Ogłoszenie z dnia 2005-10-26
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Rudnik nad Sanem: USŁUGI Z ZAKRESU GOPODARKI LEŚNEJ W NADLEŚNICTWIE RUDNIK W 2006 r. Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Nadleśnictwo Rudnik, do kontaktów: JAN KOWAL, ul. Rzeszowska 134, 37-420 Rudnik nad Sanem, woj. podkarpackie, tel. 015 8766211, e-mail: nadlesnictwo.rudnik@lublin.lasy.gov.pl, www.lublin.lasy.gov.pl/rudnik/. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 27. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI Z ZAKRESU GOPODARKI LEŚNEJ W NADLEŚNICTWIE RUDNIK W 2006 r. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac z zakresu gospodarki leśnej objętych planem finansowo gospodarczym na 2006 r. Prace dotyczą pozyskania i zrywki drewna, podwozu drewna, hodowli i ochrony lasu, ochrony p.poż., utrzymania urządzeń turystycznych, szkółkarstwa, gospodarki łowieckiej i łąkowo-rolnej oraz remontów bieżących nawierzchni leśnych dróg gruntowych i innych prac wyszczególnionych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Przedmiot zamówienia został podzielony na 12 części. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: OBSZAR NADLEŚNICTWA RUDNIK. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa Kod CPV wg słownika 2008: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa Oryginalny kod CPV: 77.21.00.00 - Usługi pozyskiwania drewna Kod CPV wg słownika 2008: 77.21.00.00 - Usługi pozyskiwania drewna Oryginalny kod CPV: 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej Kod CPV wg słownika 2008: 77.23.10.00 - Usługi gospodarki leśnej Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: kilku części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: POWYŻEJ 130 TYS. EURO. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.01.2006; data zakończenia: 31.12.2006;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: OFERTA POWINNA BYĆ ZABEZPIECZONA WADIUM ODPOWIEDNIO DLA KAŻDEJ CZĘŚCI ZAMÓWIENIA cz.1-w wysokości 2000zł,cz.2-w wysokości 1500zł,cz.3-w wysokości 1500zł,części od 4 do 12-każda w wyskości 2000 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Środki własne nadleśnictwa. Płatność przelewem w ciągu 30 dni od daty otrzymania faktury. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Zgodnie z obowiązującym prawem. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O wykonanie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki: 1.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. 2.Posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym oraz prowadzą działalność w zakresie usług będących przedmiotem zamówienia, 3.Wykonali, w okresie ostatnich 2 lat ( 2004-2005), a gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 1 usługę o podobnym charakterze i rozmiarze, nie mniejszej niż 100 tys. zł każda, jednocześnie odpowiednio potwierdzone, że zostały należycie wykonane, 4.Dysponują co najmniej 4 pracownikami, w tym 2 osobami posiadającymi kwalifikacje w zakresie ścinki drzew stojących pilarkami (warunek posiadania kwalifikacji z zakresu ścinki drzew odnosi się tylko do części w których występuje pozyskanie drewna), oraz 1 osobą posiadającą kwalifikacje w zakresie kierowania pojazdami, kategorii T; 5.Zatrudniali na dzień 30.11, co najmniej 4 pracowników. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie, za równoważne z zatrudnieniem pracowników traktować się będzie członków spółek i właścicieli firm. 6.Dysponują niżej wymienionym sprzętem i urządzeniami (warunek minimum): 5 pilarek (odnosi się tylko do części w których występuje pozyskanie drewna) 2 ciągniki przystosowane do zrywki drewna wielkowymiarowego i średniowymiarowego (odnosi się tylko do części w których występuje pozyskanie drewna). 2 ciągniki rolnicze (odnosi się do szkółek) 7.Posiadają zdolność kredytową lub dysponują gotówkę w wysokości 20 tys. złotych W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie Wykonawcy: 10.Ustanowią lidera 11. Spełniają wymogi z pkt.1 i 2 - każdy oddzielnie; 12. Spełniają pozostałe punkty (3-7) łącznie Minimalne warunki określone w pkt. 3-7 odnoszą się do jednej części zamówienia. Wykonawcy ubiegający się o więcej części zamówienia muszą spełniać te warunki zwiększone odpowiednią krotnością, w zależności od tego, ile części zamówienia obejmuje ich oferta. Zamawiający nie dopuszcza możliwości powierzenia podwykonawcom zadań z zakresu: -ścinki drzew oraz zrywki drewna, -produkcji szkółkarskiej, Zamawiający dokona oceny spełnienia tych warunków na podstawie dokumentów wyspecyfikowanych w pkt III.2.1.1, III.2.1.2, III.2.1.3. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art. 24 ust., 1 pkt.4-8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (informacja oddzielnie dotyczy osób fizycznych - właścicieli, współwłaścicieli; oddzielnie dotyczy urzędujących członków władz osób prawnych); 3.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2.Zaświadczenie z banku oferenta. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Informację na temat liczby zatrudnionych w dniu 30.11.2005r. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia maszyn i urządzeń jakimi dysponuje Wykonawca. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 2 lat usług oraz dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: Z-2710-16/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 09.12.2005, cena - 15 PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 12.12.2005 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 12.12.2005, godzina 10:30, NADLEŚNICTWO RUDNIK - Pok. nr 14 (Sala konferencyjna).
