Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-03-14
Malbork: Świadczenie hotelarskich usług noclegowych w rejonie miejscowości Mirosławiec dla żołnierzy 22 BLT w Malborku
Numer ogłoszenia: 56416 - 2016; data zamieszczenia: 14.03.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 22 Baza Lotnictwa Taktycznego , ul. 17 Marca 20, 82-200 Malbork, woj. pomorskie, tel. 261 536 713, 261 536 216,, faks 261 536 275, 261 536 713.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.22blot.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie hotelarskich usług noclegowych w rejonie miejscowości Mirosławiec dla żołnierzy 22 BLT w Malborku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi zakwaterowania dla żołnierzy 22 BLT w Malborku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 1 Informacje dotyczące hotelu: - hotel lub dwie bazy hotelowe o standardzie minimum 2-gwiazdkowym zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 r. w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których są świadczone usługi hotelarskie (Dz. U. z 2006r. Nr 22, poz. 169 ze zm.) usytuowane najdalej w odległości 40 km od lotniska w Mirosławcu ( miejsce, w którym świadczone będą usługi hotelarskie tj. do drzwi wejściowych budynku, gdzie znajduje się recepcja, nie przekroczył 40 km, liczone po drogach publicznych), w przypadku dysponowania dwoma bazami hotelowymi odległość pomiędzy nimi nie może przekroczyć 15 km liczone po drogach publicznych metodą drzwi wejściowe - drzwi wejściowe budynków - parking dla gości hotelowych, dla 2 szt. autokaru, dla 2 szt. mikrobusów (opłatę dodatkową ująć w cenie pokoi); - pokoje 1- osobowe dla min. 25 osób, pokoje 2-osobowe dla min. 94 osób - łącznie do zakwaterowania maksymalnie 120 osób, - pościel z ręcznikami w standardzie; - pokoje z łazienką (pełny węzeł sanitarny) TV, internet; - ciepła woda, papier toaletowy w standardzie; - rozpoczęcie doby hotelowej nie wcześniej niż o godz. 14:00; - zakończenie doby hotelowej nie później niż o godz. 12:00; - gwarantowana rezerwacja ważna również po godz. 18:00, w dniu przyjazdu gości - pokoje dla niepalących - restauracja hotelowa (możliwość korzystania ze śniadań bez wychodzenia z budynku, możliwość spożywania śniadania w godz. 6-10, stół szwedzki, w uzasadnionej potrzebie możliwość zmiany godziny wydawania posiłku) - śniadanie wliczone w cenę pokoju - wydzielone zamykane pomieszczenie przeznaczone do składowania rzeczy osobistych osób, które będą opuszczały hotel na weekend 2 Zamawiający doręczać będzie Wykonawcy drogą faksową lub elektroniczną zgłoszenie rezerwacji (3 do 7 dni przed rezerwacją), w którym określone zostaną następujące dane: - dane identyfikacyjne Zamawiającego (nazwa firmy, dane adresowe, NIP) - dane osoby bądź osób, których dotyczy rezerwacja, - liczba zamawianych pokoi, - termin udostępnienia pokoi oraz termin ich zwolnienia, - Zamawiający w wyjątkowej sytuacji zastrzega możliwość dokonania rezerwacji z dnia na dzień. - Zamawiający do każdej środy będzie informował Wykonawcę o ilości pokoi zajętych na weekend W przypadku gdy Wykonawca, w wyjątkowej sytuacji - oznaczającej każde zdarzenie uniemożliwiające wykonanie zobowiązania, pozostające poza kontrolą stron, którego strony nie mogły przewidzieć w chwili zawierania niniejszej umowy i któremu nie można było zapobiec- nie będzie mógł zapewnić zrealizowania usługi, zobowiązany jest do zapewnienia noclegu w innym hotelu, o co najmniej takim samym standardzie i takim samym usytuowaniu, jaki został przedstawiony i zaakceptowany w ofercie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia rezerwacji zamówionych pokoi hotelowych.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.11.00.00 - Hotelarskie usługi noclegowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.05.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków wymaganych przez Zamawiającego
