eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełmiec › Kompleksowa obsługa ratownicza krytej pływalni w miejscowości Chełmiec na rok 2017



Ogłoszenie z dnia 2017-01-11

Ogłoszenie nr 5675 - 2017 z dnia 2017-01-11 r.

Chełmiec: Kompleksowa obsługa ratownicza krytej pływalni w miejscowości Chełmiec na rok 2017
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 350064


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, krajowy numer identyfikacyjny 49075216300000, ul. ul. Papieska  2, 33395   Chełmiec, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 0-18 4145631, faks 0-18 4145643, e-mail zgkim@chelmiec.pl
Adres strony internetowej (URL): www.chelmiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Kompleksowa obsługa ratownicza krytej pływalni w miejscowości Chełmiec na rok 2017

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZGKiM.271.12.206

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Kompleksowa obsługa ratownicza krytej pływalni w miejscowości Chełmiec na rok 2017. I. Wytyczne do zapewnienia bezpieczeństwa na Kompleksie basenowym w Gminie Chełmiec i prawidłowego wykonania usługi. Założenia: 1. kompleks czynny codziennie od godziny 6.00 do 22.00, (około 17472 godzin pracy ratowników) 2. jedna niecka pływacka 25 m., 3. jedna niecka rekreacyjna z atrakcjami 12,5 m., 4. brodzik dla dzieci, 5. zjeżdżalnia, 6. jacuzzi. Wytyczne: 1. Posiadanie przez podmiot zgody MSWiA na wykonywanie ratownictwa wodnego na terenie Powiatu Nowosądeckiego, 2. Wykazanie wykwalifikowanej kadry ratowników wodnych zgodnie z Ustawą z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeństwie osób przebywających na obszarach wodnych (Dz. U. z 2011 r. nr 208, poz. 1240)., 3. Posiadanie niezbędnego wyposażenia do zapewnienia bezpieczeństwa zgodnie z wykazem wyposażenia pływalni, 4. Minimalna liczba ratowników wodnych pełniących dyżur na zmianie 3 do 4 osób (do ustalenia po zapoznaniu się z pływalnią); liczba zmian w czasie dnia - 2, Wykaz pomieszczeń dla ratowników: 1. Dyżurka, 2. Ambulatorium, 3. Szatnia + łazienka (natrysk) + WC. Wykaz wyposażenia pływalni wymaganego od Wykonawcy: 1. 4 Koła ratunkowe z linką lub pasy ratownicze, 2. 4 Żerdzie o długości co najmniej 4 m, 3. Akustyczny sygnał alarmowy typu gwizdek, gong, dzwon lub syrena - po jednej sztuce na każdym stanowisku ratunkowym; 4. Sprzęt medyczny (szafka stacjonarna w ambulatorium + drugi zestaw w torbie przenośnej), leki i artykuły sanitarne: A. sprzęt do resuscytacji krążeniowo-oddechowej: a) Ssak ręczny - 1 szt.; b) Maseczka do sztucznego oddychania - 1 szt.; c) Rurki ustno - gardłowe dla dzieci i dorosłych - 1 kpl.; d) Maska twarzowa dla dzieci i dorosłych - po 1 szt.; e) Worek samorozprężalny - 1 szt. f) Maska tlenowa dla dorosłego - 1 szt.; g) Maska tlenowa dla dziecka - 1 szt.; h) Rezerwuar tlenowy - 1 szt.; i) Wąsy tlenowe - 1 szt.; j) Reduktor tlenowy - 1 szt.; k) Butla tlenowa - 1 szt. B. Środki opatrunkowe: a) Gaza jałowa 1 m2 - 1 szt.; b) Gaza jałowa 0,5 m2 - 2 szt.; c) Gaza jałowa 9x9 cm - 5 szt.; d) Gaza jałowa 7x7 cm - 5 szt.; e) Gaza jałowa 5x5 cm - 10 szt.; f) Opaska elastyczna 12 cm - 2 szt.; g) Opaska elastyczna 10 cm - 2 szt.; h) Opaska elastyczna 8 cm - 2 szt.; i) Opaska dziana 15 cm - 5 szt.; j) Opaska dziana 10 cm - 5 szt.; k) Opaska dziana 5 cm - 5 szt.; l) Siatki opatrunkowe - 1 kpl.; m) Opatrunki hydrożelowe schładzające - 2 szt.; n) Przylepiec - 1 szt.; o) Plaster z opatrunkiem - 1 szt.; p) Chusta trójkątna - 2 szt.; q) Opatrunek na głowę - 3 szt.; r) Szyna