Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-15
Lublin: Przeprowadzenie zajęć uatrakcyjniających program studiów na kierunku europeistyka w języku angielskim i naukoznawstwo w ramach projektu Najlepsze praktyki w strategicznej transformacji KUL
Numer ogłoszenia: 56725 - 2013; data zamieszczenia: 15.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II , Al. Racławickie 14, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. (81) 445 41 59, faks (81) 445 41 63.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kul.lublin.pl/admin/dzp/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: kościelna szkoła wyższa o pełnych prawach publicznych szkół wyższych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie zajęć uatrakcyjniających program studiów na kierunku europeistyka w języku angielskim i naukoznawstwo w ramach projektu Najlepsze praktyki w strategicznej transformacji KUL.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia zajęć uatrakcyjniających program studiów na kierunku europeistyka w języku angielskim i naukoznawstwo w ramach projektu Najlepsze praktyki w strategicznej transformacji KUL z podziałem na części: Część pierwsza: pozyskiwanie funduszy na projekty międzynarodowe - grupa I - studia I stopnia MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Źródła finansowania projektów międzynarodowych 5 Kryteria oceny formalnej i merytorycznej (kart oceny) 5 Etapy przygotowania i realizacji wniosku aplikacyjnego 5 Rozliczanie projektu 5 Współpraca międzynarodowa i organizowanie konsorcjum 5 Napisanie wniosku do programu międzynarodowego 5 Zamawiający wymaga przeprowadzenia zajęć w wymiarze 30 godzin dydaktycznych. Zajęcia mają charakter praktyczny dla studentów II roku studiów I stopnia kierunku European Studies. Zajęcia będą prowadzone w języku angielskim. Grupa studentów liczy max. 15 osób. Część druga - pozyskiwanie funduszy na projekty międzynarodowe - grupa II studia I stopnia MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Źródła finansowania projektów międzynarodowych 5 Kryteria oceny formalnej i merytorycznej (kart oceny) 5 Etapy przygotowania i realizacji wniosku aplikacyjnego 5 Rozliczanie projektu 5 Współpraca międzynarodowa i organizowanie konsorcjum 5 Napisanie wniosku do programu międzynarodowego 5 Zamawiający wymaga przeprowadzenia zajęć w wymiarze 30 godzin dydaktycznych. Zajęcia mają charakter praktyczny dla studentów II roku studiów I stopnia kierunku European Studies. Zajęcia będą prowadzone w języku angielskim. Grupa studentów liczy max. 15 osób Część trzecia - protokół i etykieta - grupa III studia I stopnia MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Organizacja i uczestnictwo w konferencjach, spotkaniach, przyjęciach, szkolenia, etc. 5 Pisanie oficjalnych listów, życzeń, zaproszeń, kondolencji, etc. w języku angielskim 5 Codzienny savoi-vivre 5 Etykieta i dobre obyczaje 5 Protokół dyplomatyczny 5 Typy i zasady ubioru 5 Zamawiający wymaga przeprowadzenia zajęć w wymiarze 30 godzin dydaktycznych. Zajęcia mają charakter praktyczny dla studentów II roku studiów I stopnia kierunku European Studies. Zajęcia będą prowadzone w języku angielskim. Grupa studentów liczy max. 15 osób Część czwarta- zarządzanie projektami - grupa IV studia I stopnia MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Metody zarządzania projektami 6 Narzędzia wspierające zarządzanie projektami 6 Praca w zespole 6 Analityczne i strategiczne myślenie 6 Zarządzanie ryzykiem w projekcie 6 Zamawiający wymaga przeprowadzenia zajęć w wymiarze 30 godzin dydaktycznych. Zajęcia mają charakter praktyczny dla studentów II roku studiów I stopnia kierunku European Studies. Zajęcia będą prowadzone w języku angielskim. Grupa studentów liczy max. 15 osób Część piąta- pozyskiwanie funduszy na projekty międzynarodowe - grupa I studia II stopnia MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Źródła finansowania projektów międzynarodowych 5 Kryteria oceny formalnej i merytorycznej (kart oceny) 5 Etapy przygotowania i realizacji wniosku aplikacyjnego 5 Rozliczanie projektu 5 Współpraca międzynarodowa i organizowanie konsorcjum 5 Napisanie wniosku do programu międzynarodowego 5 Zamawiający wymaga przeprowadzenia zajęć w wymiarze 30 godzin dydaktycznych. Zajęcia mają charakter praktyczny dla studentów