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków wymaganych przez Zamawiającego
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków wymaganych przez Zamawiającego
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków wymaganych przez Zamawiającego
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków wymaganych przez Zamawiającego
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) Wypełniony Formularz ofertowy , b) Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych , c) Informację o części zamówienia, którą Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - odległość hotelu - 10
- 3 - sposób zakwaterowania żołnierzy - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający wymaga, aby wybrany Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych w Projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Zamawiający zastrzega sobie, iż ostateczna treść umowy w stosunku do projektu umowy może ulec zmianie, jednakże wyłącznie w zakresie nie zmieniającym istotnych warunków złożonej oferty i SIWZ. 3. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj.: Dz. U. z 2015r., poz. 2164) przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty w zakresie: a) w przypadku niewykorzystania przez Zamawiającego wartości wynagrodzenia, b) w zakresie przedmiotu zamówienia w sytuacji gdy zmiana będzie korzystna dla Zamawiającego, a jej wystąpienia nie dało się przewidzieć w chwili podpisania umowy. W szczególności w zakresie ewentualnej zmiany hotelu wskazanego przez Wykonawcę. c) zmiana terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie dało się przewidzieć w chwili podpisania umowy, niezależne od Wykonawcy. d) zwiększenia wynagrodzenia umownego w przypadku zmian stawki VAT określonej w ustawie o podatku VAT gdy zaistnieje istotna zmiana okoliczności powodująca, ze bez zmiany umowy Strony nie będą mogły w sposób należyty wywiązać się z postanowień umowy, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy Zmiana do umowy w sprawie zamówienia publicznego bez zachowania formy pisemnej jest dotknięta sankcją nieważności, a więc nie wywołuje skutków prawnych
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.22blot.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 22 Baza Lotnictwa Taktycznego
ul. 17 Marca 20
82-200 Malbork
Sekcja Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.03.2016 godzina 11:00, miejsce: Kancelaria Jawna 22 Baza Lotnictwa Taktycznego ul. 17 Marca 20 82-200 Malbork.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MALBORKA
- Świadczenie usług transportowych
- Budowa i remont dróg gminnych w ramach projektu "przebudowa dróg śródpolnych wsi Królewo i Krasnołęka w ramach Scalenie gruntów wsi Królewo - Krasnołęka gmina Stare Pole"
- Usługa pełnienia nadzoru inwestorskiego z kontrolą rozliczenia budowy dla zadania pn.: Budowa i remont dróg gminnych w ramach projektu "przebudowa dróg śródpolnych wsi Królewo i Krasnołęka ...
- Remont częściowy budynku nr 47 w 49.BLot w Pruszczu Gdańskim
- Dostawa krzeseł biurowych obrotowych dla Muzeum Zamkowego w Malborku.
- Budowa osiedla zabudowy wielorodzinnej w Gniewie , dz. Nr 1/25, 1/26, 1/28, 1/29 obręb 0019 Gniew
więcej: przetargi w Malborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja dwudniowych warsztatów szkoleniowych dla pracowników organów prowadzących szkoły kształcące zawodowo
- Usługi hotelarskie na potrzeby zakwaterowania uczestników konkursów EUCYS oraz TALENTOn
- Świadczenie kompleksowej usługi hotelarsko-gastronomicznej wraz z wynajmem sali konferencyjnej w celu przeprowadzenia konferencji "Wylęgarnia 2024"
- KOMPLEKSOWA USŁUGA KONFERENCYJNA PODCZAS WYJAZDOWYCH SZKOLEŃ NA POTRZEBY SĄDU NAJWYŻSZEGO
- PRZEPROWADZENIE USŁUG NOCLEGOWYCH I CATERINGOWYCH ORAZ NAJEM SAL KONFERENCYJNYCH NIEZBĘDNYCH DO ZORGANIZOWANIA FORUM POT-ROT-LOT, ODBYWAJĄCEGO SIĘ W DNIACH 20-23 PAŹDZIERNIKA 2024 R.
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.