eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Dostawa drobnego asortymentu laboratoryjnego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-01-15

Olsztyn: Dostawa drobnego asortymentu laboratoryjnego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie.
Numer ogłoszenia: 5681 - 2015; data zamieszczenia: 15.01.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie , ul. Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5233420, faks (089) 5233278.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: uwm.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drobnego asortymentu laboratoryjnego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa drobnego asortymentu laboratoryjnego do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. 2.Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w dokumencie Opis przedmiotu zamówienia, który jest Załącznikiem nr 1 do SIWZ. 3.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, jednakże podane przez Zamawiającego wymagania oraz parametry techniczne określające przedmiot zamówienia są warunkami minimalnymi, których spełniania Zamawiający będzie oczekiwał. Zgodnie z art. 30 ust 5 Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne rozwiązaniom opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 4.Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 16 odrębnych części. Wykonawca może złożyć ofertę dla jednej lub więcej części. 5.Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania zamówienia podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5, 33.00.00.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców występujących wspólnie - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 2.Wypełniony i podpisany formularz cenowy (sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ). 3.Wypełniony i podpisany formularz oferty (sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ). 4.W przypadku przynależności przez Wykonawcę do grupy kapitałowej Zamawiający wymaga złożenia listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp. 5.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, Zamawiający wymaga: a.W zakresie części nr 1, 6, 7, 12, 14 w przypadku złożenia oferty równoważnej dołączenia do oferty próbek (dostawa próbek odbywa się na koszt Wykonawcy) przedmiotu zamówienia. Próbka musi wystarczyć do przeprowadzenia testu/analizy do której jest przeznaczona. Załączone próbki muszą być opisane w sposób umożliwiający ich identyfikację z asortymentem wyspecyfikowanym wg Załącznika nr 1 do SIWZ. b.W zakresie części nr 1, 6, 7, 12, 14 w przypadku złożenia oferty równoważnej dołączenia do oferty folderu/katalogu potwierdzających zgodność oferowanego produktu z przedmiotem zamówienia wyspecyfikowanym wg Załącznika nr 1 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - termin wykonania zamówienia - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Istotne postanowienia umowy, jakie zostaną zawarte w umowie z wybranym Wykonawcą stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. 2.Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, jeżeli zmiany dotyczą zmiany terminu realizacji umowy, ze względu na wystąpienie okoliczności niedających się przewidzieć przed zawarciem umowy, np. działanie siły wyższej. 3.W przypadku zaistnienia okoliczności wymienionej w pkt. 2, strony ustalają nowy termin realizacji przedmiotu umowy, który będzie stanowił zapis w aneksie do umowy. 4.Wszelkie zmiany zapisów umowy winny być dokonywane w formie pisemnej (aneksu do umowy).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uwm.edu.pl/zamowienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn, pok. 311.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2015 godzina 10:00, miejsce: Oczapowskiego 2, 10-719 Olsztyn, pok. 311.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Fiolki szklane.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Fiolki szklane - Op. (100 szt.) - 1 sztuka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakrętki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakrętki - Op. (100 szt.) - 1 sztuka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pipeta automatyczna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pipeta automatyczna - 1 sztuka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pipeta wielomiarowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pipeta wielomiarowa - 4 sztuki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przyrząd do pipetowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przyrząd do pipetowania - 2 sztuki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin wykonania zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kompletne naczynie standardowe HP 500 plus do pieca mikrofalowego MARS 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompletne naczynie standardowe HP 500 plus do pieca mikrofalowego MARS 5 - 7 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Elementy naczynia referencyjnego HP 500 Plus do pieca mikrofalowego Mars 5, w którego posiadaniu jest Zamawiający.