Ogłoszenie z dnia 2005-10-26
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Warszawa: dostawa materiałów opatrunkowych i materiałów do sterylizacji Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Szpital Wolski im. Dr. A. Gostyńskiej Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Ewa Pomorska, Elżbieta Biedruna, ul. Kasprzaka 17, 01-211 Warszawa, tel. 022 6328455, fax 022 6328455, e-mail: zamowieniapubliczne@szpitalwolski.pl, www.szpitalwolski.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa materiałów opatrunkowych i materiałów do sterylizacji. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Dostawa materiałów opatrunkowych i materiałów do sterylizacji wg zakresów od I do XI. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Szpital Wolski im. Dr. A. Gostyńskiej, ul Kasprzaka 17, 01-211 Warszawa, Apteka Szpitala. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Oryginalny kod CPV: 33.14.11.19 - Kompresy Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.19 - Kompresy Oryginalny kod CPV: 33.14.11.14 - Gaza medyczna Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.14 - Gaza medyczna Oryginalny kod CPV: 33.14.11.15 - Wata medyczna Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.15 - Wata medyczna Oryginalny kod CPV: 33.14.11.13 - Bandaże Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.13 - Bandaże Oryginalny kod CPV: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne Oryginalny kod CPV: 33.14.11.12 - Plastry Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.12 - Plastry Oryginalny kod CPV: 33.14.11.10 - Opatrunki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.10 - Opatrunki Oryginalny kod CPV: 25.21.32.00 - Folia z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.17.40.00 - Folia Oryginalny kod CPV: 21.22.22.00 - Szpitalne wyroby papierowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.80.00 - Szpitalne wyroby papierowe 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Zakres I - kompresy, Zakres II - gaza i lignina, Zakres III - opaski, Zakres IV - podkłady, Zakres V - przylepce, Zakres VI - folia operacyjna, Zakres VII - opatrunki specjalistyczne, Zakres VIII - Papier do sterylizacji, Zakres IX - Rękawy do sterylizacji, Zakres X - sterylizacja testy, Zakres XI - obłożenia. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Zakres I - 10 659,00 PLN, Zakres II - 3 476,00 PLN, Zakres III - 984,00 PLN, Zakres IV - 252,00 PLN, Zakres V - 3 116,00 PLN, Zakres VI - 1 153,00 PLN, Zakres VII - 676,00 PLN, Zakres VIII - 500,00 PLN, Zakres IX - 1 117,00 PLN, Zakres X - 837,00 PLN, Zakres XI - 1 975,00 PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 30 dni od daty dostawy towaru i faktury Vat. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy spełniający wymagania ustawy prawo zamówień publicznych w zakresie art. 24 ust. 1 i 2 oraz art. 22 ust. 1 a także wymagania zawarte w SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Zgodnie z warunkami określonymi w SIWZ. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Zgodnie z warunkami określonymi w SIWZ. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Zgodnie z warunkami określonymi w SIWZ. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 109/2005. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 09.12.2005, cena - 27,45 PLN. Warunki i sposób płatności: Wpłata w siedzibie zamawiającego przy odbiorze SIWZ, przelew na konto zamawiającego, zaliczenie pocztowe. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 09.12.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 09.12.2005, godzina 10:15, Szpital Wolski im. Dr. A. Gostyńskiej, ul Kasprzaka 17, 01-211 Warszawa, Pawilon nr 8a.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 18.10.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00, 33.14.11.19. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zakres I - kompresy. 3) Zakres lub wartość: PLN 532 999,20 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00, 33.14.11.14, 33.14.11.15. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zakres II - gaza i lignina. 3) Zakres lub wartość: PLN 173 808,00 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00, 33.14.11.13. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zakres III - opaski. 3) Zakres lub wartość: PLN 49 226,48 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00, 33.14.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zakres IV - podkłady. 3) Zakres lub wartość: 12 625,60 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00, 33.14.11.12. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zakres V - przylepce. 3) Zakres lub wartość: 155 817,20 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.21.32.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zakres VI - folia operacyjna. 3) Zakres lub wartość: 57 654,00 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00, 33.14.11.10. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zakres VII - opatrunki specjalistyczne. 3) Zakres lub wartość: 33 840,00 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 8 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.22.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zakres VIII - Papier do sterylizacji. 3) Zakres lub wartość: 25 000,00 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 9 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.21.32.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zakres IX - Rękawy do sterylizacji. 3) Zakres lub wartość: 55 874,70 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 10 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.41.31. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zakres X - sterylizacja testy. 3) Zakres lub wartość: 41 895,00 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 11 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00, 33.14.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Zakres XI - obłożenia. 3) Zakres lub wartość: 98 789,00 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Obsługa kulinarna polskiego stoiska narodowego w dniach 16-18 stycznia 2026 r. podczas targów INTERNATIONALE GRÜNE WOCHE (IGW) 2026 odbywających się w Berlinie w Niemczech
- Bieżące naprawy oraz usuwanie awarii wraz z pogotowiem w branży ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej w budynkach i lokalach w 2026 roku na terenie TZOM Ogrodowa.
- ZP.RB.MR.20.2025 Wykonanie remontu pomieszczenia sportowego przeznaczonego na siłownię w Domu Studenckim Politechniki Warszawskiej "AKADEMIK" przy ul. Akademickiej 5 w Warszawie...
- Sukcesywne dostawy odczynników - rekombinowanych białek oraz peptydów firmy Thermo Fisher
- Naprawa samochodów służbowych
- Świadczenie usług grupowego ubezpieczenia zdrowotnego pracowników Instytutu Matematycznego Polskiej Akademii Nauk.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa drobnego sprzętu i wyposażenia medycznego dla Akademii Tarnowskiej - etap I
- Sukcesywna dostawa sterylnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku i materiałów medycznych
- DOSTAWA OBŁOŻEŃ SPECJALISTYCZNYCH CHIRURGICZNYCH DLA SZPITALA WOJEWÓDZKIEGO IM. DR. LUDWIKA RYDYGIERA W SUWAŁKACH
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do Centralnej Sterylizatorni- II
- Dostawa wyrobów medycznych na potrzeby NOVUM-MED Sp. z o. o. w Więcborku
- Dostawa środków opatrunkowych dla Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





