eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wołów › "Likwidacja barier architektonicznych w Starostwie Powiatowym w Wołowie poprzez budowę windy"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-31

Ogłoszenie nr 56614 - 2017 z dnia 2017-03-31 r.

Wołów: "Likwidacja barier architektonicznych w Starostwie Powiatowym w Wołowie poprzez budowę windy"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 32864-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wołowski, krajowy numer identyfikacyjny 93193480000000, ul. pl. Piastowski  2, 56100   Wołów, państwo Polska, woj. dolnośląskie, tel. 713 805 901, faks 713 805 900, e-mail zamowienia@powiatwolowski.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.powiatwolowski.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Likwidacja barier architektonicznych w Starostwie Powiatowym w Wołowie poprzez budowę windy"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

IZP.272.3.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Nazwa zadania: "Likwidacja barier architektonicznych w Starostwie Powiatowym w Wołowie poprzez budowę windy". 2.Przedmiotem zamówienia jest likwidacja barier architektonicznych w Starostwie Powiatowym w Wołowie poprzez budowę windy. 3.Przedmiot zamówienia obejmuje: 1)Roboty budowlane: a)Prace geodezyjne - tyczenie fundamentu z uwzględnieniem krawędzi istniejących okien w elewacji. b)Roboty rozbiórkowe polegające na: a.rozebraniu istniejącej nawierzchni, wykopie pod fundament, b.demontażu istniejących okien w elewacji, c.wybiciu i powiększeniu otworów na drzwi w elewacji na parterze, 1, 2, 3 piętrze (ostatni przystanek), d.wybiciu otworu w pomieszczeniu nr 39 (komunikacja z korytarzem i z klatką schodową), e.parter - demontaż i przeniesienie grzejnika, f.rozebraniu odcinka rynny, konstrukcji dachu na odcinku nadszybia windy (około 2,5 m) c)Roboty fundamentowe: a.wykonanie podbudowy z kruszywa pospółka gr. 60 cm, b.wykonanie podłoża betonowego (C 8/10) gr. 10 cm, c.wykonanie fundamentu (płyta zbrojona i ściany fundamentowe żelbetowe C 25/30), d.wykonanie izolacji z papy termozgrzewalnej i folii PE, d)Roboty murarskie: a.przemurowanie otworów drzwi do wymaganej szerokości wraz z wykonaniem nadproży, b.zamurowanie okna na 4 piętrze po lewej obok drzwi windy. e)Roboty wykończeniowe: a.wykonanie uzupełnienia tynków wewnętrznych i zewnętrznych, b.uzupełnienie posadzek i okładzin na wejściach do windy i korytarzach, c.wykonanie robót malarskich. f)Montaż konstrukcji szybu i dźwigu osobowego wraz z wyposażeniem wg. specyfikacji: a.wykonanie projektu wykonawczego konstrukcji windy, b.przygotowanie kompletnej dokumentacji i dokonanie odbiorów technicznych i UDT. c.przeszkolenie, uruchomienie i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie. g)Wykonanie zabudowy szybu dźwigu osobowego: a.konstrukcja słupowo-ryglowa z profili aluminiowych przeszklonych szkłem wg. Specyfikacji, b.wykonanie konstrukcji i zabudowa lekka (REI 120) z wykonaniem tynków i pomalowaniem w kolorze elewacji (uzupełnienie pomiędzy murami i zabudową szklaną). h)Wykonanie zasilania : a.montaż rozdzielni do zasilania dźwigu (na 3 piętrze), b.ułożenie przewodu zasilającego dźwig do rozdzielni (przekrój 5x10 mm2 ) w bruzdach, korytkach. 