Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-07-22
Ogłoszenie nr 565054-N-2020 z dnia 2020-07-22 r.
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej: Przygotowanie i dostarczenie posiłków do szkół w gminie wiejskiej Biała Podlaska w roku szkolnym 2020-2021
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, krajowy numer identyfikacyjny
23005000000000, ul.
ul. Prosta
31
,
21-500
Biała Podlaska, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
0-83 343 32 84, , e-mail
gops@gmina-bialapodlaska.pl, , faks
0-83 343 14 25.
Adres strony internetowej (URL): nowa.gmina-bialapodlaska.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
ugbialapodlaska.bip-lublin.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przygotowanie i dostarczenie posiłków do szkół w gminie wiejskiej Biała Podlaska w roku szkolnym 2020-2021
Numer referencyjny:
GOPS.271.1.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: W okresie od 02.09.2020r do 24.06.2021r posiłki dwudaniowe ( 5x tygodniowo): Szkoły Podstawowe: zupa 450g + pieczywo 40g, danie mięsne (kotlet schabowy 65g lub kotlet mielony 85g lub gołąbki 170g)+ ziemniaki lub kasza lub ryż lub makaron 200g + surówki lub jarzyny 100g + kompot 200ml, lub danie rybne 125g + ziemniaki lub kasza lub ryż lub makaron 200g + surówki lub jarzyny 100g lub naleśniki lub placki lub pierogi 300g + kompot 200ml; W okresie od 02.09.2020r do 31.07.2021r posiłki dwudaniowe (5 x tygodniowo): Punkty Przedszkolne, Oddziały Przedszkolne: zupa 225g + pieczywo 20g, danie mięsne (kotlet schabowy 32,5g lub kotlet mielony 42,5g lub gołąbki 85g)+ ziemniaki lub kasza lub ryż lub makaron 100g + surówki lub jarzyny 50g + kompot 200ml, lub danie rybne 62,5g + ziemniaki lub kasza lub ryż lub makaron 100g + surówki lub jarzyny 50g lub naleśniki lub placki lub pierogi 150g + kompot 200ml; Z zastrzeżeniem, iż w każdym powyższym przypadku naleśniki lub placki lub pierogi nie mogą być serwowane częściej, niż 2 razy w ciągu tygodnia kalendarzowego. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania wymagań Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach. Pod pojęciem "danie mięsne" należy rozumieć porcję mięsa drobiowego (z wyłączeniem skrzydełek), wieprzowego lub wołowego (z wyłączeniem kiełbasy i parówek). Część 1: Szkoła Podstawowa Swory: 15 posiłków dziennie, przygotowanych w miejscu wykonywania działalności Wykonawcy. Część 2: Szkoła Podstawowa Cicibór Duży : 15 posiłków dziennie, przygotowanych w miejscu wykonywania działalności Wykonawcy. Część 3: Szkoła Podstawowa Grabanów: 5 posiłków dziennie, przygotowanych w miejscu wykonywania działalności Wykonawcy. Część 4: Szkoła Podstawowa Ortel Książęcy: 10 posiłków dziennie, przygotowanych w miejscu wykonywania działalności Wykonawcy. Część 5: Szkoła Podstawowa Sitnik: 10 posiłków dziennie, przygotowanych w miejscu wykonywania działalności Wykonawcy. Część 6: Szkoła Podstawowa Sławacinek Stary: 25 posiłków dziennie, przygotowanych w miejscu wykonywania działalności Wykonawcy. Część 7: Szkoła Podstawowa Styrzyniec: 20 posiłków dziennie, przygotowanych w miejscu działalności Wykonawcy. Część 8: Szkoła Podstawowa Woskrzenice Duże: 30 posiłków dziennie, przygotowanych w miejscu działalności Wykonawcy. Część 9: Szkoła Podstawowa Hrud: 10 posiłków dziennie, przygotowanych w miejscu działalności Wykonawcy. Część 10: Szkoła Podstawowa Dokudów Pierwszy: 20 posiłków dziennie, przygotowanych w miejscu działalności Wykonawcy. Część 11: Punkt Przedszkolny i Oddział Przedszkolny Swory: 5 posiłków dziennie, przygotowanych w miejscu wykonywania działalności Wykonawcy. Część 12: Punkt Przedszkolny i Oddział Przedszkolny Cicibór Duży: 5 posiłków dziennie, przygotowanych w miejscu wykonywania działalności Wykonawcy. Część 13: Punkt Przedszkolny i Oddział Przedszkolny Grabanów: 5 posiłków dziennie, przygotowanych w miejscu wykonywania działalności Wykonawcy. Część 14: Punkt Przedszkolny i Oddział Przedszkolny Ortel Książęcy: 5 posiłków dziennie, przygotowanych w miejscu wykonywania działalności Wykonawcy. Część 15: Punkt Przedszkolny i Oddział Przedszkolny Sitnik: 5 posiłków dziennie, przygotowanych w miejscu wykonywania działalności Wykonawcy. Część 16: Punkt Przedszkolny i Oddział Przedszkolny Sławacinek Stary: 5 posiłków dziennie, przygotowanych w miejscu działalności Wykonawcy. Część 17: Punkt