usztywniająca - różne rozmiary - 3 szt.; s) Kołnierz ortopedyczny dla dorosłych - 1 szt.; t) Kołnierz ortopedyczny pediatryczny - 1 szt.; u) Koc termiczny - 2 szt.; v) Rękawiczki jednorazowe - 12 szt.; w) Maski ochronne - 6 szt.; x) Nożyczki zakrzywione - 1 szt.; y) Worek czerwony na odpady medyczne - 2 szt.; z) Nosze ratunkowe (deska ortopedyczna) - 1 szt. C. Leki: a) Środek dezynfekujący - 2 szt.; b) Spray na oparzenia - 1 szt.; c) Środek do dezynfekcji rąk - 1 szt. Dodatkowo zestaw do automatycznej defibrylacji na obiekcie. II. Opis zakresu obowiązków oraz wymagania dotyczące realizacji zamówienia: A) Usługi w zakresie ratownictwa wodnego muszą być świadczone zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz z uwzględnieniem podanych niżej warunków. B) Godziny świadczenia usługi: od 6:00 do 22:00 C) PODSTAWOWYM I ZADANIAMI RATOWNICTWA WODNEGO SĄ: 1) zapewnienie porządku i bezpieczeństwa osobom przebywającym w niecce basenowej i na plaży basenowej; 2) stała obecność dwóch ratowników na plaży basenowej oraz stała obserwacja plaży i niecki basenowej; 3) nadzorowanie przestrzegania regulaminu pływalni oraz innych przepisów porządkowych przez osoby korzystające z pływalni; 4) nadzór nad ruchem osób w obrębie niecki i plaży basenowej oraz natrysków; kontrola stanu sanitarnego osób wchodzących do hali basenowej, a w szczególności mycia się pod natryskiem z użyciem środków myjących oraz zdezynfekowania stóp. 5) kontrolowanie warunków kąpieli i odnotowywanie tych warunków w dzienniku dyżurów; 6) likwidacja zanieczyszczeń powstałych na wodzie i wokół niecki w trakcie pełnienia dyżurów ratowniczych. 7) bieżące prowadzenie dziennika służby ratowniczej; 8) obsługa sprzętu basenowego; współpraca z działem technicznym w zakresie bezpieczeństwa i prawidłowego funkcjonowania urządzeń znajdujących się w hali basenowej 9) obsługa punktu medycznego i utrzymywanie w nim porządku, 10) obserwacja i obsługa sauny - sprawdzanie bezpieczeństwa osób tam przebywających 11) udzielanie klientom wyczerpujących informacji na temat Regulaminu Pływalni, obsługi i działania urządzeń typu: sauna, jacuzzi itp. D. ZADANIA RATOWNICTWA WODNEGO WYKONYWANE SĄ POPRZEZ: 1) stałe obserwowanie powierzonego obszaru hali basenowej i natychmiastowe reagowanie na każdy sygnał wzywania pomocy oraz podejmowanie akcji ratowniczej; 2) udzielanie pierwszej pomocy oraz podejmowanie akcji ratowniczej; 3) reagowanie na wszelkie wypadki naruszania regulaminu obowiązującego na hali basenowej; 4) oczyszczenie powierzchni i dna obszaru przeznaczonego do kąpieli z wszelkich przedmiotów mogących spowodować skaleczenie lub inny nieszczęśliwy wypadek oraz innych nieczystości; 5) przybywanie punktualnie o wyznaczonym czasie na miejsce pracy i nie opuszczanie go przed upływem ustalonego czasu pracy bez uzasadnionej przyczyny; 6) pełnienie dyżuru na wyznaczonym stanowisku - opuszczenie stanowiska pracy przed przybyciem zmiennika jest surowo zabronione; 7) przestrzeganie przepisów i zasad bezpieczeństwa oraz przepisów przeciwpożarowych; 8) dbanie o czystość i porządek wokół miejsca pełnienia czynności oraz w pomieszczeniach ratowników i punkcie medycznym; 9) należyte zabezpieczenie, po zakończeniu czynności, narzędzi, urządzeń i pomieszczeń pracy; okresowa ich dezynfekcja, 10) niezwłoczne powiadomienie kierownika obiektu lub Dyrektora MOKiS o zaistniałych wypadkach, usterkach technicznych i innych ważnych okolicznościach mogących mieć wpływ na bezpieczeństwo osób przebywających na obiekcie; 11) sterowanie oświetleniem w