eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brodnica › ABC przedsiębiorczości

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-18

Brodnica: ABC przedsiębiorczości
Numer ogłoszenia: 56557 - 2014; data zamieszczenia: 18.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 17513 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy, ul. Żwirki i Wigury 3, 87-300 Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 49-849-03, faks 056 49-849-03.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ABC przedsiębiorczości.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie dla Powiatowego Urzędu Pracy w Brodnicy w okresie od dnia podpisania umowy do 31 grudnia 2014r. usługi szkolenia w zakresie ABC przedsiębiorczości.Przewidywana liczba uczestników szkolenia około 80 osób.Ofertę na realizację niniejszego zamówienia należy złożyć na formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ. Celem szkolenia jest wyposażenie osób skierowanych na szkolenie, tj. osób bezrobotnych i poszukujących pracy zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Brodnicy, w wiedzę teoretyczną i praktyczną niezbędną do samodzielnego prowadzenia działalności gospodarczej w warunkach konkurencji rynkowej. Program szkolenia powinien być opracowany zgodnie z wymogami par. 75 ust. 4 rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy, Dz. U. z 2010r. nr 177, poz. 1193 ze zm., i uwzględniać co najmniej: Aspekty prawne prowadzenia działalności gospodarczej, w tym Formy organizacyjne działalności gospodarczej, Rejestracja firmy krok po kroku, Tworzenie wizerunku przedsiębiorstwa, Aspekty ekonomiczne prowadzenia działalności gospodarczej w tym Podatki w działalności gospodarczej, Wybór formy opodatkowania, Obowiązki i obciążenia dla osoby prowadzącej działalność gospodarczą z tytułu ubezpieczeń społecznych, Obowiązki ewidencyjne w Urzędzie Skarbowym, Ewidencja finansowo-księgowa, zajęcia praktyczne, Prawo pracy, w tym Prawa i obowiązki pracodawcy, Kodeks pracy, Akta osobowe, Zasady tworzenia i opracowywanie wniosku o dotację, w tym Struktura biznesplanu, Analiza elementów biznesplanu, Procedura sporządzania biznesplanu, Sporządzenie biznesplanu dotyczącego planowanego przedsięwzięcia przez każdego z uczestników szkolenia, Zakładam własną firmę, zajęcia warsztatowe dotyczące opracowania wstępnej wersji wniosku Wypełnienie dokumentów zgłoszeniowych, Wypełnienie dokumentów przez platformę CEIDG Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej, zajęcia praktyczne. Szkolenie winno odbywać się w formie kursu obejmującego nie mniej niż 40 godzin zegarowych. 1 godzina zegarowa to 45 minut zajęć edukacyjnych. Czas trwania kursu nie może być dłuższy niż 5 dni roboczych. Szkolenie odbywać się będzie w grupach, po minimum 10 osób w każdej. Szkolenia będą realizowane cyklicznie, we wskazanych terminach, zależnie od potrzeb Zamawiającego. Każdorazowo Zamawiający uzgadniać będzie z Wykonawcą liczbę uczestników szkolenia dla poszczególnych grup. Miejsce realizacji szkolenia: Brodnica, woj. kujawsko-pomorskie. Wykonawca będzie zobowiązany do Przeprowadzenia szkolenia, będącego przedmiotem niniejszego zamówienia, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Systematycznej oceny postępów w nauce uczestników szkolenia i indywidualizacji kształcenia w przypadku trudności w procesie nauczania.Przekazania Zamawiającemu i uczestnikom szkolenia, najpóźniej w dniu rozpoczęcia szkolenia, szczegółowego harmonogramu zajęć, zawierającego godziny szkolenia na każdy dzień, tematy zajęć, nazwisko i imię wykładowcy. Zapewnienia każdemu uczestnikowi szkolenia niezbędnych materiałów szkoleniowych i dydaktycznych adekwatnych do treści szkolenia. Materiały szkoleniowe powinny być przekazane każdemu uczestnikowi szkolenia za pokwitowaniem i będą stanowiły, po zakończeniu szkolenia, własność uczestnika szkolenia. Wykonawca z którym zostanie podpisana umowa na realizację przedmiotowego zamówienia zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu nieodpłatnie w terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy jeden komplet materiałów szkoleniowych. Zapewnienia uczestnikom szkolenia cateringu, gorąca kawa i herbata, ciastka. Przyjęcia i zaopiniowania, sporządzonego przez każdego uczestnika szkolenia, wniosku o przyznanie dotacji na podjęcie własnej działalności gospodarczej. Sporządzenia rejestru wniosków wraz z opiniami, o których mowa w pkt.6. Prowadzenia dokumentacji przebiegu szkolenia, w tym m.in. dziennika zajęć edukacyjnych zawierającego tematy i wymiar godzin zajęć edukacyjnych, przypadających na każdy dzień szkolenia z podpisami przeprowadzającego zajęcia oraz listę obecności zawierającą imię, nazwisko i podpis uczestnika szkolenia oraz liczbę godzin zajęć dydaktycznych, w których uczestniczył w każdym dniu szkolenia, rejestru wydanych