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 19.10.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.21.00.00, 77.23.10.00, 45.23.31.42. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: wyrób drewna bez kor. przy użyciu pilarki i pomocniczych narzędzi ręcznych, wraz z usuwaniem podszytów, zrywka półpodwieszona dłużyc, kłód i drewna średniowymiar., bieżące utrzymanie dróg leśnych do wywozu drewna, pielęgnowanie upraw młodników itp. 3) Zakres lub wartość: pow. 60 tys. EUR 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.00.00.00, 77.21.00.00, 77.23.10.00, 45.23.31.42. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: wyrób drewna bez kor. przy użyciu pilarki i pomocniczych narzędzi ręcznych, wraz z usuwaniem podszytów, zrywka półpodwieszona dłużyc, kłód i drewna średniowymiar., bieżące utrzymanie dróg leśnych do wywozu drewna, pielęgnowanie upraw młodników itp. 3) Zakres lub wartość: do 60 tys. EUR 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.21.00.00, 77.23.10.00, 45.23.31.42. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: wyrób drewna bez kor. przy użyciu pilarki i pomocniczych narzędzi ręcznych, wraz z usuwaniem podszytów, zrywka półpodwieszona dłużyc, kłód i drewna średniowymiar., bieżące utrzymanie dróg leśnych do wywozu drewna, pielęgnowanie upraw młodników itp. 3) Zakres lub wartość: do 60 tys. EUR 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.21.00.00, 77.23.10.00, 45.23.31.42. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: wyrób drewna bez kor. przy użyciu pilarki i pomocniczych narzędzi ręcznych, wraz z usuwaniem podszytów, zrywka półpodwieszona dłużyc, kłód i drewna średniowymiar., bieżące utrzymanie dróg leśnych do wywozu drewna, pielęgnowanie upraw młodników itp. 3) Zakres lub wartość: pow. 60 tys. EUR 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.21.00.00, 77.23.10.00, 45.23.31.42. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: wyrób drewna bez kor. przy użyciu pilarki i pomocniczych narzędzi ręcznych, wraz z usuwaniem podszytów, zrywka półpodwieszona dłużyc, kłód i drewna średniowymiar., bieżące utrzymanie dróg leśnych do wywozu drewna, pielęgnowanie upraw młodników itp. 3) Zakres lub wartość: pow. 60 tys. EUR 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.21.00.00, 77.23.10.00, 45.23.31.42. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: wyrób drewna bez kor. przy użyciu pilarki i pomocniczych narzędzi ręcznych, wraz z usuwaniem podszytów, zrywka półpodwieszona dłużyc, kłód i drewna średniowymiar., bieżące utrzymanie dróg leśnych do wywozu drewna, pielęgnowanie upraw młodników itp. 3) Zakres lub wartość: pow. 60 tys. EUR 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.21.00.00, 77.23.10.00, 45.23.31.42. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: wyrób drewna bez kor. przy użyciu pilarki i pomocniczych narzędzi ręcznych, wraz z usuwaniem podszytów, zrywka półpodwieszona dłużyc, kłód i drewna średniowymiar., bieżące utrzymanie dróg leśnych do wywozu drewna, pielęgnowanie upraw młodników itp. 3) Zakres lub wartość: pow. 60 tys. EUR 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 8 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.21.00.00, 77.23.10.00, 45.23.31.42. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: wyrób drewna bez kor. przy użyciu pilarki i pomocniczych narzędzi ręcznych, wraz z usuwaniem podszytów, zrywka półpodwieszona dłużyc, kłód i drewna średniowymiar., bieżące utrzymanie dróg leśnych do wywozu drewna, pielęgnowanie upraw młodników itp. 3) Zakres lub wartość: pow. 60 tys. EUR 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 9 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.21.00.00, 77.23.10.00, 45.23.31.42. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: wyrób drewna bez kor. przy użyciu pilarki i pomocniczych narzędzi ręcznych, wraz z usuwaniem podszytów, zrywka półpodwieszona dłużyc, kłód i drewna średniowymiar., bieżące utrzymanie dróg leśnych do wywozu drewna, pielęgnowanie upraw młodników itp. 3) Zakres lub wartość: pow. 60 tys. EUR 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 10 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.21.00.00, 77.23.10.00, 45.23.31.42. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: wyrób drewna bez kor. przy użyciu pilarki i pomocniczych narzędzi ręcznych, wraz z usuwaniem podszytów, zrywka półpodwieszona dłużyc, kłód i drewna średniowymiar., bieżące utrzymanie dróg leśnych do wywozu drewna, pielęgnowanie upraw młodników itp. 3) Zakres lub wartość: do 60 tys. EUR 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 11 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.21.00.00, 77.23.10.00, 45.23.31.42. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: wyrób drewna bez kor. przy użyciu pilarki i pomocniczych narzędzi ręcznych, wraz z usuwaniem podszytów, zrywka półpodwieszona dłużyc, kłód i drewna średniowymiar., bieżące utrzymanie dróg leśnych do wywozu drewna, pielęgnowanie upraw młodników itp. 3) Zakres lub wartość: pow. 60 tys. EUR 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 12 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00, 77.21.00.00, 77.23.10.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: siewy, pielęgnowanie siewów, wyorywanie i sortowanie sadzonek, załadunek sadzonek na pojazdy i inne prace szkółkarskie. 3) Zakres lub wartość: do 60 tys. EUR 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i chodników stanowiących własność Gminy Tczew w 2026 roku
- Profilowanie dróg nieutwardzonych na terenie Gminy Nakło nad Notecią.
- Mechaniczne równanie, profilowanie i wałowanie dróg gruntowych na terenie miasta i gminy Środa Wielkopolska
- "Wycinka drzew na potrzeby realizacji inwestycji drogowej pod budowę drogi S10 w Nadleśnictwie Drawno"
- Bieżące utrzymanie dróg publicznych gminnych, dróg wewnętrznych i innych nawierzchni terenów Gminy Miejskiej Ciechanów w okresie od daty zawarcia umowy do 31 grudnia 2026 r.
- Remont drogi krajowej nr 45b na odcinku obwodnicy Poborszowa od km 0+000 do km 2+600
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