2)Parametry techniczne dźwigu: a)DŹWIG OSOBOWY ELEKTRYCZNY Q- 630kg bez maszynowni. a.Typ dźwigu: dźwig osobowy o napędzie elektrycznym b.Udźwig: 630 kg lub 8 osób c.Prędkość jazdy: 1,0 m/s d.Wysokość podnoszenia: 12,00 m e.Ilość przystanków: 4 f.Ilość drzwi szybowych: 4 rozmieszczone jednostronnie otwierane na lewo, stal nierdzewna, g.Sterowanie: mikroprocesorowe, zbiorcze góra, zjazd pożarowy, zjazd po zaniku zasilania do najbliższego przystanku, h.Napęd: bezreduktorowy , prędkość regulowana mikroprocesorowe, zbiorcze w góra/dół. i.Zasilanie 400V, 230 V, 4,8 kW. j.Wymiary kabiny: szerokość: 1,10 m głębokość: 1,40 m wysokość: 2,10 m k.Ściany kabiny : panele wykonane ze stali nierdzewnej 2 ściany, 2 ściany szkło hartowane. l.Drzwi kabinowe: drzwi automatycznie otwierane, teleskopowe, stal nierdzewna szt.1. m.Drzwi szybowe: drzwi automatycznie otwierane na lewą stronę, teleskopowe, stal nierdzewna szt.4 EI 60. n.Wymiary drzwi: szerokość: 0,90 m wysokość: 2,00 m o.Wymiary szybu: szerokość: 1,65 m głębokość: 1,75 m podszybie: min.1,10 m nadszybie: min. 3,50 m p.Położenie maszynowni: napęd w szybie, tablica sterowa na ostatnim przystanku po stronie lewej. b)Wyposażenie kabiny: a.panel sterowniczy wykonany ze stali nierdzewnej usytuowany na bocznej ścianie z przyciskami Braille´a, b.poręcz - wykonana ze stali nierdzewnej, c.system alarmowania w oparciu o telefonię GSM lub linię stacjonarną oraz interkom (kabina -ochrona). c)Kasety wezwań: a.wentylator, b.wyświetlacz piętrowy, c.oświetlenie awaryjne, d.przycisk otwierania drzwi, e.sufit: podwieszany z oświetleniem LED, f.podłoga: wykładzina antypoślizgowa, g.alarm, h.ze stali nierdzewnej, przycisk podświetlany, wyświetlacz pięter strzałki kierunku jazdy. d)Obudowa szybu windy: a.Konstrukcja obudowy: słupowo - ryglowa z profili aluminiowych (projekt wykonawczy postronnie dostawcy ), szklenie szybą 1-komorową o następującej budowie: szyba zewnętrzna - refleksyjna hartowana grub. 6mm o odcieniu szarym, ramka dystansowa ciepła 18mm szyba wewnętrzna - laminowana 44.1 grub. 8,4. b.Konstrukcja dachu windy: konstrukcja stalowa z pokryciem wykonanym z blach trapezowych lub płaskich, z przekładką termiczną gr. 20 cm (REI 120, wełna mineralna). Wyposażone w otwór wentylacyjny i okno oddymiające. e)Konstrukcja uzupełniająca (połączenie obudowy ze szkła z elewacją REI 120): a.ruszt stalowy, wypełnienie wełna mineralna, obudowane płytami włókno - cementowymi. f)Malowanie w kolorze elewacji. 4.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 1)załącznik nr 8 do SIWZ - przedmiar robót (pomocniczo), 2)załącznik nr 9 do SIWZ - dokumentacja projektowa, 3)załącznik nr 10 do SIWZ - Specyfikacja Techniczna, 4)załącznik nr 11 do SIWZ - Rysunki poglądowe i dokumentacja fotograficzna.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45111000-8, 45111200-0, 45310000-3, 45453000-7, 45223210-1, 45233200-1, 45262300-4, 45262350-9, 45320000-6, 45421000-4, 45442100-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT312464.47
WalutaPL


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Firma Handlowa "ARTMED" J. Sienkiewicz, A. Kęsy Spółka Jawna,  artmed@om.pl,  ul. Św. Antoniego 18 lok. 3,  97-200,  Tomaszów Mazowiecki,  kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 374002.75
Oferta z najniższą ceną/kosztem 374002.75
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 473296.04
Waluta: PL


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 56%
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.