Ogłoszenie z dnia 2008-03-19
Lubaczów: Roboty dodatkowe w pawilonie L
Numer ogłoszenia: 56393 - 2008; data zamieszczenia: 19.03.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lubaczowie, ul. Mickiewicza, 37-600 Lubaczów, woj. podkarpackie, tel. 016 6328116, fax 016 6328116.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty dodatkowe w pawilonie L.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Roboty dodatkowe w pawilonie L
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.51.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.51.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych Oryginalny kod CPV: 45.23.24.60 - Roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.60 - Roboty sanitarne .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 82486,91 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: wolna ręka
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.03.2008.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Lubaczowskie Przedsiębiorstwo Budowlane Sp. z o.o., ul. Chopina, 37-600 Lubaczów, kraj/woj. podkarpackie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 82486,91
- Oferta z najniższą ceną: 82486,91 / oferta z najwyższą ceną: 82486,91
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBACZOWA
- dostawa sprzętu medycznego
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie gminy Lubaczów w roku szkolnym 2025/2026, realizowany poprzez zakup szkolnych (ulgowych) biletów miesięcznych
- Dostawa elementów sieci LAN i WiFi oraz dysków twardych do serwerów NAS dla Gminy Miejskiej Lubaczów w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Remonty dróg leśnych i szlaku zrywkowego w Nadleśnictwie Lubaczów w 2025r
- "Opracowanie koncepcji, dokumentacji projektowej i innej dla zadań związanych z przebudową dróg powiatowych wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego" Zadanie 1 - 6
- Przebudowa i remont infrastruktury drogowej na terenie gminy Lubaczów
więcej: przetargi w Lubaczowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Remont i przystosowanie sali pod potrzeby dzieci 5-6 lat"
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: Termomodernizacja oraz poprawa efektywności energetycznej budynku kuchni i pralni w Wojewódzkim Szpitalu Zespolonym w Elblągu
- ZP/25/2025 Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w ramach realizacji zadania inwestycyjnego pod nazwą: Poprawa efektywności energetycznej Szpitala Miejskiego św. Jana Pawła II w Elblągu - v.2
- Remont pomieszczeń higieniczno - sanitarnych w formule "zaprojektuj i wybuduj" w budynku biurowym Urzędu Skarbowego w Pyrzycach.
- "Rozbiórka budynku stolarni dla Bielskiego Centrum Psychiatrii-Olszówka w Bielsku- Białej "
- Przebudowa pomieszczeń dawnej Izby Przyjęć z przeznaczeniem na Pracownię Endoskopii
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.