Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-11-06
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Warszawa: orzebudowa i modernizacja łazienek dla podopiecznych Domu Pomocy Społecznej Syrena w Warszawie Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Dom Pomocy Społecznej SYRENA, do kontaktów: Jadwiga Wronka, ul. Syreny 26, 01-155 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6323241, fax 022 6327509, e-mail: jwronka@gazeta.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: orzebudowa i modernizacja łazienek dla podopiecznych Domu Pomocy Społecznej Syrena w Warszawie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Dom Pomocy Społecznej Syrena 01-155 Warszawa ul. Syreny 26. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowa i modernizacja łazienek dla podopiecznych Domu Pomocy Społecznej Syrena w Warszawie, polegająca na: - wymianie pionów ciepłej i zimnej wody i pionów kanalizacyjnych, - likwidacji wanien i zainstalowaniu natrysków, - wymianie lub zainstalowaniu misek sedesowych, - zainstalowaniu podpór i uchwytów dla niepełnosprawnych, - rozebraniu posadzek z terakoty i licowanie ścian z płytek glazury, - wykonanie izolacji przeciwwodnej pionowej i poziomej, - ułożeniu posadzki z terakoty i licowanie ścian płytkami mocowanymi na klej, - wymianie stolarki drzwiowej łazienkowej, - robotach ogólnobudowlanych, remontowych i poinstalacyjnych, - założeniu instalacji przyzywowej w łazienkach 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Dokumenty (atesty) potwierdzające dopuszczenie użytych materiałów budowlanych i osprzętu do stosowania w służbie zdrowia 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 650000,00 PLN 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 18.12.2006
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wadium wynosi 6500,00 PLN Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, wymienionych w art.45.ust.6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czyności, jeżeli ustawy nakładają opbowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osbami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności w okresie 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 3 roboty w czynnych obiektach służby zdrowia lub placówkach zajmujących się ludźmi specjalnej troski o wartości nie mniejszej niż 200000PLN każda i co najmniej 2 roboty w czynnych budynkach mieszkalnych o wartości nie mniejszj niż 150000,00 PLN każda. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegaja wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców będzie dokonana w oparciu o kompletność i prawidłowość złożonych wraz z wnioskiem o dopuszczeniu do udziału w postępowaniu oświadczen i dokumentów, jakich żąda zamawiający i zostanie dokonana na podstawie treści tych dokumentów według formuły spełnia/niespełnia. Brak oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków albo złożenie dokumentów zawierających błędy spowoduje wykluczenie z postępowania z zastrzeżeniem art.26 ust.3 ustawy. Złożenie przez wykonawcę nieprawdziwych informacji mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniaja warunki udziału w postępowaniu nie będzie większa niż 7, zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich wykonawców. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniaja waruki udziału w postępowaniu będzie większa niż 7 zamawiający zaprosi do składania ofert 7 wykonawców, którzy otrzymają najwyższe oceny spełnienia warunku 2. Ocena spełnienia warunku 2 zostanie dokonana w ten sposób, że wykonawcy zostaną uszeregowani w/g sumarycznej wartości wykazanych robót w kolejności od największej do najmniejszej. Wykonawcom, których okres prowadzenia działalności jest krótszy niż 3 lata deklarowana przez nich wartość robót zostanie przeliczona na okres 3-letni Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu a ponadto na potwierdzenie spełniania: Warunku 1 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej i jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Warunku 2 - wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowanie, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem robotom będącym przedmiotem zamówienia - zpodaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Warunku 3 - informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Warunku 4 - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego odziału ZUS lub KRUS, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześnie niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt4)-8) ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; - aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9) ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziełu w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów wymienionych dla warunków 1 i 4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, ani że nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, oraz dotyczą, w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4)-8) ustawy. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku podpisania wniosków i innych dokumentów przez osobę nie wskazaną jako uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, należy do wniosku dołączyć oryginał pełnomocnictwa
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 7 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2006 godzina 13:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 27.10.2006.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przeprowadzka zbiorów Biblioteki Muzeum i Instytutu Zoologii PAN
- Usługa kompleksowego zapewnienia zaplecza konferencyjnego na egzaminy i sprawdziany umiejętności organizowane przez UKNF
- Usługa wycinki, nasadzeń, pielęgnacji drzew i frezowania karp
- Dostawa i wymiana/montaż ciepłomierzy, wodomierzy wody zimnej i ciepłej na urządzenia wyposażone w moduły odczytu zdalnego w systemie bezprzewodowym w budynkach mieszkalnych i użytkowych.
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 580 w zakresie budowy chodnika na odc. od km 42+618 do km 45+390 na terenie gminy Kampinos - nr postępowania 110/25
- Dostawa wraz z montażem rolet wewnętrznych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa Regionalnego Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim. Zaprojektowanie i wybudowanie linii kablowych i kontenerowej stacji transformatorowej
- "Rozwój infrastruktury dla ruchu niezmotoryzowanego poprzez budowę dróg rowerowych Busko-Zdrój - Solec-Zdrój"
- Remont zespołu szatni w budynku Centrum Rekreacji Oborniki
- Wykonanie wewnętrznych ścianek działowych - przegród budowlanych na potrzeby wydzielenia pożarowego klatki schodowej A
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w Gminie DębowaKłodapoprzez przebudowę części pomieszczeń w budynku szkoły w Stępków i zmiana sposobu użytkowania na budynek kultury centrum aktywności lokalnej
- "Rozbudowa infrastruktury dla Zakładu Pielęgnacyjno - Opiekuńczego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Bełżycach".
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.