Przedszkolny i Oddział Przedszkolny Styrzyniec : 5 posiłków dziennie, przygotowanych w miejscu działalności Wykonawcy. Część 18: Punkt Przedszkolny i Oddział Przedszkolny Woskrzenice Duże: 5 posiłków dziennie, przygotowanych w miejscu działalności Wykonawcy. Część 19: Punkt Przedszkolny i Oddział Przedszkolny Hrud: 5 posiłków dziennie, przygotowanych w miejscu działalności Wykonawcy. Część 20. Punkt Przedszkolny i Oddział Przedszkolny Dokudów Pierwszy: 5 posiłków dziennie, przygotowanych w miejscu działalności Wykonawcy. UWAGA: Zamawiający zastrzega możliwość zawieszenia realizacji usługi w przypadku zamknięcia szkół podstawowych, punktów przedszkolnych i oddziałów przedszkolnych z powodu pandemii COVID 19 lub innych. W czasie w którym zajęcia w powyższych placówkach nie odbywają się lub są realizowane w formie nauki zdalnej Wykonawca nie przygotowuje posiłków i nie pobiera wynagrodzenia. UWAGA: Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości posiłków w poszczególnych dniach i w poszczególnych szkołach do 50% przewidywanej ilości posiłków - o zmianach będzie informował Wykonawcę z wyprzedzeniem co najmniej dwudniowym. UWAGA: Zamawiający zastrzega godziny wydawania posiłków: szkoły podstawowe: duża przerwa, punkty przedszkolne i oddziały przedszkolne: po dużej przerwie. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania wymagań Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach. Pod pojęciem "danie mięsne" należy rozumieć porcję mięsa drobiowego (z wyłączeniem skrzydełek), wieprzowego lub wołowego (z wyłączeniem kiełbasy i parówek).
II.5) Główny kod CPV: 15.89.42.10 - Posiłki szkolne
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: 2020-09-02 lub zakończenia: 2021-07-30
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
posiadanie odpowiedniego potencjału technicznego do prawidłowej realizacji zamówienia w postaci nie mniej niż trzech środków transportu dopuszczonych do przewozu żywności, posiadanie odpowiedniego potencjału kadrowego do realizacji zamówienia w postaci co najmniej jednej osoby zatrudnionej na stanowisku dietetyka
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
wykaz wykonanych w okresie trzech ostatnich lat przed upływem składania ofert (w przypadku usług okresowych lub ciągłych również usług wykonywanych o podobnym charakterze tj. przygotowanie i dostarczenie posiłków dla min. 110 osób w okresie min. 3 miesięcy, wraz z dowodami określającymi czy usługi zostały należycie wykonane lub są należycie wykonywane z przypadku usług okresowych lub ciągłych.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
kryterium społeczne | 20,00 |
dośw.osób zatrud.na stan.dietetyka | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-07-30, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Wykonywanie czynności ratownika wodnego w niecce głównej i Aqua Parku obiektu krytej pływalni zlokalizowanego na terenie AWF Warszawa, Filia w Białej Podlaskiej, ul. Akademicka 2
- "Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów z podziałem na 2 części" w ramach projektu pn.: ZAOPIEKOWANI - kompleksowe wsparcie osób z niepełnosprawnościami oraz ich opiekunów z terenu powiatu bialskiego
- "Przebudowa schodów zewnętrznych budynku Pawilonu Sportowego oraz montaż podnośnika pionowego dla osób z niepełnosprawnościami w AWF Filia w Białej Podlaskiej"
- Dostawa i montaż mebli w podziale na 2 części w ramach zadania pn. Utworzenie 75 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 edycja 1 w Żłobku Miejskim w Białej Podlaskiej
- Zakup i dostawa mebli do Zespołu Szkół Zawodowych nr 1 w Białej Podlaskiej oraz Zespołu Szkół Zawodowych nr 2 w Białej Podlaskiej
- "Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów z podziałem na części." w ramach projektu pn.: "ZAOPIEKOWANI - kompleksowe wsparcie osób z niepełnosprawnościami oraz ich opiekunów z terenu powiatu bialskiego
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz posiłków do szkół podstawowych i przedszkoli na terenie Gminy Kępno przy użyciu środków transportu, przystosowanych do przewozu żywności oraz odwozu pustych pojemników
- Przygotowanie i dostarczanie gorących posiłków dla dzieci i młodzieży do siedmiu placówek oświatowych na terenie gminy Pionki w okresie od 02.09.2025 r. do 25.06.2026 r.
więcej: Posiłki szkolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.