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Ramka do naczynia kontrolnego HP500Plus na rys. 2 (zał. Nr 7 do SIWZ) oznaczona symbolem A - 1Sztuka 2.Wkład teflonowy PFA do naczynia HP 500 Plus na rys. 2 (Zał. Nr 7 do SIWZ) oznaczony symbolem G - 1 Sztuka 3.Osłona naczynia serii Plus na rys. 2 (Zał. Nr 7 do SIWZ) oznaczona symbolem F- 1 Sztuka 4.Przykrywka do naczynia kontrolnego HP 500 Plus na rys. 2 (Zał. Nr 7 do SIWZ) oznaczona symbolem D - 1Sztuka 5.Nakrętka mocująca osłonę termopary - górna na rys. 2 oznaczona symbolem I- 1 Sztuka 6.Dystans do naczynia kontrolnego HP 500Plus na rysunku 2 (Zał. Nr 7 do SIWZ) oznaczony symbolem B - 1 Sztuka 7.Dysk dociskowy naczynia kontrolnego HP500 Plus na rysunku 2 (Zał. Nr 7 do SIWZ) oznaczony symbolem C - 2 Sztuki 8. Śruba dociskowa naczynia kontrolnego HP 500 Plus Sztuka 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Membrany do naczyń HP 500/HP 500Plus.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Membrany do naczyń HP 500/HP 500Plus - 5 opakowań.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin wykonania zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Etui kartonowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Etui kartonowe - 60 op. (1 sztuka).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Statyw do probówek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Statyw do probówek - 6 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin wykonania zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pudełko na szkiełka mikroskopowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pudełko na szkiełka mikroskopowe - 60 sztuk.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Drobny sprzęt laboratoryjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Płyty nacrylowe białe Sero white 6 do badania grup krwi - 3 Opakowania ( 100 sztuk) 2.Probówki serologiczne plastikowe poj. 4 ml, bez podziałki- 2 Opakowania (500 sztuk) 3.Probówki z osadnikiem do badania osadu moczu, poj. 12 ml - 2 Opakowania (1000 sztuk) 4.Pojemniki na mocz, niesterylne, poj. 120 ml - 1 Opakowanie (500 sztuk) 5.Naczynka na odczynniki kompatybilne do koagulometru HELENA C-1, w którego posiadaniu jest Zamawiający. Limarco nr kat. C104. - 2 Opakowania (20 sztuk) 6.Naczynka pomiarowe kompatybilne do koagulometru, HELENA C-1, w którego posiadaniu jest Zamawiający Limarco, nr kat. 5951- 1 Opakowanie (1000 sztuk).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. termin wykonania zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Drobny sprzęt laboratoryjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zatyczki do kapilar kompatybilne z kapilarami firmy Roche, w których posiadaniu jest Zamawiający - 1 Op. (500 Sztuk) 2.Sztyfty magnetyczne kompatybilne do kapilar firmy Roche, w których posiadaniu jest Zamawiający. - 1 Op. (200 Sztuk) 3.Clot Catcher kompatybilne do kapilar firmy Roche i aparatu Cobas B 121, w którego posiadaniu jest Zamawiający - 2 Op. (250 Sztuk) 4.Elektroda potasowa do aparatu Cobas B121, w którego posiadaniu jest Zamawiający - 1 Sztuka 5.Elektroda sodowa do aparatu Cobas B121, w którego posiadaniu jest Zamawiający - 1 Sztuka 6.Elektroda wapniowa do aparatu Cobas B121, w którego posiadaniu jest Zamawiający - 1 Sztuka.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin realizacji zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Drobny sprzęt laboratoryjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Nakłuwacze palca, jednorazowego użytku, głębokość nakłucia 2 mm - 2 Op. (200 Sztuk) 2.Igły jednorazowe, do próżniowego systemu pobierania krwi typu BD VACUTAINER 21 G 0,8 mm - 4 Op. (100 Sztuk) 3.Holdery jednorazowe do próżniowego pobierania krwi typu BD Vacutainer - 3 Op. (250 Sztuk) 4.Probówki morfologiczne, próżniowe, z K2EDTA, 2 ml, do próżniowego systemu pobierania krwi typu BD Vacutainer - 2 Op. (100 Sztuk) 5.Probówki koagulologiczne, próżniowe, z 3,2% cytrynianem sodu, 2.7 ml do próżniowego systemu pobierania krwi typu BD Vacutainer - 2 Op. (100 Sztuk) 6.Probówki biochemiczne, próżniowe, z aktywatorem krzepnięcia, 4 ml, do próżniowego systemu pobierania krwi typu BD Vacutainer - 2 Op. (100 Sztuk) 7.Probówki do badań OB., próżniowe, szklane, 1,8 ml, do próżniowego systemu pobierania krwi typu BD Vacutainer- 1 Op. (200 Sztuk).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.00.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Drobny asortyment jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.PSA - test kasetowy(opakowanie - 40 sztuk) - 2 Op. 2.Paski testowe do pomiaru stężenia glukozy we krwi - gleukometr Accu-Chek Active (opakowanie 50 sztuk) - 6 Op. 3.Helicobacter pylori - test kasetkowy - 50 Szt. 4.Kompres gazowy jałowy 5cm x 5 cm - 1200 Szt. 5.Igła iniekcyjna jałowa 0,6 x 30mm (opakowanie - 100 szt.) - 4 Op. 6.Igła iniekcyjna jałowa 1,6 x 40mm (opakowanie - 100 szt.) - 1 Op. 7.Płytkowy test ciążowy - HCG - 200 Szt. 8.Bibuła jakościowo średnia 45cm x 60 cm (opakowanie - 100 szt.) - 4 Op. 9.Papierki wskaźnikowe ph 1 -14 (opakowanie - 100 szt.) - 6 Op. 10.Ostrza wymienne do skalpeli rozmiar 4 nr 24 (opakowanie - 100 sztuk) - 3 Op..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Paski do moczu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Paski do moczu - 4 Op.(50 sztuk).

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.