eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bralin › Przebudowa ul. Rzemieślniczej w Bralinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-20

Bralin: Przebudowa ul. Rzemieślniczej w Bralinie
Numer ogłoszenia: 56735 - 2016; data zamieszczenia: 20.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bralin , Rynek 3, 63-640 Bralin, woj. wielkopolskie, tel. (062) 7811201, faks (062) 7811202.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bralin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Rzemieślniczej w Bralinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest przebudowa części ulicy Rzemieślniczej w Bralinie wraz z prostopadłym do niej łącznikiem do drogi wojewódzkiej na długości łącznej 0,28 km. w zakresie: roboty przygotowawcze i ziemne, elementy kanalizacji deszczowej, stabilizacja 2,5 MPa 15 cm, podbudowa kamienna 23 cm, warstwa wiążąca AC11W 7 cm (na części) warstwa ścieralna AC11S 5 cm, chodniki, krawężniki, inne elementy ulic, oznakowanie pionowe. Łączna projektowane powierzchnie: ok.1900 m2. 2) Szczegółowy zakres robót: wg projektu budowlanego, specyfikacji technicznej (Stwiorb), przedmiaru robót, z tym zastrzeżeniem, że umowa przewiduje wynagrodzenie ryczałtowe. 3) Zamówieniem objęte są również: - zapewnienie kierownictwa budowy i nadzoru nad robotami przez osobę posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności drogowej; - bieżąca obsługa geodezyjna budowy całego zakresu objętego zamówieniem, począwszy od wytyczenia; - sporządzenie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej zrealizowanego zakresu objętego zamówieniem - 3 kpl map; - wykonanie wszystkich pomiarów kontrolnych, badań i sprawdzeń określonych w STWiORB oraz przeprowadzenie wszelkich czynności związanych z odbiorem, badaniem przedmiotu odbioru i przekazaniem do eksploatacji. 4) UWAGA. Zamówieniem NIE są objęte elementy włączenia w drogę wojewódzka i odprowadzenia wody - w zakresie pasa drogowego drogi wojewódzkiej (z powodu oczekiwanie na uzgodnienie). Roboty z tym związane stanowią ZAMÓWIENIE UZUPEŁNIAJĄCE. (Zamawiający do celów poglądowych wskazuje, że wartość robót zamówienia uzupełniającego wg kosztorysu inwestorskiego stanowi poniżej 5% wartości robót przetargowych.) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zamówienia uzupełniającego, za co przysługiwać będzie osobne wynagrodzenie ustalone wg stawek jednostkowych jak dla zamówienia podstawowego objętego niniejszym postępowaniem. 5) Zamawiający nie wymaga opracowania projektu organizacji ruchu na czas budowy dla dróg gminnych. Projekt taki będzie wymagalny jedynie w zakresie włączenia się w drogę wojewódzką, co pozostaje w gestii wykonawcy na etapie realizacji zamówienia uzupełniającego. Konieczność takiego opracowania i uzyskania uzgodnienia należy wkalkulować w cenę poz.47 przedmiaru robót i przetargowego kosztorysu ofertowego. 6) Termin wykonania zamówienia: a) Nieprzekraczalny termin realizacji zadania rozumiany jako termin zakończenia robót budowlanych i przywrócenia pełnej swobody ruchu pojazdów i osób pieszych: do dnia 28 października 2016 r. Termin realizacji zadania z przedziału od 08 lipca do 28 października 2016 roku stanowi jedno z kryteriów oceny ofert - jak opisano w zał. nr 8 do SIWZ. b) Okres realizacji robót nie może być dłuższy niż 30 dni licząc od daty rozpoczęcia robót do daty zakończenia robót budowlanych i przywrócenia pełnej swobody ruchu pojazdów i osób pieszych. c) Termin zakończenia czynności odbiorowych - do 14 dni od daty zakończenia robót budowlanych..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • W niniejszym postępowaniu Zamawiający PRZEWIDUJE udzielanie zamówienia uzupełniającego. ZAMÓWIENIE UZUPEŁNIAJĄCE stanowią roboty w zakresie włączenia w drogę wojewódzka i odprowadzenia wody - w obszarze pasa drogowego drogi wojewódzkiej. Zamawiający do celów poglądowych wskazuje, że wartość robót zamówienia uzupełniającego wg kosztorysu inwestorskiego stanowi poniżej 5% wartości robót przetargowych. Zgodnie z umową Wykonawca nie ma prawa do odmowy wykonania zamówienia uzupełniającego. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zamówienia uzupełniającego, za co przysługiwać będzie osobne wynagrodzenie ustalone wg stawek jednostkowych jak dla zamówienia podstawowego objętego niniejszym postępowaniem. Zakres robót zamówienia uzupełniającego nie jest ujęty w załączonym projekcie budowlanym ani w przedmiarze.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 5.000,00

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył: co najmniej dwie budowy dróg o nawierzchni z asfaltobetonu na podbudowie o długości co najmniej 250 m każda z tych robót

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na czas realizacji zamówienia będzie dysponował osobą zdolną do pełnienia funkcji kierownika budowy przy realizacji zamówienia (posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności budowlanej oraz przynależącą do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Oferta wykonawcy wg wzoru (zał. nr 1 do SIWZ). 2) Dowód wniesienia wadium - jak opisano w SIWZ. 3) Dokument potwierdzający, że osoby podpisujące ofertę są prawnie umocowane do reprezento-wania wykonawcy - tylko w przypadku, gdy umocowanie takie nie wynika bezpośrednio z załączonego do oferty odpisu z właściwego rejestru. 4) Oświadczenie wykonawcy (wg wzoru -zał. nr 2 do SIWZ) o spełnianiu wymogów art.22 ust.1 ustawy. 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia (art. 23 ust.2) - tylko w przypadku, gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 92
  • 2 - Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady - 4
  • 3 - Termin realizacji - 4

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Określono w zał. nr 7 do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bralin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Bralin, ul. Rynek 3, 63-640 Bralin.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.06.2016 godzina 12:00, miejsce: Gmina Bralin, ul. Rynek 3, 63-640 Bralin, sekretariat - pokój nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.