II roku studiów II stopnia kierunku European Studies. Zajęcia będą prowadzone w języku angielskim. Grupa studentów liczy max. 15 osób Część szósta - pozyskiwanie funduszy na projekty międzynarodowe - grupa II studia II stopnia MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Źródła finansowania projektów międzynarodowych 5 Kryteria oceny formalnej i merytorycznej (kart oceny) 5 Etapy przygotowania i realizacji wniosku aplikacyjnego 5 Rozliczanie projektu 5 Współpraca międzynarodowa i organizowanie konsorcjum 5 Napisanie wniosku do programu międzynarodowego 5 Zamawiający wymaga przeprowadzenia zajęć w wymiarze 30 godzin dydaktycznych. Zajęcia mają charakter praktyczny dla studentów II roku studiów II stopnia kierunku European Studies. Zajęcia będą prowadzone w języku angielskim. Grupa studentów liczy max. 15 osób Cześć siódma - pozyskiwanie funduszy na projekty międzynarodowe - grupa III studia II stopnia MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Źródła finansowania projektów międzynarodowych 5 Kryteria oceny formalnej i merytorycznej (kart oceny) 5 Etapy przygotowania i realizacji wniosku aplikacyjnego 5 Rozliczanie projektu 5 Współpraca międzynarodowa i organizowanie konsorcjum 5 Napisanie wniosku do programu międzynarodowego 5 Zamawiający wymaga przeprowadzenia zajęć w wymiarze 30 godzin dydaktycznych. Zajęcia mają charakter praktyczny dla studentów II roku studiów II stopnia kierunku European Studies. Zajęcia będą prowadzone w języku angielskim. Grupa studentów liczy max. 15 osób Część ósma - zarządzenie projektami - grupa IV studia II stopnia MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Metody zarządzania projektami 6 Narzędzia wspierające zarządzanie projektami 6 Praca w zespole 6 Analityczne i strategiczne myślenie 6 Zarządzanie ryzykiem w projekcie 6 Zamawiający wymaga przeprowadzenia zajęć w wymiarze 30 godzin dydaktycznych. Zajęcia mają charakter praktyczny dla studentów II roku studiów II stopnia kierunku European Studies. Zajęcia będą prowadzone w języku angielskim. Grupa studentów liczy max. 15 osób Część dziewiąta - transfer wiedzy i innowacji - studia I stopnia MINIMALNY ZAKRES SZKOLENIA TEMATYKA LICZBA GODZIN Podstawy komercjalizacji wyników badań 5 Przygotowanie i realizacji projektu badawczego 5 Innowacje w planowaniu strategicznym 5 Tworzenie sieci współpracy nauka (B+R) - biznes 5 Konsekwencje społeczne i odpowiedzialność społeczna B+R 5 Zamawiający wymaga przeprowadzenia zajęć w wymiarze 25 godzin dydaktycznych. Zajęcia mają charakter praktyczny dla studentów II roku studiów I stopnia kierunku naukoznawstwo i przeprowadzone są w języku polskim. Grupa studentów liczy max. 15 osób 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: przeprowadzenie zajęć, opracowanie i utrwalenie programu zajęć; opracowanie, utrwalenie i udostępnienie określonym przez Uniwersytet osobom nowych materiałów dydaktycznych i szkoleniowych w zakresie objętym przedmiotem tych zajęć; zrealizowanie indywidualnych ćwiczeń i dodatkowych konsultacji merytorycznych dotyczących tych zajęć według oryginalnych metod opracowanych przez Wykonawcę; opracowanie i utrwalenie tematów, sprawdzianów, zaliczeń, egzaminów oraz ich przeprowadzenie według wskazówek Uniwersytetu; dokonanie oceny i recenzji pisemnych prac osób określonych przez Uniwersytet..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 2 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek spełnią Wykonawcy, którzy wykażą, ze dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w poniższym zakresie: Część1,2,5,6,7 wykształcenie- wyższe - biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, na poziomie koniecznym do prowadzenia zajęć dydaktycznych (poświadczona certyfikatem, zaświadczeniem lub świadectwem) doświdczenie - co najmniej 5 letnie ogólne doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 3 letnie doświadczenie w skutecznym pozyskiwaniu funduszy na realizację projektów międzynarodowych (co najmniej trzy wnioski do programu międzynarodowego, które otrzymały dofinansowanie) - w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w przynajmniej jednym z zagadnień tematycznych, stanowiących minimalny zakres kursu w liczbie nie mniejszej niż 8 godzin dydaktycznych część 3 wykształcenie: wyższe,biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, na