To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-01-07
Warszawa: Zakup artykułów spożywczych dla Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP
Numer ogłoszenia: 5652 - 2014; data zamieszczenia: 07.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 492056 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta Rzeczypospolitej Polskiej, ul. Wiejska 10, 00-902 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 695 21 30, faks 22 695 21 33.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Gospodarki Budżetowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup artykułów spożywczych dla Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Centrum Obsługi Kancelarii Prezydenta RP. Artykuły objęte przedmiotem niniejszego zamówienia wykorzystywane będą w usługach gastronomicznych przeznaczonych do odsprzedaży w ramach działalności komercyjnej. a) Część I - przyprawy; b) Część II - oleje, oliwy; c) Część III - mąki; d) Część IV - makarony, kasze, ryż; e) Część V - sosy, desery. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 3. Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w: a) Ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - Dz. U. z 2010 r. Nr 136, poz. 914 z późn. zmian. b) Ustawie z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno - spożywczych - Dz. U. 2005 r. Nr 187, poz. 1577 t. j. z późn. zmian. 4. Miejsce dostawy: przyjmowanie zamawianych artykułów spożywczych będzie następowało w czterech obiektach Kancelarii Prezydenta RP na terenie Warszawy. 5. Wymagania przedmiotowe: Wykonawca, w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, dostarczy: Certyfikat HACCP lub oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu wdrożonego systemu HACCP i stosowaniu zasad systemu HACCP. (Podstawa: art. 59 ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (t. j. Dz. U. 2010 r. nr 136 poz. 914 z późn. zmian) oraz art. 5 rozporządzenia (WE) nr 852/2004 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004, str. 1 Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 13, t.34, str. 319 z późn. zmian.).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15.61.00.00 - Produkty przemiału ziarna .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: przyprawy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ALMAX - DYSTRYBUCJA Sp. z o.o., Panieńszczyzna, 21-002 Jastków, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9254,84 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6295,36
Oferta z najniższą ceną: 6295,36 / Oferta z najwyższą ceną: 10979,50
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: oleje, oliwy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ALMAX - DYSTRYBUCJA Sp. z o.o., Panieńszczyzna, 21-002 Jastków, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14580,92 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 15126,02
Oferta z najniższą ceną: 15126,02 / Oferta z najwyższą ceną: 27955,20
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: mąki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ALMAX - DYSTRYBUCJA Sp. z o.o., Panieńszczyzna, 21-002 Jastków, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6436,78 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4199,45
Oferta z najniższą ceną: 4199,45 / Oferta z najwyższą ceną: 5382,09
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: makarony, kasze, ryż
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ALMAX - DYSTRYBUCJA Sp. z o.o., Panieńszczyzna, 21-002 Jastków, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15837,76 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10487,14
Oferta z najniższą ceną: 10487,14 / Oferta z najwyższą ceną: 14673,38
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: sosy, desery
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.01.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ALMAX - DYSTRYBUCJA Sp z o.o., Panieńszczyzna, 21-002 Jastków, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48223,89 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 42960,45
Oferta z najniższą ceną: 42960,45 / Oferta z najwyższą ceną: 51245,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie druku Farmakopei Polskiej wydanie XIII 2023 w postaci 500 egzemplarzy trzytomowych książek, wraz z dostawą całego nakładu książek
- Dostawy pieczywa
- Wykonanie i dostawa odznak, legitymacji i pudełek do odznak "Honorowy Dawca krwi- Zasłużony dla Zdrowia Narodu" Części 1÷3; ZZP.ZP.411.88.2024
- Dostawa materiałów promocyjnych - zamówienie w podziale na 2 zadania.
- Dostawa części zamiennych potrzebnych do eksponatów w ramach inicjatywy SOWA
- "Opracowanie dokumentacji projektowej dla Zarządu Zlewni w Krośnie".
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów różnych dla Szkoły Podstawowej nr 30 im. Króla Kazimierza Wielkiego w Lublinie
- Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego z Oddziałami Integracyjnymi w Libiążu w okresie od lipca do grudnia 2024 roku
- Dostawy artykułów żywnościowych dla Zespołu Ośrodków Wsparcia w Lublinie w okresie 01.06.2024 r. - 31.12.2024 r.
- DOSTAWA PRODUKTÓW MLECZARSKICH ORAZ TŁUSZCZY ROŚLINNYCH I ZWIERZĘCYCH DO OŚRODKA SZKOLENIA SŁUŻBY WIĘZIENNEJ W POPOWIE ORAZ ODDZIAŁU ZAMIEJSCOWEGO W KIKITACH
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych 2024
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 37 w Chorzowie, ul. Ratuszowa 20 - I/2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.