obrębie hali basenowej i dostosowanie go do potrzeb użytkowników oraz wyłączanie zbędnego oświetlenia w razie zmiany warunków naturalnych, przerw w zajęciach i ograniczonego wykorzystania obiektu; 12) obsługiwanie aparatury nagłaśniającej, znajdującej się w pomieszczeniu ratowników, 13) pomoc w przygotowywaniu hali basenowej na zawody poprzez rozłożenie odpowiednich lin torowych oraz chorągiewek. E. OSOBY WYKONUJĄCE CZYNNOŚCI RATOWNICTWA WODNEGO MAJĄ OBOWIĄZEK: 1) kontrolować przed rozpoczęciem pracy stan urządzeń oraz sprzętu, które zapewniają bezpieczeństwo osób kąpiących się, stref dla umiejących i nie umiejących pływać; 2) współpracy z kierownikiem obiektu i stosowania się do jego poleceń w sytuacjach zagrożeń; 3) pomagania w pracy w miarę swoich możliwości i umiejętności, ratownikom niższego stopnia; 4) zgłaszania wszelkich nieprawidłowości w celu poprawy organizacji pracy oraz bezpieczeństwa; 5) dbać należycie o powierzony sprzęt do nauki pływania oraz wyposażenie obiektu, 6) wykorzystywać powierzony sprzęt zgodnie z jego przeznaczeniem i instrukcją obsługi; 7) nosić strój ratowniczy zatwierdzony przez Dyrektora; 8) na bieżąco prowadzić dziennik dyżurów i dziennik służby ratowniczej; 9) poddawać się kontroli poziomu alkoholu w organizmie przy pomocy aparatu typu ALKO MAT przed rozpoczęciem czynności, a w trakcie ich wykonywania. 10) rzetelnie i efektywnie wykonywać powierzone czynności; 11) przestrzeganie ustalonych godzin dyżurów w tj. przybywać punktualnie o wyznaczonym czasie na miejsce dyżuru i nie opuszczać tego miejsca przed upływem ustalonego czasu dyżuru bez uzasadnionej przyczyny i wiedzy przełożonego; 12) stale podnosić swoje kwalifikacje zawodowe oraz doskonalić umiejętności pracy; 13) terminowo odbywać właściwe badania lekarskie; 14) aktualizować w wymaganych terminach uprawnienia niezbędne do wykonywania zawodu ratownika; 15) zachować w tajemnicy informacje techniczne, technologiczne, handlowe i organizacyjne na temat które podjął w związku z wykonywaniem czynności; 16) przestrzegać zasad współżycia społecznego; 17) prezentować godny i właściwy stosunek do klientów, przełożonych i obsługi krytej pływalni w Chełmcu, w szczególności poprzez bardzo kulturalne traktowanie klientów i odnoszenie się do nich z szacunkiem; 18) wykorzystywać pomieszczenia (w szczególności punkt medyczny) wyłącznie do celów służbowych; z pomieszczeń przekazanych na potrzeby wykonywania Umowy mogą korzystać tylko te osoby, które będą na aktualnym grafiku pracy 19) udzielania pomocy w organizacji zajęć grupowych i współpracy z prowadzącymi te zajęcia; 20) obsługi sprzętu basenowego (liny, drabinki, pozostały sprzęt sportowy, dydaktyczny i rehabilitacyjny); 21) regularnie myć linie brzegową w basenie sportowym i rekreacyjnym; F. OSOBY WYKONUJĄCE CZYNNOŚCI RATOWNICTWA WODNEGO ZOBOWIĄZUJĄ SIĘ DO PRZESTZREGANIA : I) ZBIORU PROCEDUR PT. "RATOWNICY - INSTRUKCJE, PROCEDURY, OBOWIĄZKI, UPRAWNIENIA" II) INSTRUKCJI PRZECIWPOŻAROWEJ KRYTEJ PŁYWALNI

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 98341140-8
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2016
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT324120.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Wodne Pogotowie Ratunkowe,  ,  ul. Polana Szaflarska 1/38,  34-400,  Nowy Targ,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 317291,52
Oferta z najniższą ceną/kosztem 317291,52
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 454272,00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.