąsiedztwie jego stałego postoju, zaś w przypadku, gdy nagromadzenie stałych odpadów komunalnych obok kontenera czy pojemnika nastąpiło w związku z nieterminowym wykonaniem usługi, zebranie wszystkich odpadów leżących obok przepełnionego kontenera lub pojemnika; 1.5./ wywiezienie stałych odpadów komunalnych pochodzących z zapełnionych kontenerów i pojemników na składowisko odpadów. Miejsca odbioru niesegregowanych stałych odpadów komunalnych z terenów ZWWF w Białej Podlaskiej, wraz z ilościami i rodzajami kontenerów i pojemników, które Wykonawca zobowiązany jest wydzierżawić Zamawiającemu: ul. Akademicka 2 - kontener KP-7- 1 szt.; ul. Makaruka 1 - kontener KP-7 - 1 szt.; ul. Warszawska 29 - pojemnik V 1100 - 1 szt.; ul. 34 Pułku Piechoty 2 - pojemnik V 800 - 3 szt. Przewidywana do wywiezienia ilość kontenerów i pojemników w okresie trwania umowy: 240 kontenerów KP-7; 48 pojemników V 1100; 216 pojemników V 800.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2 - WYWÓZ NIESEGREGOWANYCH STAŁYCH ODPADÓW KOMUNALNYCH Z TERENU OŚRODKA SPORTÓW WODNYCH RYBITWY K/PISZA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 obejmuje sukcesywne odbieranie i wywóz niesegregowanych (zmieszanych) stałych odpadów komunalnych z terenu Ośrodka Sportów Wodnych Rybitwy k/Pisza (12-200 Pisz - województwo warmińsko-mazurskie), przez okres 12 miesięcy od daty podpisania umowy. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1.1./ udostępnienie (podstawienie) na teren Ośrodka Sportów Wodnych Rybitwy k/Pisza 1 szt kontenera KP -7 przeznaczonego do składowania odpadów, z którego Zamawiający będzie korzystał i dokonywał opłat za jego eksploatację (dzierżawę); 1.2./ sukcesywne opróżnianie (wymianę na pusty) zapełnionego kontenera, dokonywane po telefonicznym zgłoszeniu Zamawiającego; 1.3./ ustawianie kontenera po opróżnieniu na stałe miejsce; 1.4./ sprzątanie odpadów pozostałych po opróżnieniu kontenera w najbliższym sąsiedztwie jego stałego postoju, zaś w przypadku, gdy nagromadzenie stałych odpadów komunalnych obok kontenera nastąpiło w związku z nieterminowym wykonaniem usługi, zebranie wszystkich odpadów leżących obok przepełnionego kontenera; 1.5./ wywiezienie stałych odpadów komunalnych pochodzących z zapełnionego kontenera na składowisko odpadów; 1.6./ każdorazowe chlorowanie (dezynfekcję) kontenera po jego opróżnieniu. Zamawiający przewiduje w okresie trwania umowy konieczność wywiezienia 18 kontenerów KP-7.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.51.32.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.