Ogłoszenie z dnia 2008-03-19
Ustrzyki Dolne: Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Ustrzykach Dolnych
Numer ogłoszenia: 56802 - 2008; data zamieszczenia: 19.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Ustrzykach Dolnych, ul. Bełska 22, 38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie, tel. 013 4711080, fax 013 4711073.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bieszczadzki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Ustrzykach Dolnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie i dostawa nastepujacych tablic rejestracyjnych dla Starostwa powiatowego w Ustrzykach Dolnych : samochodowe zwyczajne jedno i dwurzędowe, b) zwyczajne motocyklowe, c) zwyczajne ciągnikowe, d) zwyczajne do przyczep jedno i dwurzędowe, e) zwyczajne motorowerowe, f) zabytkowe motocyklowe, g) zabytkowe samochodowe, h) samochodowe indywidualne, i) motocyklowe indywidualne, j) tymczasowe samochodowe, k) tymczasowe motocyklowe, L)wtórnik tablicy pojedynczej. Planowana, szacunkowa ilość tablic, która zostanie zamówiona w czasie trwania umowy określona została w formularzu ofertowym. Tablice należy wykonać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji i oznaczania pojazdów /Dz. U. z 2002 r., Nr 133, poz. 1123 ze zmianami/ i certyfikatem wydanym przez Instytut Transportu Samochodowego w Warszawie,
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 27.00.00.00 - Metale zwykłe i podobne produkty Kod CPV wg słownika 2008: 14.70.00.00 - Metale zwykłe Oryginalny kod CPV: 27.50.00.00 - Aluminium i wyroby aluminiowe Kod CPV wg słownika 2008: 14.72.10.00 - Glin Oryginalny kod CPV: 27.52.00.00 - Wyroby aluminiowe Kod CPV wg słownika 2008: 14.72.10.00 - Glin .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: wadium wynosi 950,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: opis warunków udziału w postepowaniu okreslony został w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, b) nie są wykluczeni z postępowania z przyczyn określonych w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy prawo zamówień publicznych. Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne, dla ważności oferty, musi przedłożyć następujące dokumenty (brak któregokolwiek z poniższych dokumentów spowoduje odrzucenie oferty): 1) wypełniony i podpisany formularz ofertowy - wg załącznika nr 1, 2) oświadczenie - wg załącznika nr 2, 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 4) zezwolenie na produkcję tablic rejestracyjnych wydane przez odpowiedni organ, W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 5) aktualny certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi, W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę. 6) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, informacja musi być złożona przez każdego wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bieszczadzki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Ustrzykach Dolnych ul.Bełska 22,38-700 Ustrzyki Dolne I piętro, pokój Nr 19..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Ustrzykach Dolnych, ul. Bełska 22, I pietro,pokój nr 8-Sekretariat (wydział Org.O.K.Z).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI USTRZYKI DOLNE
- Dostawa samochodu osobowego typu "mikrobus" dostosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla potrzeb działalności Środowiskowego Domu Samopomocy w Ustrzykach Dolnych
- Zapewnienie możliwości egzystencji mieszkańców powiatu bieszczadzkiego w czasie kryzysu
- Dostawa oleju opałowego lekkiego dla Domu Pomocy Społecznej w Moczarach
więcej: przetargi USTRZYKI DOLNE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa tablic rejestracyjnych oraz odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z użytkowania.
- ,,Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych"
- ,,Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych"
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych w roku 2026
więcej: Metale zwykłe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





