Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-19
Ruda Maleniecka: Modernizacja budynku biurowego Nadleśnictwa Ruda Maleniecka - Zaplecze
Numer ogłoszenia: 56469 - 2008; data zamieszczenia: 19.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Ruda Maleniecka, Ruda Maleniecka 116, 26-242 Ruda Maleniecka, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3731595, fax 041 3731545.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.radom.lasy.gov.pl/ruda/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Ruda Maleniecka.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja budynku biurowego Nadleśnictwa Ruda Maleniecka - Zaplecze.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Modernizacja zaplecza budynku biurowego Nadleśnictwa Ruda Maleniecka polegająca na: 1.1 wykonaniu oświetlenia zewnętrznego budynku, 1.2 naprawie muru oporowego, 1.3 naprawie instalacji kanalizacyjnej zgodnie z dokumentacją projektową, techniczną, STWIORB oraz przedmiarem robót.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.25.20 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.20 - Roboty murowe Oryginalny kod CPV: 45.31.61.10 - Instalowanie drogowego sprzętu oświetleniowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego Oryginalny kod CPV: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 4 000,00 zł ( słownie: cztery tysięcy złotych 00/100 zł). Wadium musi zabezpieczać okres związania ofertą tj. do dnia 16.05.2008 r. Termin wniesienia wadium upływa dnia 14.04.2008 r. o godz. 1300..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 7.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 7.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 7.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 7.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi spełnić ww. warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, co potwierdza oświadczeniem złożonym na druku oferta. Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ad. 7.1) Zamawiający celem potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, żąda załączenia do oferty następujących dokumentów: a) AKTUALNGO ODPISU Z WŁAŚCIWEGO REJESTRU ALBO AKTUALNEGO ZAŚWIADCZENIA O WPISIE DO EWIDENCJI DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, aktualny odpis albo aktualne zaświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę. b) AKTUALNEJ INFORMACJI Z KRAJOWEGO REJESTRU KARNEGO ALBO RÓWNOWAŻNEGO ZAŚWIADCZENIA WŁAŚCIWEGO ORGANU SĄDOWEGO LUB ADMINISTRACYJNEGO KRAJU POCHODZENIA OSOBY w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, informacja musi być złożona przez każdego Wykonawcę. c) AKTUALNEJ INFORMACJI Z KRAJOWEGO REJESTRU KARNEGO w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, informacja musi być złożona przez każdego Wykonawcę. d) AKTUALNEGO ZAŚWIADCZENIA WŁAŚCIWEGO NACZELNIKA URZĘDU SKARBOWEGO potwierdzającego, że oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Naczelnika Urzędu Skarbowego, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę. e) AKTUALNEGO ZAŚWIADCZENIA Z WŁAŚCIWEGO ODDZIAŁU ZAKŁADU UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH LUB KASY ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie zaświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę Ad. 7.2) W CELU POTWIERDZENIA, ŻE WYKONAWCA POSIADA NIEZBĘDNĄ WIEDZĘ I DOŚWIADCZENIE, A TAKŻE DYSPONUJE OSOBAMI ZDOLNYMI DO WYKONANIA ZAMÓWIENIA, ZAMAWIAJĄCY ŻĄDA NASTĘPUJĄCYCH DOKUMENTÓW: a) DOŚWIADCZENIA ZAWODOWEGO ZAŁĄCZNIK NR 5, Wykonawca ma sporządzić i załączyć do oferty wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działałności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Wymagane jest wykazanie i potwierdzenie dokumentami świadczącymi o należytym wykonaniu minimum jednego zamówienia polegającego na wykonaniu robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości o wartości minimum 100 % ceny ofertowej netto. Dokumenty potwierdzające należyte wykonanie wykazanej roboty budowlanej należy dołączyć do oferty. b) POTENCJAŁU KADROWEGO - ZAŁĄCZNIK NR 6, Wykonawca ma sporządzić i załączyć do oferty wykaz osób , które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wymagane jest wykazanie osób posiadających uprawnienia budowlane do kierowania i nadzorowania robót budowlanych : - kierownik budowy- osoba posiadająca uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń; - kierownik robót - osoba posiadająca uprawnieni w zakresie instalacji kanalizacyjnych. Do wykazu należy załączyć kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień budowlanych oraz ważne na dzień składania ofert kopie zaświadczeń o wpisie do właściwej izby samorządu zawodowego. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia , w/w warunek mogą spełnić łącznie. Ad. 7.3) W CELU POTWIERDZENIA, ŻE WYKONAWCA ZNAJDUJE SIĘ W SYTUACJI EKONOMICZNEJ I FINANSOWEJ ZAPEWNIAJĄCEJ WYKONANIE ZAMÓWIENIA, ZAMAWIAJĄCY ŻĄDA NASTĘPUJĄCYCH DOKUMENTÓW: POLISY LUB INNEGO DOKUMENTU UBEZPIECZENIA potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 500 000 PLN. Ad. 7.4) W CELU POTWIERDZENIA, ŻE WYKONAWCA NIE PODLEGA WYKLUCZENIU Z POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA PODSTAWIE ART. 24 USTAWY - PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH ZAMAWIAJĄCY ŻĄDA NASTĘPUJĄCYCH DOKUMENTÓW: a) OŚWIADCZENIE Wykonawcy złożone na druku oferta - załącznik nr 1 do SIWZ. KOSZTORYS OFERTOWY: załącznik nr 2A, 2B, 2C KOSZTORYS OFERTOWY musi być wypełniony według wzoru druku załączonego przez Zamawiającego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radom.lasy.gov.pl/ruda/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Ruda Maleniecka Ruda Maleniecka 116 26 - 242 Ruda Maleniecka tel. (0-41) 373 15 95 fax. (0-41) 373 15 45.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Nadleśnictwo Ruda Maleniecka Ruda Maleniecka 116 26 - 242 Ruda Maleniecka tel. (0-41) 373 15 95 fax. (0-41) 373 15 45,.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI RUDA MALENIECKA
więcej: przetargi RUDA MALENIECKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa promenady w m. Przybrodzin
- Remont pomieszczeń biurowych w budynkach oraz remont schodów zewnętrznych stanowiących własność Skarbu Państwa w trwałym zarządzie Izby Administracji Skarbowej w Zielonej Górze
- "Budowa oświetlenia drogowego na wybranych ulicach miasta Leszna" - z podziałem na 3 części przedmiotu zamówienia.
- "PRZEBUDOWA DROGI POWIATOWEJ NR 1440G W ZAKRESIE PRZEBUDOWY UKŁADU DROGOWEGO UL. GEN. J. HALLERA I UL. 10 LUTEGO W PUCKU"
- Budowa gminnego żłobka w Jamielniku
- Przebudowa ulicy bez nazwy (na odcinku od Ronda Moraczewskich do działki nr 9/107 ark. 26 obr. 50) polegająca na budowie oświetlenia
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.