poziomie koniecznym do prowadzenia zajęć dydaktycznych (poświadczona certyfikatem, zaświadczeniem lub świadectwem) doświadczenie zawodowe- co najmniej 5 letnie ogólne doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 2 letnie doświadczenie w realizacji zadań z zakresu protokołu lub etykiety - w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne w przynajmniej jednym z zagadnień tematycznych, stanowiących minimalny zakres kursu w liczbie nie mniejszej niż 8 godzin dydaktycznych cześć 4,8 wykształcenie Wyższe, biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, na poziomie koniecznym do prowadzenia zajęć dydaktycznych (poświadczona certyfikatem, zaświadczeniem lub świadectwem) doświadczenie- co najmniej 4 letnie doświadczenie w realizacji projektów, w tym przynajmniej 2 lata na stanowisku kierowniczym w projekcie - w okresie ostatnich trzech lat przed terminem upływu ofert, przeprowadził zajęcia dydaktyczne z przynajmniej jednego z zagadnienia tematycznego stanowiącego minimalny zakres kursu w liczbie nie mniejszej niż 8 godzin dydaktycznych cześc 9 wykształcenie wyższe - co najmniej 5 letnie ogólne doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 3 letnie doświadczenie (co najmniej 3 zrealizowane szkolenia) w przygotowaniu i realizacji szkoleń personelu B+R (pracownicy naukowi lub obsługi administracyjnej B+R); doświadczenie - jest reprezentantem kadry zarządzającej instytucji, która posiada doświadczenie we wprowadzaniu innowacji na rynek.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o metodę 0-1 na zasadzie kwalifikacji spełnia nie spełnia, na podstawie dołączonego do oferty Oświadczenia zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór stanowi Zał. nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kul.lublin.pl/zamowienia-publiczne.1650.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Koordynacji Programów Europejskich
Al. Racławickie 14
KUL
pokój CN 201.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2013 godzina 12:00, miejsce: Dział Koordynacji Programów Europejskich Al. Racławickie 14 KUL pokój CN 201.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn: Najlepsze praktyki w strategicznej transformacji KUL. Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet IV Szkolnictwo wyższe i nauka. Działanie 4.1: Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy. Poddziałanie 4.1.1: Wzmocnienie potencjału dydaktycznego uczelni.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Opracowanie dokumentacji cyberbezpieczeństwa w ramach projektu pn.: "Rozwój i rozbudowa e-usług oraz wzmocnienie cyberbezpieczeństwa" (...)
- Dostawa wraz z montażem sprzętu komputerowego w ramach realizacji projektu pn. "Czas zawodowców"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Radzyniu Podlaskim - 6 części
- Wykonanie oraz dostawa gadżetów promocyjnych dla Gminy Lublin - 2 części
- Dostawa wyposażenia laboratorium dydaktycznego w obszarze neuromarketingu.
- Konserwacja i naprawa podręcznego sprzętu przeciwpożarowego wraz z dostawą sprzętu w ramach czynności konserwacyjnych dla Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II z podziałem na części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie 7 dniowego obozu terapeutycznego dla rodzin zastępczych, osób przebywających i opuszczających pieczę zastępczą oraz usamodzielnionych z pieczy zastępczej z warsztatami terapeutycznym
- Organizacja zajęć z zakresu edukacji zdrowotnej oraz zajęć rekreacyjno-sportowych w ramach projektów:Rehabilitacja dla Ciebie!,Rehabilitacja od zaraz!,Sprawni i Zdrowi-program rehabilitacji medycznej
- Usługa wspierająca rozwój, kompensująca opóźnienia dzieci i młodzieży przybywających w pieczy zastępczej - korepetycje
- Świadczenie usług edukacyjnych na rzecz Ośrodków Kuratorskich funkcjonujących przy Sądzie Rejonowym dla Krakowa - Krowodrzy w Krakowie
- Zorganizowanie i przeprowadzenie zajęć wyrównujących szanse edukacyjne - korepetycje z: matematyki, języka angielskiego, języka polskiego, języka francuskiego i historii
- "Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu pn.: "Spawanie MIG/MAG/TIG" dla dwóch nauczycieli z ZSZ im. Stanisława Staszica w Barlewiczkach, gdzie organem prowadzącym jest Powiat Sztumski"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.