zaświadczeń, potwierdzających ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji, zawierającego numer, imię i nazwisko oraz numer PESEL uczestnika szkolenia oraz nazwę szkolenia i datę wydania zaświadczenia, protokołu i karty ocen z egzaminu końcowego. Bieżącego informowania na piśmie, o każdym przypadku absencji uczestnika kursu, przerwania szkolenia lub nie przystąpienia do egzaminu końcowego. Usprawiedliwienia nieobecności na kursie jego uczestnika w przypadku choroby, pobytu w stacjonarnym zakładzie opieki zdrowotnej, konieczności osobistego sprawowania opieki nad członkiem rodziny po przedstawieniu zaświadczenia lekarskiego na druku ZUS ZLA, szczególnie uzasadnionym, jak np. zgon członka rodziny, po załączeniu odpowiedniej dokumentacji, na podstawie której dokonano usprawiedliwienia tej nieobecności.Ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku ze szkoleniem, w trakcie szkolenia, oraz w drodze do i z miejsca szkolenia osoby skierowanej, która nie posiada prawa do stypendium szkoleniowego posiada status bezrobotnego i podejmie w czasie odbywania szkolenia zatrudnienie, inną pracę zarobkową lub działalność gospodarczą od dnia zatrudnienia, podjęcia innej pracy zarobkowej lub działalności gospodarczej do dnia zakończenia szkolenia. Sporządzenia protokołu okoliczności i przyczyn wypadku przez własny zespół powypadkowy, gdy osoba skierowana na szkolenie, ulegnie wypadkowi. Przekazania dokumentacji powypadkowej do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. Niezwłocznego powiadomienia Zamawiającego o zdarzeniu, o którym mowa w pkt. 12 i przekazania kserokopii dokumentacji powypadkowej. Wydania każdemu uczestnikowi szkolenia, w ostatnim dniu zajęć, zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, zgodnie ze wzorem określonym w par. 18 ust. 2 rozporządzenia MEN z dnia 11 stycznia 2012r. w sprawie kształcenia ustawicznego w formach pozaszkolnych Dz. U. z 2012r. poz. 186 z późn.zm. oraz dodatkowo zaświadczenia zgodnie z art. 75 ust. 3 rozporządzenia MPiPS z dnia 14 września 2010r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy Dz.U. z 2010r. nr 177, poz. 1193 z późn. zm. Obowiązek określony w pkt. 15 Zamawiający uzna za spełniony również w przypadku wydania zaświadczenia wg. wzoru MEN wraz z suplementem zawierającym elementy dodatkowe wymienione w art. 75 ust. 3 rozporządzenia w sprawie standardów. Termin zakończenia zajęć szkoleniowych jest również terminem wydania zaświadczeń, zaświadczenia z suplementem. Warunkiem ukończenia szkolenia, będzie udział uczestnika szkolenia w co najmniej 80 procentach godzin dydaktycznych i przedłożenie jednostce szkoleniowej/trenerowi, wstępnej wersji wniosku o przyznanie dotacji na podjęcie własnej działalności gospodarczej, w celu wydania opinii. Przeprowadzenia wśród uczestników szkolenia, w dniu jego zakończenia, ankiety ewaluacyjnej oceniającej szkolenie. Przekazania Zamawiającemu w terminie do 7 dni po zakończeniu każdej edycji szkolenia kserokopii dokumentacji dotyczącej przebiegu szkolenia, o której mowa w pkt 8, kserokopii zaświadczeń, o których mowa w pkt. 15, kserokopii ankiety, o której mowa w pkt 16, oryginałów wniosków wraz z opiniami, o których mowa w pkt 6, rejestru wniosków wraz z opiniami, o którym mowa w pkt 7, oryginału faktury wraz ze specyfikacją wydatków składających się na jej kwotę. Kserokopie dokumentów należy potwierdzić za zgodność z oryginałem i opatrzyć podpisem Wykonawcy. W przypadku szkoleń współfinansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu pn. Bądź aktywny na rynku pracy Poddziałanie 6.1.3 PO KL, oznakowania logotypem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz logo Unii Europejskiej wraz z odniesieniem Europejski Fundusz Społeczny, miejsc realizacji szkolenia, materiałów szkoleniowych, zaświadczeń o ukończeniu szkolenia wydawanych jego uczestnikom. Szkolenie będzie finansowane z Funduszu Pracy oraz współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. W związku z powyższym, Wykonawca zobowiązany będzie do wystawienia odrębnych faktur za osoby przeszkolone w ramach każdego ze źródeł finansowania, według list przekazanych przez Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Szkolenie może być współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach projektu pn. Bądź aktywny na rynku pracy, Poddziałanie 6.1.3 PO KL..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 16.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 7.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Akademia Kształcenia Zawodowego Sp. z o.o., ul. Straganiarska 20/22, 80-837 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 45600,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 27520,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4515,20 / Oferta z najwyższą ceną: 60400,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.